/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Suzuki GSX600F og "knastaksel problemet"
Fra : Ukendt


Dato : 19-07-05 22:07

Hej. I min egenskab af, at være en af de få MC´ister på jobbet, så bliver
jeg ofte "konsulteret" når der er spørgsmål om motorcykler, selvom jeg ikke
ved mere end de fleste Men jeg håber, at nyhedsgruppen kan hjælpe mig
med at "se godt ud" overfor min kollega

En kollega har nemlig fået kig på en Suzuki GSX600F fra ´98. Den har kørt
39.900 km. Prisen er kr. 67.500. Jeg har set et billede af MC´en, der
umiddelbart ser meget pæn ud. Gutten har prøvekørt MC´en og siger den kører
godt. Lyder prisen rimelig?

Jeg ved, at netop GSX-F modellen har (har haft) problemer med
forarbejdningen af knastakslen. Men gælder dette også for cykler fra ´98,
eller var problemet dengang løst?

Håber I kan hjælpe mig med at rådgive min kollega og nye MC´ist. Han bestod
køreprøven i dag! ... så der skal naturligvis forholdsvis hurtigt indkøbes
en MC.


Hilsen
Henrik Nedergaard
SV1000S



 
 
Morten Christensen (20-07-2005)
Kommentar
Fra : Morten Christensen


Dato : 20-07-05 00:20


"Henrik Nedergaard" <henriknedergaard(snabela)hotmail.slettes.com> wrote in
message news:42dd6b82$0$49596$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej. I min egenskab af, at være en af de få MC´ister på jobbet, så bliver
> jeg ofte "konsulteret" når der er spørgsmål om motorcykler, selvom jeg
> ikke ved mere end de fleste Men jeg håber, at nyhedsgruppen kan
> hjælpe mig med at "se godt ud" overfor min kollega
>

Så er du ikke den eneste

> En kollega har nemlig fået kig på en Suzuki GSX600F fra ´98. Den har kørt
> 39.900 km. Prisen er kr. 67.500. Jeg har set et billede af MC´en, der
> umiddelbart ser meget pæn ud. Gutten har prøvekørt MC´en og siger den
> kører godt. Lyder prisen rimelig?
>

Det kommer vist an på flere ting...

Er det en forhandler pris?
Er der noget extra udstyr, fx scott-oiler, potte, topbox etc

Hvis den er i privat salg og intet udstyr, skal den vitterligt være extremt
sygeligt vedligeholdt, ellers er den ca 8k for dyr.

> Jeg ved, at netop GSX-F modellen har (har haft) problemer med
> forarbejdningen af knastakslen. Men gælder dette også for cykler fra ´98,
> eller var problemet dengang løst?

alle kan have problemer med dette, så det er svært at spå om denne også
har/får problemet.
Igen, det kommer an på vedligehold og kørestil, men mener dog at have fået
at vide at knasten blev forbedret i 96 og igen til 01-udgaven.

>
> Håber I kan hjælpe mig med at rådgive min kollega og nye MC´ist. Han
> bestod køreprøven i dag! ... så der skal naturligvis forholdsvis hurtigt
> indkøbes en MC.
>

Forsøget er hermed gjort .-)
-og tilløk til kam'sjuk'en :)

>
> Hilsen
> Henrik Nedergaard
> SV1000S

--
MortenC
Med 3 GSX600F på samvittigheden



Ukendt (20-07-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-07-05 09:27


Morten Christensen skrev i meddelelsen
<42dd8ab1$0$18643$14726298@news.sunsite.dk>...
>
>"Henrik Nedergaard" <henriknedergaard(snabela)hotmail.slettes.com> wrote in

>> Jeg ved, at netop GSX-F modellen har (har haft) problemer med
>> forarbejdningen af knastakslen. Men gælder dette også for cykler fra ´98,
>> eller var problemet dengang løst?
>
>alle kan have problemer med dette, så det er svært at spå om denne også
>har/får problemet.
>Igen, det kommer an på vedligehold og kørestil, men mener dog at have fået
>at vide at knasten blev forbedret i 96 og igen til 01-udgaven.


Alt omkring knastaksler har meget lidt at gøre med kørselsstil, der er ikke
rigtig nogen forskel på belastningen. Men olie med høj bæreevne kan muligvis
udsætte tidspunktet hvor de indesluttede huller i knasterne bryder op. Under
alle omstændigheder, hvis der er huller under overfladen, så bryder de på et
tidspunkt op, og så kan de som et råkostjern rive følgerne i stykker også.

Derfor også, som i tidligere tråde, det gode råd, at køber får foretaget et
ventiljusteringsservice inden køb. Er alt i orden, så har det kostet det
ventilservice, som alligevel "snart" skulle udføres. Er der fejl i
mekanikken, så er udgiften til ventilservice jo småting i forhold til at
ende op med en mc med defekte knaster+følgere. Herefter kan man jo så
forhandle med sælger om hvis, og hvem der skal betale hvis handelen
alligevel gennemføres.

mvh
Orla




Moller (20-07-2005)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 20-07-05 10:20

Morten Christensen wrote:

> alle kan have problemer med dette, så det er svært at spå om denne også
> har/får problemet.
> Igen, det kommer an på vedligehold og kørestil, men mener dog at have fået
> at vide at knasten blev forbedret i 96 og igen til 01-udgaven.

   Tjaaaa... det med pittings kan både være en skidt ting, eller bare
noget der er der uden at gøre skade. Om det er kørestilen, det tvivl jeg
på det er, men vigtigste er som Orla skriver : Olieskift er overholdt.

   Jeg har nu kørt godt og vel 40.000km med pittet knaster, uden problemer
;) jeg har enda skifte knasterne uden at skifte alle vippearme uden
problemer, og de nye knaster har da også lidt pittings. Og min har da
været bænket en del gange om året, og den har da været i det røde felt
nogen gang i den tid osv... generalt, så er min mening at en MC er lavet
til at få tæv, så snart der står Suzuki på siden, og derved for min
det... og det har intet påvirket de pittings, det er de samme som var
der da jeg købte den.

   At man kan se noget ved et ventiljustering, kan være man ser der er
mærker, men hvordan vudere en der ikke kender om det er slemme pittings,
eller uskadelige pittings ? og hvis der laves et ventiltjek, hvem skal
så gøre det ? for er det hos en forhandler, er det jo ikke altid de
siger om der er noget galt... og er det en privat, hvem holder han så
med køber/sælger ? og jeg tvivler da på at køber for lov at lave
justeringen.

   På den anden side, så lyder den pågældene model dyr, især at man næsten
kan købe en B12 til samme penge osv. og når man tænker på brugtmarkede
generalt i år efter SV1000 udsalget, så ville jeg kigge rundt efter en
anden, hvis den maskine ikke kunne komme 8-10kilo ned i pris. det er kun
for sælger at maskinen er guld værd ;)

   Men er Kammy ikke en der kan skrue lidt selv osv. så bør han under alle
omstændigheder finde en anden cykel, som har længere mellem hvert
service... GSX-F, GSF, GSX-R osv... skal ha skifte olie for hver 6000km,
og stillet ventiler ved 12.000km. det er røv ireterende når man hele
tiden føler at nu skal den til service igen :(

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Ukendt (20-07-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-07-05 10:48

Tak for alle svarene. Det var helt sikkert noget vi kunne bruge til noget!

Jeg kan oplyse, at MC´en står hos en forhandler, så det kan måske forklare
lidt af prisen. Jeg fik forleden kr. 70.000 i privat salg, for en SV650S der
havde trillet knap 17.000 km. Derfor mente jeg også nok at prisen lød til
høj. Men nyprisen på GSX600F ´98 mener jeg lå på omkring kr. 90.000, eller
husker jeg forkert?

Nu ved jeg godt, at nyprisen ikke altid kan bruges som udgangspunkt, nu når
der ikke ligefrem er mangel på MC´er på brugtmarkedet. Suzuki´s udsalg tror
jeg har spyttet en hel del nyere brugte MC´er på markedet, hvilket alt andet
lige, ikke kan have gavnet brugtpriserne!

Men god ide med ventilcheck på GSX-F´eren. Det lyder dog noget omstændigt at
skulle undersøge krumtappen, men måske kan man betinge købet af, at
krumtappen ser tilfredsstillende ud.

Igen tak for svarene. Dejligt at vide, at man her altid kan få nogle
kvalificerede svar


Hilsen
Henrik Nedergaard
SV1000S (udsalgs model



Moller (20-07-2005)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 20-07-05 10:51

Henrik Nedergaard wrote:

> Men god ide med ventilcheck på GSX-F´eren. Det lyder dog noget omstændigt at
> skulle undersøge krumtappen, men måske kan man betinge købet af, at
> krumtappen ser tilfredsstillende ud.

   Hey... KNASTERNE ... ikke krumtappen ;)
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Kasperkk (20-07-2005)
Kommentar
Fra : Kasperkk


Dato : 20-07-05 10:56


> Men god ide med ventilcheck på GSX-F´eren. Det lyder dog noget
> omstændigt at skulle undersøge krumtappen, men måske kan man betinge
> købet af, at krumtappen ser tilfredsstillende ud.


Det er knaskakslen du skal checke og det kan du jo dårligt undgå under
ventiljusteringen
Så det er egentlig ikke specielt omstændigt



Kasperkk



Ukendt (20-07-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-07-05 11:28

"Kasperkk" <Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> skrev i en meddelelse
news:42de1fcc$0$64219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> Det er knaskakslen du skal checke og det kan du jo dårligt undgå under
> ventiljusteringen
> Så det er egentlig ikke specielt omstændigt

-----
Hvad forstår bønder sig på fiskeri?

Som du nu har fundet ud af, så ved jeg ikke meget andet om MC-motorer, end
at de kan køre hurtigt hvis man ikke husker at slippe gashåndtaget ind
imellem


Hilsen
Henrik



Moller (20-07-2005)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 20-07-05 11:30

Henrik Nedergaard wrote:
> "Kasperkk" <Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> skrev i en meddelelse
> news:42de1fcc$0$64219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
>>Det er knaskakslen du skal checke og det kan du jo dårligt undgå under
>>ventiljusteringen
>>Så det er egentlig ikke specielt omstændigt
>
>
> -----
> Hvad forstår bønder sig på fiskeri?
>
> Som du nu har fundet ud af, så ved jeg ikke meget andet om MC-motorer, end
> at de kan køre hurtigt hvis man ikke husker at slippe gashåndtaget ind
> imellem

   Hvis din kammy er det samme, så glem ALT om den GSX600F... den skal alt
for ofte ha service ;) og i vil ikke kunne bedømme om det er skadelige
pittings, eller ikke skadelige :)


--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Morten Christensen (20-07-2005)
Kommentar
Fra : Morten Christensen


Dato : 20-07-05 22:44


"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
news:42de27aa$0$18636$14726298@news.sunsite.dk...
> Henrik Nedergaard wrote:
> Hvis din kammy er det samme, så glem ALT om den GSX600F... den skal alt
> for ofte ha service ;) og i vil ikke kunne bedømme om det er skadelige
> pittings, eller ikke skadelige :)
>

Årh, det er vist lige at skyde kanoner med gråspurve, eller hvordan det nu
er

Jeg ville dog ikke være bange for at købe modellen igen, hvis/når jeg får
muligheden igen.
Men ville nok gå efter en nyere, da jeg gerne vil have uret med *G*
(Nårhja, så er der lige min formodning om forbedringer fra '01 og ikke
mindst farvevalget....)

--
MortenC



Jesper Pedersen (20-07-2005)
Kommentar
Fra : Jesper Pedersen


Dato : 20-07-05 22:17

Henrik Nedergaard wrote:

> "Kasperkk" <Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> skrev i en meddelelse
> news:42de1fcc$0$64219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>> Det er knaskakslen du skal checke og det kan du jo dårligt undgå under
>> ventiljusteringen
>> Så det er egentlig ikke specielt omstændigt

> -----
> Hvad forstår bønder sig på fiskeri?

> Som du nu har fundet ud af, så ved jeg ikke meget andet om MC-motorer, end
> at de kan køre hurtigt hvis man ikke husker at slippe gashåndtaget ind
> imellem

Ja og så ved du også at forhjulet på en Yamaha GTS sidder fast med
magnetisme
Tillykke med det nye dyr, håber du bliver ligeså glad for den som du var
for Solvej.

/
Jesper
BuFF-MC


KværnMaster (20-07-2005)
Kommentar
Fra : KværnMaster


Dato : 20-07-05 22:38

Hejsa, jeg må lige give mit besyv med. Jeg er den glade ejer af en GSX750F
fra '92, der om et par 100 km. runder de magiske 100.000 km!!

Jeg har haft maskinen i 2 år, og bortset fra en "obligatorisk" inddysning
hos Carsten ved Midtfyns MC da jeg fik et ordentligt råberør, har der intet
været! Maskinen kører som smurt, og jeg skifter under alle omstændigheder
olie, når den skal i vinterstald i min uopvarmede garage. Om foråret sætter
jeg batteriet på igen, trykker på starteren, og afsted det går!

Så for min godt brugte maskines vedkommende: ingen problem! har nu kørt 20
kkm uden at få stillet ventiler, og det spiller bare!...

Så go for it!!

Mvh. KværnMaster

Jesper Pedersen wrote:
> Henrik Nedergaard wrote:
>
>> "Kasperkk" <Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> skrev i en meddelelse
>> news:42de1fcc$0$64219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>
>>> Det er knaskakslen du skal checke og det kan du jo dårligt undgå
>>> under ventiljusteringen
>>> Så det er egentlig ikke specielt omstændigt
>
>> -----
>> Hvad forstår bønder sig på fiskeri?
>
>> Som du nu har fundet ud af, så ved jeg ikke meget andet om
>> MC-motorer, end at de kan køre hurtigt hvis man ikke husker at
>> slippe gashåndtaget ind imellem
>
> Ja og så ved du også at forhjulet på en Yamaha GTS sidder fast med
> magnetisme
> Tillykke med det nye dyr, håber du bliver ligeså glad for den som du
> var for Solvej.
>
> /
> Jesper
> BuFF-MC



Moller (21-07-2005)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 21-07-05 13:03

KværnMaster wrote:
> Hejsa, jeg må lige give mit besyv med. Jeg er den glade ejer af en GSX750F
> fra '92, der om et par 100 km. runder de magiske 100.000 km!!
>
> Jeg har haft maskinen i 2 år, og bortset fra en "obligatorisk" inddysning
> hos Carsten ved Midtfyns MC da jeg fik et ordentligt råberør, har der intet
> været! Maskinen kører som smurt, og jeg skifter under alle omstændigheder
> olie, når den skal i vinterstald i min uopvarmede garage. Om foråret sætter
> jeg batteriet på igen, trykker på starteren, og afsted det går!
>
> Så for min godt brugte maskines vedkommende: ingen problem! har nu kørt 20
> kkm uden at få stillet ventiler, og det spiller bare!...

   Øh, hvorfor har du ikke stillet dine ventiler ? om man må spørge ?
eller du vil gerne køre den ihjel på den måde ?

   Ellers tillykke med de 100.000km, 750'eren er jo den som er mest kendt
for knast pittings.

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Ukendt (21-07-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-07-05 15:41


Moller skrev i meddelelsen <42df8f0c$0$18641$14726298@news.sunsite.dk>...

> Øh, hvorfor har du ikke stillet dine ventiler ? om man må spørge ?
>eller du vil gerne køre den ihjel på den måde ?


Jeg har ikke set noget....Jeg vil ikke vide noget....Der er ikke noget
problem.....Jeg har ikke set noget problem..... De lyver allesammen....
Eller noget.

> Ellers tillykke med de 100.000km,

Det er jo det der gør den slags problemer så enerverende, for det er jo
netop ikke alle der får problemet. Derfor kan man jo godt passe på når man
køber, det er trodsalt stadigvæk temmeligt dyrt for en "ikke teknik mindet"
at blive "udtrukket" i det lotteri. :-/

>750'eren er jo den som er mest kendt for knast pittings.

Er det nu ikke mest fordi, at på lige nøjagtigt den model skal motoren ud
for at skifte vippearme.. :-|


mvh
Orla




Moller (21-07-2005)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 21-07-05 16:16

Orla Pedersen wrote:
> Moller skrev i meddelelsen <42df8f0c$0$18641$14726298@news.sunsite.dk>...
>
>
>>Øh, hvorfor har du ikke stillet dine ventiler ? om man må spørge ?
>>eller du vil gerne køre den ihjel på den måde ?
>
>
>
> Jeg har ikke set noget....Jeg vil ikke vide noget....Der er ikke noget
> problem.....Jeg har ikke set noget problem..... De lyver allesammen....
> Eller noget.

   Det jo det... nogen af os vedkender os i det mindste at der kan være et
problem, samt gør noget for at forebygge det ala. holder øje med om der
sker noget, og derved er klar på at skifte dele i tide inden de gør mere
skade end der er behov for. Det er bare ikke noget man kan hvis man er
tvunget til at bruge en mekaniker til alle ens simple service, eller
endnu være bare ignorere at service skal laves.

> Det er jo det der gør den slags problemer så enerverende, for det er jo
> netop ikke alle der får problemet. Derfor kan man jo godt passe på når man
> køber, det er trodsalt stadigvæk temmeligt dyrt for en "ikke teknik mindet"
> at blive "udtrukket" i det lotteri. :-/

   Min har da rundet 78.000km + de godt 5-6.000 som spedometerkablet
manglede på osv... og den køre da endnu, så nogen af os er mere heldige
end andre.

>>750'eren er jo den som er mest kendt for knast pittings.
>
>
> Er det nu ikke mest fordi, at på lige nøjagtigt den model skal motoren ud
> for at skifte vippearme.. :-|

   Aka, den som det koster mest at få lavet på ;) Nå, men jeg har da nu
fundet en vippearms pusher + knast pusher, som kan levere til total
grinagtig pris ;) hvis uheldet er ude... det er så billigt at jeg
overvejer at købe den GSX-R750 knast årgang 1989 fra ny af ;) bare
fordi det er så snot billigt.

   Men det er KUN hvis man selv kan lave tingende, for tvivler på der er
mange forhandlere herhjemme som vil lave det, hvis ik delene købes
gennem dem. Der er nogen hvis man er gode venner/fammillie osv.. med
mekeren, men for de resterende 99%, så skal man kunne gøre det selv,
hvis ik man vil hoste op med de godt 6-7000Kr. i dele + værkstedstimer
sådan en operation koster(her gås ud fra det kun er vippearme + naster
der skiftes, og der ikke er smadret mere pga. følge skade fordi man
ignorerede problemet.

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Armand (23-07-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 23-07-05 21:36

Moller wrote:
> KværnMaster wrote:
>
>> Så for min godt brugte maskines vedkommende: ingen problem! har nu
>> kørt 20 kkm uden at få stillet ventiler, og det spiller bare!...
>
>
> Øh, hvorfor har du ikke stillet dine ventiler ? om man må spørge ?
> eller du vil gerne køre den ihjel på den måde ?
>

'Ventiler skal kontrolleres(!) jævnligt; men det er vel ikke utænkeligt
at de ikke behøver justering !?

--
Armand.

Knud Dam (24-07-2005)
Kommentar
Fra : Knud Dam


Dato : 24-07-05 12:09


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:RSxEe.61938$Fe7.200903@news000.worldonline.dk...

> 'Ventiler skal kontrolleres(!) jævnligt; men det er vel ikke utænkeligt at
> de ikke behøver justering !?
>
> --
> Armand.

Hej Armand.

Det er naturligvis rigtigt, at ventilerne ikke altid behøver justering.

Jeg opfatter det nu også, som om de ikke er kontrolleret, og hvis det er
rigtigt, så kan det lige pludseligt blive rigtigt dyrt.

Mvh

KD



Ukendt (22-07-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-07-05 06:45

"Jesper Pedersen" <tiper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:dbmevl$7cl$1@abbeden.bunk.cc...
> Ja og så ved du også at forhjulet på en Yamaha GTS sidder fast med
> magnetisme
> Tillykke med det nye dyr, håber du bliver ligeså glad for den som du var
> for Solvej.
>
> /
> Jesper
> BuFF-MC

-------------

Takker! Ærgerligt, at jeg ikke nåede til Toppen i år. Jeg har slet ikke hørt
om det var godt? Hyggede I jer, eller regnede det hele bort igen i år?

Hil Nedergaard

PS: Jeg er nu stadig sikker på det med magnetisme!!



Jesper Pedersen (23-07-2005)
Kommentar
Fra : Jesper Pedersen


Dato : 23-07-05 10:51

>> Ja og så ved du også at forhjulet på en Yamaha GTS sidder fast med
>> magnetisme


> Takker! Ærgerligt, at jeg ikke nåede til Toppen i år. Jeg har slet ikke hørt
> om det var godt? Hyggede I jer, eller regnede det hele bort igen i år?

> Hil Nedergaard

> PS: Jeg er nu stadig sikker på det med magnetisme!!

Vejret var nu ok, vi havde kun regn en dag, og det var ikke så slemt.
Men så kommer du vel til Thy??

Og det er altså ikke magnetisme, det er magi

/
Jesper


Jes Vestervang (21-07-2005)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 21-07-05 21:31

"Henrik Nedergaard" <henriknedergaard(snabela)hotmail.slettes.com>
writes:

> En kollega har nemlig fået kig på en Suzuki GSX600F fra ´98. Den har
> kørt 39.900 km. Prisen er kr. 67.500. Jeg har set et billede af
> MC´en, der umiddelbart ser meget pæn ud. Gutten har prøvekørt MC´en
> og siger den kører godt. Lyder prisen rimelig?

Nej, egentlig ikke. Fazere som min er ganske billige og (vil jeg
påstå) væsentligt bedre. F.eks. er de vandkølede, har 20 heste mere,
vejer en hel del mindre (189 tør) og styrer og bremser bedre.

Jeg har skrevet en anmeldelse af min Fazer her:
<http://dmcn.dk/mcanm/vis_mc_anm_detail.asp?maerke=Yamaha&model=FZS600%20Fazer&aargang=1999>

Her er et udsnit fra dba.dk:

Yamaha fzs600fazer, 600 ccm, '00, km 48.000, sort, m.afgift, mont. med
højt kåbeglas, originalt medf. .HELD tanktaske og slipover
sidetasker medfølger.
64.900,- 08-07-2005 Erslev | Jylland - Midt- og Vest


Yamaha fzs s, 600 ccm, '99, km 50.000, rød/sort/hvid, m.afgift, Meget
   flot lak.m givi taskesæt og ekstra slipon potte, højt kåbeglas,
   håndbog nyt kædekit og dæk
65.500,- 12-07-2005 Kbh.N | København

Yamaha FZS Fazer, 600 ccm, '99, km 29.000, sølvgrå, m.afgift, velholdt
   eksemplar, 95 hk, skal ikke synes, 4 nye inds.gummi, kædekit fra
   2005, titaniumudst., original medfølger, nyt fordæk & bagdæk
   68.000,- 20-07-2005 Sønderborg | Jylland - Syd- og Sønder
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408946
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste