/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Start problemer med GSX 600
Fra : Christian Platz


Dato : 14-02-06 22:27

Jeg har lige hentet en Suzuki GSX 600F fra 89 i Tyskland.
Da jeg hentede den startede den fint og kørte godt, Den gik dog ud når den
gik i tomgang, men startede med det samme.
Da jeg kom hjem og ville starte den kom jeg til at give lidt gas inden den
havde fået fat, og derefter vil den overhovedet ikke starte.
Jeg har mailet til sælgeren om han har et trick til at starte den, men han
mener at jeg nok har druknet den og derved er tændrørne blevet våde og skal
tøres eller skiftes.
Er der nogen som kender til dette problem?

Mvh
Kedde




 
 
Johan Vikkelsøe-Pede~ (15-02-2006)
Kommentar
Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~


Dato : 15-02-06 16:08

Hvis tændrørene er våde/druknede så kan det jo godt være svært at få dem til
at gi en gnist ;)

Prøv og spørg de kloge hoveder om NGK syndromet!1 ;)
tror det kan udvikle sig til en sor debat! spøg til side, prøv 4 nye
stifter, selvom det er den dyre slags(10MM) gevind,) mener de koster
150kr/stk herhjemme
VH
Johan
Bandit 600( som altid kører underligt den første tur efter vinterhi( skod
NGK)

______________________________________
"Christian Platz" <cplatz@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43f24b20$0$38702$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Jeg har lige hentet en Suzuki GSX 600F fra 89 i Tyskland.
> Da jeg hentede den startede den fint og kørte godt, Den gik dog ud når den
> gik i tomgang, men startede med det samme.
> Da jeg kom hjem og ville starte den kom jeg til at give lidt gas inden den
> havde fået fat, og derefter vil den overhovedet ikke starte.
> Jeg har mailet til sælgeren om han har et trick til at starte den, men han
> mener at jeg nok har druknet den og derved er tændrørne blevet våde og
skal
> tøres eller skiftes.
> Er der nogen som kender til dette problem?
>
> Mvh
> Kedde
>
>
>



Armand (16-02-2006)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 16-02-06 18:22

Johan Vikkelsøe-Pedersen skrev:
> Hvis tændrørene er våde/druknede så kan det jo godt være svært at få dem til
> at gi en gnist ;)
>
> Prøv og spørg de kloge hoveder om NGK syndromet!1 ;)
> tror det kan udvikle sig til en sor debat! spøg til side, prøv 4 nye
> stifter, selvom det er den dyre slags(10MM) gevind,) mener de koster
> 150kr/stk herhjemme

Eller prøv slet og ret et sæt Denso'er eller andre ækvivalenter!

--
Armand.
(NGK-revser)


Johan Vikkelsøe-Pede~ (16-02-2006)
Kommentar
Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~


Dato : 16-02-06 19:20

>
> Eller prøv slet og ret et sæt Denso'er eller andre ækvivalenter!
>
> --
> Armand.
> (NGK-revser)
>______________________________

LOL
Hørt hørt..
;)
Johan



Steen E. (16-02-2006)
Kommentar
Fra : Steen E.


Dato : 16-02-06 23:43

"Johan Vikkelsøe-Pedersen" <jv-pFJERN@dsa-net.dk> skrev i en meddelelse
news:1140113915.806406@dalum.dsa-net.dk...
> >
>> Eller prøv slet og ret et sæt Denso'er eller andre ækvivalenter!
>>
>> --
>> Armand.
>> (NGK-revser)
>>______________________________
>
> LOL
> Hørt hørt..
> ;)
> Johan
>
>
Vi er tilsyneladende mange som har haft dårlige oplevelser med NGK'erne.

Jeg har selv prøvet med 1 år gammel Honda CB500 der skulle udaf
vinteropbevaring ved uheld at "drukne" NGK-rørene : Kropumuligt at få
liv i den, tømte batteriet helt efter div. karburatortømninger, frisk
benzin etc.

Da rørene endelig kom ud og fik en omgang med stålbørsten så startede
den omgående.

Er her nogen herinde som kan forklare hvad det egentligt er, der sker
med de *&%#?! NGK-rør ?

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408952
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste