/ Forside / Interesser / Fritid / Computerspil / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Computerspil
#NavnPoint
tedd 8528
mikael_ha.. 7820
refi 7305
Nordsted1 5883
ostemanden 4941
pallebhan.. 4708
HJV9222 4392
Klaudi 3560
miritdk 2521
10  Tri 2316
Driver 3 demo - kan kun se bilen fra siden~
Fra : Iddqd


Dato : 13-04-05 16:22

Nogen bud på hvad der er galt?

Jeg kan kun se bilen fra siden og et tryk på C fjerner bilen, men jeg
kan stadig kun se 90 fra kørselsretningen

Vil jo godt finde ud af om det er noget man evt. skal købe eller ej.
Indtil er nu er svaret klart nej, for et bilspil hvor man ikke kan se
hvor man kører er altså ikke til noget.

Spillet insistere også på at jeg skal bruge mit joystick, hvilket jeg
tager som en indikation af at det nok er endnu en dårlig konsol
konvertering.

Mvh

Bruno

 
 
Sune Salminen (13-04-2005)
Kommentar
Fra : Sune Salminen


Dato : 13-04-05 16:35

Iddqd wrote:
> Nogen bud på hvad der er galt?
>
> Jeg kan kun se bilen fra siden og et tryk på C fjerner bilen, men jeg
> kan stadig kun se 90 fra kørselsretningen
>
> Vil jo godt finde ud af om det er noget man evt. skal købe eller ej.
> Indtil er nu er svaret klart nej, for et bilspil hvor man ikke kan se
> hvor man kører er altså ikke til noget.
>
> Spillet insistere også på at jeg skal bruge mit joystick, hvilket jeg
> tager som en indikation af at det nok er endnu en dårlig konsol
> konvertering.
>
> Mvh
>
> Bruno

Det kan jo ikke passe..

Mon ikke der er selvstændige taster eller noget til at styre
kameravinklen.
Hvad sker der hvis du rykker på musen?

Tak for påmindelsen, jeg skal også have checket Driver 3 ud.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk
[Remove the monkey to send mail]



Iddqd (13-04-2005)
Kommentar
Fra : Iddqd


Dato : 13-04-05 16:56

Sune Salminen wrote:
> Det kan jo ikke passe..
>
> Mon ikke der er selvstændige taster eller noget til at styre
> kameravinklen.
> Hvad sker der hvis du rykker på musen?
>
Synes jeg har haft gang i hvad jeg sådan lige kunne komme i tanke om,
men spillets brugerflade og muligheder for indstilling af taster m.m. er
lidt besynderlig.


> Tak for påmindelsen, jeg skal også have checket Driver 3 ud.
>
Happy downloading. Det er kun 700 MB.

Mvh

Bruno

S. Sørensen (13-04-2005)
Kommentar
Fra : S. Sørensen


Dato : 13-04-05 17:44


"Iddqd" <dont@use.this.adress.ever> wrote in message
news:425d40f3$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Sune Salminen wrote:
> > Det kan jo ikke passe..
> >
> > Mon ikke der er selvstændige taster eller noget til at styre
> > kameravinklen.
> > Hvad sker der hvis du rykker på musen?
> >
> Synes jeg har haft gang i hvad jeg sådan lige kunne komme i tanke om,
> men spillets brugerflade og muligheder for indstilling af taster m.m. er
> lidt besynderlig.
>
>
> > Tak for påmindelsen, jeg skal også have checket Driver 3 ud.
> >
> Happy downloading. Det er kun 700 MB.
>
> Mvh
>
> Bruno

Hej Bruno (og tak for rattet btw.. min Svigerfar er ellevild)

Jeg er så i den situation, at jeg faktisk har PRØVER Driv3r og jeg har kun
en ting, at sige.

STEP AWAY FROM THAT GAME...

Det spil er nok så meget et antiklimaks som det kan blive. Med tanke på
fysikken i det første Driver spil, havde jeg forventet en fed oplevelse, men
blev skuffet af endnu en dårlig konsolkonvertering.
Dårlig fysik, dårlig grafik (minder om noget der så fedt ud engang i midt
90'erne) og generelt set nok et, af de ringeste spil jeg har prøvet længe.
Sørgeligt men sandt.
Spillet er ikke pengene værd og demo'en heller ikke værd tiden.

Skod spil

Steinbjørn



Sune Salminen (13-04-2005)
Kommentar
Fra : Sune Salminen


Dato : 13-04-05 18:00

S. Sørensen wrote:

> Jeg er så i den situation, at jeg faktisk har PRØVER Driv3r og jeg
> har kun en ting, at sige.
>
> STEP AWAY FROM THAT GAME...
>
> Det spil er nok så meget et antiklimaks som det kan blive. Med tanke
> på fysikken i det første Driver spil, havde jeg forventet en fed
> oplevelse, men blev skuffet af endnu en dårlig konsolkonvertering.
> Dårlig fysik, dårlig grafik (minder om noget der så fedt ud engang i
> midt 90'erne) og generelt set nok et, af de ringeste spil jeg har
> prøvet længe. Sørgeligt men sandt.
> Spillet er ikke pengene værd og demo'en heller ikke værd tiden.

Tak for advarslen.

De har sikkert genbrugt Playstation textures, ligesom de gjorde i det
første Driver spil.

*det er bare SÅ tarveligt gjort*

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk
[Remove the monkey to send mail]



Per Nielsen (13-04-2005)
Kommentar
Fra : Per Nielsen


Dato : 13-04-05 19:03

Sune Salminen wrote:
> De har sikkert genbrugt Playstation textures, ligesom de gjorde i det
> første Driver spil.
> *det er bare SÅ tarveligt gjort*

Who cares Så bliver pengene da bare lagt et andet sted. Den slags kan
ikke rigtigt længere bringe mine væsker i kog.....


Sune Salminen (14-04-2005)
Kommentar
Fra : Sune Salminen


Dato : 14-04-05 02:34

Per Nielsen wrote:
> Sune Salminen wrote:
>> De har sikkert genbrugt Playstation textures, ligesom de gjorde i det
>> første Driver spil.
>> *det er bare SÅ tarveligt gjort*
>
> Who cares Så bliver pengene da bare lagt et andet sted. Den slags
> kan ikke rigtigt længere bringe mine væsker i kog.....

GRrrrrrrrrrrrrr

Det jeg mener er,. at det var nederen at sidde med sit spritnye TNT
grafikkort og opdage at de bare havde brugt textures'ne fra Playstation
versionen.. når man nu havde et 16MB grafikkort der var helt
fantastisk... det var grimt. Men et sjovt spil.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk
[Remove the monkey to send mail]



Per Nielsen (14-04-2005)
Kommentar
Fra : Per Nielsen


Dato : 14-04-05 08:26

Sune Salminen wrote:
> GRrrrrrrrrrrrrr

Jeg skulle nok have gjort min smiley lidt større Der var intet
personligt i det overhovedet, Sune. Det var en kommentar til/omkring
spilfirmaerne.

> Det jeg mener er,. at det var nederen at sidde med sit spritnye TNT
> grafikkort og opdage at de bare havde brugt textures'ne fra
> Playstation versionen.. når man nu havde et 16MB grafikkort der var
> helt fantastisk... det var grimt. Men et sjovt spil.

Det kan jeg da godt forstå. Har selv spillet 1'eren og 2'eren på PS1, og
dengang var det et sjovt spil.


Iddqd (13-04-2005)
Kommentar
Fra : Iddqd


Dato : 13-04-05 22:12

S. Sørensen wrote:

> Hej Bruno (og tak for rattet btw.. min Svigerfar er ellevild)
>
Super - kun godt det gør nytte.


> Spillet er ikke pengene værd og demo'en heller ikke værd tiden.
>
> Skod spil
>

Mistænkte nok det var sådan - det er jo ikke fordi det har fået roser
blandt konsol folkene. Vil nu alligevel gerne se giraffen.

Mvh

Bruno

Thunderbird [7100] (13-04-2005)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 13-04-05 18:17

On Wed, 13 Apr 2005 17:22:17 +0200, Iddqd <dont@use.this.adress.ever>
wrote:

>Nogen bud på hvad der er galt?
>
>Jeg kan kun se bilen fra siden og et tryk på C fjerner bilen, men jeg
>kan stadig kun se 90 fra kørselsretningen
>
>Vil jo godt finde ud af om det er noget man evt. skal købe eller ej.
>Indtil er nu er svaret klart nej, for et bilspil hvor man ikke kan se
>hvor man kører er altså ikke til noget.
>
>Spillet insistere også på at jeg skal bruge mit joystick, hvilket jeg
>tager som en indikation af at det nok er endnu en dårlig konsol
>konvertering.

har prøvet spillet og synes at det sucks max. Bare det faktum at man
ikke kan sætte de samme keys op til både at styre med når at man er til
fods og kører bil samt styre kran er da da fuldstændig hul i hovedet.
Desuden er spillet ringe kodet så at det tager pusten selv fra de helt
store computere senere henne i spillet.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Emil Jensen [2100] (13-04-2005)
Kommentar
Fra : Emil Jensen [2100]


Dato : 13-04-05 21:18

> har prøvet spillet og synes at det sucks max.

Jeps, solgte mit eksemplar af Driv3r allerede dagen efter :-/

Emil



Ukendt (14-04-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-04-05 16:09

On Wed, 13 Apr 2005 22:17:42 +0200, "Emil Jensen [2100]"
<lime@jensen73.dk> wrote:

>> har prøvet spillet og synes at det sucks max.
>
>Jeps, solgte mit eksemplar af Driv3r allerede dagen efter :-/

Til mig

Og jeg har ingen problemer med spillet. Det ser godt ud og jeg har
INGEN performance-problemer overhovedet.

Men jeg mener dog at GTA-Vice City er bedre.

Mvh. Brian

Thunderbird [7100] (15-04-2005)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 15-04-05 20:27

On Thu, 14 Apr 2005 17:09:26 +0200, Brian B. Christensen <Brian snabela
brinch dot it> wrote:

>On Wed, 13 Apr 2005 22:17:42 +0200, "Emil Jensen [2100]"
><lime@jensen73.dk> wrote:
>
>>> har prøvet spillet og synes at det sucks max.
>>
>>Jeps, solgte mit eksemplar af Driv3r allerede dagen efter :-/
>
>Til mig
>
>Og jeg har ingen problemer med spillet. Det ser godt ud og jeg har
>INGEN performance-problemer overhovedet.

Kender bare en med en maskine næsten identisk til min og hans computer
fik høvl af spillet længere inde. Men glæder mig nu til at San Andreas
kommer til PC :D
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Emil Jensen [2100] (17-04-2005)
Kommentar
Fra : Emil Jensen [2100]


Dato : 17-04-05 17:31

>>> har prøvet spillet og synes at det sucks max.
>>
>>Jeps, solgte mit eksemplar af Driv3r allerede dagen efter :-/
>
> Til mig
>
> Og jeg har ingen problemer med spillet. Det ser godt ud og jeg har
> INGEN performance-problemer overhovedet.
>
> Men jeg mener dog at GTA-Vice City er bedre.

Jeg solgte den ikke pga performance-problemer, men netop fordi den ikke
kunne måle sig med GTA-serien. Driv3r historien/mulighederne var også bygget
op på en måde som ikke var noget for mig.

Men godt du er tilfreds med den!

Mvh

Emil



Ukendt (13-04-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-04-05 23:38

> Jeg kan kun se bilen fra siden og et tryk på C fjerner bilen, men jeg kan
> stadig kun se 90 fra kørselsretningen
>
> Vil jo godt finde ud af om det er noget man evt. skal købe eller ej.
> Indtil er nu er svaret klart nej, for et bilspil hvor man ikke kan se hvor
> man kører er altså ikke til noget.
>
> Spillet insistere også på at jeg skal bruge mit joystick, hvilket jeg
> tager som en indikation af at det nok er endnu en dårlig konsol
> konvertering.

Har købt det og her vil jeg sige at GTA3 er meget bedre, så er det sagt.

GTA3 er bedre fordi det er nemmerer at styrer, både personen og bilen og det
har en bedre grafik.
--

mvh

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk



Ukendt (14-04-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-04-05 16:10

On Thu, 14 Apr 2005 00:37:39 +0200, "Kimila" <kimila snabel a mail dot
dk> wrote:
>Har købt det og her vil jeg sige at GTA3 er meget bedre, så er det sagt.

Enig.

>
>GTA3 er bedre fordi det er nemmerer at styrer, både personen og bilen og det
>har en bedre grafik.

Nej, grafikken er ikke bedre. Jeg kører med ALT i detaljer i Driver 3
og det ser bedre ud end GTA3.

Og mht. styringen er det jo et spørgsmål om tilvænning.

Ukendt (14-04-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-04-05 18:23

> Nej, grafikken er ikke bedre. Jeg kører med ALT i detaljer i Driver 3
> og det ser bedre ud end GTA3.

Nu har jeg været inde og rodet lidt med grafik opsætningen og fået det noget
pænerer, men så syntes jeg det hakker lidt.

Min pc'er er en 3.4 GHz og grafik kort er et ati x600 pro 256 Mb, så det
burde vel være godt nok.
Min skærm er en 17" flad som køre i 1280X1024X32 60hz.

Kan du være venlig og skrive hvordan du har sat dit skærmkort op.

> Og mht. styringen er det jo et spørgsmål om tilvænning.

Det har du selvfølgelig ret i, det skulle man også i gta3.

--

mvh

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk



Ukendt (14-04-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-04-05 18:28

On Thu, 14 Apr 2005 19:23:22 +0200, "Kimila" <kimila snabel a mail dot
dk> wrote:

>Min pc'er er en 3.4 GHz og grafik kort er et ati x600 pro 256 Mb, så det
>burde vel være godt nok.
>Min skærm er en 17" flad som køre i 1280X1024X32 60hz.

Jeg har en 3.4 Ghz med 1 GB ram og et ATI X800 grafikkort. En 17"
fladskærm som dig og med samme opløsning. Kører med alle settings til
og jeg har ingen problemer overhovedet.

Men jo, din PC'er skal være stor nok til et spil som Driv3r, men
alternativt, så spil det i 1024x768.


Ukendt (14-04-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-04-05 23:27

> Jeg har en 3.4 Ghz med 1 GB ram og et ATI X800 grafikkort. En 17"
> fladskærm som dig og med samme opløsning. Kører med alle settings til
> og jeg har ingen problemer overhovedet.

Her er dataerne på min maskine.
Fujitsu Siemens SCALEO T.

Intel® Pentium 4® processor 550 med Hyper Threading 3.4 GHz, 800 MHz fsb, 1
mb L2 cache

Chipsæt i915P/ICH6R

Midi ATX formfactor

PCI Express

RAID

Green & Silent motherboard

1024 MB DDR RAM /400MHz /PC3200

250 GB HDD SATA 7200 RPM

ATI® Radeon X600Pro-4T 256 MB DDR PCI express, VIVO, DVI

LAN, firewire

WLAN 802.11g

DVD Drev

DVD brænder drev (double layer) inkl. Software

+/- format

6-1 Kortlæser.

Den burde da kunne køre det spil.

Vi har jo næsten den samme maskine men jeg tror måske det er mit skærmkort
der er flaskehalsen her.

--

mvh

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste