"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse 
news:436c4f7b$0$99998$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>> Er du sikker på at Ubetinget Viderestilling er en del af dit
>> abonnement? Koster ekstra
>
> Det er vel da løgn!?
>
>> 
http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/ubetinget_viderestilling.shtml
>
> Åbenbart ikke. Jeg synes det er vandvittigt at man skal betale for dette - 
> man betaler jo minuttakst for selve viderestillingen.
> Det er tydeligvis gebyrer man vil tjene penge på.
Det er en service f.eks. ligesom på fastnet telefoni der koster det også at 
få banke på, vidrestilling osv.
Der er jo ingen der tvinger dig til at vidrestille alle opkald, solvom du er 
i udlandet.
Selv har jeg løsningen der hedder sonoduo, 2 kort på samme nummer, den ene 
telefon er en nokia communicator 9110 som jeg skriver sms fra den anden er 
en siemens s55 som jeg har i lommen.
Da jeg ønsker at modtage alle opkald på ekstra fonen har jeg ubetinget 
vidrestilling på mit abb. (vidre stilling til kort 2 er gratis)  fordelen er 
så at når jeg er i udlandet laver jeg den ubetingede vidrestilling til min 
telefonsvarer og med tager så ekstrakortet på ferien hvilket betyder at jeg 
kun får smser fra dem jeg har givet dette ekstra nummer.
PS. besvim ikke over prisen for at få ekstrakortet den koster 350 kroner (en 
gang for alle).
Være syntes jeg de 10 øre pr. beskedrapport man ønsker at får koster.
Hilsen
Johnny