Torbenth wrote:
> Ialt 212 klager. De 96 var fra Tiscali = 45,3%
> Forskellen er ens.
> Men alligevel er 96 klager da ikke meget. Hvor stor mon %-delen af det
> samlede antal Tiscali-kunder det er.
Det giver stadig et godt billede af situationen. Disse sager er jo bare
toppen af isbjerget og er sagerne hvor kunden gad kæmpe for sin ret.
Når et firma sidder med SÅ MANGE klager og en så lille procent del af
markedet, så er der absolut grund til at være på vagt.
> Og hvor mange beror på misforståelser kunde og supporter imellem.
Jeg tror de fleste handler om økonomi og ikke om dårlige råd fra en
supporter. Hvis folk klagede over dårlige supportere, så ville vi nok se
en del flere klager
Nu har jeg aldrig været Tiscali kunde, men en del af min familie har
været i kløerne på Tele2 (Den anden topscorer i klager). Det var godtnok
en ubehagelig oplevelse og ikke noget jeg ønsker nogen som helst skal
opleve.
> Deres tilbud fejler ikke noget. 2 Mbit til 199,00 kr pr. md.
Med kun 1GB traffik - Det er ikke meget hvis man rent faktisk bruger
forbindelsen til andet end tekst emails.
Mvh,
Thomas