/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
omformer til strøm
Fra : Morten Islin


Dato : 13-05-05 18:07

Hej NG,

Tror det er den rigtige gruppe at poste i..

Min bror har købt et kabinet og et bundkort, men strømkablet passer ikke ned
i bundkortet.

Det er dette kabinet han har købt :
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=100907

og så har han købt dette bundle
http://www.edbpriser.dk/Bundle.asp?ID=59086015

findes der en "omformer" så jeg kan få lortet til at passe ned i
bundkortet.. ????

--

Med Venlig hilsen
Morten Islin




 
 
Henning (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 13-05-05 18:18

On Fri, 13 May 2005 19:06:43 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
wrote:

>Hej NG,
>
>Tror det er den rigtige gruppe at poste i..
>
>Min bror har købt et kabinet og et bundkort, men strømkablet passer ikke ned
>i bundkortet.
>
>Det er dette kabinet han har købt :
>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=100907
>
>og så har han købt dette bundle
>http://www.edbpriser.dk/Bundle.asp?ID=59086015
>
>findes der en "omformer" så jeg kan få lortet til at passe ned i
>bundkortet.. ????

"Lort" plejer at være rimeligt blødt og formeligt...
Hvis vi kalder delene noget andet, ville det nok hjælpe Du kunne
f.eks. starte med at fortælle hvordan strømstikket ser ud på
strømforsyningen - det er ligegyldigt hvilket kabinet der sidder
udenom.


Henning
hsb(at)image.dk

Morten Islin (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Morten Islin


Dato : 13-05-05 18:35

hehe.. rigtig nok... jeg har lige taget et par billeder af det...

Kablet ser således ud : www.krybdyr.net/img/kabel.jpg

og bundkortet ser således ud : www.krybdyr.net/img/bundkort.jpg

--

Med Venlig hilsen
Morten Islin


"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
news:j8o9819gakm9j5fmnjddk5marhnq63gdcm@4ax.com...
> On Fri, 13 May 2005 19:06:43 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
> wrote:
>
>>Hej NG,
>>
>>Tror det er den rigtige gruppe at poste i..
>>
>>Min bror har købt et kabinet og et bundkort, men strømkablet passer ikke
>>ned
>>i bundkortet.
>>
>>Det er dette kabinet han har købt :
>>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=100907
>>
>>og så har han købt dette bundle
>>http://www.edbpriser.dk/Bundle.asp?ID=59086015
>>
>>findes der en "omformer" så jeg kan få lortet til at passe ned i
>>bundkortet.. ????
>
> "Lort" plejer at være rimeligt blødt og formeligt...
> Hvis vi kalder delene noget andet, ville det nok hjælpe Du kunne
> f.eks. starte med at fortælle hvordan strømstikket ser ud på
> strømforsyningen - det er ligegyldigt hvilket kabinet der sidder
> udenom.
>
>
> Henning
> hsb(at)image.dk



Bjarke Andersen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 13-05-05 18:45

"Morten Islin" <ikke@min-mail.adr> crashed Echelon writing
news:4284e54e$0$187$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> hehe.. rigtig nok... jeg har lige taget et par billeder af det...
>
> Kablet ser således ud : www.krybdyr.net/img/kabel.jpg
>
> og bundkortet ser således ud : www.krybdyr.net/img/bundkort.jpg

Manglende bedre forklaring men løsning:
http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_str%F8mforsyning_med_24_pin.html

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

Jens G (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 13-05-05 18:52

On Fri, 13 May 2005 19:35:19 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
wrote:

>hehe.. rigtig nok... jeg har lige taget et par billeder af det...
>
>Kablet ser således ud : www.krybdyr.net/img/kabel.jpg
>
>og bundkortet ser således ud : www.krybdyr.net/img/bundkort.jpg

Det burde kunne lade sig gøre at sætte stikket i som det er. De
overskydende fire pins skal stikke ud i enden ved hjørnet af
bundkortet. Låsen kommer så ikke til at passe, men selve benene bør
være kodet så det kan sættes i på den måde.

Altså ben 11, 12, 23 og 24 på powersupplystikket skal sidde udenfor.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Morten Islin (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Morten Islin


Dato : 13-05-05 19:02

okay, men er dette klogt at gøre, hvis nu strøm kablet falder ud..?

--

Med Venlig hilsen
Morten Islin


"Jens G" <jens@no.spam.for.me.pls> skrev i en meddelelse
news:4284e7b5.13684656@dtext.news.tele.dk...
> On Fri, 13 May 2005 19:35:19 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
> wrote:
>
>>hehe.. rigtig nok... jeg har lige taget et par billeder af det...
>>
>>Kablet ser således ud : www.krybdyr.net/img/kabel.jpg
>>
>>og bundkortet ser således ud : www.krybdyr.net/img/bundkort.jpg
>
> Det burde kunne lade sig gøre at sætte stikket i som det er. De
> overskydende fire pins skal stikke ud i enden ved hjørnet af
> bundkortet. Låsen kommer så ikke til at passe, men selve benene bør
> være kodet så det kan sættes i på den måde.
>
> Altså ben 11, 12, 23 og 24 på powersupplystikket skal sidde udenfor.
>
> --
> Jens G
> IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært



Ukendt (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-05-05 19:36


"Morten Islin" <ikke@min-mail.adr> skrev i en meddelelse
news:4284eba4$0$166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> okay, men er dette klogt at gøre, hvis nu strøm kablet falder ud..?
>

Der skal en del til før kablet "falder ud". Vær lige opmærksom på, at
låsetappen i stikket kommer til at ramme ved siden af den lille knast på
bundkort-stikket, derved tror man der er fejl, men det er der ikke i dette
tilfælde. Bare hold næsen lige i munden

mvh
Ebbe



Jens G (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 13-05-05 20:25

On Fri, 13 May 2005 20:35:57 +0200, "Ebbe" <es44(at)pc(dot)dk> wrote:

>
>Der skal en del til før kablet "falder ud". Vær lige opmærksom på, at
>låsetappen i stikket kommer til at ramme ved siden af den lille knast på
>bundkort-stikket, derved tror man der er fejl, men det er der ikke i dette
>tilfælde. Bare hold næsen lige i munden

Præcist.
Og derudover må der ikke bruges vold for at få det i. Hvis der skal
trykkes hårdt, prøver man sansynligvis at sætte det forkert i.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Morten Islin (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Morten Islin


Dato : 14-05-05 03:23

hey...

det virkede sq.. tak for hjælpen.. rart at spare de 60 kr.. :P

Hvad vile der egentlig ske hvis det ik var ben 11, 12, 23 og 24 som stikker
ud over ? vil den så bare ikke starte op eller hvordan ser det ud.. ?

--

Med Venlig hilsen
Morten Islin


"Jens G" <jens@no.spam.for.me.pls> skrev i en meddelelse
news:4284fe24.19427562@dtext.news.tele.dk...
> On Fri, 13 May 2005 20:35:57 +0200, "Ebbe" <es44(at)pc(dot)dk> wrote:
>
>>
>>Der skal en del til før kablet "falder ud". Vær lige opmærksom på, at
>>låsetappen i stikket kommer til at ramme ved siden af den lille knast på
>>bundkort-stikket, derved tror man der er fejl, men det er der ikke i dette
>>tilfælde. Bare hold næsen lige i munden
>
> Præcist.
> Og derudover må der ikke bruges vold for at få det i. Hvis der skal
> trykkes hårdt, prøver man sansynligvis at sætte det forkert i.
>
> --
> Jens G
> IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært



Jens G (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 14-05-05 07:10

On Sat, 14 May 2005 04:22:38 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
wrote:

>hey...
>
>det virkede sq.. tak for hjælpen.. rart at spare de 60 kr.. :P

Det var så lidt.
>
>Hvad vile der egentlig ske hvis det ik var ben 11, 12, 23 og 24 som stikker
>ud over ? vil den så bare ikke starte op eller hvordan ser det ud.. ?

Først og fremmest ville det være meget svært at sætte stikket forkert
i, fordi det er kodet.
Skulle det endelig lykket at få det stoppet forkert i, ville systemet
ikke starte op, og der ville være en god chance for at brænde noget på
motherboardet af. Jeg tror powersupplyen ville overleve.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Morten Islin (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Morten Islin


Dato : 14-05-05 15:15

hehe okay... men det ser ud til at virke ihf strømmen...

at computeren så slukker sig selv efter under et minut er så en hel anden
sag..

--

Med Venlig hilsen
Morten Islin


"Jens G" <jens@no.spam.for.me.pls> skrev i en meddelelse
news:42859586.1053750@dtext.news.tele.dk...
> On Sat, 14 May 2005 04:22:38 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
> wrote:
>
>>hey...
>>
>>det virkede sq.. tak for hjælpen.. rart at spare de 60 kr.. :P
>
> Det var så lidt.
>>
>>Hvad vile der egentlig ske hvis det ik var ben 11, 12, 23 og 24 som
>>stikker
>>ud over ? vil den så bare ikke starte op eller hvordan ser det ud.. ?
>
> Først og fremmest ville det være meget svært at sætte stikket forkert
> i, fordi det er kodet.
> Skulle det endelig lykket at få det stoppet forkert i, ville systemet
> ikke starte op, og der ville være en god chance for at brænde noget på
> motherboardet af. Jeg tror powersupplyen ville overleve.
>
> --
> Jens G
> IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært



Jens G (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 14-05-05 15:56

On Sat, 14 May 2005 16:14:34 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
wrote:

>hehe okay... men det ser ud til at virke ihf strømmen...
>
>at computeren så slukker sig selv efter under et minut er så en hel anden
>sag..

Det kan være svært at sige hvorfor den slukker, men det kan være fordi
noget bliver for varmt, eller mangler strøm.

Når den at boote, eller slukker den også mens man f.eks. er i BIOS?

Oftest betyder et 24 pins stik på strømforsyningen at +12V er delt op
i 2 forsyninger. Og i en 300W supply er det ikke sikkert det giver så
mange ampere til hver. Da de sidste 4 pins ikke er forbundet, betyder
det så at den ene +12V ikke bliver brugt.

Du skulle vel ikke have nogle specifikationer på den strømforsyning?

Og hvilket grafikkort sidder der i, hvis ikke det er det onboard?

Er CPU køleren monteret helt korrekt? Mange blæsere har ikke god
kontakt til CPU'en hvis de sidder forkert orienteret.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Morten Islin (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Morten Islin


Dato : 14-05-05 17:02

jeg er godt klar over at det kan være svært at sige, forstår det sq heller
ikke lige.. :S

nej, den når ikke at boote, hvis jeg går ind i bios setup'en så slukker den
os.
Jeg har dog fået den til at blive ved med at holde strøm nu, men nu virker
tastaturet ikke og når jeg tænder for maskinen er det ikke hver gang at der
kommer et skærm billede på skærmen.

Nej der følger ikke nogle specifikationer med på strømforsyningen, men kan
se dette på edbpriser.dk :
ATX12V 2.0
og at det er en 300 watt strømforsyning, men det hjælper jo ikke ,meget..
men har taget et billede af strømforsyningens side så ka du jo selv se efter
om der er noget du kan bruge.
Billedet ligger på www.krybdyr.net/img/strom.jpg

der skulle have siddet Abit Radeon X700 256 MB GDDR3 ram på, men kortet
passer ikke i porten, så den ryger nok bare i min anden maskine, men det jeg
har forsøgt mig med er et on-board grafikkort

Ja, CPU + køler sidder som det skal, har kikket efter at det sidder som det
skal.

Jeg er ved at tro at det er bundkortet der fejler noget.. ?

--

Med Venlig hilsen
Morten Islin


"Jens G" <jens@no.spam.for.me.pls> skrev i en meddelelse
news:42860d46.4821796@dtext.news.tele.dk...
> On Sat, 14 May 2005 16:14:34 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
> wrote:
>
>>hehe okay... men det ser ud til at virke ihf strømmen...
>>
>>at computeren så slukker sig selv efter under et minut er så en hel anden
>>sag..
>
> Det kan være svært at sige hvorfor den slukker, men det kan være fordi
> noget bliver for varmt, eller mangler strøm.
>
> Når den at boote, eller slukker den også mens man f.eks. er i BIOS?
>
> Oftest betyder et 24 pins stik på strømforsyningen at +12V er delt op
> i 2 forsyninger. Og i en 300W supply er det ikke sikkert det giver så
> mange ampere til hver. Da de sidste 4 pins ikke er forbundet, betyder
> det så at den ene +12V ikke bliver brugt.
>
> Du skulle vel ikke have nogle specifikationer på den strømforsyning?
>
> Og hvilket grafikkort sidder der i, hvis ikke det er det onboard?
>
> Er CPU køleren monteret helt korrekt? Mange blæsere har ikke god
> kontakt til CPU'en hvis de sidder forkert orienteret.
>
> --
> Jens G
> IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært



Henning (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 14-05-05 17:46


>Ja, CPU + køler sidder som det skal, har kikket efter at det sidder som det
>skal.

Kølepasta? Ikke for lidt, absolut ikke for meget?


Henning
hsb(at)image.dk

Morten Islin (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Morten Islin


Dato : 14-05-05 19:05

hmmm.. hvordan kan jeg se om det er for lidt eller for meget.. ??

--

Med Venlig hilsen
Morten Islin


"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
news:6pac819uh04sauqk0ndfj5vtjf1ds0fvsd@4ax.com...
>
>>Ja, CPU + køler sidder som det skal, har kikket efter at det sidder som
>>det
>>skal.
>
> Kølepasta? Ikke for lidt, absolut ikke for meget?
>
>
> Henning
> hsb(at)image.dk



Bartesque (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Bartesque


Dato : 14-05-05 19:35

On Sat, 14 May 2005 20:05:16 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
wrote:

>hmmm.. hvordan kan jeg se om det er for lidt eller for meget.. ??

til mit kabinet - Thermaltake - kom der et 24 -> 20 pins stik, altså
24 ind og 20 ud så vidt jeg husker .. ved ikke om det er det du
mangler .. har en ekstra *s*

Morten Islin (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Morten Islin


Dato : 14-05-05 21:09

tror lige jeg kikker i den lokale computer forretning det er lidt billigere
end at få lortet tilsendt.. ellers tak..

--

Med Venlig hilsen
Morten Islin


"Bartesque" <Bartesque@nohablaengliz.com> skrev i en meddelelse
news:44hc81hmho8rbq9lbi4dl5k6mkmv09dr5h@4ax.com...
> On Sat, 14 May 2005 20:05:16 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
> wrote:
>
>>hmmm.. hvordan kan jeg se om det er for lidt eller for meget.. ??
>
> til mit kabinet - Thermaltake - kom der et 24 -> 20 pins stik, altså
> 24 ind og 20 ud så vidt jeg husker .. ved ikke om det er det du
> mangler .. har en ekstra *s*



Henning (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 14-05-05 19:51

On Sat, 14 May 2005 20:05:16 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
wrote:

>hmmm.. hvordan kan jeg se om det er for lidt eller for meget.. ??

Et lille tyndt lag, der må ikke være så meget det snasker ud over
kanten. Samtidig må der ikke være så lidt at det ikke dækker hele
kernen.



Henning
hsb(at)image.dk

Morten Islin (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Morten Islin


Dato : 14-05-05 21:10

der sad noget snask på (Køleren tror jeg) sådan noget gråt klister stads...
hehe som i kan høre så er jeg ik så meget inde i det med kølepasta.. :S

--

Med Venlig hilsen
Morten Islin


"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
news:o3ic81p9kikpbkut51ph8at719rahfhl30@4ax.com...
> On Sat, 14 May 2005 20:05:16 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
> wrote:
>
>>hmmm.. hvordan kan jeg se om det er for lidt eller for meget.. ??
>
> Et lille tyndt lag, der må ikke være så meget det snasker ud over
> kanten. Samtidig må der ikke være så lidt at det ikke dækker hele
> kernen.
>
>
>
> Henning
> hsb(at)image.dk



Jens G (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 14-05-05 20:22

On Sat, 14 May 2005 18:02:28 +0200, "Morten Islin" <ikke@min-mail.adr>
wrote:

>men har taget et billede af strømforsyningens side så ka du jo selv se efter
>om der er noget du kan bruge.
>Billedet ligger på www.krybdyr.net/img/strom.jpg

Hvis det er 12V1 der bruges, og 12V2 er den der ikke er forbundet(de 4
ben der sidder udenfor er en +12V og en +5V), så er der kun 8A at gøre
godt med på +12 volten, og det er ikke meget.

Måske ville en stik-konverter fra 24 til 20 i det tilfælde være en god
ide. Noget i retning af:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=114749

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Casper Bang (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Casper Bang


Dato : 14-05-05 20:37

> Hvis det er 12V1 der bruges, og 12V2 er den der ikke er forbundet(de 4
> ben der sidder udenfor er en +12V og en +5V), så er der kun 8A at gøre
> godt med på +12 volten, og det er ikke meget.
>
> Måske ville en stik-konverter fra 24 til 20 i det tilfælde være en god
> ide. Noget i retning af:
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=114749

Er du sikker på at den converter ikke bare "fjerner" de 4 overskydende ben?
Kunnde godt forestille mig at den ikke kobler de 2 12V forsyninger sammen...



Bartesque (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Bartesque


Dato : 14-05-05 21:48

On Sat, 14 May 2005 21:37:28 +0200, "Casper Bang"
<bang_casper@hotmail.com> wrote:

>> Hvis det er 12V1 der bruges, og 12V2 er den der ikke er forbundet(de 4
>> ben der sidder udenfor er en +12V og en +5V), så er der kun 8A at gøre
>> godt med på +12 volten, og det er ikke meget.
>>
>> Måske ville en stik-konverter fra 24 til 20 i det tilfælde være en god
>> ide. Noget i retning af:
>> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=114749
>
>Er du sikker på at den converter ikke bare "fjerner" de 4 overskydende ben?
>Kunnde godt forestille mig at den ikke kobler de 2 12V forsyninger sammen...
>

man skal vel stadig bruge det firkantede 4-stik

Madsen (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 14-05-05 22:24

Bartesque wrote:
>> Er du sikker på at den converter ikke bare "fjerner" de 4
>> overskydende ben? Kunnde godt forestille mig at den ikke kobler de 2
>> 12V forsyninger sammen...
>>
>
> man skal vel stadig bruge det firkantede 4-stik

Ja
--
Madsen



Jens G (14-05-2005)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 14-05-05 22:09

On Sat, 14 May 2005 21:37:28 +0200, "Casper Bang"
<bang_casper@hotmail.com> wrote:

>> Måske ville en stik-konverter fra 24 til 20 i det tilfælde være en god
>> ide. Noget i retning af:
>> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=114749
>
>Er du sikker på at den converter ikke bare "fjerner" de 4 overskydende ben?
>Kunnde godt forestille mig at den ikke kobler de 2 12V forsyninger sammen...

Jeg ved det ikke. Det er svært at se det på billedet,- dog synes jeg
det ser ud som om der sidder ledninger i alle pins på 24pins stikket.
Men man burde kunne parallelforbinde to 12V forsyninger.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Anders Lund (15-05-2005)
Kommentar
Fra : Anders Lund


Dato : 15-05-05 11:24

Casper Bang wrote:
>>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=114749
>
> Er du sikker på at den converter ikke bare "fjerner" de 4 overskydende ben?
> Kunnde godt forestille mig at den ikke kobler de 2 12V forsyninger sammen...

Med min seneste strømforsyning, fulgte der en sådan converter med. Jeg
ved ikke lige hvilken ben-numre der er tale om, men i 20-stik enden er
der nogle af bene som har 2 ledninger fra 24-stikket siddende. Dvs. der
er ledninger fra alle 24 stik, forbundet med 20-stik enden.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
Take back the web - www.mozilla.org/firefox
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Morten Islin (15-05-2005)
Kommentar
Fra : Morten Islin


Dato : 15-05-05 11:45

hej igen ng.

har siddet og rodet med det hele natten, alt tyder på at det er mange på
strøm, har nu fået den til at starte på sammen måde hver gang, og nu kan jeg
os komme godt igang med installationen af windows xp, den bliver ikke
overophedet da temperaturen på CPU'en ligger på 42 - 45 grader. Jeg har os
prøvet at sætte en kabinet køler og mit eget GFX kort til, og så stopper den
hurtigere....
Når jeg booter den op så står der at det er en AMD Atholon 1500+, det skal
det helst ikke være da jeg har købt en 2700+

--

Med Venlig hilsen
Morten Islin


"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse
news:4287234c$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Casper Bang wrote:
>>>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=114749
>>
>> Er du sikker på at den converter ikke bare "fjerner" de 4 overskydende
>> ben?
>> Kunnde godt forestille mig at den ikke kobler de 2 12V forsyninger
>> sammen...
>
> Med min seneste strømforsyning, fulgte der en sådan converter med. Jeg ved
> ikke lige hvilken ben-numre der er tale om, men i 20-stik enden er der
> nogle af bene som har 2 ledninger fra 24-stikket siddende. Dvs. der er
> ledninger fra alle 24 stik, forbundet med 20-stik enden.
>
> --
> Anders Lund - anders@andersonline.dk
> Take back the web - www.mozilla.org/firefox
> I have plenty of Gmail invites - just ask!



Anders Lund (15-05-2005)
Kommentar
Fra : Anders Lund


Dato : 15-05-05 12:11

Anders Lund wrote:
> Med min seneste strømforsyning, fulgte der en sådan converter med.

Og her er der billeder af den fra forskellige vinkler. Siden fylder 6 MB
i alt med billeder: http://andersonline.dk/stuff/20-24stik.html

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
Take back the web - www.mozilla.org/firefox
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste