/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Cybercity er for DUMME
Fra : Michal


Dato : 05-03-05 11:53

Vi fik Cybercity d. 4/2-2005 Bredbånd 2 MB
Det køre sådan set fint nok.
Vi bestilte også IP-telefoni ved dem, og fik brev d. 18/2-2005
hvor i der stod, at overførelse af vore nummer fra TDC til Cybercity vil
blive flyttet d. 4/3-2005.

Så blev det den 4/3-2005 og vores telefon virker ikke
Bliver så nødtil at ringe til dem, fra mobil telefnon. Det tager første
gang 45 min, hvor de bare vil fejlmelde den. 4 timer efter ringe vi igen
til dem (tager 30 min at komme igennem) for at høre hvordan det står til
med fejlmeldingen af vores telefon. Men der er ikke sket noget. Så ringer
vi til TDC 80808047 fejlmelding. De siger at nummeret er LUKKET. Jeg
spørger damen om hun ville kunne se, hvis det bare var blevet flyttet til
en anden udbyder. Hvor til hun svare ja. Hmm hvad har Cybercity nu
lavet???????????
Ringer til Cybercity igen, og venter igen ca 45 min. Fortælle dem vi har
snakket med TDC, og hvad vi fik at vide af damen. Det vil de nu undersøge.
Kl. 19:53 får vi så en SMS fra Cybercity med beskeden:

[Besked start]
Problemet med opkald til din telefon er nu løst.
Din fejlmelding afsluttes derfor.
Kontakt Support på 70101109 hvis der fortsat er problemer

MVH Cybercity.

+4530235549
[Besked slut]
Læg lige mærke til hvad de skriver i beskeden (opkald til din telefon)
Der er nu ikke nogle som har ringet. Og det var nu heller ikke lige det der
var problemet. Problemet var at IP-telefoni aldrig har virket.

Men vi kigge på hinanden og sage fedt nok. Løfter røret men ikke klartone
(Jeg sidder lige nu i kø til Cybercity igen har ventet 25 min indtil
nu)

Hvorfor sender de en SMS med sådan en besked, at hvis det ikke virker så
skal man kontakte dem igen? Istedet for at ringe til os på mobilen, og vi
så kan tjeke det mens de er i telefonen.

FUCK det er da den aller dårligste kundeservice vi har oplevet.

--

Mvh

Michal (post.nr. 2625)

 
 
Michal (05-03-2005)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 05-03-05 12:02

On Sat, 5 Mar 2005 11:52:33 +0100, Michal wrote:

> Vi fik Cybercity d. 4/2-2005 Bredbånd 2 MB
> Det køre sådan set fint nok.
> Vi bestilte også IP-telefoni ved dem, og fik brev d. 18/2-2005
> hvor i der stod, at overførelse af vore nummer fra TDC til Cybercity vil
> blive flyttet d. 4/3-2005.
>
> Så blev det den 4/3-2005 og vores telefon virker ikke
> Bliver så nødtil at ringe til dem, fra mobil telefnon. Det tager første
> gang 45 min, hvor de bare vil fejlmelde den. 4 timer efter ringe vi igen
> til dem (tager 30 min at komme igennem) for at høre hvordan det står til
> med fejlmeldingen af vores telefon. Men der er ikke sket noget. Så ringer
> vi til TDC 80808047 fejlmelding. De siger at nummeret er LUKKET. Jeg
> spørger damen om hun ville kunne se, hvis det bare var blevet flyttet til
> en anden udbyder. Hvor til hun svare ja. Hmm hvad har Cybercity nu
> lavet???????????
> Ringer til Cybercity igen, og venter igen ca 45 min. Fortælle dem vi har
> snakket med TDC, og hvad vi fik at vide af damen. Det vil de nu undersøge.
> Kl. 19:53 får vi så en SMS fra Cybercity med beskeden:
>
> [Besked start]
> Problemet med opkald til din telefon er nu løst.
> Din fejlmelding afsluttes derfor.
> Kontakt Support på 70101109 hvis der fortsat er problemer
>
> MVH Cybercity.
>
> +4530235549
> [Besked slut]
> Læg lige mærke til hvad de skriver i beskeden (opkald til din telefon)
> Der er nu ikke nogle som har ringet. Og det var nu heller ikke lige det der
> var problemet. Problemet var at IP-telefoni aldrig har virket.
>
> Men vi kigge på hinanden og sage fedt nok. Løfter røret men ikke klartone
> (Jeg sidder lige nu i kø til Cybercity igen har ventet 25 min indtil
> nu)
>
> Hvorfor sender de en SMS med sådan en besked, at hvis det ikke virker så
> skal man kontakte dem igen? Istedet for at ringe til os på mobilen, og vi
> så kan tjeke det mens de er i telefonen.
>
> FUCK det er da den aller dårligste kundeservice vi har oplevet.

Efetr 45 min stopper den musik Cbyercity spiller mens man venter. Og
telefonen begynder at ringe ved dem. Det var sørme dejligt. Men efter den
har ringet 4 gange går den over på vente musik igen
Så man må bare vente igen
Hvad fanden har de gan i der inde?

--

Mvh

Michal (post.nr. 2625)

Bjarke Andersen (05-03-2005)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 05-03-05 12:05

Michal <michal@berthelsen-juul.dk> crashed Echelon writing
news:mutrepval3ts.11ekmrtsvbh2k$.dlg@40tude.net:

> Hvad fanden har de gan i der inde?

Igang med at supportere en masse IP-telefoni kunder som har valgt CyberCity
til IP-telefoni fordi de er billigere, medens CyberCity er pionerer i at
udbyde IP-telefoni mainstream.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

Ivar Madsen (05-03-2005)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 05-03-05 13:06

Bjarke Andersen wrote:

>> Hvad fanden har de gan i der inde?

[De = CC]

> Igang med at supportere en masse IP-telefoni

Bare for lige at rette jer, så har CC IKKE IP-telefoni, de har dsl-telefoni,
der er ikke bare forskæld, der er *STOR* forskæld.

IP-telefoni er, når det er på IP laget, dvs. alm data-trafik, som når du
udveklser e-mail, news, web og sådan noget.

dsl-telefoni er, på ATM laget, det vil sige, alt dit IP trafik bliver pakket
sammen, og sendt som ATM pakker fra din router til CC, din dsl-telefoni
bliver så også pakket som ATM pakker, og sendt til CC, det gør at routeren
kan priotere at sende telefoni'en og begranse båndbreden til IP trafikken.


--- Formodninger ON ---
Det vil ikke komme bag på mig, om routeren (og udstyret på centralen) også
kan sige, kunden har bestilt så og så meget båndbrede til data, den holder
vi, og så ligger tele delen oven på den. Men det ved jeg ikke noget om, det
er bare som jeg kan forstille mig, at det er lavet, fordi jeg synes at det
lyder smart
--- Formodninger OFF ---


--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen

Nikolaj B. Kjeldsen (05-03-2005)
Kommentar
Fra : Nikolaj B. Kjeldsen


Dato : 05-03-05 15:38


"> --- Formodninger ON ---
> Det vil ikke komme bag på mig, om routeren (og udstyret på centralen) også
> kan sige, kunden har bestilt så og så meget båndbrede til data, den holder
> vi, og så ligger tele delen oven på den. Men det ved jeg ikke noget om,
> det
> er bare som jeg kan forstille mig, at det er lavet, fordi jeg synes at det
> lyder smart
> --- Formodninger OFF ---


Hvad med at klare den med 2 ATM VC's - En til Tlf. og en til I-net.


MVH
Nikolaj

PS: Jeg tror nu stadig jeg vil kalde Cybercity's model for IP-Telefoni. Mig
bekendt er det da IP datagrammer der ryger over forbindelsen..





Bjarke Andersen (05-03-2005)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 05-03-05 17:02

Ivar Madsen <spam.news.cc@milli.dk> crashed Echelon writing
news:2293451.UqVniA141k@milli.dk:

> Bare for lige at rette jer, så har CC IKKE IP-telefoni, de har
> dsl-telefoni, der er ikke bare forskæld, der er *STOR* forskæld.

Du har ret, jeg ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at tro det er IP-
telefoni.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

Henrik Koksby Hansen (05-03-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Koksby Hansen


Dato : 05-03-05 18:17

>Bare for lige at rette jer, så har CC IKKE IP-telefoni, de har dsl-telefoni,
>der er ikke bare forskæld, der er *STOR* forskæld.
>
>IP-telefoni er, når det er på IP laget, dvs. alm data-trafik, som når du
>udveklser e-mail, news, web og sådan noget.
>
>dsl-telefoni er, på ATM laget, det vil sige, alt dit IP trafik bliver pakket
>sammen, og sendt som ATM pakker fra din router til CC, din dsl-telefoni
>bliver så også pakket som ATM pakker, og sendt til CC, det gør at routeren
>kan priotere at sende telefoni'en og begranse båndbreden til IP trafikken.
[...]

Og, for så at gøre forvirringen total, så er det faktisk ikke heelt
rigtigt. Der findes f.eks. både CVoDSL, VoATM og VoIP.
CVoDSL (Channelized Voice over DSL) er, hvor du fysisk tager et
frekvensområde fra DSL og benytter til telefoni.
VoATM er, som du nævner, hvor telefoni bliver overført vha.
ATM-celler. VoIP er så hvor voicedata bliver pakket og sendt vha. IP.

Se evt. url:http://www.cvodsl.com/ ...

Cybercity kører VoATM, hvor Voice har ét virtuelt kredsløb (VC) og
data har et andet VC.


--
Henrik

Claus Tersgov (05-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 05-03-05 13:44


"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev

> Igang med at supportere en masse IP-telefoni kunder som har valgt
CyberCity
> til IP-telefoni fordi de er billigere, medens CyberCity er pionerer i at
> udbyde IP-telefoni mainstream.

Hvis man er pioner med et nyt produkt, så er man vel også så professionel at
man kan forudse, at der bliver pres på kundeservice og dermed tilfører
afdelingen nogle flere resourcer??

Problemet er, at CC kundeservice og support tilsyneladende er ved at gå helt
i opløsning pga af dårlig ledelse...

Claus



Michael Bruun (05-03-2005)
Kommentar
Fra : Michael Bruun


Dato : 05-03-05 16:47


"Michal" <michal@berthelsen-juul.dk> skrev i en meddelelse
news:mutrepval3ts.11ekmrtsvbh2k$.dlg@40tude.net...
> Læg lige mærke til hvad de skriver i beskeden (opkald
> til din telefon) Der er nu ikke nogle som har ringet. Og
> det var nu heller ikke lige det der var problemet.

Og du har slet ikke overvejet, om det måske er en standardbesked?

> Hvorfor sender de en SMS med sådan en besked, at hvis
> det ikke virker så skal man kontakte dem igen? Istedet for
> at ringe til os på mobilen, og vi så kan tjeke det mens de
> er i telefonen.

Ja, eller hvorfor sender de ikke straks en medarbejder ud til jer, som kan
tjekke, om der er klartone, så I rigtigt kan få den høje service, som
bestemt burde være inkluderet i jeres 99 kr. om måneden...

> FUCK det er da den aller dårligste kundeservice vi har
> oplevet.

Så har I godt nok haft en privilligeret tilværelse.

Michael

--
"Don't you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence?
There's one marked 'Brightness', but it doesn't work."
(Gallagher)




Michal (05-03-2005)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 05-03-05 18:32

On Sat, 5 Mar 2005 16:47:29 +0100, Michael Bruun wrote:

> "Michal" <michal@berthelsen-juul.dk> skrev i en meddelelse
> news:mutrepval3ts.11ekmrtsvbh2k$.dlg@40tude.net...
>> Læg lige mærke til hvad de skriver i beskeden (opkald
>> til din telefon) Der er nu ikke nogle som har ringet. Og
>> det var nu heller ikke lige det der var problemet.
>
> Og du har slet ikke overvejet, om det måske er en standardbesked?
Nej, men det kunne det da godt være.

>> Hvorfor sender de en SMS med sådan en besked, at hvis
>> det ikke virker så skal man kontakte dem igen? Istedet for
>> at ringe til os på mobilen, og vi så kan tjeke det mens de
>> er i telefonen.
>
> Ja, eller hvorfor sender de ikke straks en medarbejder ud til jer, som kan
> tjekke, om der er klartone, så I rigtigt kan få den høje service, som
> bestemt burde være inkluderet i jeres 99 kr. om måneden...
Nu er du da hvis lidt ved siden af dig selv ik
Efter og have ventet 1 time kom jeg igennem idag. Og fik fat i en meget
flink fyr ( Christian) han ringede op til os. Mens vi snakkede med ham
snakkede han med en tekniker, som så gik igang med vores router.
Christian ringede så tilbage, for at høre om det virkede, men det gjorde
det ikke. Vi snakkede videre, mens de prøvede en masse ting. Men fik det
desværre ikke til at virke idag. Det er sgu service.

Og jeg mener hvorfor kunne man ikke have gjordt igår?

>> FUCK det er da den aller dårligste kundeservice vi har
>> oplevet.
>
> Så har I godt nok haft en privilligeret tilværelse.
Ja er vi ikke bare heldige. Nej vi har ej, men jeg har mange gange før
oplevet bedre kundeservice end det vi oplevet igår.

--

Mvh

Michal (post.nr. 2625)

Claus Tersgov (05-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 05-03-05 18:50


"Michael Bruun" <mibr@fjerndette.ebox.dk> skrev

> Ja, eller hvorfor sender de ikke straks en medarbejder ud til jer, som kan
> tjekke, om der er klartone, så I rigtigt kan få den høje service, som
> bestemt burde være inkluderet i jeres 99 kr. om måneden...

Det er dog det dummeste, jeg længe har hørt!

Det er CC selv, som sætter priserne på deres prudukter, og det fremgår
*INGEN* steder i CC's materiale eller abonnementsbetingelser, at der er tale
om et discountprodukt med nedsat service eller anvendelighed.

Claus



Michael Bruun (05-03-2005)
Kommentar
Fra : Michael Bruun


Dato : 05-03-05 19:21


"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en meddelelse
news:4229f0e0$0$80888$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Det er CC selv, som sætter priserne på deres prudukter,
> og det fremgår *INGEN* steder i CC's materiale eller
> abonnementsbetingelser, at der er tale om et discountprodukt
> med nedsat service eller anvendelighed.

Som det fremgår ret tydeligt, så gik min kommentar heller ikke på selve
produktet og de eventuelle problemer med det, men på forventningen om, at
Cybercity ikke bare giver en tilbagemelding, når de anser problemet for
løst, men at de oven i købet åbenbart forventes at ringe til kunden og
spørge, om alt nu også fungerer. Den form for service forventer de færreste
i forbindelse med andre reparationer, så hvorfor skulle man forvente det i
forbindelse med et almindeligt produkt til 99 kr.?

Så det handler ikke om nedsat service, men om, at kunden forventer en helt
ekstraordinær service, og tilsyneladende - ifølge overskriften - mener, at
udbyderen er for dum, hvis der ikke leveres denne ekstraordinære services.

Michael

--
"Don't you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence?
There's one marked 'Brightness', but it doesn't work."
(Gallagher)



Jesper Laursen (06-03-2005)
Kommentar
Fra : Jesper Laursen


Dato : 06-03-05 02:13


"Michael Bruun" <mibr@fjerndette.ebox.dk> skrev i en meddelelse
news:d0ctbb$14ak$1@news.cybercity.dk...
>
Den form for service forventer de færreste
> i forbindelse med andre reparationer, så hvorfor skulle man forvente det i
> forbindelse med et almindeligt produkt til 99 kr.?
>
> Så det handler ikke om nedsat service, men om, at kunden forventer en helt
> ekstraordinær service, og tilsyneladende - ifølge overskriften - mener, at
> udbyderen er for dum, hvis der ikke leveres denne ekstraordinære services.
>
> Michael

Siden hvornår er det blevet en ekstraordinær service, at produktet, man
køber rent faktisk fungerer. De fleste firma'er er jo hurtige nok på
aftrækkeren til at ringe dig op, hvis de vil sælge dig noget.

Jeg synes sgu, at du er et vrøvlehoved. :)



Michael Bruun (06-03-2005)
Kommentar
Fra : Michael Bruun


Dato : 06-03-05 10:38


"Jesper Laursen" <jesper.laursen@itFJERN.dk> skrev i en meddelelse
news:d0dlh5$1rli$1@news.cybercity.dk...
> Siden hvornår er det blevet en ekstraordinær service, at produktet,
> man køber rent faktisk fungerer. De fleste firma'er er jo hurtige
> nok på aftrækkeren til at ringe dig op, hvis de vil sælge dig
> noget.

Hvis du nu læste de forskellige indlæg, inden du kommenterede dem, så ville
du opdage, at Cybercity i dette tilfælde mente, at fejlen var løst. Det
meddelte de deres kunde. Kunden forventer så, at Cybercity ikke nøjes med at
give en tilbagemelding, når fejlen menes løst, men at de følger op ved at
ringe kunden op og spørge, om alt nu også fungerer.

Hvornår har du oplevet, at din udbyder efter et nedbrud ringede dig op for
at spørge, om din e-mail nu også fungerede igen? Eller at værkføreren
ringede for at spørge, om reparationen af din bil var i orden? Det er da fin
service, hvis de gør det, men det er ekstraordinær service, og ikke noget
man kan forvente, og da slet ikke i en grad, hvor man betegner virksomheden
som "for dum" hvis de ikke yder denne ekstraordinære service.

Michael

--
"Don't you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence?
There's one marked 'Brightness', but it doesn't work."
(Gallagher)



Jesper Laursen (06-03-2005)
Kommentar
Fra : Jesper Laursen


Dato : 06-03-05 19:59


"Michael Bruun" <mibr@fjerndette.ebox.dk> skrev i en meddelelse
news:d0ej32$2ise$1@news.cybercity.dk...
>
> "Jesper Laursen" <jesper.laursen@itFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> news:d0dlh5$1rli$1@news.cybercity.dk...
> > Siden hvornår er det blevet en ekstraordinær service, at produktet,
> > man køber rent faktisk fungerer. De fleste firma'er er jo hurtige
> > nok på aftrækkeren til at ringe dig op, hvis de vil sælge dig
> > noget.
>
> Hvis du nu læste de forskellige indlæg, inden du kommenterede dem, så
ville
> du opdage, at Cybercity i dette tilfælde mente, at fejlen var løst. Det
> meddelte de deres kunde. Kunden forventer så, at Cybercity ikke nøjes med
at
> give en tilbagemelding, når fejlen menes løst, men at de følger op ved at
> ringe kunden op og spørge, om alt nu også fungerer.

Det er da stadigvæk CyberCity's ansvar at sørge for, at kunden har et
produkt, der rent faktisk virker. Under alle omstændigheder har kunden vel
krav på at få en forklaring eller en evt. tidsfrist for hvornår det kommer
til at virke.

>
> Hvornår har du oplevet, at din udbyder efter et nedbrud ringede dig op for
> at spørge, om din e-mail nu også fungerede igen? Eller at værkføreren
> ringede for at spørge, om reparationen af din bil var i orden? Det er da
fin
> service, hvis de gør det, men det er ekstraordinær service, og ikke noget
> man kan forvente, og da slet ikke i en grad, hvor man betegner
virksomheden
> som "for dum" hvis de ikke yder denne ekstraordinære service.
>

Jeg er lige præcis hér enig med dig. Det kan man ikke forvente. Dog må man
forvente, at hvis produktet stadig ikke virker, har man da pligt til at
hjælpe kunden på den ene eller den anden måde.



Michael Bruun (06-03-2005)
Kommentar
Fra : Michael Bruun


Dato : 06-03-05 20:34


"Jesper Laursen" <jesper.laursen@itFJERN.dk> skrev i en meddelelse
news:d0fk0v$slt$1@news.cybercity.dk...
> Det er da stadigvæk CyberCity's ansvar at sørge for, at kunden
> har et produkt, der rent faktisk virker.

Om det er Cybercitys ansvar afhænger af, om problemet ligger hos Cybercity
eller kunden, og det mener jeg ikke, at man kan vurdere på baggrund af de
oplysninger, der er lagt frem.

> Dog må man forvente, at hvis produktet stadig ikke virker, har
> man da pligt til at hjælpe kunden på den ene eller den anden
> måde.

Så vidt jeg har forstået har Cybercity ikke på nogen måde afslået at hjælpe
den pågældende kunde. Men de skal trods alt vide, at der er et problem, før
de kan gøre noget for at hjælpe.

Michael

--
"Don't you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence?
There's one marked 'Brightness', but it doesn't work."
(Gallagher)



Hauge (05-03-2005)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 05-03-05 12:05

Hejsa
Michal wrote:

> FUCK det er da den aller dårligste kundeservice vi har oplevet.

Er der ikke noget med at CC er billige? Så får du hvad du betaler for..
Sådan er det også i Bilka.

/Hauge



Jesper Laursen (06-03-2005)
Kommentar
Fra : Jesper Laursen


Dato : 06-03-05 02:11


"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse
news:42299232$0$751$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hejsa
> Michal wrote:
>
> > FUCK det er da den aller dårligste kundeservice vi har oplevet.
>
> Er der ikke noget med at CC er billige? Så får du hvad du betaler for..
> Sådan er det også i Bilka.
>
> /Hauge
>
Hvad er dog det for en gang ævl ??? Jeg vil vove den påstand, at Bilka yder
en langt bedre service end mange specialforretninger. Blot fordi at "noget
er billigt" er det da ikke nødvendigvis dårligere.

Ævl siger jeg bare.

Ja, undskyld jeg sidder sgu og bliver lidt harm over din udmelding, men jeg
kan godt forstå Michal.. Det må sgu da være irriterende. Specielt når han
har haft korrespondance med dem, men det har da intet med prisen at gøre.



Hauge (06-03-2005)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 06-03-05 11:14

Hejsa
Jesper Laursen wrote:
> Hvad er dog det for en gang ævl ??? Jeg vil vove den påstand, at
> Bilka yder en langt bedre service end mange specialforretninger. Blot
> fordi at "noget er billigt" er det da ikke nødvendigvis dårligere.

Jeg snakker ikke om et produkt der er dårligere, og heller ikke for at
diskutere Bilka, men deres service er da heller ikke speciel god. De ved jo
fx. ikke ret meget om deres produkter, og er der noget der ikke virker,
sendes det jo til rep. med det samme, eller ombyttes. Det er en anden form
for sevice, men ikke helt den samme som der snakkes om i denne tråd.

> Ævl siger jeg bare.

Helt i orden, sådan er det når man ikke forstår tingene.

> Ja, undskyld jeg sidder sgu og bliver lidt harm over din udmelding,
> men jeg kan godt forstå Michal.. Det må sgu da være irriterende.
> Specielt når han har haft korrespondance med dem, men det har da
> intet med prisen at gøre.

Ok. Hvis et produkt er billigt, må man forvente at der ikke er (ret mange)
specialuddannede personer til at få det til at køre, og slet ikke penge til
at ringe til kunden for at høre om det virker.

Hvordan er det der hvor du evt. arbejder?

Men jeg synes efterhånden folk har mere travlt med spare 20 kr. om året, og
så alligevel forvente suveren service, det kan gøre MIG harm.

Vi kan jo bare se hvad der sker, når vi ikke vil betale for det vi får, så
fyrer de jo folk, og så får vi dårligere service, så vil vi af den grund
betale mindre, så fyrer de endnu flere folk, så vil vi betale mindre.....
Regn selv resten ud.
Det minder mig om slagterierne, der vil vi heller ikke betale en skid, og
hvad sker der?

/Hauge



Jesper Laursen (06-03-2005)
Kommentar
Fra : Jesper Laursen


Dato : 06-03-05 19:56


"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse
news:422ad7b2$0$732$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg snakker ikke om et produkt der er dårligere, og heller ikke for at
> diskutere Bilka, men deres service er da heller ikke speciel god. De ved
jo
> fx. ikke ret meget om deres produkter, og er der noget der ikke virker,
> sendes det jo til rep. med det samme, eller ombyttes. Det er en anden form
> for sevice, men ikke helt den samme som der snakkes om i denne tråd.
>

Enig, men du tog jo selv Bilka med ind som sammenligning. De udbedrer en
evt. fejl for dig, hvadenten de ombytter eller får repareret. Det må Michal
da også kunne forvente.

> > Ævl siger jeg bare.
>
> Helt i orden, sådan er det når man ikke forstår tingene.

DOH :)


> Ok. Hvis et produkt er billigt, må man forvente at der ikke er (ret mange)
> specialuddannede personer til at få det til at køre, og slet ikke penge
til
> at ringe til kunden for at høre om det virker.

Det hedder fri konkurrence.

> Hvordan er det der hvor du evt. arbejder?

Jeg arbejder i detailhandel, hvor service er en vigtig parameter. Dog er
prisen stadig afgørende for kundens foretrukne indkøbssted. (Se bare på alle
de discountbutikker, der skyder op alle vegne)

> Men jeg synes efterhånden folk har mere travlt med spare 20 kr. om året,
og
> så alligevel forvente suveren service, det kan gøre MIG harm.

Igen den frie konkurrence.

> Vi kan jo bare se hvad der sker, når vi ikke vil betale for det vi får, så
> fyrer de jo folk, og så får vi dårligere service, så vil vi af den grund
> betale mindre, så fyrer de endnu flere folk, så vil vi betale mindre.....
> Regn selv resten ud.
> Det minder mig om slagterierne, der vil vi heller ikke betale en skid, og
> hvad sker der?
>

Igen den frie konkurrence. Og vi er enige i, at det desværre koster
arbejdspladser og kan blive en rigtig grim spiral, der ingen ende har.



Olesen (05-03-2005)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 05-03-05 15:59


"Michal" <michal@berthelsen-juul.dk> skrev i en meddelelse
news:lhwi3lcan2lv$.119797pi174zo.dlg@40tude.net...


> FUCK det er da den aller dårligste kundeservice vi har oplevet.

Trist, men endnu et bevis på, at vil man først
i køen med det nyeste, så må man forvente bøvl,
og det ikke glider af sig selv første gang.




Jesper Laursen (06-03-2005)
Kommentar
Fra : Jesper Laursen


Dato : 06-03-05 02:08


"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
news:4229c935$0$48644$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Michal" <michal@berthelsen-juul.dk> skrev i en meddelelse
> news:lhwi3lcan2lv$.119797pi174zo.dlg@40tude.net...
>
>
> > FUCK det er da den aller dårligste kundeservice vi har oplevet.
>
> Trist, men endnu et bevis på, at vil man først
> i køen med det nyeste, så må man forvente bøvl,
> og det ikke glider af sig selv første gang.
>
>
Jeg har selv CC telefoni, som kører upåklageligt. Også fra dag 1. Dvs. ingen
bøvl overhovedet.



Michal (06-03-2005)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 06-03-05 08:26

On Sun, 6 Mar 2005 02:08:11 +0100, Jesper Laursen wrote:

> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> news:4229c935$0$48644$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>> "Michal" <michal@berthelsen-juul.dk> skrev i en meddelelse
>> news:lhwi3lcan2lv$.119797pi174zo.dlg@40tude.net...
>>
>>
>>> FUCK det er da den aller dårligste kundeservice vi har oplevet.
>>
>> Trist, men endnu et bevis på, at vil man først
>> i køen med det nyeste, så må man forvente bøvl,
>> og det ikke glider af sig selv første gang.
>>
>>
> Jeg har selv CC telefoni, som kører upåklageligt. Også fra dag 1. Dvs. ingen
> bøvl overhovedet.

Jeg glæder mig meget til vores kommer til at virke. Jeg vil lige høre dig
om hvordan er lyden i telefonien hvis du downloader samtidig?

--

Mvh

Michal (post.nr. 2625)

Jesper Laursen (06-03-2005)
Kommentar
Fra : Jesper Laursen


Dato : 06-03-05 09:39


"Michal" <michal@berthelsen-juul.dk> skrev i en meddelelse
news:3wvambnnke6t.1pykfnfbr4fyc$.dlg@40tude.net...
>
> Jeg glæder mig meget til vores kommer til at virke. Jeg vil lige høre dig
> om hvordan er lyden i telefonien hvis du downloader samtidig?
>
> --
>
> Mvh
>
> Michal (post.nr. 2625)

Lyden er ganske glimrende. Nu bruger jeg dog en trådløs telefon, som vist
ikke er alt for god, men der er absolut ingen problemer.



Michal (06-03-2005)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 06-03-05 12:52

On Sun, 6 Mar 2005 09:38:42 +0100, Jesper Laursen wrote:

> "Michal" <michal@berthelsen-juul.dk> skrev i en meddelelse
> news:3wvambnnke6t.1pykfnfbr4fyc$.dlg@40tude.net...
>>
>> Jeg glæder mig meget til vores kommer til at virke. Jeg vil lige høre dig
>> om hvordan er lyden i telefonien hvis du downloader samtidig?
>>
>> --
>>
>> Mvh
>>
>> Michal (post.nr. 2625)
>
> Lyden er ganske glimrende. Nu bruger jeg dog en trådløs telefon, som vist
> ikke er alt for god, men der er absolut ingen problemer.

Det var dejligt at høre.
Vi glæder os rigtig meget til det kommer til og virke.

--

Mvh

Michal (post.nr. 2625)

Claus Tersgov (06-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 06-03-05 13:37


"Michal" <michal@berthelsen-juul.dk> skrev

> Jeg glæder mig meget til vores kommer til at virke. Jeg vil lige høre dig
> om hvordan er lyden i telefonien hvis du downloader samtidig?

Det har slet ingen indflydelse. Routeren reserverer altid båndbredde til
telefonen, så uanset hvor meget man DL, så får telefonen den båndbredde, den
skal bruge. Så vidt jeg husker, så er det vist nok omkring 80 kb..

Lyden er ganske udmærket. Jeg har to normale telefoner, en trådløs, en
faxmaskine, et modem samt tyverialarm tilsluttet, og jeg har ingen
problemer.

Dog kan der være en smule ekko, når jeg taler med folk, der har en B&O
telefon. De har tilsyneladende en noget kraftigere modulation end andre
telefoner. Men der er indstillinger, man kan pille ved i routeren. Jeg har
dog ikke rørt ved noget endnu..

Claus



Morten Bjergstrøm (08-03-2005)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 08-03-05 15:40

Michal <michal@berthelsen-juul.dk> skrev:

> FUCK det er da den aller dårligste kundeservice vi har oplevet.

Min bror har hos CC også oplevet, at de ikke er istand til at løse
problemer når de opstår.

--
Morten http://miljokemi.dk
Chilidyrkning med debatforum http://miljokemi.dk/chili
Fotogalleri http://miljokemi.dk/coppermine

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste