/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Så måtte jeg også i
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 01-05-05 17:39

Hej

Jeg kom kørende sydfra ad Strandvejen ved Skovshoved Havn i venstre
vognbane. Så var der tilsyneladende en dame i en sølvgrå bil der skulle ud
fra den UnoX tank der ligger der og til venstre i krydset lige
bagefter. Hun besluttede sig derfor tydeligvis for at køre lige ud
foran mig for at komme over i venstresvingsbanen.

Resultatet blev at jeg bremsede alt hvad jeg kunne, og nåede lige at
tænke "Av, det her er ikke godt, bare det ikke kommer til at gøre
ondt", før jeg ramte hendes bil ved venstre bagskærm med 10-20 km/t.
Motorcyklen måtte en tur i asfalten, men jeg slap heldigvis helt uden
skrammer. Hun fortsatte videre i venstresvingsbanen, og svingede til
venstre. Mens jeg rejste motorcyklen op nåede jeg lige at se de første
4 cifre af hendes nummerplade, men tænkte at hun jo nok bare svingede,
og så ville vente rundt om hjørnet så vi kunne snakke det vi nu skulle
snakke. Man kan jo heller ikke sådan parkere midt i et lyskryds.

Jeg fik motorcyklen rejst op igen, og trak den hen til krydset og
rundt om hjørnet, men hun fandt det tydeligvis ikke nødvendigt at
vente, så væk var hun. Fjols!

Politiet var meget venlige og hjælpsomme, men de kunne naturligvis
ikke love at de kunne finde hende når jeg kun havde de første 4 cifre
af bilens nummerplade. Øv! De var dog villige til at rejse sigtelse
mod hende, hvis de skulle finde hende.

Så hvis der er nogen der ser en sølvgrå 3-dørs hatchback af nyere
årgang og af japansk/koreansk fabrikat med en skrammet venstre
bagskærm og starten af nummerpladen er "UV 33", så fang lige resten af
nummerpladen, så hendes forsikring kan få lov at betale for at få
lavet min MC, og så hun forhåbentlig kan blive dømt for ikke at
overholde sin ubetingede vigepligt samt at stikke af fra et
færdselsuheld.

Skaderne på motorcyklen er umiddelbart:

- Skrammet forskærm
- Skrammet generatordæksel
- Skrammet styrknop
- Skrammet udstødning
- Smadret blinklys
- Bøjet bremsegreb

Men den kan stadig køre, så det er da altid noget. Nogen der vil
anbefale et godt Suzuki-værksted i København til reparationen? Jeg har
meget dårlige erfaringer med Enghave, så der skal den ikke hen, men
jeg overvejer at sende den til FA Motosport i Brønshøj.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

 
 
BJ (01-05-2005)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 01-05-05 17:43


"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
news:spamdrop+m3pswasxyw.fsf@abbeden.bunk.cc...

KLIP

> Så hvis der er nogen der ser en sølvgrå 3-dørs hatchback af nyere
> årgang og af japansk/koreansk fabrikat med en skrammet venstre
> bagskærm og starten af nummerpladen er "UV 33", så fang lige resten af
> nummerpladen, så hendes forsikring kan få lov at betale for at få
> lavet min MC, og så hun forhåbentlig kan blive dømt for ikke at
> overholde sin ubetingede vigepligt samt at stikke af fra et
> færdselsuheld.

Grim oplevelse og godt du slap fra det overvejende materiel skade.

Var der slet ingen af dine medtrafikanter, der så det og evt. hjalp/kan
hjælpe..?

--
Bjørn J.



Sune (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Sune


Dato : 01-05-05 17:54

Klip

>Så var der tilsyneladende en dame i en sølvgrå bil der skulle ud
>fra den UnoX tank der ligger der og til venstre i krydset lige
>bagefter.

Måske UnoX tanken har en overvågningsvideo du må have love at se på?

Sune



Bjarke Rasmussen (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Bjarke Rasmussen


Dato : 01-05-05 17:57


> Hej
>
> Jeg kom kørende sydfra ad Strandvejen ved Skovshoved Havn i venstre
> vognbane. Så var der tilsyneladende en dame i en sølvgrå bil der skulle ud
> fra den UnoX tank der ligger der og til venstre i krydset lige
> bagefter. Hun besluttede sig derfor tydeligvis for at køre lige ud
> foran mig for at komme over i venstresvingsbanen.
>
> Resultatet blev at jeg bremsede alt hvad jeg kunne, og nåede lige at
> tænke "Av, det her er ikke godt, bare det ikke kommer til at gøre
> ondt", før jeg ramte hendes bil ved venstre bagskærm med 10-20 km/t.
> Motorcyklen måtte en tur i asfalten, men jeg slap heldigvis helt uden
> skrammer. Hun fortsatte videre i venstresvingsbanen, og svingede til
> venstre. Mens jeg rejste motorcyklen op nåede jeg lige at se de første
> 4 cifre af hendes nummerplade, men tænkte at hun jo nok bare svingede,
> og så ville vente rundt om hjørnet så vi kunne snakke det vi nu skulle
> snakke. Man kan jo heller ikke sådan parkere midt i et lyskryds.
>
> Jeg fik motorcyklen rejst op igen, og trak den hen til krydset og
> rundt om hjørnet, men hun fandt det tydeligvis ikke nødvendigt at
> vente, så væk var hun. Fjols!
>
> Politiet var meget venlige og hjælpsomme, men de kunne naturligvis
> ikke love at de kunne finde hende når jeg kun havde de første 4 cifre
> af bilens nummerplade. Øv! De var dog villige til at rejse sigtelse
> mod hende, hvis de skulle finde hende.

Ohøj

Hvis hun nu er fast kunde hos uno-x, eller har benyttet sig af andet,
som har efterladt et elektronisk spor hos tankstationen, så kan politiet
vel næsten få adgang til dette og dermed identificere hende ? Du har jo
et nogenlunde kendskab til hvornår hun har handlet hos tankstationen.

M.v.h. Bjarke

Andrew (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Andrew


Dato : 01-05-05 18:00


> Jeg fik motorcyklen rejst op igen, og trak den hen til krydset og
> rundt om hjørnet, men hun fandt det tydeligvis ikke nødvendigt at
> vente, så væk var hun. Fjols!

Er det ikke ekstremt ulovligt at skride fra et færdselsuheld man selv er
involveret i?
Hit'n Run bliver da straffet rimeligt hårdt svjv.
Og med rette. Det ligner sgu ikke noget at skride fra et færdselsuheld man
selv er skyld i. Og der er jo ingen tvivl om at hun godt har vist at den var
gal.

Håber hun bliver fundet og straffet hårdt!!! gerne fysisk også...

Mvh Anders



Sanne Johansson (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Sanne Johansson


Dato : 02-05-05 08:33

> Er det ikke ekstremt ulovligt at skride fra et færdselsuheld man selv er
> involveret i?
> Hit'n Run bliver da straffet rimeligt hårdt svjv.
> Og med rette. Det ligner sgu ikke noget at skride fra et færdselsuheld man
> selv er skyld i. Og der er jo ingen tvivl om at hun godt har vist at den var
> gal.

> Håber hun bliver fundet og straffet hårdt!!! gerne fysisk også...

Enig! Sådan en lorte källing!!!

Er der ikke nogen, der har en ven i politiet, som liiige kunne gå ind og
tjekke i motorregisteret?

Som andre har foreslået, synes jeg su skal skrive en efterlysning og hänge
den op ved iskiosken, grillkiosken ved siden af og i roklubben, som ligger
lige om hjörnet. Måske var der nogen tilstede som faktisk så uheldet, og
kan hjälpe lidt mere...

Det kan ikke väre rigtigt, at sådan én skal have lov at slippe!!!

Godt der ikke skete noget med dig!
KH Sanne


Jes Vestervang (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 02-05-05 12:00

sanne_son@yahoo.com (Sanne Johansson) writes:

> Som andre har foreslået, synes jeg su skal skrive en efterlysning og
> hänge den op ved iskiosken, grillkiosken ved siden af og i
> roklubben, som ligger lige om hjörnet. Måske var der nogen tilstede
> som faktisk så uheldet, og kan hjälpe lidt mere...

Den med efterlysningen synes jeg også er en god idé. Om ikke andet kan
det have en skræmmevirkning på idiot#¤"!¤&%, når hun ser at hun er
eftersøgt.

Beskrivelsen af hændelsen, af køretøjet, nummerpladecifrene og en
udredning af hvorfor ingen er tjent med at have hit'n'run-idioter i
trafikken... og måske lidt medlidenhedsskabende snak om at du er
studerende og at det er mange penge osv.

Held og lykke hos politiet forresten, det bliver interessant at finde
ud af om de er noget værd :-/
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Richard (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Richard


Dato : 01-05-05 18:20

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Jeg kom kørende sydfra ad Strandvejen ved Skovshoved Havn i venstre
> vognbane. Så var der tilsyneladende en dame i en sølvgrå bil der skulle ud
> fra den UnoX tank der ligger der og til venstre i krydset lige
> bagefter. Hun besluttede sig derfor tydeligvis for at køre lige ud
> foran mig for at komme over i venstresvingsbanen.

Æv, hvor ærgerligt jakob - og en dum forseelse for bilisten, for
oversigten mod syd er aldeles glimrende, hvor hun holder for hajtænderne
ved udkørslen på Standvejen IMHO.

Og så meget trafik var der vel heller ikke, ihvertfald ikke ved
14-14:30-tiden hvor jeg passerede på cykel i sydgående retning, men ikke
mener at have set hverken hendes bil eller dig. Det ville ellers have
glædet mig at kunne hjælpe dig med flugtbilistens nummerplade

Håber du får fat i hende - ideen med at få hjælp fra Uno-x er jo fin, hun
kunne jo være kontokunde - eller måske nogen hos Olivers Isbar (på tanken)
har lagt mærke til hende eller bilen - eller selve uheldet?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK


Dak (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Dak


Dato : 01-05-05 18:27


> Men den kan stadig køre, så det er da altid noget. Nogen der vil
> anbefale et godt Suzuki-værksted i København til reparationen? Jeg har
> meget dårlige erfaringer med Enghave, så der skal den ikke hen, men
> jeg overvejer at sende den til FA Motosport i Brønshøj.

Jeg kan anbefale det relativ lille værksted http://www.johnsonsmc.dk/ men
det er selvfølgelig værd at bemærke hvis det nu er de finder gerningskvinden
så er det jo mere fordelagtigt at tage FA motor da de har original dele osv.
FA motor bruger udelukkende originale vistnok så prisen kan blive pebret
nogen gange. især for en hvis man er på SU.

Dak
Suzuki GS500Ev



Jacob Bunk Nielsen (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 01-05-05 18:48

Bjarke Rasmussen <bjarke@kampsax.dtu.dk> writes:

> Hvis hun nu er fast kunde hos uno-x, eller har benyttet sig af andet,
> som har efterladt et elektronisk spor hos tankstationen, så kan politiet
> vel næsten få adgang til dette og dermed identificere hende ? Du har jo
> et nogenlunde kendskab til hvornår hun har handlet hos tankstationen.

Du har ret - men jeg har netop snakket med politiet i telefonen, og de
siger at de ikke vil gøre mere for at identificere bilen. De vil ikke
engang bruge ressourcer på at søge yderligere ud fra den del af
registreringsnummeret jeg nåede at få, så jeg tror ikke at det er
nogen mulighed.

Politimanden mente dog at min forsikring burde holde mig skadefri når
der foreligger en anmeldelse uanset at den anden part i sagen ikke er
identificeret. Det må jeg så forsøge at snakke med min forsikring om.
Jeg har ikke fået snakket med dem endnu.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Bjarke Rasmussen (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Bjarke Rasmussen


Dato : 01-05-05 20:51


> > Hvis hun nu er fast kunde hos uno-x, eller har benyttet sig af andet,
> > som har efterladt et elektronisk spor hos tankstationen, så kan politiet
> > vel næsten få adgang til dette og dermed identificere hende ? Du har jo
> > et nogenlunde kendskab til hvornår hun har handlet hos tankstationen.
>
> Du har ret - men jeg har netop snakket med politiet i telefonen, og de
> siger at de ikke vil gøre mere for at identificere bilen. De vil ikke
> engang bruge ressourcer på at søge yderligere ud fra den del af
> registreringsnummeret jeg nåede at få, så jeg tror ikke at det er
> nogen mulighed.
>
> Politimanden mente dog at min forsikring burde holde mig skadefri når
> der foreligger en anmeldelse uanset at den anden part i sagen ikke er
> identificeret. Det må jeg så forsøge at snakke med min forsikring om.
> Jeg har ikke fået snakket med dem endnu.

Selvfølgelig har jeg ret. Jeg synes, at udmeldingen fra
politibetjenten lyder lidt mærkelig og ubegrundet, så jeg ville under
alle omstændigheder skrive et brev til den lokale politimester med lyse
indfald, de kan tage til efterretning. Ved at skrive et brev kan du også
undgå at få et uheldigt mundtligt svar fra en tilfældig politibetjent.

Desuden kan du jo lave et venligt opslag med efterlysning af vidner,
bilen og føreren, og bede om lov hos den omtalte tankstation og isbar til
opsætning.

M.v.h. Bjarke

Jacob Bunk Nielsen (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 01-05-05 19:19

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> writes:

> Var der slet ingen af dine medtrafikanter, der så det og evt. hjalp/kan
> hjælpe..?

Jeg snakkede ikke med nogle. Jeg skyndte mig at trække motorcyklen
rundt om hjørnet i håb om at den anden part i uheldet ventede der.
Overraskende nok var der ikke nogen der stoppede op eller kom hen og
hjalp.

Tankstationen er en automat, så jeg tvivler på at de har videokamera,
men jeg har nu alligevel prøvet at skrive en mail til UnoX - nogle
gange har man lov at være heldig.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Jacob Bunk Nielsen (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 01-05-05 19:26

rpaderichard@netscape.net (Richard) writes:

> Og så meget trafik var der vel heller ikke, ihvertfald ikke ved
> 14-14:30-tiden hvor jeg passerede på cykel i sydgående retning, men ikke
> mener at have set hverken hendes bil eller dig. Det ville ellers have
> glædet mig at kunne hjælpe dig med flugtbilistens nummerplade

Det skete først kl. 17. Jeg var end ikke klar over at der var en kiosk
sammen med tanken (jeg har aldrig selv været derinde).

Du har ret i at der er rigtig gode udsigtsforhold, og jeg aner heller
ikke hvorfor hun lige ville krydse vejen lige foran mig, men det ville
hun altså

Der holdt en hel kø af biler i højre vognbane. I venstre vognbane
holdt der kun en enkelt bil, så den ville jeg køre op bag ved. Da
hende her så svinger ud foran mig troede jeg faktisk først at hun
ville lige ud, og også bare ville i venstre vognbane, og i så fald
havde jeg kunnet undvige i venstresvingsbanen. Det var derfor jeg
ramte hende på venstre side af bilen fordi jeg forsøgte at køre
venstre om.

> Håber du får fat i hende - ideen med at få hjælp fra Uno-x er jo fin, hun
> kunne jo være kontokunde - eller måske nogen hos Olivers Isbar (på tanken)
> har lagt mærke til hende eller bilen - eller selve uheldet?

Jeg ved det desværre ikke - jeg var ret travl med at komme hen om
hjørnet for at snakke med hende der så var kørt. Efterfølgende
snakkede jeg så med politiet, som kom relativt hurtigt. Jeg var slet
ikke ovre ved tanken for at lede efter vidner. Det kan jeg godt se
måske er en fejl, men jeg var nok lidt chokeret.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Richard (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Richard


Dato : 01-05-05 21:10

Jacob Bunk Nielsen wrote:

>> Håber du får fat i hende - ideen med at få hjælp fra Uno-x er jo fin, hun
>> kunne jo være kontokunde - eller måske nogen hos Olivers Isbar (på tanken)
>> har lagt mærke til hende eller bilen - eller selve uheldet?

> Jeg ved det desværre ikke - jeg var ret travl med at komme hen om
> hjørnet for at snakke med hende der så var kørt. Efterfølgende
> snakkede jeg så med politiet, som kom relativt hurtigt. Jeg var slet
> ikke ovre ved tanken for at lede efter vidner. Det kan jeg godt se
> måske er en fejl, men jeg var nok lidt chokeret.

Naturligt nok, svært at tænke rationelt i sådan en situation. Og som
udgangspunkt forventer man jo heller ikke, at blive udsat for en
flugtbilist

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK


Hekto (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 02-05-05 12:33

In article <d53d2a$aiv$1@abbeden.bunk.cc>, rpaderichard@netscape.net
says...
> Naturligt nok, svært at tænke rationelt i sådan en situation. Og som
> udgangspunkt forventer man jo heller ikke, at blive udsat for en
> flugtbilist
>
>
- og hvorfor er det lige en kvinde der tror at hun bare kan køre videre
og lade som ingenting????
Jeg har selv oplevet stort set det samme!

Een ting er at køre videre som flugtbillist; men alle, uanset part i
uheldet, har pligt til at hjælpe en tilskadekommen.

Det kan godt gøre mig lidt hidsig, på samme måde som den undersøgelse
der er lavet i Nordsjælland. Flere af kommunerne deroppe er meget
rabiate m.h.t. hastighed og hastighedsdæmpning. Indbyggerne klager
vildt og uhæmmet over for høj hastighed i beboelsesområder, ved skoler
o.s.v.
Sammenkøring af data viser bare at ikke mindre en 60% af dem der
klager, har måttet betale en bøde for selv at have kørt for stærkt i
tilsvarende situationer!

Nogen har den opfattelse at færdselsloven kun gælder for de andre, og
dem selv iøvrigt .... hvis de har tid!


--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!

Jacob Bunk Nielsen (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 01-05-05 19:27

Mikael Jørgensen <mikjo@websigners.dk> writes:

> Har du kasko på din bike?

Ja, det har jeg. Den får lov at dække. Jeg har ikke energi til at
rende og finde billige alternative løsninger lige nu.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Jacob Bunk Nielsen (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 01-05-05 19:30

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> writes:

> Jeg kan anbefale det relativ lille værksted http://www.johnsonsmc.dk/ men
> det er selvfølgelig værd at bemærke hvis det nu er de finder gerningskvinden
> så er det jo mere fordelagtigt at tage FA motor da de har original dele osv.
> FA motor bruger udelukkende originale vistnok så prisen kan blive pebret
> nogen gange. især for en hvis man er på SU.

Jeg vil have min MC lavet med originale stumper på autoriseret
værksted, ellers kan jeg lige så godt selv lave den. SU'en er desværre
brugt op, så jeg er ikke engang på SU, men kun på studiejob.

Men tak for anbefalingen - ud fra deres hjemmeside ser det ud som om
de også laver forsikringsskader, så det kan være at de er værd at
overveje. FA moto har dog den fordel at de bor næsten "lige om
hjørnet" i forhold til hvor jeg selv bor, hvilket gør det lidt lettere
med hensyn til transporten frem og tilbage.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Carsten Sørensen (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Carsten Sørensen


Dato : 01-05-05 19:42

Grrr, sikke et fjols, men godt at du ikke kom noget til og at cyklen
trods alt slap rimelig billigt.

Du ka' tro jeg holder udkig ;)

Hvor får hun mon dytten repareret? Naaah, det er sikkert for
usandsynligt at finde den ved at køre forbi nogle værksteder om et par
dage og se om den står udenfor.


Carsten Sørensen (bombet efter veloverstået DMC bronzekursus, håber
bremseteknikken er god nok til en lignende situation)

Jes Vestervang (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 01-05-05 20:54

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

Hej Jacob

> Jeg fik motorcyklen rejst op igen, og trak den hen til krydset og
> rundt om hjørnet, men hun fandt det tydeligvis ikke nødvendigt at
> vente, så væk var hun. Fjols!

Forbandet svineri, det er hvad det er. Du kunne jo lige så godt være
kommet slemt til skade :-|

Det er da også noget møg at politiet ikke vil tage sig tid til at
finde synderen. Det er jo ikke ligefrem nogen mild forseelse at stikke
af fra et uheld. Det burde jo heller ikke at tage mange splitsekunder
at sammenligne kreditkortbetalinger før ulykkestidspunktet med
nummerpladetallene og biltypen, men der er jo sikkert en masse
bureaukratiske forhindringer.

Nåmen, det er da altid noget at du slap uskadt og at mc'en stadig kan
køre. Jeg håber at UnoX kan hjælpe dig, selvom du nok skal være
heldig.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Jens B. Rasmussen (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Jens B. Rasmussen


Dato : 01-05-05 22:11


"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:874qdmzpqy.fsf@dellen.royal.flof.dk...
>
> Forbandet svineri, det er hvad det er. Du kunne jo lige så godt være
> kommet slemt til skade :-|
>
> Det er da også noget møg at politiet ikke vil tage sig tid til at
> finde synderen. Det er jo ikke ligefrem nogen mild forseelse at stikke
> af fra et uheld. Det burde jo heller ikke at tage mange splitsekunder
> at sammenligne kreditkortbetalinger før ulykkestidspunktet med
> nummerpladetallene og biltypen, men der er jo sikkert en masse
> bureaukratiske forhindringer.
>
> Nåmen, det er da altid noget at du slap uskadt og at mc'en stadig kan
> køre. Jeg håber at UnoX kan hjælpe dig, selvom du nok skal være
> heldig.
> --
> mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Ja måske jeg er naiv men hvis nu politiet henvender sig til UnoX og siger at
de gerne vil have informationer om hvem der har tanket i tidsrummet dyt til
dit så vil UnoX nok ikke nægte det.

Jeg mener at vide at politiet kun kommer hvis der er personskade så
løsningen må jo være at ringe 112 og sige det hele flimrer jeg har ondt i
hele kroppen osv.

Endelig er det ingen skade til at køre ind på nærmeste skadestue og lade dem
undersøge dig, fordi om 6 måneder kan der dukke noget op. Jeg personligt har
været på skadestuen 3-4 gange på den konto, det erddog kun på almindelig
trædecykel jeg har haft mine uheld men når man får en dør fra en toyata i
skalden så gør det nas.

--

Med venlig hilsen


Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900
www.kantanamc.dk




Jacob Bunk Nielsen (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 01-05-05 21:19

Bjarke Rasmussen <bjarke@kampsax.dtu.dk> writes:

> Selvfølgelig har jeg ret. Jeg synes, at udmeldingen fra
> politibetjenten lyder lidt mærkelig og ubegrundet, så jeg ville under
> alle omstændigheder skrive et brev til den lokale politimester med lyse
> indfald, de kan tage til efterretning. Ved at skrive et brev kan du også
> undgå at få et uheldigt mundtligt svar fra en tilfældig politibetjent.

Han sagde ikke direkte at de ikke ville forsøge at finde hende, men
han sagde at sagen ville ryge hen til deres sekretariat, og at de
sikkert ikke ville gøre noget videre ved sagen.

Du har nok ret i at et velformuleret brev en af dagene måske kan have
en positiv effekt.

> Desuden kan du jo lave et venligt opslag med efterlysning af vidner,
> bilen og føreren, og bede om lov hos den omtalte tankstation og isbar til
> opsætning.

God idé. Den vel jeg prøve at føre ud i livet i løbet af i morgen.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Tony Lorentzen (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 01-05-05 22:09

Jacob Bunk Nielsen wrote:

[SNIP sørgelig historie]

Øv, øv, øv og atter øv! Endnu mere ØV over vores elendige lorte politi,
der ikke gider benytte en åbenlys mulighed for måske at opklare en så
ubehagelig kriminel gerning som det er at flygte fra et trafikuheld.

Det glæder mig at høre at du ikke er kommet til skade. Guderne må vide
at du har fået ar nok af at styrte på trædecykel, så du forhåbentligt
skal skånes på MC

Jeg håber det lykkes dig at komme igennem med noget fornuft til etaten.

Jeg fatter ikke at jeg skal betale 60% i skat i et land, hvor
kriminalitet ikke bliver ordentligt efterforsket.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Jacob Bunk Nielsen (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 01-05-05 22:06

Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> writes:

> Alle transaktioner bliver registreret. Med stander,
> tidspunkt, betalingsform (kontant/kort). Har hun kort har
> man også adressen. Om de så vil udlevere tvivler jeg på.

Det tror jeg heller ikke de vil. Jeg har skrevet en email til deres
kundeservice i håb om at de har et kamera på stedet. Jeg har ikke hørt
fra dem endnu.

> Men med lidt arbejde på bilsyn.nu kan du udelukke hvem det
> ikke kan være. Måske det kan formidle dem hvis du kommer med
> en liste over mulige emner. Mener også forsikringen har
> adgang til CRM.

Hvad kan man på bilsyn.nu? Man kan se seneste synsrapport, men jeg
gætter på at bilen var under 4 år gammel, og dermed ikke om fattet af
periodisk syn (mine forældres bil er 4 år, og har nummerplade der
starter med UE, den skal til første syn her en af dagene). Denne bil
havde en nummerplade der starter med "UV 33". I øvrigt er der ikke ret
meget af siden der virker lige nu

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Kai Harrekilde-Peter~ (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Kai Harrekilde-Peter~


Dato : 01-05-05 22:35


Jeg kan vist ikke tilføje andet til hvad andre har skrevet end min
medfølelse.

Jeg var mere heldig dengang min 'Kat blev væltet af en bakkende bil
oppe på Blovstrød kro i '99. Et vidne så det, noterede reg.nr og
opgav adresse til mig. Efter at bilisten havde nægtet overfor mig,
anmeldte jeg det til Allerød politi, og efter at politiet havde talt
med bilisten, indvilligede han "pludselig" i at anmelde det til sit
forsikringsselskab

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/kai_harrekilde-petersen

Steen E. (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Steen E.


Dato : 01-05-05 22:49

>
> Jeg fik motorcyklen rejst op igen, og trak den hen til krydset og
> rundt om hjørnet, men hun fandt det tydeligvis ikke nødvendigt at
> vente, så væk var hun. Fjols!
>


Hvor ærgerligt og pinligt at nogen kan finde på at køre fra det, dum
kælling, man må håbe hun går rundt og er bange for at blive opdaget !

Måske forsikringsselskabet vil medvirke til at finde hende ? Det er jo
deres penge !

Men man skal nok ikke vente for længe, når først skaden på bilen er
repareret bliver det jo vanskeligere.

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623



Jacob Bunk Nielsen (01-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 01-05-05 23:03

"Steen E." <steen-e*fjernes*@ofir.dk> writes:

> Hvor ærgerligt og pinligt at nogen kan finde på at køre fra det, dum
> kælling, man må håbe hun går rundt og er bange for at blive opdaget !

Ja, eller endnu bedre at hun selv går til politiet når hun indser hvor
dum hun har været.

> Måske forsikringsselskabet vil medvirke til at finde hende ? Det er jo
> deres penge !

Jeg vil prøve at snakke med dem i morgen. De har lukket, og tager kun
imod akutte skadesanmeldelser om søndagen.

> Men man skal nok ikke vente for længe, når først skaden på bilen er
> repareret bliver det jo vanskeligere.

Ved nærmere eftertanke er spørgsmålet jo hvor stor skaden på bilen er?

Det hele gik ret hurtigt, men jeg er (desværre) overbevist om at de
fleste af skaderne på min MC er fra da den mødte asfalten. Der er
nogle ridser på min forskærm, som helt sikkert er fra da den ramte
hendes bil, men ud over det aner jeg faktisk ikke hvor meget jeg har
skrammet hendes bil.


--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Bjarke Rasmussen (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Bjarke Rasmussen


Dato : 02-05-05 02:34


> > Men man skal nok ikke vente for længe, når først skaden på bilen er
> > repareret bliver det jo vanskeligere.
>
> Ved nærmere eftertanke er spørgsmålet jo hvor stor skaden på bilen er?
>
> Det hele gik ret hurtigt, men jeg er (desværre) overbevist om at de
> fleste af skaderne på min MC er fra da den mødte asfalten. Der er
> nogle ridser på min forskærm, som helt sikkert er fra da den ramte
> hendes bil, men ud over det aner jeg faktisk ikke hvor meget jeg har
> skrammet hendes bil.

Når nu de første irritationer over seancen er ved at aftage sig, får man
jo en idé om, at hun måske slet ikke har lagt mærke til, at hun har
været involveret i et færdselsuheld. I denne sammenhæng kan jeg henvise
til lømmelgård veterinæroptik's afdeling for forbrugeroplysning's
gennemgang af trafikanter og deres farlighed på
http://www.sevaj.dk. Hvis vi forudsætter, at din modpart i uheldet har
ikke-tilstedeværende opmærksomhedssfære og reaktionstid baseret på en
tankevirksomhed langsommere end kontinentaldrift, hvilket ud fra det
beskrevne nok ikke er helt urimelige antagelser, så har vi jo faktisk en
slående lighed med trafikanttypen 'Tøzen fra velhaverkvarteret'
beskrevet midt på siden http://www.sevaj.dk/forbruger/trafik/trafik3.htm
I øvrigt kan lømmelgård veterinæroptik's sider anbefales til
selvstudium, hvor man bl.a. har glæde af at kunne nærstudere tilfælde af
eens med- og modtrafikanter.

M.v.h. Bjarke

Armand (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 02-05-05 03:12

Jacob Bunk Nielsen wrote:
> Hej
>
> Jeg kom kørende sydfra ad Strandvejen ved Skovshoved Havn i venstre
> vognbane. Så var der tilsyneladende en dame i en sølvgrå bil der skulle ud
> fra den UnoX tank ......................
> Politiet var meget venlige og hjælpsomme, men de kunne naturligvis
> ikke love at de kunne finde hende når jeg kun havde de første 4 cifre
> af bilens nummerplade. Øv! De var dog villige til at rejse sigtelse
> mod hende, hvis de skulle finde hende.

Tankens kameraovervågning??

--
Armand.

Jacob Bunk Nielsen (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 02-05-05 07:03

Bjarke Rasmussen <bjarke@kampsax.dtu.dk> writes:

> Når nu de første irritationer over seancen er ved at aftage sig, får man
> jo en idé om, at hun måske slet ikke har lagt mærke til, at hun har
> været involveret i et færdselsuheld.

Det er jeg ikke i tvivl om at hun var. Efter jeg var kommet op og stå,
og hun holdt og skulle svinge til venstre nåede vi at udveksle
"kropssprog" (jeg nåede at se ind ad bagruden at hun sad med armene i
vejret), og det sagde altså også højt nok knas til at man skal være
meget døv for ikke at opdage noget.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Jacob Bunk Nielsen (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 02-05-05 08:29

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> Tankens kameraovervågning??

Tanken er en automat, og den har har desværre ikke videoovervågning
har jeg netop fået at vide fra UnoX. Øv!

Dernæst har jeg lige snakket med min forsikring. De skal nok betale,
men jeg kommer til at hoste op med en omgang selvrisiko (ca. 3.300)
fordi de ikke har nogen modpart i sagen.

Jeg smutter forbi politistationen om lidt, og håber på at høre at de
gider at bruge en halv time ekstra på at lede efter synderen. Jeg er
dog ikke videre optimistisk.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Biker-Jørgen (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Biker-Jørgen


Dato : 02-05-05 09:20

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message
news:spamdrop+m3pswasxyw.fsf@abbeden.bunk.cc...
> Så hvis der er nogen der ser en sølvgrå 3-dørs hatchback af nyere
> årgang og af japansk/koreansk fabrikat med en skrammet venstre
> bagskærm og starten af nummerpladen er "UV 33", så fang lige resten af
> nummerpladen, så hendes forsikring kan få lov at betale for at få
> lavet min MC, og så hun forhåbentlig kan blive dømt for ikke at
> overholde sin ubetingede vigepligt samt at stikke af fra et
> færdselsuheld.

Jeg holder øje! Og hvis jeg møder hende, så skal hun sgu nok lære det!

Biker-Jørgen



Henrik Nielsen (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 02-05-05 11:03

Øv øv. Jeg fatter ikke at politiet ikke vil hjælpe. Det er for let at
"stikke af" i det her land. Og med politiets holdning, har man jo næsten alt
at vinde, ved at stikke af.

Ærgerligt at folk ikke er ret hjælpsomme og ikke holder ind.... Fy for den.

Håber du finder synderen.

Godt det trods alt "kun" var materielskade.


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Mikael Jørgensen (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Mikael Jørgensen


Dato : 02-05-05 14:55

Men nu ved jeg da at hvis det sku ske for mig så er det med at blvie
liggende så folk kommer til for at hjælpe! Og så bare synge for sin syge
moster så politiet måske vil gøre noget ud af det!

Jacob Bunk Nielsen (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 02-05-05 12:14

Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> writes:
> sanne_son@yahoo.com (Sanne Johansson) writes:
>
>> Som andre har foreslået, synes jeg su skal skrive en efterlysning og
>> hänge den op ved iskiosken, grillkiosken ved siden af og i
>> roklubben, som ligger lige om hjörnet. Måske var der nogen tilstede
>> som faktisk så uheldet, og kan hjälpe lidt mere...
>
> Den med efterlysningen synes jeg også er en god idé. Om ikke andet kan
> det have en skræmmevirkning på idiot#¤"!¤&%, når hun ser at hun er
> eftersøgt.

Man kan håbe. Jeg har netop sat et opslag op. Der står ikke en hel
masse lang tekst, kun et kort beskrivelse. Ingen gider alligevel at
læse flere sider. Har de set uheldet kan de nok huske det.

Samtidig har jeg skrevet en mail til redaktionen for lokalavisen i
området i håb om at de kunne finde på at bringe en historie eller blot
en efterlysning.

> Held og lykke hos politiet forresten, det bliver interessant at finde
> ud af om de er noget værd :-/

De sagde ikke så meget. Jeg underskrev den forklaring jeg havde givet
i går, og så var det det. Manden i skranken sagde at de da nok skulle
lede, men jo nok ikke kunne bruge mange ressourcer på det.

Jeg har dog efterhånden fået en del til at kigge sig omkring, både her
fra gruppen, fra klubben, og lidt andre venner og bekendte. Med lidt
held finder vi hende.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Bjørn S (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Bjørn S


Dato : 02-05-05 12:14

Jacob Bunk Nielsen wrote:


> Politiet var meget venlige og hjælpsomme, men de kunne naturligvis
> ikke love at de kunne finde hende når jeg kun havde de første 4 cifre
> af bilens nummerplade. Øv! De var dog villige til at rejse sigtelse
> mod hende, hvis de skulle finde hende.

Øv, surt !!!
Hvis intet andet giver pote, så kunne man jo fortelle historien og
efterlyse vidner, eventuelt via et læserbrev, i en af lokalaviserne, hvad
nu det er for noget der oppe. De læser nok ikke kun Børsen :-/
Poj, poj !!

--
/Bjørn


Jacob Bunk Nielsen (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 02-05-05 18:57

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Jeg fik motorcyklen rejst op igen, og trak den hen til krydset og
> rundt om hjørnet, men hun fandt det tydeligvis ikke nødvendigt at
> vente, så væk var hun. Fjols!

Allan Bager og jeg har nu cruiset lidt rundt i villakvarterene omkring
hvor uheldet skete. Der var dog ikke noget bonus. Til gengæld fik vi
en rigtig god is hos Olivers iskiosk, og vi fik sikkert også en del
fodgængere til at undre sig når vi lå og kørte op og ned af alle de
små villaveje i stille tempo.

Mens vi sad og spiste is så vi flere der læste det opslag jeg satte op
tidligere i dag, og som så ud til at reagere relativt stærkt på det.
Dermed kan man håbe at en eller anden får dårlig samvittighed, eller
kender til pågældende bil. Det ville jo være dejligt. Jeg har dog ikke
hørt noget fra nogen endnu, så jeg er ikke udpræget optimist lige nu.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

S.G (03-05-2005)
Kommentar
Fra : S.G


Dato : 03-05-05 00:03


> Mens vi sad og spiste is så vi flere der læste det opslag jeg satte op
> tidligere i dag, og som så ud til at reagere relativt stærkt på det.
> Dermed kan man håbe at en eller anden får dårlig samvittighed, eller
> kender til pågældende bil. Det ville jo være dejligt. Jeg har dog ikke
> hørt noget fra nogen endnu, så jeg er ikke udpræget optimist lige nu.
Jeg krydser fingre!
Meld tilbage hvis du finder ud af noget, og puk politiet for om de kan finde
ud af noget!
De må have et smart søgesystem, der kan søge på biler i farve, mærke og
nummerplade indenfor et område!



Robert Eriksen (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Robert Eriksen


Dato : 03-05-05 09:22



S.G wrote:
>>Mens vi sad og spiste is så vi flere der læste det opslag jeg satte op
>>tidligere i dag, og som så ud til at reagere relativt stærkt på det.
>>Dermed kan man håbe at en eller anden får dårlig samvittighed, eller
>>kender til pågældende bil. Det ville jo være dejligt. Jeg har dog ikke
>>hørt noget fra nogen endnu, så jeg er ikke udpræget optimist lige nu.
>
> Jeg krydser fingre!
> Meld tilbage hvis du finder ud af noget, og puk politiet for om de kan finde
> ud af noget!
> De må have et smart søgesystem, der kan søge på biler i farve, mærke og
> nummerplade indenfor et område!

Ring til C.S.I. De kan finde biler ud fra nuancen på lakken og et halvt
bogstav fra nummerpladen


Henrik Nielsen (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 03-05-05 11:10

"De må have et smart søgesystem, der kan søge på biler i farve, mærke og
nummerplade indenfor et område"

Det er jeg helt sikker på de har. For nogle år siden var der et bankrøveri,
ikke langt fra min arbejdsplads.

Min kollega havde en bil magen til den, som var brugt til røveriet. Der gik
ikke mange timer før politiet stod ude på parkeringspladsen og studerede
bilen. Så de kan sagtens finde frem til den og hvor ejeren arbejder,
åbenbart....


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Schlæger (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Schlæger


Dato : 03-05-05 18:42

Henrik Nielsen wrote:

> "De må have et smart søgesystem, der kan søge på biler i farve, mærke og
> nummerplade indenfor et område"

> Det er jeg helt sikker på de har. For nogle år siden var der et bankrøveri,
> ikke langt fra min arbejdsplads.

> Min kollega havde en bil magen til den, som var brugt til røveriet. Der gik
> ikke mange timer før politiet stod ude på parkeringspladsen og studerede
> bilen. Så de kan sagtens finde frem til den og hvor ejeren arbejder,
> åbenbart....

Det er mere efterforskning end registrering.

Bilens farve er ikke registreret nogle steder, og heldigvis da - prøv bare
at tænke over den administrative byrde med at vedligeholde og kontrollere
sådan en oplysning om et køretøj !!!!

Mch Schlæger




Hekto (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 03-05-05 19:09

In article <d58d4l$9ob$1@abbeden.bunk.cc>,
gertschlagerFJERN@hotmail.com says...
> Det er mere efterforskning end registrering.
>
> Bilens farve er ikke registreret nogle steder, og heldigvis da - prøv bare
> at tænke over den administrative byrde med at vedligeholde og kontrollere
> sådan en oplysning om et køretøj !!!!
>
Mig bekendt er bilens originale lakkering registreret.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
www.hekto.dk  www.dfmc.dk/hekto
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!

Bo Rasmussen (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Bo Rasmussen


Dato : 03-05-05 22:58

> Mig bekendt er bilens originale lakkering registreret.

Hos politiet eller hos bilpusheren ?
Hvis sidstnævnte skal der foretages registersammenkøring

Bo



Armand (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 03-05-05 21:20

Schlæger wrote:
> Henrik Nielsen wrote:
>
>> "De må have et smart søgesystem, der kan søge på biler i farve, mærke
>> og nummerplade indenfor et område"
>
>
>> Det er jeg helt sikker på de har. For nogle år siden var der et
>> bankrøveri, ikke langt fra min arbejdsplads.
>
>
>> Min kollega havde en bil magen til den, som var brugt til røveriet.
>> Der gik ikke mange timer før politiet stod ude på parkeringspladsen og
>> studerede bilen. Så de kan sagtens finde frem til den og hvor ejeren
>> arbejder, åbenbart....
>
>
> Det er mere efterforskning end registrering.
>
> Bilens farve er ikke registreret nogle steder, og heldigvis da - prøv
> bare at tænke over den administrative byrde med at vedligeholde og
> kontrollere sådan en oplysning om et køretøj !!!!

Tjaeh :-/
Når man besværer sig med at notere km-stand under en syns-session, så
kan jeg ikke se noget problem i også at notere farven :-|

--
Armand.

Jacob Bunk Nielsen (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 03-05-05 17:38

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Politiet var meget venlige og hjælpsomme, men de kunne naturligvis
> ikke love at de kunne finde hende når jeg kun havde de første 4 cifre
> af bilens nummerplade. Øv! De var dog villige til at rejse sigtelse
> mod hende, hvis de skulle finde hende.

Nu har jeg lige snakket med politiet igen. De har sat en efterlysning
i lokalavisen (Villabyerne), så det er da en god start. Jeg håber
meget at nogen ser annoncen i lokalavisen og reagerer på den. Næste
eksemplar udkommer i morgen. Jeg krydser fingre.

De kunne/ville ikke bruge ressourcer på en grundig eftersøgning ud fra
de dele af nummerpladen jeg har fik fat på. Det må åbenbart være mere
besværligt end blot at søge på registreringsnummer og farve. Øv!

Politimanden understegede i øvrigt at hvis nogen skulle være så heldig
at se bilen, så skal man ikke selv tage kontakt, men lade politiet om
det.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Richard (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Richard


Dato : 03-05-05 19:38

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> De kunne/ville ikke bruge ressourcer på en grundig eftersøgning ud fra
> de dele af nummerpladen jeg har fik fat på. Det må åbenbart være mere
> besværligt end blot at søge på registreringsnummer og farve. Øv!

Yes, så en sølvgrå bil med reg.nummer startende UV 33. i dag - men det var
en Mondeo Station car, og viste ingen tegn på skrammer på venstre side, så
den kan streges - just 999 more to go

> Politimanden understegede i øvrigt at hvis nogen skulle være så heldig
> at se bilen, så skal man ikke selv tage kontakt, men lade politiet om
> det.

Så var det jo godt, jeg ikke udførte en civil arrest på min nabo

Men vi skal nok finde den formastelige flugtbilist, Jacob!

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK


Jens Jacob Bager Jen~ (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 03-05-05 19:47

> Så var det jo godt, jeg ikke udførte en civil arrest på min nabo
> Men vi skal nok finde den formastelige flugtbilist, Jacob!

Jeg har også kigget i dag. Der er godt nok mange sølvgrå bliver på vejene!

--
Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Polyteknisk MC Forening (PMC)



Kai Harrekilde-Peter~ (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Kai Harrekilde-Peter~


Dato : 03-05-05 22:19

rpaderichard@netscape.net (Richard) writes:

> Jacob Bunk Nielsen wrote:
>
>>> Jeg har også kigget i dag. Der er godt nok mange sølvgrå bliver på vejene!
>>
>> Ja, det har jeg også lige pludselig lagt mærke til
>> Lidt irriterende at de allesammen ligner hinanden, og endnu mere
>> irriterende at jeg ikke bare fik nummeret.
>
> *lol* Ja man bliver så skuffet, når man kommer tæt på
>
> Har du overvejet at støve lidt rundt på villavejene derude i
> Skovshoved og Ordrup? Forudsat, at bilisten skulle til venstre i
> krydset og ikke foretage en u-vending, som hun så blev afbrudt i ved
> sammenstødet, ville hun mest sandsynligt have et ærinde eller
> destination i området mellem Hvidørevej i nord og Skovshovedvej i syd
> og så langt vestpå som S-/Kystbanen. Evt. ad Hyldegårdsvej mod Ordrup
> / Charlottenlund.

Damn, nu begynder vi altså at være tæt på min bopæl :-/ Jeg skal prøve
at holde øjnene åbne for sølvgrå biler med bule bagi


Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/kai_harrekilde-petersen

Jacob Bunk Nielsen (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 03-05-05 19:37

gertschlagerFJERN@hotmail.com (Schlæger) writes:

> Bilens farve er ikke registreret nogle steder, og heldigvis da - prøv bare
> at tænke over den administrative byrde med at vedligeholde og kontrollere
> sådan en oplysning om et køretøj !!!!

Nej, men det kunne jo godt være at bilens originalfarve var
registreret. De fleste køretøjer har vel kun en enkelt farve i hele
deres levetid.

Jeg har desværre ikke førstehåndskendskab til hvad der registreres om
en bil når den sælges fra ny, så jeg aner faktisk ikke hvad der
registreres. Ejheller har jeg den fjerneste anelse om hvad det er
muligt at søge på efterfølgende.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Jacob Bunk Nielsen (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 03-05-05 19:50

rpaderichard@netscape.net (Richard) writes:
> Jacob Bunk Nielsen wrote:
>
>> De kunne/ville ikke bruge ressourcer på en grundig eftersøgning ud fra
>> de dele af nummerpladen jeg har fik fat på. Det må åbenbart være mere
>> besværligt end blot at søge på registreringsnummer og farve. Øv!
>
> Yes, så en sølvgrå bil med reg.nummer startende UV 33. i dag - men det var
> en Mondeo Station car, og viste ingen tegn på skrammer på venstre side, så
> den kan streges - just 999 more to go

Super - det var helt sikkert ikke en Mondeo. Sådan en kører de gamle
i, så den havde jeg helt sikkert kunnet kende. Det var en mindre bil
såsom en Toyota Yaris eller Toyota Corolla, eller noget i den
størrelsesorden, og det var ret sikkert en 3-dørs hatchback. Jeg er
ærgerlig over at jeg ikke lige fik fat i mærket. Jeg tænkte ikke helt
klart lige efter det var sket.

>> Politimanden understegede i øvrigt at hvis nogen skulle være så heldig
>> at se bilen, så skal man ikke selv tage kontakt, men lade politiet om
>> det.
>
> Så var det jo godt, jeg ikke udførte en civil arrest på min nabo

Heh - jeg tror det var da jeg fortalte ham at jeg havde fået mit
netværk af motorcyklister inkl. min klub til at holde udkig at han
blev nervøs. Da jeg så fortalte ham at klubben består af
ingeniørstuderende, som vist overordnet set er relativt fredelige, så
blev han mere rolig.

> Men vi skal nok finde den formastelige flugtbilist, Jacob!

Jeg håber - jeg vil jo dels gerne spare min selvrisiko, og dels meget
gerne se vedkommende dømt for sine forseelser.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Jacob Bunk Nielsen (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 03-05-05 19:55

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Jeg har også kigget i dag. Der er godt nok mange sølvgrå bliver på vejene!

Ja, det har jeg også lige pludselig lagt mærke til

Lidt irriterende at de allesammen ligner hinanden, og endnu mere
irriterende at jeg ikke bare fik nummeret.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Richard (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Richard


Dato : 03-05-05 20:28

Jacob Bunk Nielsen wrote:

>> Jeg har også kigget i dag. Der er godt nok mange sølvgrå bliver på vejene!
>
> Ja, det har jeg også lige pludselig lagt mærke til
> Lidt irriterende at de allesammen ligner hinanden, og endnu mere
> irriterende at jeg ikke bare fik nummeret.

*lol* Ja man bliver så skuffet, når man kommer tæt på

Har du overvejet at støve lidt rundt på villavejene derude i Skovshoved og
Ordrup? Forudsat, at bilisten skulle til venstre i krydset og ikke
foretage en u-vending, som hun så blev afbrudt i ved sammenstødet, ville
hun mest sandsynligt have et ærinde eller destination i området mellem
Hvidørevej i nord og Skovshovedvej i syd og så langt vestpå som
S-/Kystbanen. Evt. ad Hyldegårdsvej mod Ordrup / Charlottenlund.

Skulle hun uden for det område, ville hun have valgt at køre nordpå ad
Strandvejen til Hvidørevej eller videre mod nord hhv gennem en u-vending
sydpå til næste lyskryds eller krydsene ved Jorden Rundt/Skovriderkroen. I
det mindste hvis hun var lokalkendt og rimelig rationel

Blot en idé til et par tidlige aftenture de nærmeste dage...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK


Jacob Bunk Nielsen (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 03-05-05 20:42

rpaderichard@netscape.net (Richard) writes:

> Har du overvejet at støve lidt rundt på villavejene derude i Skovshoved og
> Ordrup? Forudsat, at bilisten skulle til venstre i krydset og ikke
> foretage en u-vending, som hun så blev afbrudt i ved sammenstødet, ville
> hun mest sandsynligt have et ærinde eller destination i området mellem
> Hvidørevej i nord og Skovshovedvej i syd og så langt vestpå som
> S-/Kystbanen. Evt. ad Hyldegårdsvej mod Ordrup / Charlottenlund.

Ja, Allan Bager og jeg var derude og liste lidt rundt i går aftes
omkring kl. 17.30 - 18.30. Vi fandt desværre ikke noget, men der er
rigtig mange lange snoede indkørsler og lukkede garager i det område,
så vi kan snildt have kørt lige forbi den.

Man kan ikke U-vende på det pågældende sted uden at krydse en
græsrabat, så det tror jeg da trods alt ikke at hun har haft gang i.
Havde hun villet U-vende i lyskrydset, så kunne hun bare have gjort
det i stedet for at dreje til venstre.

> Skulle hun uden for det område, ville hun have valgt at køre nordpå ad
> Strandvejen til Hvidørevej eller videre mod nord hhv gennem en u-vending
> sydpå til næste lyskryds eller krydsene ved Jorden Rundt/Skovriderkroen. I
> det mindste hvis hun var lokalkendt og rimelig rationel

Helt enig. Hun kom ud fra den sydlige udkørsel ved Uno-X, hvilket ved
nærmere eftersyn faktisk tyder på at hun sikkert er kommet fra havnen.
Da hun drejede til venstre ad Nordre Havnevej er jeg enig med dig i at
hun må have haft et lokalt ærinde, ellers er det en helt forkert vej
at køre.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Jacob Bunk Nielsen (03-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 03-05-05 21:24

Tony Lorentzen <spam@dfmc.dk> writes:
> Jacob Bunk Nielsen wrote:
>
>> Ja, Allan Bager og jeg var derude og liste lidt rundt i går aftes
>> omkring kl. 17.30 - 18.30. Vi fandt desværre ikke noget, men der er
>> rigtig mange lange snoede indkørsler og lukkede garager i det område,
>> så vi kan snildt have kørt lige forbi den.
>
> Sig til hvis I skal ud og køre igen en dag eller er klar på en snak en
> times tid eller to deroppe ved køre-hjem-fra-arbejde-tid en af dagene.
> Jeg er på!

Super! Jeg siger til, hvis jeg finder på at køre en tur. Måske
torsdag, hvis vejret er til det og helligdagen ikke bringer andre
gøremål. Jeg har dit nummer, så jeg kan bare sende en SMS. Hvis du er
på messenger kan du også finde mig på jacob@flof.dk (ja ja, men jeg
får masser af spam i forvejen ;) - jeg ved du også har mit ICQ-nummer.

> I øvrigt - jeg ved det lyder rigtigt alternativt, men har du overvejet
> at få en hypnotisør til at "kigge" på dig. Måske kan han/hun liste mere
> frem af din hukommelse som måske ligger godt gemt. Måske de sidste 3
> cifre ligger derinde et sted og skumler?

Nej, det har jeg ikke overvejet. Kender du nogle der kunne klare sådan
noget? Jeg har aldrig været hos hypnotisør, og springer altid den
slags TV-programmer over, så jeg ved meget lidt om sådan noget.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Jacob Bunk Nielsen (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 04-05-05 21:12

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Politiet var meget venlige og hjælpsomme, men de kunne naturligvis
> ikke love at de kunne finde hende når jeg kun havde de første 4 cifre
> af bilens nummerplade. Øv! De var dog villige til at rejse sigtelse
> mod hende, hvis de skulle finde hende.

Jeg fik et tip tidligere i dag om at der var set en sølvgrå Suzuki
Wagon R med et registreringsnummer der passede, så den var jeg lige
forbi her til aften. Den havde sørme ridser ved venstre bagskærm i
præcis samme højde som min forskærm.

Jeg tog dog fejl af det med antallet af døre, da den her var en 5-dørs
model. Dermed er det også langt fra sikkert at det også ER den, men
der er da håb.

Jeg har naturligvis underrettet politiet, og de ville undersøge sagen
en af de nærmeste dage (afhængigt af hvor travlt de fik med andre ting
nu når det er helligdag) og så melde tilbage så snart de vidste noget.

Jeg kan kun sige at det også sagtens kunne have været en Suzuki Wagon
R, jeg var ikke så skarp lige efter uheldet, men det kan også sagtens
være en tilfældighed. Jeg kan kun håbe på at ejeren, hvis det er hende
der kørte ud foran mig, indrømmer når politiet kommer og ringer på.

Kryds fingre for at det er den rigtige bil jeg har fundet frem til.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Michal (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 04-05-05 21:31

On Wed, 04 May 2005 22:12:20 +0200, Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:
>
>> Politiet var meget venlige og hjælpsomme, men de kunne naturligvis
>> ikke love at de kunne finde hende når jeg kun havde de første 4 cifre
>> af bilens nummerplade. Øv! De var dog villige til at rejse sigtelse
>> mod hende, hvis de skulle finde hende.
>
> Jeg fik et tip tidligere i dag om at der var set en sølvgrå Suzuki
> Wagon R med et registreringsnummer der passede, så den var jeg lige
> forbi her til aften. Den havde sørme ridser ved venstre bagskærm i
> præcis samme højde som min forskærm.
>
> Jeg tog dog fejl af det med antallet af døre, da den her var en 5-dørs
> model. Dermed er det også langt fra sikkert at det også ER den, men
> der er da håb.
>
> Jeg har naturligvis underrettet politiet, og de ville undersøge sagen
> en af de nærmeste dage (afhængigt af hvor travlt de fik med andre ting
> nu når det er helligdag) og så melde tilbage så snart de vidste noget.
>
> Jeg kan kun sige at det også sagtens kunne have været en Suzuki Wagon
> R, jeg var ikke så skarp lige efter uheldet, men det kan også sagtens
> være en tilfældighed. Jeg kan kun håbe på at ejeren, hvis det er hende
> der kørte ud foran mig, indrømmer når politiet kommer og ringer på.
>
> Kryds fingre for at det er den rigtige bil jeg har fundet frem til.

Jeg har fulgt lidt med i den anden tråd.
Og håber det er den rigtige bil. Der hvor du var forbi. Var det på bilens
hjemme adresse? For hvis det er det, kunne du så ikke prøve og holde øje
der og få et glimt af bilens føre? Måske du kunne kende hende.
Eller bedere endnu hvis det er hjemme adressen, så gå ind og ring på.

Men jeg håber sgu for dig at politiet tager sig lidt sammen, og følger op
på din anmeldelse.

--

Mvh

Michal

Jes Vestervang (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 04-05-05 22:38

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Det er jeg overbevist om at de gør nu når vi andre har lavet
> grundarbejdet for dem. I øvrigt kan notitsen i "Villabyerne" læses på
> <http://www.villabyerne.dk/galleri/18_uge/pages/03.htm> - fin artikel.

Wow, du har godt nok fået sat noget i værk! Godt gået! Jeg krydser
fingre for at det er den rigtige bil du har fundet. Du er vel ikke
tilfældigvis så heldig at der er lidt turkis Bandit-lak på bilen?
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Jes Vestervang (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 04-05-05 23:26

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:
> Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> writes:

> Det er naturligvis beklageligt at jeg har ulejliget så mange
> mennesker i min søgning, som endnu ikke er endegyldigt ovre, men jeg
> synes det er vildt fedt at det er muligt at få så meget hjælp fra
> andre motorcyklister og venner og bekendte.

Ja, det er ret fedt. Men det er jo heller ikke kun dig, der nyder godt
af det. De fleste ser jo gerne at folk generelt får et indtryk af at
man ikke kan slippe afsted med hvad som helst i trafikken. Det hjælper
en sag som denne jo netop på.

>> Du er vel ikke tilfældigvis så heldig at der er lidt turkis
>> Bandit-lak på bilen?
>
> Nej, så heldig var jeg ikke, men jeg er spændt på at høre hvad
> politiet har at berette når de har talt med ejeren af bilen.

Ja, det bliver ret interessant.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Peter B. Juul (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 05-05-05 01:22

Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> writes:

> Ja, det er ret fedt. Men det er jo heller ikke kun dig, der nyder godt
> af det. De fleste ser jo gerne at folk generelt får et indtryk af at
> man ikke kan slippe afsted med hvad som helst i trafikken. Det hjælper
> en sag som denne jo netop på.

Egentlig utroligt, hvis hun _ikke_ går til politiet af sig selv
nu. Hun kan jo ikke vide, om det er en flok psykotiske
rygmærke-bisser, der ligger og patruljerer området (sådan som politiet
vist troede i starten).


--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp
I speak only 0}._.{0 We are going to kill you
for myself. O/ \O We are going to kill you
By giving you lots of water to drink"

Robert Eriksen (10-05-2005)
Kommentar
Fra : Robert Eriksen


Dato : 10-05-05 08:32



Jacob Bunk Nielsen wrote:
> Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:
>
>
>>Politiet var meget venlige og hjælpsomme, men de kunne naturligvis
>>ikke love at de kunne finde hende når jeg kun havde de første 4 cifre
>>af bilens nummerplade. Øv! De var dog villige til at rejse sigtelse
>>mod hende, hvis de skulle finde hende.
>
>
> Jeg fik et tip tidligere i dag om at der var set en sølvgrå Suzuki
> Wagon R med et registreringsnummer der passede, så den var jeg lige
> forbi her til aften. Den havde sørme ridser ved venstre bagskærm i
> præcis samme højde som min forskærm.

[snip]

> Kryds fingre for at det er den rigtige bil jeg har fundet frem til.

Var det så det?

Rasmus Neckelmann (10-05-2005)
Kommentar
Fra : Rasmus Neckelmann


Dato : 10-05-05 10:08

Robert Eriksen skrev:
> [snip]
>
> > Kryds fingre for at det er den rigtige bil jeg har
> > fundet frem til.
>
> Var det så det?

Hehe, ja vi vil snart have en opfølgning på det her :)

--
mvh Rasmus Neckelmann



Jacob Bunk Nielsen (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 04-05-05 21:46

Michal <michal@berthelsen-juul.dk> writes:

> Og håber det er den rigtige bil. Der hvor du var forbi. Var det på bilens
> hjemme adresse? For hvis det er det, kunne du så ikke prøve og holde øje
> der og få et glimt af bilens føre? Måske du kunne kende hende.

Jeg tror det er hjemmeadressen. Det er i et boligkvarter den var
blevet set, og også der jeg var ude og kigge. Jeg tror godt at jeg
måske ville kunne kende hendes frisure (gråt, tæt og glat hår til ned
over ørerne) bagfra eller fra siden. Igen skal det dog sikkert nok
vise sig at jeg ikke har opfattet alting helt klart i det korte
øjeblik jeg fik chancen for at se hende fra siden under min hårde
opbremsning.

> Eller bedere endnu hvis det er hjemme adressen, så gå ind og ring på.

Det har politiet stærkt frarådet, så det vil jeg naturligvis afholde
mig fra at gøre. I øvrigt er det i et område med højhuse, så jeg ville
ikke ane hvor jeg skulle ringe på. Jeg tror også det virker stærkere,
hvis der lige pludselig står et par betjente foran hoveddøren.

> Men jeg håber sgu for dig at politiet tager sig lidt sammen, og følger op
> på din anmeldelse.

Det er jeg overbevist om at de gør nu når vi andre har lavet
grundarbejdet for dem. I øvrigt kan notitsen i "Villabyerne" læses på
<http://www.villabyerne.dk/galleri/18_uge/pages/03.htm> - fin artikel.

--
Jacob, i godt humør lige for tiden | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Michal (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 04-05-05 21:55

On Wed, 04 May 2005 22:46:03 +0200, Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Michal <michal@berthelsen-juul.dk> writes:
>
>> Og håber det er den rigtige bil. Der hvor du var forbi. Var det på bilens
>> hjemme adresse? For hvis det er det, kunne du så ikke prøve og holde øje
>> der og få et glimt af bilens føre? Måske du kunne kende hende.
>
> Jeg tror det er hjemmeadressen. Det er i et boligkvarter den var
> blevet set, og også der jeg var ude og kigge. Jeg tror godt at jeg
> måske ville kunne kende hendes frisure (gråt, tæt og glat hår til ned
> over ørerne) bagfra eller fra siden. Igen skal det dog sikkert nok
> vise sig at jeg ikke har opfattet alting helt klart i det korte
> øjeblik jeg fik chancen for at se hende fra siden under min hårde
> opbremsning.

Jeg kan godt følge dig, man for jo et chok. Og så opfatter man tingene på
en helt anden måde.

>> Eller bedere endnu hvis det er hjemme adressen, så gå ind og ring på.
>
> Det har politiet stærkt frarådet, så det vil jeg naturligvis afholde
> mig fra at gøre. I øvrigt er det i et område med højhuse, så jeg ville
> ikke ane hvor jeg skulle ringe på. Jeg tror også det virker stærkere,
> hvis der lige pludselig står et par betjente foran hoveddøren.

Ok hvis de har frarådet dig dette, så kan jeg godt forstå du heller ikke
vil gøre det.

>> Men jeg håber sgu for dig at politiet tager sig lidt sammen, og følger op
>> på din anmeldelse.
>
> Det er jeg overbevist om at de gør nu når vi andre har lavet
> grundarbejdet for dem. I øvrigt kan notitsen i "Villabyerne" læses på
> <http://www.villabyerne.dk/galleri/18_uge/pages/03.htm> - fin artikel.

Fin artikel. Håber hun for dårlig samvittighed, og går til erkendelse.

--

Mvh

Michal

Jacob Bunk Nielsen (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 04-05-05 23:15

Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> writes:
> Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:
>
>> Det er jeg overbevist om at de gør nu når vi andre har lavet
>> grundarbejdet for dem. I øvrigt kan notitsen i "Villabyerne" læses på
>> <http://www.villabyerne.dk/galleri/18_uge/pages/03.htm> - fin artikel.
>
> Wow, du har godt nok fået sat noget i værk! Godt gået!

Faktisk er artiklen i lokalavisen politiets værk. Jeg skrev dog også
til dem, men det har de aldrig svaret på. Måske har de netop skrevet
en fin artikel fordi både politiet og jeg kontaktede dem. Jeg havde
egentlig bare forventet en lille notits på en af de sidste sider da
politimanden i går fortalte mig at de havde bedt lokalavisen lave en
efterlysning.

Det er naturligvis beklageligt at jeg har ulejliget så mange mennesker
i min søgning, som endnu ikke er endegyldigt ovre, men jeg synes det
er vildt fedt at det er muligt at få så meget hjælp fra andre
motorcyklister og venner og bekendte. Jeg er meget taknemmelig overfor
alle der har hjulpet med at lede.

> Jeg krydser fingre for at det er den rigtige bil du har fundet. Du
> er vel ikke tilfældigvis så heldig at der er lidt turkis Bandit-lak
> på bilen?

Nej, så heldig var jeg ikke, men jeg er spændt på at høre hvad
politiet har at berette når de har talt med ejeren af bilen.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Jacob Bunk Nielsen (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 05-05-05 10:13

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> For det tilfælde at de lokale ikke er så smarte igen, så vil en
> konto-udskrift kunne påpege om vedkommende har tanket (v.h.a. sit
> dankort - hvem gør ikke det? Det skulle da lige være fordi man har et
> kontokort til pågældende selskab) på pågældende tank :-/

Der er to udkørsler ved tanken. Den ene, den hun kom ud fra, er også
udkørsel fra Skovshoved havn, og som forholdene ser ud, så vil de
fleste af tankens kunder nok køre ud ad den anden udkørsel. Jeg tror
ikke at hun har tanket, men snarere at hun har været på havnen.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Jacob Bunk Nielsen (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 05-05-05 10:20

p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:
> Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> writes:
>
>> Ja, det er ret fedt. Men det er jo heller ikke kun dig, der nyder godt
>> af det. De fleste ser jo gerne at folk generelt får et indtryk af at
>> man ikke kan slippe afsted med hvad som helst i trafikken. Det hjælper
>> en sag som denne jo netop på.
>
> Egentlig utroligt, hvis hun _ikke_ går til politiet af sig selv
> nu.

Ja, nu har hun jo været i lokalavisen, men den er det jo ikke sikkert
at hun læser.

> Hun kan jo ikke vide, om det er en flok psykotiske rygmærke-bisser,
> der ligger og patruljerer området (sådan som politiet vist troede i
> starten).

Heh

Ja, os pimser er jo ret vilde - hvis hun ikke opfører sig pænt hacker
jeg hendes computer ... eller noget

Politimanden blev nok bare lidt overrasket over hvor meget jeg selv
(med masser af hjælp, naturligvis) gjorde ud af at forsøge at finde
hende, og fortalte derfor at han helst ikke ville have at jeg/vi tog
kontakt i tilfælde af at vi skulle finde hende.

Det synes jeg er rimeligt nok. Set fra mit synspunkt er jeg også
sikker på at det er det fornuftigste da det nok virker bedre og mere
overbevisende at politiet bare dukker op end hvis jeg "advarer" hende
på forhånd ved at stå og trampe i gulvet på hendes dørmåtte.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Peter B. Juul (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 05-05-05 10:27

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Ja, os pimser er jo ret vilde - hvis hun ikke opfører sig pænt hacker
> jeg hendes computer ... eller noget

Du var en af de der PSYKOTISKE ingeniør-studerende, ikke? Har I en art
DTU-MC-klub eller hur? Fiddi, jeg sidder jo nede i 304 til daglig.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Sagt på godt dansk: Tak for henvendelsen,
The RockBear. ((^)) men luk venligst røven, hvis du ikke ved
I speak only 0}._.{0 hvad du taler om."
for myself. O/ \O -Lasse Rimmer.

Andreas Plesner Jaco~ (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 05-05-05 10:31

On 2005-05-05, Peter B. Juul <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:
>
>> Ja, os pimser er jo ret vilde - hvis hun ikke opfører sig pænt hacker
>> jeg hendes computer ... eller noget
>
> Du var en af de der PSYKOTISKE ingeniør-studerende, ikke? Har I en art
> DTU-MC-klub eller hur? Fiddi, jeg sidder jo nede i 304 til daglig.

http://www.pmc.dk/

--
Andreas

Jacob Bunk Nielsen (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 05-05-05 10:57

p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> Du var en af de der PSYKOTISKE ingeniør-studerende, ikke? Har I en art
> DTU-MC-klub eller hur? Fiddi, jeg sidder jo nede i 304 til daglig.

Yep - Andreas har allerede givet dig linket til vores superfede
hjemmeside. Vi har lokale i S-Huset i kælderen i 101, lige ved siden
af Kælderbaren.

Når du får skaffet dig en MC at køre på, så er du velkommen til at
kigge ned forbi til vores køreture. Vi starter normalt uden for
Oticon-salen/101E. Se hvornår der er køreture eller andre
arrangementer i kalenderen på hjemmesiden.

--
Jacob, kasserer i PMC | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Jacob Bunk Nielsen (10-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 10-05-05 21:49

Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> writes:
> Jacob Bunk Nielsen wrote:
>
>> Kryds fingre for at det er den rigtige bil jeg har fundet frem til.
>
> Var det så det?

Godt spørgsmål. Politiet arbejder tydeligvis ikke så hurtigt

Jeg snakkede med dem lørdag aften. Der havde de været ude og kigge,
men havde kun fundet en stor bule i den forkerte side af bilen. Den
kendte jeg ikke noget til da jeg slet ikke havde været omme på den
side af bilen da jeg kiggede på den, så måske er den blevet lavet
mellem jeg så den og politiet var ude og kigge 3 dage senere.

De lovede så at de ville tage ud og snakke med ejeren, og så ville
sagen køre derfra. De regnede dog ikke med at de ville melde tilbage
til mig om hvordan det så går, og selvom jeg prøvede at få ham der har
sagen til at love at ringe, så afviste han pure at det var noget de
gjorde. Jeg regner derfor med at ringe og spørge her sidst på ugen.

Motorcyklen er i øvrigt på værksted nu for at blive takseret, og så
har jeg aftalt med værkstedet at jeg kan få den igen når den er blevet
takseret mens vi venter på at der kommer stumper hjem.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Jacob Bunk Nielsen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 13-05-05 07:46

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:
> Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> writes:
>> Jacob Bunk Nielsen wrote:
>>
>>> Kryds fingre for at det er den rigtige bil jeg har fundet frem til.
>>
>> Var det så det?
>
> Godt spørgsmål. Politiet arbejder tydeligvis ikke så hurtigt

Nu har jeg så netop snakket med politiet. De har været ude og snakke
med ejeren af den bil jeg havde fundet, og hun havde et godt alibi, så
de mente ikke det var hende.

ØV!

Ham der har sagen går på ferie i 3 uger fra i dag, men ville give
sagen videre til en af sine kolleger. Jeg kan kun håbe på det bedste.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408952
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste