/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Påkørt af bil med vilje... hvem var det ?
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 26-06-05 20:30

Hej

Jeg kan huske for nogen tid siden at der var én herinde som var blevet
påkørt i Århus nord, af en billist, med fuldt overlæg. Blev det meldt til
politiet og fik nogen registreringsnr. på bilen?

Vi har en som kommer i klubben hos os, som lige har været ude for det samme,
igen i Århus. Han endte desværre i grøften med betydelige skader på MC,
heldigvis ingen alvorlige personskader. Men af gode grunde fik han ikke fat
i nummeret på bilen. Det kunne jo være at der var tale om samme mand....

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



 
 
SmaRTrxxv (26-06-2005)
Kommentar
Fra : SmaRTrxxv


Dato : 26-06-05 21:07

Henrik Nielsen wrote:
> Hej
>
> Jeg kan huske for nogen tid siden at der var én herinde som var blevet
> påkørt i Århus nord, af en billist, med fuldt overlæg. Blev det meldt til
> politiet og fik nogen registreringsnr. på bilen?
>
> Vi har en som kommer i klubben hos os, som lige har været ude for det samme,
> igen i Århus. Han endte desværre i grøften med betydelige skader på MC,
> heldigvis ingen alvorlige personskader. Men af gode grunde fik han ikke fat
> i nummeret på bilen. Det kunne jo være at der var tale om samme mand....
>
Nej... Er folk da vanvittige??

Henrik, hvem er den ulykkelige?
Hvis ikke det var så pisseulovligt, og ikke en skid bedre opførsel end
galningen i bilens, ja så skulle vedkommende f.... ha' nogle baaaaank..

Thore
- næsten Ex-MC

Henrik Nielsen (27-06-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 27-06-05 08:00

"hvem er den ulykkelige"

En som hedder Henrik.... Tror ikke du har mødt ham endnu....


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Schlaeger (27-06-2005)
Kommentar
Fra : Schlaeger


Dato : 27-06-05 06:11

Henrik Nielsen wrote:

> Hej

> Jeg kan huske for nogen tid siden at der var én herinde som var blevet
> påkørt i Århus nord, af en billist, med fuldt overlæg. Blev det meldt til
> politiet og fik nogen registreringsnr. på bilen?

> Vi har en som kommer i klubben hos os, som lige har været ude for det samme,
> igen i Århus. Han endte desværre i grøften med betydelige skader på MC,
> heldigvis ingen alvorlige personskader. Men af gode grunde fik han ikke fat
> i nummeret på bilen. Det kunne jo være at der var tale om samme mand....

Lå der nogen form for "konfrontation" forud for påkørslen ??

Jeg mener i det tidligere tilfælde, at der var en historie om lidt frisk
kørsel og overhaling med god fart mellem to vognbaner .... (hvilket dog på
ingen måde giver andre ret til den slags drabsforsøg).

Mch Schlæger


Henrik Nielsen (27-06-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 27-06-05 08:05

"Lå der nogen form for "konfrontation" forud for påkørslen"

Såvidt jeg kunne forstå, overhalede bilen ham, tæt på og lige ind foran og
bremsede.

Så kørte MC forbi bilen igen, efter lidt tid kom bilen igen og gjorde det
samme. Men denne gang bremsede han så hårdt, at MC'en endte i grøften. Set i
bakspejlet skulle han selvfølgelig ikke have ladet bilen komme forbi, men
have givet gas. Men der er vel grænser for hvor hurtigt man vil køre.... Han
havde ikke forestillet sig dette...

Det er meldt til politiet, men det bliver svært at finde synderen... Jeg
synes det er rystende...

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Schlaeger (27-06-2005)
Kommentar
Fra : Schlaeger


Dato : 27-06-05 10:28

Henrik Nielsen wrote:

> "Lå der nogen form for "konfrontation" forud for påkørslen"

> Såvidt jeg kunne forstå, overhalede bilen ham, tæt på og lige ind foran og
> bremsede.

> Så kørte MC forbi bilen igen, efter lidt tid kom bilen igen og gjorde det
> samme. Men denne gang bremsede han så hårdt, at MC'en endte i grøften. Set i
> bakspejlet skulle han selvfølgelig ikke have ladet bilen komme forbi, men
> have givet gas. Men der er vel grænser for hvor hurtigt man vil køre.... Han
> havde ikke forestillet sig dette...

> Det er meldt til politiet, men det bliver svært at finde synderen... Jeg
> synes det er rystende...

Det er virkelig ulækkert, at nogle kan opføre sig sådan i trafikken !!!

Ingen oplysninger om bilen ???

Mch Schlæger


Henrik Nielsen (27-06-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 27-06-05 11:25

"Ingen oplysninger om bilen"

Nej, og så var det lige jeg tænkte at det kunne være den samme som
tidligere, og det syntes jeg da var værd at undersøge. Men jeg synes ikke
lige jeg kunne finde det gamle indlæg, så derfor skrev jeg lige...


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Bjørn S (27-06-2005)
Kommentar
Fra : Bjørn S


Dato : 27-06-05 13:38

Henrik Nielsen wrote:
> Nej, og så var det lige jeg tænkte at det kunne være den samme som
> tidligere, og det syntes jeg da var værd at undersøge. Men jeg synes ikke
> lige jeg kunne finde det gamle indlæg, så derfor skrev jeg lige...

Der var en som skrev for et par uger siden om en episode hvor vedkommende
måtte køre i grøften for at undgå mødende hvid Volvo som overhalede.
Kan det ha været den tråd du tænker på ?

--
/Bjørn - www.chookfeet.dk



Henrik Nielsen (27-06-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 27-06-05 14:29

"Kan det ha været den tråd du tænker på"

Nej, for den husker jeg også godt. Det var en som blev påkørt bagfra, og
såvidt jeg husker på (vistnok) Randersvej i Århus N.

Jeg må prøve at goggle lidt mere....


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



jesper@FJERNveloce.d~ (27-06-2005)
Kommentar
Fra : jesper@FJERNveloce.d~


Dato : 27-06-05 15:05

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> writes:

Hej Henrik

> "Kan det ha været den tråd du tænker på"
>
> Nej, for den husker jeg også godt. Det var en som blev påkørt bagfra, og
> såvidt jeg husker på (vistnok) Randersvej i Århus N.
>
> Jeg må prøve at goggle lidt mere....

Du skal bare søge i gruppen på "randersvej"

--
Jesper
http://www.veloce.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=33

Rune D. Jørgensen (29-06-2005)
Kommentar
Fra : Rune D. Jørgensen


Dato : 29-06-05 18:24

Det var smuk og solrig dag da Schlaeger skrev
news:d9ogq6$5de$1@abbeden.bunk.cc i dk.fritid.motorcykel:

> Det er virkelig ulækkert, at nogle kan opføre sig sådan i trafikken
> !!!

De kan skam også lave det trick her på Sjælland. Så, for et par uger siden,
en bil på lyngbyvejen der ikke kunne komme uden om en anden bil der tøffede
afsted i overhalingsbanen, efter at have ligget en meter bag den anden bil
lidt tid, underhalede han og trak lige ud foran tøfferen og bremsede. De
ramte ikke hinanden, men det var tæt på.

Bare så jyderne ikke tror de har patent på sindsyge bilister.

--
Rune D. Jørgensen

Schlæger (29-06-2005)
Kommentar
Fra : Schlæger


Dato : 29-06-05 18:55

Rune D. Jørgensen wrote:

> Det var smuk og solrig dag da Schlaeger skrev
> news:d9ogq6$5de$1@abbeden.bunk.cc i dk.fritid.motorcykel:

>> Det er virkelig ulækkert, at nogle kan opføre sig sådan i trafikken
>> !!!

> De kan skam også lave det trick her på Sjælland. Så, for et par uger siden,
> en bil på lyngbyvejen der ikke kunne komme uden om en anden bil der tøffede
> afsted i overhalingsbanen, efter at have ligget en meter bag den anden bil
> lidt tid, underhalede han og trak lige ud foran tøfferen og bremsede. De
> ramte ikke hinanden, men det var tæt på.

> Bare så jyderne ikke tror de har patent på sindsyge bilister.

Måske nærmest tværtimod ....

Mch Schlæger


"J.C.Kløve" (29-06-2005)
Kommentar
Fra : "J.C.Kløve"


Dato : 29-06-05 21:25

Rune D. Jørgensen wrote:
> Det var smuk og solrig dag da Schlaeger skrev
> news:d9ogq6$5de$1@abbeden.bunk.cc i dk.fritid.motorcykel:

> De kan skam også lave det trick her på Sjælland. Så, for et par uger siden,
> en bil på lyngbyvejen der ikke kunne komme uden om en anden bil der tøffede
> afsted i overhalingsbanen, efter at have ligget en meter bag den anden bil
> lidt tid, underhalede han og trak lige ud foran tøfferen og bremsede. De
> ramte ikke hinanden, men det var tæt på.
>
> Bare så jyderne ikke tror de har patent på sindsyge bilister.
>
jo tak I kan også godt - prøvede noget der ligner 99% lige uden for
Jægerspris for et par år siden.
En utolmodig bilist overhelede mig og den "bløde hat" der kørte foran.
Overhaleren trak hårdt ind foran blødhatten og klodsede bremserne til
stilstand. Blødhatten undveg bremsende ud i grøften og jeg over i
modsatte vejbane (heldigvis ingen modkørende) - det var dælme tæt på.
Den utolmodige havde forfærdentlig travlt med at komme væk bagefter.
Ja jeg kørte nok for tæt! men blødhatten var aldeles sagesløs i denne
sammenhæng

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet
http://www.dfmc.dk/?id=223
DMCN #745

Michal (30-06-2005)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 30-06-05 22:11

On Wed, 29 Jun 2005 22:25:12 +0200, J.C.Kløve wrote:
> Rune D. Jørgensen wrote:
> jo tak I kan også godt - prøvede noget der ligner 99% lige uden for
> Jægerspris for et par år siden.

Det var da galt at folk gør sådan noget...

De må da være kede af et eller andet siden de bliver så arrige?


> En utolmodig bilist overhelede mig og den "bløde hat" der kørte foran.

En bil med kaleche? Eller MCist uden hjelm? Eller pressenning-overdækket
tagterasse?

--
Venlig Hilsen
Michal
Kører glad på DT175 :)

Henrik Nielsen (27-06-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 27-06-05 15:00

Har fundet tråden. Den hed: ""Near death"-oplevelse på Randersvej"

Desværre kan jeg se af tråden at manden ikke blev meldt til politiet
Selvom det lykkedes at stoppe ham....

Men pudsigt nok hed han også Henrik, men det er dog ikke den samme person...


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408946
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste