/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Teleankenævnet
Fra : Leonard


Dato : 18-01-06 14:08

Hvad er det værd med en klage instans, hvor man kun kan klage over
noget, hvis man kan bevise at man har mistet penge?

Jeg bestilte i nov. 2005 flytning af min mobil fra Telia til Unotel.
Telia brugte 3 uger på at overflytte nummeret med 1,5 døgns varsel, så
der var mit nummer uvirksomt i 1,5 døgn inden postvæsenet nåede frem
med et nyt simkort.
I begyndelsen af januar blev jeg bekendt med at Teliakunder ikke kan
ringe til mit nummer, de får ikke engang en fejlmelding, der sker bare
ingenting. Henvender mig til Telia og de kender problemet, men 5 dage
efter har de ikke løst det. En opringning til Unotel giver mig
oplysningen om at Telia kender problemet så godt, at de har en speciel
mailadresse og formular til at indberette problemet. En opringning til
Telia nu 9 dage efter den første gav det nedslående svar, at der kan
gå op til 30 dage med at rette fejlen.

Jeg ved jo ikke hvormange penge jeg har mistet og kan ikke omregne
besværlighederne til kroner, så jeg kan ikke klage over Telia i denne
sag.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

 
 
6400 - Sredna (18-01-2006)
Kommentar
Fra : 6400 - Sredna


Dato : 18-01-06 14:33

Hvad beviser det ?

At Telia er noget lort. Det gælder også deres Internet (StofaNet).

Klager gang på gang over internet forbindelsen ikke kører, men hvad sker
der - ikke en f..... skid.

/S

"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse
news:mvess1t2vtms7ahdemodjsh656ur42ecsf@4ax.com...
> Hvad er det værd med en klage instans, hvor man kun kan klage over
> noget, hvis man kan bevise at man har mistet penge?
>
> Jeg bestilte i nov. 2005 flytning af min mobil fra Telia til Unotel.
> Telia brugte 3 uger på at overflytte nummeret med 1,5 døgns varsel, så
> der var mit nummer uvirksomt i 1,5 døgn inden postvæsenet nåede frem
> med et nyt simkort.
> I begyndelsen af januar blev jeg bekendt med at Teliakunder ikke kan
> ringe til mit nummer, de får ikke engang en fejlmelding, der sker bare
> ingenting. Henvender mig til Telia og de kender problemet, men 5 dage
> efter har de ikke løst det. En opringning til Unotel giver mig
> oplysningen om at Telia kender problemet så godt, at de har en speciel
> mailadresse og formular til at indberette problemet. En opringning til
> Telia nu 9 dage efter den første gav det nedslående svar, at der kan
> gå op til 30 dage med at rette fejlen.
>
> Jeg ved jo ikke hvormange penge jeg har mistet og kan ikke omregne
> besværlighederne til kroner, så jeg kan ikke klage over Telia i denne
> sag.
>
> --
> med venlig hilsen
> Leonard - http://leonard.dk/



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408936
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste