/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
dårlig, næste umulig genstart
Fra : Siavash T.


Dato : 20-04-05 22:33

Hej alle

Jeg har en Kawasaki Vulcan 750, der er næsten umulig at få genstarte
efter den har været i gang. Når den er varm og man slukker den for at
tanke, kan man næsten ikke få gang i den igen. Nogen der kender til
problemet/løsningen. Batteriet fejler ikke noget og benzin tilførsel
er også ok. Den kører ellers uden problem.

På forhånd tak

Siavash T.

 
 
Jens Jensen (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Jens Jensen


Dato : 21-04-05 06:47


"Siavash T." <siavash.taghizadeh@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:21db8a79.0504201333.3d03f3de@posting.google.com...
> Hej alle
>
> Jeg har en Kawasaki Vulcan 750, der er næsten umulig at få genstarte
> efter den har været i gang. Når den er varm og man slukker den for at
> tanke, kan man næsten ikke få gang i den igen. Nogen der kender til
> problemet/løsningen. Batteriet fejler ikke noget og benzin tilførsel
> er også ok. Den kører ellers uden problem.
>
> På forhånd tak
>
> Siavash T.

Du kan have forkerte tændrør i, tjek manualen og se hvad type du skal bruge.

Mvh Jens



MLN (21-04-2005)
Kommentar
Fra : MLN


Dato : 21-04-05 08:10

Jeg ved ikke om man kan sammenligne, men jeg havde engang en Reno 12 med
samme problem.
Den havde syg stelforbindelse, da jeg fik det lavet virkede den som en drøm
..... eller som en Reno 12 mener jeg

MVH
Martin Lynge Nicolaisen



Jens Jacob Bager Jen~ (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 22-04-05 06:25

> Den havde syg stelforbindelse, da jeg fik det lavet virkede den som
> en drøm .... eller som en Reno 12 mener jeg

Et mareridt er vel også en slags drøm

--
Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Polyteknisk MC Forening (PMC)



siavash.taghizadeh@g~ (21-04-2005)
Kommentar
Fra : siavash.taghizadeh@g~


Dato : 21-04-05 07:55

Jens Jensen wrote:
> Du kan have forkerte tændrør i, tjek manualen og se hvad type du
skal bruge.
>
> Mvh Jens

Jeg kan sige, at tændrørene er af den korrekte mærke og model.
Hvordan kan det være, at det sværest at få gang i den når den er
varm?

vh
Siavash T.


Dr.Enduro (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Dr.Enduro


Dato : 21-04-05 08:15

siavash.taghizadeh@gmail.com wrote:
> Jens Jensen wrote:
>
>>Du kan have forkerte tændrør i, tjek manualen og se hvad type du
>
> skal bruge.
>
>>Mvh Jens
>
>
> Jeg kan sige, at tændrørene er af den korrekte mærke og model.
> Hvordan kan det være, at det sværest at få gang i den når den er
> varm?
>
> vh
> Siavash T.
>

Måske er tomgangsblandingen for fed? På min karburator sidder der en
skrue til at indstille den, du må have noget tilsvarende, men lad være
med at pille, medmindre du er sikker på, at du kan sætte det hele
tilbage til original indstilling igen, hvis nu problemet alligevel
skulle vise sig at ligge et andet sted.

--

Hilsen Jan

Armand (29-05-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 29-05-05 09:45

siavash.taghizadeh@gmail.com wrote:
> Jens Jensen wrote:
>
>> Du kan have forkerte tændrør i, tjek manualen og se hvad type du
> > skal bruge.
>
> Jeg kan sige, at tændrørene er af den korrekte mærke og model.

Siger hvem??

ER modellen original dansk import, eller er den en US-import?
I originale manuals er der ofte angivet vidt forskellige tændrør alt
efter hvilket marked modellen er leveret til. Forskelligheden kan dels
skyldes tekniske forskelligheder i motorens konstruktion (f,eks.
sekundærluft-systemer på Californiske modellers udstødninger) og dels
lokalitetens vejrlig (australsk hede, asiatisk luftfugtighed eller
skandinavisk kulde).
Så i lighed med totaktere hvor man skal ændre tændrørets glødetal alt
efter brug og motorreaktion, kán det godt være tilfældet at et
koldere/varmere tændrør kan gøre forskellen.
Hvis ikke der er en der femkommer med en specifik løsning på
(type?)problemet, vil jeg foreslå at prøve med et sæt koldere tændrør!

--
Armand.

Kenneth Østrup (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Kenneth Østrup


Dato : 21-04-05 12:28

Siavash T. wrote:
> Hej alle
>
> Jeg har en Kawasaki Vulcan 750, der er næsten umulig at få genstarte
> efter den har været i gang. Når den er varm og man slukker den for at
> tanke, kan man næsten ikke få gang i den igen. Nogen der kender til
> problemet/løsningen. Batteriet fejler ikke noget og benzin tilførsel
> er også ok. Den kører ellers uden problem.
>
> På forhånd tak
>
> Siavash T.

Det lyder som om det kunne være tændrørene som kunne være problemet,
eller tændingen.

Du kan prøve at tage tændrørene ud efter du har stoppet og den ikke vil
starte igen og se hvordan de ser ud.

Tag eventuelt et par tændrør magentil med og sæt dem i efter du har
slukket den, så kan du se om den starter fint med de nye.

--
Med venlig hilsen
Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177562
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408959
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste