/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Cybercity...en joke
Fra : laksko@hotmail.com


Dato : 15-07-05 09:23

Spørgsmål:
Kan man forvente, at en leverandør overholder en teknikeraftale, når
den tilmed er blevet skriftligt bekræftet?

Min holdning:
Ja, selvfølgelig kan man det. Hvis teknikeren er forhindret i at møde
op, må man som minimum forvente at blive informeret på selve dagen.

Men på dette punkt er Cybercity dog VIRKELIG utroværdige. Skulle have
haft teknikerbesøg til installation af ADSL i onsdags, og teknikeren
har stadig ikke været her. Trods utallige løfter fra Cybercitys
Erhvervs-kundeservice har ingen ringet og tilbudt en ny tid.

Læs føljetonnen på http://www.laksko.com/blog

/Kristoffer


 
 
Emil (15-07-2005)
Kommentar
Fra : Emil


Dato : 15-07-05 23:06

laksko@hotmail.com wrote in
news:1121415789.104206.53140@g49g2000cwa.googlegroups.com:

> Min holdning:
> Ja, selvfølgelig kan man det. Hvis teknikeren er forhindret i at møde
> op, må man som minimum forvente at blive informeret på selve dagen.
>

Jeg kan forestille mig at CC's problemer med at informerer, skyldes at de
ikke må benytte egne teknikere, men skal hyre TDC's. I sidste ende står CC
med aben, men problematikken grunder imo. i manglende frihed på markedet.

--
*/Emil

Jakob Bohm (16-07-2005)
Kommentar
Fra : Jakob Bohm


Dato : 16-07-05 11:55

On Sat, 16 Jul 2005 00:05:54 +0200, Emil <emil@spam.trap> wrote:

> laksko@hotmail.com wrote in
> news:1121415789.104206.53140@g49g2000cwa.googlegroups.com:
>
>> Min holdning:
>> Ja, selvfølgelig kan man det. Hvis teknikeren er forhindret i at møde
>> op, må man som minimum forvente at blive informeret på selve dagen.
>>
>
> Jeg kan forestille mig at CC's problemer med at informerer, skyldes at de
> ikke må benytte egne teknikere, men skal hyre TDC's. I sidste ende står
> CC
> med aben, men problematikken grunder imo. i manglende frihed på markedet.
>

Da jeg for nogle år siden fik lagt Tiscali ADSL ind (på eget kobber,
dengang
blokkerede TDC for delt kobber...) var reglerne at Tiscali kun måtte
bestille
tekniker gennem TDC, som i øvrigt ikke sendte deres egne folk men folk fra
et helt tredje firma, som så måtte parlamentere med TDC over en
mobiltelefon
for at få de rigtige ledninger koblet.

Hvis det stadig er sådan, så er det altså CC og Tiscali der får møgfaldet
hver
gang TDC eller en lokal elektriker ikke klarer opgaven specielt godt.
Smart
move TDC .


--
#include <disclaimer>

Bjarke Hansen (16-07-2005)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 16-07-05 01:04

<laksko@hotmail.com> wrote in message
news:1121415789.104206.53140@g49g2000cwa.googlegroups.com...
>Spørgsmål:
>Kan man forvente, at en leverandør overholder en teknikeraftale, når
>den tilmed er blevet skriftligt bekræftet?

Tjaa de har jo nok glemt at deres medarmejdere holder ferie



Jan Larsen (17-07-2005)
Kommentar
Fra : Jan Larsen


Dato : 17-07-05 10:50

On 15 Jul 2005 01:23:09 -0700, laksko@hotmail.com wrote:

>Spørgsmål:
>Kan man forvente, at en leverandør overholder en teknikeraftale, når
>den tilmed er blevet skriftligt bekræftet?
>
>Min holdning:
>Ja, selvfølgelig kan man det. Hvis teknikeren er forhindret i at møde
>op, må man som minimum forvente at blive informeret på selve dagen.
>
>Men på dette punkt er Cybercity dog VIRKELIG utroværdige. Skulle have
>haft teknikerbesøg til installation af ADSL i onsdags, og teknikeren
>har stadig ikke været her. Trods utallige løfter fra Cybercitys
>Erhvervs-kundeservice har ingen ringet og tilbudt en ny tid.
>
>Læs føljetonnen på http://www.laksko.com/blog
>
>/Kristoffer


Hej.

Jeg har selv lige prøvet ligende, det var ikke CyberCitys skyld, det
var TDCs skyld da det var deres tekniker der skulle ud og installere
stik, TDC ringede samme dag de skulle komme og montere, og sagde de
ikke kunne nå det, vi blev nødt til at lave en ny tid.

Klag til TDC, det er deres fejl.




Med Venlig Hilsen

Jan Larsen

Kristoffer (18-07-2005)
Kommentar
Fra : Kristoffer


Dato : 18-07-05 10:19

****Klag til TDC, det er deres fejl. ****

Da det er Cybercity der er leverandør, er det dem der "hæfter" for
underleverandører. Som kunde skal jeg klage til leverandøren som
efterfølgende må gøre krav gældende overfor sine eventuelle
underleverandører.

Det er nu mandag formiddag og jeg har lige fået installeret ADSLen.
Dog kun efter heftigt pres på Cybercity samt eskalation til højere
niveau end "blot kundeservice".


Flemming Lynggaard (19-07-2005)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 19-07-05 10:18


"Kristoffer" <laksko@hotmail.com> wrote in message
news:1121678353.523063.157670@g14g2000cwa.googlegroups.com...
****Klag til TDC, det er deres fejl. ****

Da det er Cybercity der er leverandør, er det dem der "hæfter" for
underleverandører. Som kunde skal jeg klage til leverandøren som
efterfølgende må gøre krav gældende overfor sine eventuelle
underleverandører.


Men dog stadig ikke CC der fucker op, det er nu engang KUN tdc der kan
trække det kabel til dig.. resten har du som sådan ret i.. Men CC står jo
ret dårligt overfor TDC når de ikke gør som de bør..

F



Jan Larsen (20-07-2005)
Kommentar
Fra : Jan Larsen


Dato : 20-07-05 10:40

On 18 Jul 2005 02:19:13 -0700, "Kristoffer" <laksko@hotmail.com>
wrote:


>Da det er Cybercity der er leverandør, er det dem der "hæfter" for
>underleverandører. Som kunde skal jeg klage til leverandøren som
>efterfølgende må gøre krav gældende overfor sine eventuelle
>underleverandører.
>
>Det er nu mandag formiddag og jeg har lige fået installeret ADSLen.
>Dog kun efter heftigt pres på Cybercity samt eskalation til højere
>niveau end "blot kundeservice".

Jo, men når nu marketsvilkårene er som de er, hvor CC kun kan få
oprettet en linie via TDC og deres teknikere, og det er TDC der
svigter aftalen, har jeg svært ved at se at man kan klandre CC for
det, da min aftale med TDCs tekniker røg sig en tur, blev jeg da sur
på TDC, da det var dem der ikke overholdt aftalen.




Med Venlig Hilsen

Jan Larsen

Kristoffer (20-07-2005)
Kommentar
Fra : Kristoffer


Dato : 20-07-05 11:24

>det er TDC der svigter aftalen, har jeg svært ved at se at man kan klandre CC for det

Det kan jeg godt følge dig i, men:

- Jeg ville ikke have brokket mig, hvis blot Cybercity havde informeret
mig om teknikerproblemer hos TDC.
- Jeg ville ikke have brokket mig, hvis Cybercity kunne holde hvad de
lover, og ringe tilbage når de siger de vil.
- Jeg ville ikke have brokket mig, hvis ikke jeg skulle være på
nakken af Cybercity for at få en ny teknikertid.
- Jeg ville ikke have brokket mig, hvis ikke en medarbejder i
Cybercitys kundeservice fortalte "at Cybercity var komplet ligeglade
med, at jeg havde spildt en hel dag med at vente forgæves"

Mvh Kristoffer


Jan Larsen (20-07-2005)
Kommentar
Fra : Jan Larsen


Dato : 20-07-05 14:01

On 20 Jul 2005 03:24:27 -0700, "Kristoffer" <laksko@hotmail.com>
wrote:

>Det kan jeg godt følge dig i, men:
>
>- Jeg ville ikke have brokket mig, hvis blot Cybercity havde informeret
>mig om teknikerproblemer hos TDC.
>- Jeg ville ikke have brokket mig, hvis Cybercity kunne holde hvad de
>lover, og ringe tilbage når de siger de vil.
>- Jeg ville ikke have brokket mig, hvis ikke jeg skulle være på
>nakken af Cybercity for at få en ny teknikertid.
>- Jeg ville ikke have brokket mig, hvis ikke en medarbejder i
>Cybercitys kundeservice fortalte "at Cybercity var komplet ligeglade
>med, at jeg havde spildt en hel dag med at vente forgæves"
>
>Mvh Kristoffer


Jeg forstår godt du bliver sur, misforstå mig ikke, da TDC ringede og
aflyste min tid blev jeg også sur, jeg havde også sat i en ½ dag for
at vente på dem, det kunne hun (TDC) ikke rigtig gøre noget ved, andet
at jeg kunne få en ny tid, og hvad kunne jeg så igen, ja jeg kunne
vente en ½ dag mere.

Der er kun en slags mennesker der venter mere, det er de gravide.



Med Venlig Hilsen

Jan Larsen

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste