/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Neddrosling
Fra : Jogge


Dato : 29-06-05 16:37

Hejsan,

Jeg har en GS500 der er normal, men motoren er stået af, også har jeg en
GS500 der lige er købt i tyskland, som der er neddroslet... Jeg vil så putte
den tyske motor over på min egen mc.

Men men men hvordan dælen får jeg fjernet det neddrosling noget??



 
 
Ole Nielsen (29-06-2005)
Kommentar
Fra : Ole Nielsen


Dato : 29-06-05 17:03

prøv at kontrole karburatorene det siges at det er der man har ændret noget
med gasspjælet

Ole Nielsen
"Jogge" <jogge@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:42c2c004$0$663$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hejsan,
>
> Jeg har en GS500 der er normal, men motoren er stået af, også har jeg en
> GS500 der lige er købt i tyskland, som der er neddroslet... Jeg vil så
putte
> den tyske motor over på min egen mc.
>
> Men men men hvordan dælen får jeg fjernet det neddrosling noget??
>
>



Armand (29-06-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 29-06-05 17:49

Jogge wrote:
> Hejsan,
>
> Jeg har en GS500 der er normal, men motoren er stået af, også har jeg en
> GS500 der lige er købt i tyskland, som der er neddroslet... Jeg vil så putte
> den tyske motor over på min egen mc.
> Men men men hvordan dælen får jeg fjernet det neddrosling noget??
>

Du burde også have den tyske models papirer, og deri står det tydeligt
beskrevet hvorved at droslingen er foretaget!
For de tidlige GS'eres vedkommende var et anslag i topdækslet af
karbunaderne (sådan at vacuumstemplet ikke kan løftes helt fri i
karburatorens lysning) en vellidt metode hos den tyske Suzuki importør,
så der er stor chance for at det også er gjort på den måde på 500'eren :-/

Anyhow: Hvis motoren ligger på gulvet foran dig, er det enkelt at stikke
en finger ind og se om vacuumstemplet lader sig løfte helt op til
overkanten. Når vacuum-spjældet ved den lejlighed er løftet kan man
samtidig vride gassen så "butterfly"-spjældet også åbner - Hvirved man
med skarpt syn og måske lidt lys, kan se om der er indsnævret
indsugnings-gummi, eller ligefrem skiver med mindre hul placeret imellem
karbunade og indsugningsgummi!

Endelig: Sæt dine gamle karbunader på og nyd 90% chance for at den nye
motor derved bliver fuldtydende

--
Armand.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408946
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste