/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Unlock Mobiltelefon
#NavnPoint
openphone.. 7698
helloo.dk 6149
johs 3482
joker 1538
NKSDK 1479
Nordsted1 1463
rotw 1029
refi 727
D9N 715
10  Squanto 646
www.mobil-unlock.dk
Fra : x@x.x


Dato : 19-01-06 11:18

Hejsa,

jeg vil lige advare om dem!

Jeg har endnu ikke afprøvet deres service, men har en kode, som jeg skal
benytte mig af. Jeg har dog ikke mulighed for det lige nu, da telefonen er
lånt ud.

Det er deres hjemmeside den er gal med, hvor de skriver at det koster 30,-
Fint tænker man, for de oplyser et 1208 nr., hvor man skal sende en SMS til.
Det er løgn ... Det koster 75,- at sende en SMS. Det koster 30,- hvis man
betaler via eWire. Kig på deres hjemmeside. En hvilken som helst idiot
falder i med begge ben!

Den reele pris oplyses først hvis man klikker på linket Unlock priser! Hvis
I spørger mig, så er det sgu' snyd! De burde skamme sig!

/Brian



 
 
6400 - Sredna (19-01-2006)
Kommentar
Fra : 6400 - Sredna


Dato : 19-01-06 11:42

Det er bare en flok amatører der prøver at snyde folk, og det er sgu for
galt.....

Desuden er det nok et spørgsmål om tid, før de lukker igen... Der er ingen
inkl. undertegenede der vil/gider at betale for deres overpriser.

/S

<x@x.x> skrev i en meddelelse
news:PEJzf.5015$Cl2.122195@news000.worldonline.dk...
> Hejsa,
>
> jeg vil lige advare om dem!
>
> Jeg har endnu ikke afprøvet deres service, men har en kode, som jeg skal
> benytte mig af. Jeg har dog ikke mulighed for det lige nu, da telefonen er
> lånt ud.
>
> Det er deres hjemmeside den er gal med, hvor de skriver at det koster 30,-
> Fint tænker man, for de oplyser et 1208 nr., hvor man skal sende en SMS
> til. Det er løgn ... Det koster 75,- at sende en SMS. Det koster 30,- hvis
> man betaler via eWire. Kig på deres hjemmeside. En hvilken som helst idiot
> falder i med begge ben!
>
> Den reele pris oplyses først hvis man klikker på linket Unlock priser!
> Hvis I spørger mig, så er det sgu' snyd! De burde skamme sig!
>
> /Brian
>



x@x.x (19-01-2006)
Kommentar
Fra : x@x.x


Dato : 19-01-06 12:21

Det var nedenstående link:

http://nokia-unlocks.dk/

/Brian



Erling Simonsen (19-01-2006)
Kommentar
Fra : Erling Simonsen


Dato : 19-01-06 12:50

x@x.x skrev:
> Det var nedenstående link:
>
> http://nokia-unlocks.dk/
>
> /Brian
>
>
Hej.
Ja, man skal passe på !
Det ser ud til at være et såkaldt "plattenslager-firma".
Du kan ikke finde noget om firmaet, adresser, o.s.v. et
eneste sted.
Men der er da heldigvis masser af gratis sider, hvor man kan
få låst sin Nokia op - hvorfor så betale op til 75 kr.?
Jeg kan kun sige: Lad være med at bruge dem.
mvh
Erling S.

x@x.x (19-01-2006)
Kommentar
Fra : x@x.x


Dato : 19-01-06 13:27

Ja, jeg har undersøgt mobil unlocking til bunds nu. Og, ja. Der findes
gratis hjemmesider. Det er bare for sent for mig nu. Ris til egen røv *s*.

/Brian



Lasse Hedegaard (19-01-2006)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 19-01-06 15:55

On Thu, 19 Jan 2006 13:26:36 +0100, <x@x.x> wrote:

>Ja, jeg har undersøgt mobil unlocking til bunds nu. Og, ja. Der findes
>gratis hjemmesider. Det er bare for sent for mig nu. Ris til egen røv *s*.

Det er som man tager det - simlock.dk har meget tit kunder, der har
forsøgt at låse deres telefon op - uden held. Heldigvis kan de oftest
bruge den kode de får herfra*, men af og til, så er der indtastet
forkert kode for mange gange - og så skal telefonen et smut her forbi.

* De får kun én kode - den rigtige!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

DirectX (30-01-2006)
Kommentar
Fra : DirectX


Dato : 30-01-06 19:13

Klage nr 2 sendt, for reklame i teknik grupperne
( hvis du ikke fatter hvad jeg mener, så søg på en *)

C@ss



"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:v0avs158al2t0r6lb22t1r0ffurrunqcm2@4ax.com...
> On Thu, 19 Jan 2006 13:26:36 +0100, <x@x.x> wrote:
>
> >Ja, jeg har undersøgt mobil unlocking til bunds nu. Og, ja. Der findes
> >gratis hjemmesider. Det er bare for sent for mig nu. Ris til egen røv
*s*.
>
> Det er som man tager det - simlock.dk har meget tit kunder, der har
> forsøgt at låse deres telefon op - uden held. Heldigvis kan de oftest
> bruge den kode de får herfra*, men af og til, så er der indtastet
> forkert kode for mange gange - og så skal telefonen et smut her forbi.
>
> * De får kun én kode - den rigtige!
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
> http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!
>
> simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
> og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/



Henrik Madsen (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Madsen


Dato : 30-01-06 22:31

On Mon, 30 Jan 2006 19:13:19 +0100, "DirectX"
<stendrup@REMOVEvip.cybercity.dk> wrote:

>Klage nr 2 sendt, for reklame i teknik grupperne
>( hvis du ikke fatter hvad jeg mener, så søg på en *)

Hej

Kan du ikke poste en brugsforvirring til hvordan man gør det ?

Er også ved at være træt af hans evindelige ligegyldige svar som kun
skrives fordi han så finder en undskyldning for at reklamere for sig
selv og sit firma. Måske de tager det mere seriøst hvis der kommer
flere klager.

Henrik

Lasse Hedegaard (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 30-01-06 23:21

On Mon, 30 Jan 2006 22:31:19 +0100, Henrik Madsen
<hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> wrote:

>Kan du ikke poste en brugsforvirring til hvordan man gør det ?

Først skridt er at finde noget, man reelt kan klage over.

>Er også ved at være træt af hans evindelige ligegyldige svar som kun
>skrives fordi han så finder en undskyldning for at reklamere for sig
>selv og sit firma.

Hvis du ikke kan bruge det jeg skriver til noget, så kan Agent sættes
op til at undlade at hente mine indlæg.

Som jeg tidligere har forklaret, så er jeg ret overbevist om, at det
er ganske få kunder (målt i procent) jeg "får" via usenet. Mine kunder
kommer fra mange andre kanaler, som jeg fokuserer meget mere på.

Jeg har ikke behov for at reklamere her, og gør det heller ikke. Jo,
jeg har en signatur - men det er såmænd også "tilladt".

>Måske de tager det mere seriøst hvis der kommer flere klager.

Jeg kan oplyse, at jeg ikke har fået så meget som én eneste
henvendelse fra mine udbydere ang. mine indlæg - og jeg har trods alt
brugt usenet i 8 år nu.

Jeg tror det skyldes, at der reelt ikke er blevet sendt en klage de
(få) gange, hvor folk ellers har påstået, at der er blevet klaget.
Hvis der virkelig er sendt en klage, så tror jeg udbyderne har kunnet
se, at der ikke har været hold i klagen.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

Lasse Hedegaard (19-01-2006)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 19-01-06 12:54

Du burde jo nok skrive i det i den pågældende tråd, i stedet for at
oprette en ny. Allerbedst ville det nok være, hvis du slettede dit
første indlæg.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

x@x.x (19-01-2006)
Kommentar
Fra : x@x.x


Dato : 19-01-06 13:26

Hhhmm, tak for dine råd.

Umiddelbart, så ville jeg mene, at jeg har skrevet min rettelse i et svar på
den pågældende tråd? Ellers, så forstår jeg ikke hvad du mener?

Hvordan sletter jeg mit indlæg når det først ligge på Newsserveren?

/Brian



Lasse Hedegaard (19-01-2006)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 19-01-06 15:57

On Thu, 19 Jan 2006 13:25:38 +0100, <x@x.x> wrote:

>Hhhmm, tak for dine råd.
>
>Umiddelbart, så ville jeg mene, at jeg har skrevet min rettelse i et svar på
>den pågældende tråd? Ellers, så forstår jeg ikke hvad du mener?

Du har ændret i emnelinien, og det bør man kun gøre, hvis der er et
emneskift.

>Hvordan sletter jeg mit indlæg når det først ligge på Newsserveren?

Jeg bruger ikke Outlook Express, men mon ikke du kan finde svar på dit
spørgsmål ved at trykke F1?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

Daniel W (19-01-2006)
Kommentar
Fra : Daniel W


Dato : 19-01-06 21:50


<x@x.x> skrev i en meddelelse
news:rAKzf.5017$Cl2.122448@news000.worldonline.dk...
> Det var nedenstående link:
>
> http://nokia-unlocks.dk/

Hejsa

Dem har jeg kun gode erfaringer med. Har brugt dem 3 - 4 gange. Og den
første gang havde jeg selv prøvet mig frem på "gratis" sider, uden held, og
fik at vide af dem at der var forsøgt med forkert kode for mange gange. Men
fordi jeg havde bestilt en kode hos dem til telefonen, tilbød de at jeg
kunne sende telefonen til dem, så ville de unlocke den u/b. Så det gjorde
jeg, og fik telefonen tilbage efter 2 dage, og så var den unlocket. Det
kalder jeg FED service. Så jeg kan kun anbefale dem. Og jeg havde da ingen
problemer med at se det kostede 75 kroner hvis jeg sendte en SMS. Men nu
betragter jeg heller ikke mig selv som en idiot

Hilsen Daniel



x@x.x (20-01-2006)
Kommentar
Fra : x@x.x


Dato : 20-01-06 09:24

Jeg udtaler mig ikke om deres service eller lignende.

Jeg udtaler mig om deres, efter min mening, misvisende hjemmeside! Jeg
betragter det lidt som at modtage en tilbudsavis fra et supermarkede og så
ser man eksempelvis et fantastisk fjernsyn til næste ingen penge. Og, så når
man kommer ind i butiken, så er det slet ikke det fjernsyn de viser i
reklamen, som er sat ned. Men beskrivelsen af fjernsynet passer, bare ikke
billedet. Det er simpelthen snyd!

/Brian



Daniel W (20-01-2006)
Kommentar
Fra : Daniel W


Dato : 20-01-06 10:54


<x@x.x> skrev i en meddelelse
news:P31Af.5073$Cl2.124156@news000.worldonline.dk...
> Jeg udtaler mig ikke om deres service eller lignende.
>
> Jeg udtaler mig om deres, efter min mening, misvisende hjemmeside! Jeg
> betragter det lidt som at modtage en tilbudsavis fra et supermarkede og så
> ser man eksempelvis et fantastisk fjernsyn til næste ingen penge. Og, så
> når man kommer ind i butiken, så er det slet ikke det fjernsyn de viser i
> reklamen, som er sat ned. Men beskrivelsen af fjernsynet passer, bare ikke
> billedet. Det er simpelthen snyd!
>
> /Brian

Jeg ser som at de har 2 tilbud vedrørende betaling. Den ene som er ewire (
Dan-kort ) og det andet som er ved at sende en SMS, hvis man f.eks. ikke har
et Dan-kort ved hånden. Og man kan da se hvad de 2 forskellige tilbud
koster!
Så jeg kan da ikke se hvad der er synd ved det!

Hilsen
Daniel



x@x.x (20-01-2006)
Kommentar
Fra : x@x.x


Dato : 20-01-06 11:04

Joohh, det er snyd! Prisen på de 75,- fremgår ikke umiddelbart af
hjemmesiden! Det er ud som om, at en SMS også kun koster 30 kr. Man skal
klikke på et link for at få den korrekte pris. Det er sgu' snyd efter min
mening. Det er ikke en reel måde at vise priser på!!!

/Brian



x@x.x (20-01-2006)
Kommentar
Fra : x@x.x


Dato : 20-01-06 11:05

Nu forstår jeg hvad du mener. Har lige tjekke hjemmesiden igen.

Den lille tekst med de 35 kr. stod der ikke i går, eller da jeg sendte min
SMS!

/Brian



Erling Simonsen (20-01-2006)
Kommentar
Fra : Erling Simonsen


Dato : 20-01-06 12:25

Daniel W skrev:

> Jeg ser som at de har 2 tilbud vedrørende betaling. Den ene som er ewire (
> Dan-kort ) og det andet som er ved at sende en SMS, hvis man f.eks. ikke har
> et Dan-kort ved hånden. Og man kan da se hvad de 2 forskellige tilbud
> koster!
> Så jeg kan da ikke se hvad der er synd ved det!
>
> Hilsen
> Daniel
>
>
Hej.
Ja, jeg kan også se, at der er rettet på deres hjemmeside nu, men det
ændrer ikke på de fakta, at du ikke kan få at vide, hvem der står for
firmaet, der er ingen kontaktadresse eller telefonnummer - heller intet
SE-nummer o.s.v.
Så hvis nu et eller andet går galt med at du f.eks. ikke får en mail
tilbage med koderne og de trækker dig for 75 kr. hvad så?
Det er ikke en god forretningsskik ikke at meddele hvem "man" er.
mvh
Erling S.

Daniel W (20-01-2006)
Kommentar
Fra : Daniel W


Dato : 20-01-06 13:43

Erling S. skrev:
> Så hvis nu et eller andet går galt med at du f.eks. ikke får en mail
> tilbage med koderne og de trækker dig for 75 kr. hvad så?
> Det er ikke en god forretningsskik ikke at meddele hvem "man" er.
> mvh
> Erling S.

Hej
Nej, det kan jeg godt se du har ret i. Men jeg fik diverse kontakt
oplysninger da jeg skulle sende min telefon til dem, så derfor har jeg ikke
tænkt over det. Måske jeg skulle skrive til dem omkring dette, så de kunne
tilføje det til deres side.
Hilsen Daniel



Erling Simonsen (20-01-2006)
Kommentar
Fra : Erling Simonsen


Dato : 20-01-06 13:54

Daniel W skrev:
> Erling S. skrev:
>
>>Så hvis nu et eller andet går galt med at du f.eks. ikke får en mail
>>tilbage med koderne og de trækker dig for 75 kr. hvad så?
>>Det er ikke en god forretningsskik ikke at meddele hvem "man" er.
>>mvh
>>Erling S.
>
>
> Hej
> Nej, det kan jeg godt se du har ret i. Men jeg fik diverse kontakt
> oplysninger da jeg skulle sende min telefon til dem, så derfor har jeg ikke
> tænkt over det. Måske jeg skulle skrive til dem omkring dette, så de kunne
> tilføje det til deres side.
> Hilsen Daniel
>
>
Hej.
God ide!
Det vil fjerne den tvivl om deres seriøsitet, man evt. måtte have.
/Erling

x@x.x (23-01-2006)
Kommentar
Fra : x@x.x


Dato : 23-01-06 07:47

Helt enig, jeg skulle have været mere opmærksom! Normalt plejer jeg også at
tjekke sådan noget inden jeg handler. Jeg har dog fået oplyst hvem firmaet
er, ved at snakkke med CBB. De oplyste hvem 1208 tjenesten. 1208 tjenesten
kunne så fortælle mig hvilket firma det var, men telefonnr. og adresse, osv.

/Brian



BigMac (27-01-2006)
Kommentar
Fra : BigMac


Dato : 27-01-06 14:24


<x@x.x> skrev i en meddelelse
news:WW_Af.5269$Cl2.130454@news000.worldonline.dk...
> Helt enig, jeg skulle have været mere opmærksom! Normalt plejer jeg også
> at tjekke sådan noget inden jeg handler. Jeg har dog fået oplyst hvem
> firmaet er, ved at snakkke med CBB. De oplyste hvem 1208 tjenesten. 1208
> tjenesten kunne så fortælle mig hvilket firma det var, men telefonnr. og
> adresse, osv.
> /Brian
Hvem er det så?? TDC kan ikke på 1811!!



Brian Andersen \(www~ (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Brian Andersen \(www~


Dato : 30-01-06 07:53

Jeg kan ikke huset hvem udbyderen er? Og, ej heller kan jeg huske hvilket
firma der har trukket pengene...

/Brian



D9N (21-01-2006)
Kommentar
Fra : D9N


Dato : 21-01-06 01:39

www.tekit.dk der henter du dine koder gratis...

ellers ind på www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk og finde den der
er nærmest , så sparer du en del tid på at ærge dig

D9N


<x@x.x> skrev i en meddelelse
news:PEJzf.5015$Cl2.122195@news000.worldonline.dk...
> Hejsa,
>
> jeg vil lige advare om dem!
>
> Jeg har endnu ikke afprøvet deres service, men har en kode, som jeg skal
> benytte mig af. Jeg har dog ikke mulighed for det lige nu, da telefonen er
> lånt ud.
>
> Det er deres hjemmeside den er gal med, hvor de skriver at det koster 30,-
> Fint tænker man, for de oplyser et 1208 nr., hvor man skal sende en SMS
> til. Det er løgn ... Det koster 75,- at sende en SMS. Det koster 30,- hvis
> man betaler via eWire. Kig på deres hjemmeside. En hvilken som helst idiot
> falder i med begge ben!
>
> Den reele pris oplyses først hvis man klikker på linket Unlock priser!
> Hvis I spørger mig, så er det sgu' snyd! De burde skamme sig!
>
> /Brian
>



6400 - Sredna (21-01-2006)
Kommentar
Fra : 6400 - Sredna


Dato : 21-01-06 11:37

Det er sådan at tekit's koder sjældent virker. Har selv forsøgt flere gange
at forsøge at låse flere telefoner op via siden.....

/S

"D9N" <d9n@remove-this-d9n.dk> skrev i en meddelelse
news:43d18238$0$47007$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> www.tekit.dk der henter du dine koder gratis...
>
> ellers ind på www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk og finde den
> der er nærmest , så sparer du en del tid på at ærge dig
>
> D9N
>
>
> <x@x.x> skrev i en meddelelse
> news:PEJzf.5015$Cl2.122195@news000.worldonline.dk...
>> Hejsa,
>>
>> jeg vil lige advare om dem!
>>
>> Jeg har endnu ikke afprøvet deres service, men har en kode, som jeg skal
>> benytte mig af. Jeg har dog ikke mulighed for det lige nu, da telefonen
>> er lånt ud.
>>
>> Det er deres hjemmeside den er gal med, hvor de skriver at det koster
>> 30,- Fint tænker man, for de oplyser et 1208 nr., hvor man skal sende en
>> SMS til. Det er løgn ... Det koster 75,- at sende en SMS. Det koster 30,-
>> hvis man betaler via eWire. Kig på deres hjemmeside. En hvilken som helst
>> idiot falder i med begge ben!
>>
>> Den reele pris oplyses først hvis man klikker på linket Unlock priser!
>> Hvis I spørger mig, så er det sgu' snyd! De burde skamme sig!
>>
>> /Brian
>>
>
>



Erling Simonsen (21-01-2006)
Kommentar
Fra : Erling Simonsen


Dato : 21-01-06 12:01

6400 - Sredna skrev:
> Det er sådan at tekit's koder sjældent virker. Har selv forsøgt flere gange
> at forsøge at låse flere telefoner op via siden.....
>
> /S
>
Hej.
Fuldstændig korrekt.
Det har jeg oplevet på indtil adskillige Nokia telefoner, hvor jeg
ellers har checket alt 100%.
Hvis man så går på www.trycktill.com og får koden der, er den rigtig
hver gang.
Så det ser åbenbart ud til at tekit bruger en calculator, der ikke
er så god
mvh
Erling S.

Lasse Hedegaard (21-01-2006)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 21-01-06 18:27

On Sat, 21 Jan 2006 12:00:34 +0100, Erling Simonsen
<erling.s@virkerikke.com> wrote:

>Hvis man så går på www.trycktill.com og får koden der, er den rigtig
>hver gang.

Ork, nej - simlock.dk har masser af kunder, der har prøvet både det
ene og det andet - uden held. Det er rigtigt, at Tekit er en af
"storsynderne", men de er bestemt ikke alene om det. Det værste er
godt nok betalingsstederne - når folk betaler for noget, de ikke kan
bruge til en dyt, så er det da helt galt. Flere af stederne skrives
dog, at man ikke tager ansvar for om koden virker eller ej. Hurra - så
er ansvaret lagt fra sig, og man kan blot lave en pengemaskine.

Hos simlock.dk får man kun én kode - den rigtige!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

tinus nielsen (25-06-2006)
Kommentar
Fra : tinus nielsen


Dato : 25-06-06 23:29

har prøvet at lede efter gratis unlock af en nokia 6111. alle steder kom op
med den samme kode som ikke virkede. prøvede www.mobil-unlock.dk og så blev
den åbnet med det samme.


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:3kr4t1p14ve8jnjs4ub3isvojiob1fks6s@4ax.com...
> On Sat, 21 Jan 2006 12:00:34 +0100, Erling Simonsen
> <erling.s@virkerikke.com> wrote:
>
>>Hvis man så går på www.trycktill.com og får koden der, er den rigtig
>>hver gang.
>
> Ork, nej - simlock.dk har masser af kunder, der har prøvet både det
> ene og det andet - uden held. Det er rigtigt, at Tekit er en af
> "storsynderne", men de er bestemt ikke alene om det. Det værste er
> godt nok betalingsstederne - når folk betaler for noget, de ikke kan
> bruge til en dyt, så er det da helt galt. Flere af stederne skrives
> dog, at man ikke tager ansvar for om koden virker eller ej. Hurra - så
> er ansvaret lagt fra sig, og man kan blot lave en pengemaskine.
>
> Hos simlock.dk får man kun én kode - den rigtige!
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
> http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!
>
> simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
> og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/



Henrik - 4230 (26-06-2006)
Kommentar
Fra : Henrik - 4230


Dato : 26-06-06 16:03


"tinus nielsen" <thn@tonederuder.dk> skrev i en meddelelse
news:449f0e3d$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> har prøvet at lede efter gratis unlock af en nokia 6111. alle steder kom
> op med den samme kode som ikke virkede. prøvede www.mobil-unlock.dk og så
> blev den åbnet med det samme.

Da jeg prøvede mobil-unlock.dk fik jeg forkert kode. Men da jeg gik ind på
www.nokia-unlocks.dk
virkede det med det samme, og det var også en Nokia 6111.

/Larsen



tinus nielsen (26-06-2006)
Kommentar
Fra : tinus nielsen


Dato : 26-06-06 20:23

HOV! UPS! gik lige ind på de 2 forskellige hyperlinks det er også
www.nokia-unlocks.dk jeg brugte og jeg vil gerne anbefale dem. De skriver
også på deres hjemmeside at de har testet det på telefonerne før de sælger
koden det tror jeg så ikke helt på. Det er godt nok mange telefoner at teste
men jeg læste i deres kunde brevkasse at de havde åbnet 6111 før og det
ville da være lidt dumt af dem hvis de ikke havde gjort det. (ingen vil
samle på sure kunder) men deres kode virkede fint på konens 6111 og kostede
50,- jeg synes det er en ok pris efter at have kigget på de første 10 gratis
hjemmesider som ikke kunne åbne den alligevel.
"Henrik - 4230" <autophone@cFJERN.dk> skrev i en meddelelse
news:449ff5a1$0$14034$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "tinus nielsen" <thn@tonederuder.dk> skrev i en meddelelse
> news:449f0e3d$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> har prøvet at lede efter gratis unlock af en nokia 6111. alle steder kom
>> op med den samme kode som ikke virkede. prøvede www.mobil-unlock.dk og så
>> blev den åbnet med det samme.
>
> Da jeg prøvede mobil-unlock.dk fik jeg forkert kode. Men da jeg gik ind på
> www.nokia-unlocks.dk
> virkede det med det samme, og det var også en Nokia 6111.
>
> /Larsen
>



Awul Dasfilshabeda (27-06-2006)
Kommentar
Fra : Awul Dasfilshabeda


Dato : 27-06-06 13:36


"tinus nielsen" <thn@tonederuder.dk> skrev i en meddelelse
news:44a03409$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> HOV! UPS! gik lige ind på de 2 forskellige hyperlinks det er også
> www.nokia-unlocks.dk jeg brugte

> have kigget på de første 10 gratis hjemmesider som ikke kunne åbne den
> alligevel.

Og hvad er det så .for nogle sider ?
/ad



tinus nielsen (03-07-2006)
Kommentar
Fra : tinus nielsen


Dato : 03-07-06 19:04


"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:e7r8np$10ie$1@newsbin.cybercity.dk...
>
> "tinus nielsen" <thn@tonederuder.dk> skrev i en meddelelse
> news:44a03409$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> HOV! UPS! gik lige ind på de 2 forskellige hyperlinks det er også
>> www.nokia-unlocks.dk jeg brugte
>
>> have kigget på de første 10 gratis hjemmesider som ikke kunne åbne den
>> alligevel.
>
> Og hvad er det så .for nogle sider ?
> /ad
>

sorry gider ikke kigge dem igennem igen for at svare på spørgsmålet.



søren poulsen (02-07-2006)
Kommentar
Fra : søren poulsen


Dato : 02-07-06 10:41


"Henrik - 4230" <autophone@cFJERN.dk> skrev i en meddelelse
news:449ff5a1$0$14034$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "tinus nielsen" <thn@tonederuder.dk> skrev i en meddelelse
> news:449f0e3d$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> har prøvet at lede efter gratis unlock af en nokia 6111. alle steder kom
>> op med den samme kode som ikke virkede. prøvede www.mobil-unlock.dk og så
>> blev den åbnet med det samme.
>
> Da jeg prøvede mobil-unlock.dk fik jeg forkert kode. Men da jeg gik ind på
> www.nokia-unlocks.dk
> virkede det med det samme, og det var også en Nokia 6111.
>
> /Larsen
>
gør de også her www.fluii.dk
mvh søren



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste