"Anders Ellenshøj Andersen" skrev d. 04-12-05 21:00 dette indlæg :
> RpR wrote:
>
> >> Jeg vil ikke spendere for meget nyt udstyr på Apriliaen, da jeg har
> > ekstremt
> >> dårlige erfaringer med den. Den er i stykker ca. hver tredie til
sjette
> >> måned og Aprilia reservedele er fucking MØGdyre..
> >
> > Imponerende. Hvad går i stykker?
> > Min egen er pumpet til 19.14hk og blir kørt som om den var stjålet.
Tit 10
> > - 15km med øret i bund, og den klager sig aldrig
>
> Jamen du fatter ikke hvor mange ting der har været i stykker.. Jeg har
brugt
> omkring 15-20 tusind i diverse reperationer gennem tiden.
>
> Lejer foran 1 gang, lejer bagved 2 gange. Kronrørslejer helt skiftet.
> Statoren døde. En ny original stator koster 4000 hos en Aprilia
> forhandler!! Jeg fik en parallelimporteret som jeg gav 700 kr for. Det
var
> en original ducati stator. (Kan du huske jeg spurgte en gang hvorfor
den
> ikke ville starte? hvor de fleste mente det var CDI boksen? Det var
> statoren.)
>
> Det er hvad jeg lige kan huske, men der har været så mange småting
gennem
> tiden at jeg ikke har check på det.. Nogle ting kan selvfølgelig
tilskrives
> normalt slid, men der gik ikke 6 måneder hvor der ikke var en eller
anden
> mærkelig ting der skulle fikses.
>
> Anders
>
Hvordan opførte din Aprilia RS 50 sig da statoren var gået i stykker for
har selv et problem med min.
Den gider ik og starte og der er intet af lyset der virker og der er
heller ik gnist på tændrøret.
Har prøvet at skifte tændspole/cdi og det hjalp ik noget kan det være at
det er min stator der er gået.
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"