/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
flytning af dsl hos tiscali/tele2 pt
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 19-07-05 10:34

Heysan

Er der nogen der har haft held til at få flyttet deres adsl fra en adresse
til en anden hos det gamle tiscali - de har nu i over 14 dage forsøgt at få
sendt meldingen til TDC men deres interne systemer evner det ikke er
meldingen Den stakkels Tele2 medarbejder jeg snakkede med var
sammenbruddet nær så jeg nænnede ikke at brokke mig til hende, er jo ikke
hendes skyld...

Men opsigelsen røg da afsted omgående, kan godt acceptere lidt forsinkelse,
men 14 dage uden at de endnu overhovedet har fået sendt noget til tdc...

F



 
 
daidutving (20-07-2005)
Kommentar
Fra : daidutving


Dato : 20-07-05 15:20

Hej Flemming

Det ligner mistænkeligt niveauet for kundeservice hos Tele2, som
gjorde at en del ADSL kunder, ifølge denne nyhedsgruppe, flygtede fra.

Man burde kunne forvente et ordentligt svar indenfor 1-2 dage, alt
andet er sgu mangel på service

MJ

On Tue, 19 Jul 2005 11:34:10 +0200, "Flemming Lynggaard"
<flemmingl@gmail.com> wrote:

>Heysan
>
>Er der nogen der har haft held til at få flyttet deres adsl fra en adresse
>til en anden hos det gamle tiscali - de har nu i over 14 dage forsøgt at få
>sendt meldingen til TDC men deres interne systemer evner det ikke er
>meldingen Den stakkels Tele2 medarbejder jeg snakkede med var
>sammenbruddet nær så jeg nænnede ikke at brokke mig til hende, er jo ikke
>hendes skyld...
>
>Men opsigelsen røg da afsted omgående, kan godt acceptere lidt forsinkelse,
>men 14 dage uden at de endnu overhovedet har fået sendt noget til tdc...
>
>F
>


Uffe S. Callesen (21-07-2005)
Kommentar
Fra : Uffe S. Callesen


Dato : 21-07-05 14:14

Jeg kan i allerhøjeste grad nikke genkendede til den situation - jeg
ringede d. 27.6 til dem for at opsige 6 ADSL fobindelser - det kunne
ikke lade sig gøre over telefonen (Hvilket det godt kunne da jeg opsage
en enkelt forbindelse dagen inden)

Afsted med en skriftelig opsigelse - ringer d. 30.6. og får bekræftet at
det er registreret hos Tele2Adsl kundeservice at hver enkelt
forbindelse er opsagt..

Da forbindelserne efterfølgende skal oprettes hos TDC giver jeg dem
grønt lys til at påbegynde oprettelserne (blot ordrerne - ikke de
'fysiske' forbindelser) - Det kan TDC i midlertidigt ikke da Tele2 ikke
har indtastet opsigelserne i deres fælles system - og det har de endnu
ikke - altså tæt på en måned efter at jeg opsagde dem - imellem tiden er
jeg blevet holdt hen med alt muligt bræk om at de skulle have ENDNU en
skriftlig opsigelse af forbindelserne - det fik de igår og i dag er
meldingen praktisk talt den samme som for en måned siden...

Rent privat har jeg den sidste måned forsøgt at få en fakturakopi af en
tidligere faktura - indtil videre har jeg talt med Tele2 FIRE gange - og
hver gang blevet lovet at den ville blive hhv. sendt med post eller
faxet samme dag - hvis de bonger mig for faktura kopien på min
afsluttende regning og jeg stadig ikke har modtaget den - ja så ved jeg
sgu ikke hvad jeg gør :o

Jeg kan på det allervarmeste anbefale ALLE at holde sig LANGT fra Tele2 !

/Uffe

Flemming Lynggaard wrote:
> Heysan
>
> Er der nogen der har haft held til at få flyttet deres adsl fra en adresse
> til en anden hos det gamle tiscali - de har nu i over 14 dage forsøgt at få
> sendt meldingen til TDC men deres interne systemer evner det ikke er
> meldingen Den stakkels Tele2 medarbejder jeg snakkede med var
> sammenbruddet nær så jeg nænnede ikke at brokke mig til hende, er jo ikke
> hendes skyld...
>
> Men opsigelsen røg da afsted omgående, kan godt acceptere lidt forsinkelse,
> men 14 dage uden at de endnu overhovedet har fået sendt noget til tdc...
>
> F


--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408916
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste