|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Mobilix nede? Fra : Lars Christian Jense~
 | 
 Dato :  10-06-01 12:01
 | 
 |  | Jeg har siden fredag eftermiddag ikke kunnet koble mig på hos Mobilix (ADSL
 Plus). Efter at have hængt i telefonen for at komme igennem til deres
 såkaldte supportlinje først tre gange en time fredag og siden en time lørdag
 kom jeg igennem til en fyr, som kunne fortælle mig, at den fejl, jeg havde,
 ikke skyldtes problemer hos mig, men hos dem. De havde teknikere i gang med
 at se på det. Fejlen havde nummeret 691.
 Samme supporter hævdede, at problemet sandsynligvis ville være løst lørdag
 aften kl. 21.00, hvilket det ikke blev. Her til middag søndag kan jeg stadig
 ikke koble op, men nu hedder fejlen 650. Og jeg kan selvfølgelig ikke komme
 igennem til Kundeservice...
 
 Er der nogen her, som ved hvad der er galt hos Mobilix?
 
 vh
 Lars
 
 PS: Er det normalt, at der er så lange ventetider på at komme igennem til
 ADSL-kundeservice uanset tidspunkt på dagen?
 
 
 
 
 |  |  | 
  Manhatten (10-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Manhatten
 | 
 Dato :  10-06-01 12:38
 | 
 |  | "Lars Christian Jensen" <lars.christian.jensen@berlingske.dk> wrote in
 <3b23535e$0$5264$4d4eb98e@news.dk.uu.net>:
 
 > Er der nogen her, som ved hvad der er galt hos Mobilix?
 
 Umiddelbart vil jeg skyde på at det er noget på din central men fejlen kan
 ligge mange steder. Mit ADSL har kørt fint hele weekenden.
 
 > PS: Er det normalt, at der er så lange ventetider på at komme igennem
 > til ADSL-kundeservice uanset tidspunkt på dagen?
 
 Jeg har oplevet meget svingene ventetider på deres support. Det længste 50
 min, andre dage er jeg kommet igennem med det samme. Weekenden og aftenerne
 plejer at være de værste tidspunkt da flest mennesker har fri på dette
 tidspunkt og derfor opdager kortvarige nedbrud eller fordi det er her de
 har mulighed for at ringe mens de sidder ved deres PC:
 
 /Manhatten
 
 
 |  |  | 
 |  |