/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Mobil telefon bortkommet
Fra : Allan Riise


Dato : 01-12-05 21:48


in dejlige dyre og nye mobil telefin, en Sony Ericsson K750i, havde begået
den fejl at vælte en øl, hvorefter den blev våd, og helt mistede lysten til
at fungere efterhensigten, hvorfor min hustru, 1 måned efter købet, drøner
op i El-Giganten hvor hun købte den for at få den sendt til reperation. Hun
og jeh bliver i første omgang lidt forundrede over at den dertil hørende
servicegaranti ikke ddækker en fugt/vandskade, men da telefonen jo er ny og
god, så blev vi enige om at den da skulle laves, også selvom det, ifølge
deres almindelige forretningsbestemmelser ville koste os minimum 500.-
ligemeget om de overhovedet fandt en fejl!

Vi ville blive adviseret via brev når telefonen var til at hente i deres
forretning, og her i Onsdags fik fik vi så brev om den var klar til
afhentning, kun 16 dage efter den blev afleveret!
Vi skulle alligevel ud at handle i dag, så med glæde så jeg frem til at
blive genforenet med min telefon. Efter at have ventet den tid man nu skal i
slige forretninger, godt 15 min. kommer der så en lagerarbejder og har tid
til at modtage vores brev, hvorpå der stod at min telefon var færdig og
skulle hentes snarest, og han printer lige en nøjagtig kopi mere ud på
printeren og farer. med lempe skal det siges, ud på lageret for at hente den
nu snart mange gange omhandlende telefon. Efter at have ventet, igen den tid
man nu skal i slige forretninger, godt 10 minutter, kommer personen tilbage
og melder at telefonen vidst er væk, mog han har ledt til højre og venstre
og oppe og nede, men væk er den, og forklarer os samtidigt at når de får
reperationer retur, så pakkes de ud, en seddel påhæftes, et brev skrives ud,
og varen sættes så på hylde, klar til udlevering, og at han kunne se at
telefonen var indgået, og at vi jo heller ikke ville have kunnet få et brev
om den var klar, uden denne procedure var fulgt. Jeg står og skal til at
forklare denne mandsperson at jeg så nok ville se mig nødsaget til at bede
om en ny telefon, men det når jeg ikke, inden han skriver på en lap papir,
"Vare mangler, skal findes hurtigst", hvorefter han taler om at han skam nok
skal finde den, og at han ville ringe tilbage samme dag, altså d.d.

Personen har ikke ringet, og jeg vil gerne have en telefon, helst min egen
eller i det mindste en magen til, hurtigst muligt, d.v.a. imorgen.

Her er så spørgsmålene..

1.) Kan man vælge et så stort beløb som 500.- som mindste betaling for at få
åbnet(fysisk) sin telefon, da jeg ikke så meget tvivler på at de må
fastsætte et beløb, men er der grænser for beløbets størrelse?

2.) Kan jeg forlange en ny telefon allerede imorgen.

Svar gerne med relevant §, da jeg nok kommer til at være lettere fremfarende
imorgen, hvis der er hjemmel for det.

På forhånd tak...

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates
Ved Odin's skæg, Valhal venter !



 
 
Christian (01-12-2005)
Kommentar
Fra : Christian


Dato : 01-12-05 21:53

Allan Riise wrote:
> in dejlige dyre og nye mobil telefin, en Sony Ericsson K750i, havde begået
> den fejl at vælte en øl, hvorefter den blev våd, og helt mistede lysten til
> at fungere efterhensigten, hvorfor min hustru, 1 måned efter købet, drøner
> op i El-Giganten hvor hun købte den for at få den sendt til reperation. Hun
> og jeh bliver i første omgang lidt forundrede over at den dertil hørende
> servicegaranti ikke ddækker en fugt/vandskade, men da telefonen jo er ny og
> god, så blev vi enige om at den da skulle laves, også selvom det, ifølge
> deres almindelige forretningsbestemmelser ville koste os minimum 500.-
> ligemeget om de overhovedet fandt en fejl!

Nysgerrig.
Servicegaranti er det det som også kaldes tillægs forsikring? eller hvad
dækker det?

Allan Riise (01-12-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 01-12-05 21:57

Christian wrote:
> Allan Riise wrote:
>> in dejlige dyre og nye mobil telefin, en Sony Ericsson K750i, havde
>> begået den fejl at vælte en øl, hvorefter den blev våd, og helt
>> mistede lysten til at fungere efterhensigten, hvorfor min hustru, 1
>> måned efter købet, drøner op i El-Giganten hvor hun købte den for at
>> få den sendt til reperation. Hun og jeh bliver i første omgang lidt
>> forundrede over at den dertil hørende servicegaranti ikke ddækker en
>> fugt/vandskade, men da telefonen jo er ny og god, så blev vi enige
>> om at den da skulle laves, også selvom det, ifølge deres almindelige
>> forretningsbestemmelser ville koste os minimum 500.- ligemeget om de
>> overhovedet fandt en fejl!
>
> Nysgerrig.
> Servicegaranti er det det som også kaldes tillægs forsikring? eller
> hvad dækker det?

Nej, ikke en tillægs forsikring, men de alm. betingelser ved nykøb at
elektronik varer og ombytningsret etc.

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates
Ved Odin's skæg, Valhal venter !



Christian (01-12-2005)
Kommentar
Fra : Christian


Dato : 01-12-05 22:03

Allan Riise wrote:
> Christian wrote:
>
>>Allan Riise wrote:
>>
>>>in dejlige dyre og nye mobil telefin, en Sony Ericsson K750i, havde
>>>begået den fejl at vælte en øl, hvorefter den blev våd, og helt
>>>mistede lysten til at fungere efterhensigten, hvorfor min hustru, 1
>>>måned efter købet, drøner op i El-Giganten hvor hun købte den for at
>>>få den sendt til reperation. Hun og jeh bliver i første omgang lidt
>>>forundrede over at den dertil hørende servicegaranti ikke ddækker en
>>>fugt/vandskade, men da telefonen jo er ny og god, så blev vi enige
>>>om at den da skulle laves, også selvom det, ifølge deres almindelige
>>>forretningsbestemmelser ville koste os minimum 500.- ligemeget om de
>>>overhovedet fandt en fejl!
>>
>>Nysgerrig.
>>Servicegaranti er det det som også kaldes tillægs forsikring? eller
>>hvad dækker det?
>
>
> Nej, ikke en tillægs forsikring, men de alm. betingelser ved nykøb at
> elektronik varer og ombytningsret etc.
>

okie så er der ingen dækning af fugtskader. Og da slet ikke ved
selvforskyldte skader.

også en grund til at forbrugernævnet/styrelsen eller en af der der kære
forbruger beskyttende organer for ikek ret lang tid siden anbefalede køb
af tillægs forsikring til sin mobilos, hvis man altså ikke var dækket
ind i inboen...

mht gebyret.. det er 1000 kr for en computer, ved ingen fejl fundet.

Flemming Lynggaard (02-12-2005)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 02-12-05 10:28


"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
news:438f636b$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Christian wrote:

>
> Nej, ikke en tillægs forsikring, men de alm. betingelser ved nykøb at
> elektronik varer og ombytningsret etc.
>
> --

Du har ingen ombytningsret...

F



Allan Riise (02-12-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-12-05 10:54

Flemming Lynggaard wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> news:438f636b$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Christian wrote:
>
>>
>> Nej, ikke en tillægs forsikring, men de alm. betingelser ved nykøb at
>> elektronik varer og ombytningsret etc.
>>
>> --
>
> Du har ingen ombytningsret...

Næ, muligvis ikke, men jeg har en telefon som de har forlagt, og den skal
jeg jo have igen, eller pengene retur, allerhelst en ny!

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates
Ved Odin's skæg, Valhal venter !



Michael (02-12-2005)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 02-12-05 17:58



"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4390139c$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> news:438f636b$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Christian wrote:
>
>>
>> Nej, ikke en tillægs forsikring, men de alm. betingelser ved nykøb at
>> elektronik varer og ombytningsret etc.
>>
>> --
>
> Du har ingen ombytningsret...
>
> F


Købeloven giver ingen ombytningsret, men ElGiganten gør i deres annoncer og
så skal de stå ved det.

--
Hilsen
Michael



Mikkel Ske (04-12-2005)
Kommentar
Fra : Mikkel Ske


Dato : 04-12-05 02:22


"Michael" <nfgdc@dmghc.dk> skrev i en meddelelse
news:43907cef$0$157$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>
> "Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4390139c$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
>> news:438f636b$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Christian wrote:
>>
>>>
>>> Nej, ikke en tillægs forsikring, men de alm. betingelser ved nykøb at
>>> elektronik varer og ombytningsret etc.
>>>
>>> --
>>
>> Du har ingen ombytningsret...
>>
>> F
>
>
> Købeloven giver ingen ombytningsret, men ElGiganten gør i deres annoncer
> og så skal de stå ved det.
>
> --
> Hilsen
> Michael
>

El-Giganten og andre butikker giver ikke ombytnings på mobiltelefoner efter
denne er taget i brug, fremgår også af deres annoncer.

Hvad angår ny telefon er jeg ganske overbevidst om at du også får en, når de
ansvarlige for lageret har haft en chance for at tjecke op med den/de
personer der har stået for modtagelsen af din tlf.

mvh
mikkel



Povl H. Pedersen (01-12-2005)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 01-12-05 22:55

In article <438f617d$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Allan Riise wrote:
> Her er så spørgsmålene..
>
> 1.) Kan man vælge et så stort beløb som 500.- som mindste betaling for at få
> åbnet(fysisk) sin telefon, da jeg ikke så meget tvivler på at de må
> fastsætte et beløb, men er der grænser for beløbets størrelse?

Ja. Det kan de godt. Hvis du i stedet selv afleverede til elektronikcenteret,
som reparerer for dem, så havde du nok bare betalt timesats, som nok er
6-800 kr pr time, mindste enhed 15 minutter.

> 2.) Kan jeg forlange en ny telefon allerede imorgen.
>
> Svar gerne med relevant §, da jeg nok kommer til at være lettere fremfarende
> imorgen, hvis der er hjemmel for det.

Nej, men giv dem rimelig tid. Giv dem 8 dage - skriftligt.
Check du får din egen telefon tilbage. Ellers forlang en ny. Du har
mistet en stort set ny telefon.

Allan Riise (01-12-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 01-12-05 23:16

Povl H. Pedersen wrote:
> In article <438f617d$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Allan
> Riise wrote:
>> Her er så spørgsmålene..
>>
>> 1.) Kan man vælge et så stort beløb som 500.- som mindste betaling
>> for at få åbnet(fysisk) sin telefon, da jeg ikke så meget tvivler på
>> at de må fastsætte et beløb, men er der grænser for beløbets
>> størrelse?
>
> Ja. Det kan de godt. Hvis du i stedet selv afleverede til
> elektronikcenteret, som reparerer for dem, så havde du nok bare
> betalt timesats, som nok er 6-800 kr pr time, mindste enhed 15
> minutter.
>
>> 2.) Kan jeg forlange en ny telefon allerede imorgen.
>>
>> Svar gerne med relevant §, da jeg nok kommer til at være lettere
>> fremfarende imorgen, hvis der er hjemmel for det.
>
> Nej, men giv dem rimelig tid. Giv dem 8 dage - skriftligt.
> Check du får din egen telefon tilbage. Ellers forlang en ny. Du har
> mistet en stort set ny telefon.

8 Dage?
For at finde en telefon ude på deres lager, en telfon de indrømmer er kommet
til forretningen?

Det kan jeg ikke se det rimelige i!

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates
Ved Odin's skæg, Valhal venter !



Povl H. Pedersen (02-12-2005)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 02-12-05 00:12

In article <438f75f4$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Allan Riise wrote:
>>> 2.) Kan jeg forlange en ny telefon allerede imorgen.
>>>
>>> Svar gerne med relevant §, da jeg nok kommer til at være lettere
>>> fremfarende imorgen, hvis der er hjemmel for det.
>>
>> Nej, men giv dem rimelig tid. Giv dem 8 dage - skriftligt.
>> Check du får din egen telefon tilbage. Ellers forlang en ny. Du har
>> mistet en stort set ny telefon.
>
> 8 Dage?
> For at finde en telefon ude på deres lager, en telfon de indrømmer er kommet
> til forretningen?
>
> Det kan jeg ikke se det rimelige i!

Det kan være den er sendt til en anden butik etc. de skal lige finde ud
af hvad de gør. Forlang evt en lånetelefon i venteperioden.

Allan Riise (02-12-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-12-05 07:28

Povl H. Pedersen wrote:
> In article <438f75f4$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Allan
> Riise wrote:
>>>> 2.) Kan jeg forlange en ny telefon allerede imorgen.
>>>>
>>>> Svar gerne med relevant §, da jeg nok kommer til at være lettere
>>>> fremfarende imorgen, hvis der er hjemmel for det.
>>>
>>> Nej, men giv dem rimelig tid. Giv dem 8 dage - skriftligt.
>>> Check du får din egen telefon tilbage. Ellers forlang en ny. Du har
>>> mistet en stort set ny telefon.
>>
>> 8 Dage?
>> For at finde en telefon ude på deres lager, en telfon de indrømmer
>> er kommet til forretningen?
>>
>> Det kan jeg ikke se det rimelige i!
>
> Det kan være den er sendt til en anden butik etc. de skal lige finde
> ud
> af hvad de gør. Forlang evt en lånetelefon i venteperioden.

Den er *ikke* sendt til en anden butik, jeg har beskrevet deres
forretningsgang i mit oprindelige indlæg, som godtgør at man ikke kan få et
adviseringsbrev angående afhentning, uden at de har stået med varen i hånden
først, i egen butik, og indgåede reperationer står på en "ø" for sig selv,
netop så de ikke bliver udleveret til anden side.
Derudover så overholdt han heller ikke aftalen om at ringe tilbage.

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates
Ved Odin's skæg, Valhal venter !



JYH (02-12-2005)
Kommentar
Fra : JYH


Dato : 02-12-05 09:33

Allan Riise wrote:
[snip]
>
> Her er så spørgsmålene..
>
> 1.) Kan man vælge et så stort beløb som 500.- som mindste betaling
> for at få åbnet(fysisk) sin telefon, da jeg ikke så meget tvivler på
> at de må fastsætte et beløb, men er der grænser for beløbets
> størrelse?
> 2.) Kan jeg forlange en ny telefon allerede imorgen.
>

Hvad med at kontakte Forbruger Rådet?



per christoffersen (02-12-2005)
Kommentar
Fra : per christoffersen


Dato : 02-12-05 09:46


"JYH" <jyh@no.spam> skrev i en meddelelse
news:4390063d$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvad med at kontakte Forbruger Rådet?

Det er der ingen grund til. Forbrugerrådet skal varetage forbrugernes
intesser på det langsigtede politiske og samfundsmæssige plan.
I konkrete sager er det Forbrugerklagenævnet under forbrugerstyrelsen man
skal have fat i.

Men da sagen er frisk endnu er der nok grund til at lade den køre lidt
endnu, feks. med en tdsfrist til giganten, som andre har foreslået.

/Per



Allan Riise (02-12-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-12-05 09:49

per christoffersen wrote:
> "JYH" <jyh@no.spam> skrev i en meddelelse
> news:4390063d$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Hvad med at kontakte Forbruger Rådet?
>
> Det er der ingen grund til. Forbrugerrådet skal varetage forbrugernes
> intesser på det langsigtede politiske og samfundsmæssige plan.
> I konkrete sager er det Forbrugerklagenævnet under forbrugerstyrelsen
> man skal have fat i.
>
> Men da sagen er frisk endnu er der nok grund til at lade den køre lidt
> endnu, feks. med en tdsfrist til giganten, som andre har foreslået.

Jeg står jo og mangler telefonen, som bl.a. bruges til at tage fotografisk
dokumentation, og da de jo *vedkender* sig at de har fået telefonen ind i
forretningen, så kan det da ikke være rigtigt at man skal vente i dagevis,
og da slet ikke når de ikke selv overholder de betingelser de selv har
opstillet?

Men sidder p.t. og ringer til forbrugerstyrelsen.

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates
Ved Odin's skæg, Valhal venter !



Flemming Lynggaard (02-12-2005)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 02-12-05 10:34


"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
news:43900a62$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Jeg står jo og mangler telefonen, som bl.a. bruges til at tage fotografisk
> dokumentation, og da de jo *vedkender* sig at de har fået telefonen ind i
> forretningen, så kan det da ikke være rigtigt at man skal vente i dagevis,
> og da slet ikke når de ikke selv overholder de betingelser de selv har
> opstillet?
>
> Men sidder p.t. og ringer til forbrugerstyrelsen.
>
> --

Meget spild af forbrugerstyrelsens tid !

Hvad skal du fotografisk dokumentere i har selv ødelagt telefonen og din
reklamationsret (lær det ord istedet for service garanti dækker det
naturligvis ikke

Ja du har ret til at de finder din telefon, giv dem som andre siger en
ganske kort frist skriftligt hvorefter de må hoste op med en ny telefon -
det fritager dig dog ikke for regningen for at reperere din telefon, som
formodenligt hvis den har været vandskadet er på min 1000kr..

Det er DYRT at vandskade en mobil nemt og dumt men det ved man jo altid
bagefter

Hygge
F



Allan Riise (02-12-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-12-05 10:58

Flemming Lynggaard wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> news:43900a62$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> Jeg står jo og mangler telefonen, som bl.a. bruges til at tage
>> fotografisk dokumentation, og da de jo *vedkender* sig at de har
>> fået telefonen ind i forretningen, så kan det da ikke være rigtigt
>> at man skal vente i dagevis, og da slet ikke når de ikke selv
>> overholder de betingelser de selv har opstillet?
>>
>> Men sidder p.t. og ringer til forbrugerstyrelsen.
>>
>> --
>
> Meget spild af forbrugerstyrelsens tid !
>
> Hvad skal du fotografisk dokumentere i har selv ødelagt telefonen og
> din reklamationsret (lær det ord istedet for service garanti
> dækker det naturligvis ikke

Den er reperareret for egen regning, men de har forlagt telefonen, har du i
det hele taget læst mit indlæg?
Jeg gør ikke indsigelser imod at de ikke dækker vandskader.

> Ja du har ret til at de finder din telefon, giv dem som andre siger en
> ganske kort frist skriftligt hvorefter de må hoste op med en ny
> telefon - det fritager dig dog ikke for regningen for at reperere din
> telefon, som formodenligt hvis den har været vandskadet er på min
> 1000kr..

Jeg betaler skam også hvad det koster, men det kan jo blive svært, hvis de
ikke finder telefonen!

> Det er DYRT at vandskade en mobil nemt og dumt men det ved man jo
> altid bagefter

Præcis og her dækker den gamle kliché, "af skade bliver man klog" glimrende.

Efter at have talt med Forbrugerstyrelsen, fik jeg at vide at en skriftlig
henstilling til forretningen, i 2 eksemplarer, et til forretningen og et til
Jeg selv, hvori jeg giver dem 14 dage fra d.d. er den fremgangsmåde jeg skal
benytte, og at jeg skal have mine penge retur, eller ny telefon, hvis den
ikke er fundet inden tidsfristen.

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates
Ved Odin's skæg, Valhal venter !



Povl H. Pedersen (02-12-2005)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 02-12-05 17:19

In article <439014e8$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Flemming Lynggaard wrote:
>
> Ja du har ret til at de finder din telefon, giv dem som andre siger en
> ganske kort frist skriftligt hvorefter de må hoste op med en ny telefon -
> det fritager dig dog ikke for regningen for at reperere din telefon, som
> formodenligt hvis den har været vandskadet er på min 1000kr..

Spørgsmålet er om han hænger på reparation af den den stjålne mobiltelefon.


Allan Riise (02-12-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-12-05 17:24

Povl H. Pedersen wrote:
> In article <439014e8$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Flemming
> Lynggaard wrote:
>>
>> Ja du har ret til at de finder din telefon, giv dem som andre siger
>> en ganske kort frist skriftligt hvorefter de må hoste op med en ny
>> telefon - det fritager dig dog ikke for regningen for at reperere
>> din telefon, som formodenligt hvis den har været vandskadet er på
>> min 1000kr..
>
> Spørgsmålet er om han hænger på reparation af den den stjålne
> mobiltelefon.

Jeg vil jo nok ikke gøre de store indvendinger imod det

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates
Ved Odin's skæg, Valhal venter !



JYH (02-12-2005)
Kommentar
Fra : JYH


Dato : 02-12-05 10:20

per christoffersen wrote:
> "JYH" <jyh@no.spam> skrev i en meddelelse
> news:4390063d$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Hvad med at kontakte Forbruger Rådet?
>
> Det er der ingen grund til. Forbrugerrådet skal varetage forbrugernes
> intesser på det langsigtede politiske og samfundsmæssige plan.
> I konkrete sager er det Forbrugerklagenævnet under forbrugerstyrelsen
> man skal have fat i.
>

OK - du skal høre efter, hvad jeg mener,
ikke hvad jeg skriver - aheem



ronnie@sitevision.dk (02-12-2005)
Kommentar
Fra : ronnie@sitevision.dk


Dato : 02-12-05 13:26

Og du har fortalt dem HELE sandheden.

For de skal ikke giev dig en ny telefon med mindre du betaler for den
reperation.

De kan vælge at udlevere samme model til dig og så selv lige tabe den
i en øl først, og så skal du ikke betale noget.


Allan Riise (02-12-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-12-05 15:52

ronnie@sitevision.dk wrote:
> Og du har fortalt dem HELE sandheden.
>
> For de skal ikke giev dig en ny telefon med mindre du betaler for den
> reperation.
>
> De kan vælge at udlevere samme model til dig og så selv lige tabe den
> i en øl først, og så skal du ikke betale noget.

Sig mig, læser du hvad jeg skriver, eller hvad du tror jeg mener!??

Lad mig citere fra indlæg af d.02-12 kl 10:57

"Den er reperareret for egen regning, men de har forlagt telefonen, har du i
det hele taget læst mit indlæg?
Jeg gør ikke indsigelser imod at de ikke dækker vandskader."

Og jeg som troede at det her var en seriøs gruppe, hvor man kunne hente lidt
juridisk hjælp og bistand, men jeg tager åbenbart fejl, for jeg kan jo se at
det er evident at en del allerede sidder med "snydebrillerne" på!

Det er sågu for ringe...

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates
Ved Odin's skæg, Valhal venter !



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408946
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste