|
| Kan jeg gen-indlæse Norton SystemWorks på ~ Fra : Mads Madsen |
Dato : 17-02-05 15:01 |
|
Hej
Står lige for at udskifte min gamle PC med en ny.
Jeg har i efteråret 2004, købt Norton Systemworks 2004 som i
øjeblikket er installeret på min nuværende PC.
Kan jeg, når jeg har fået min nye PC, lægge Systemworks 2004 ind igen,
uden at få problemer?
Jeg tænker på at jeg jo nok skal registrere mig, hvilket jo også er
OK, men det kan jo være at jeg får problemer da netop mit program er
registreret én gang før, i efteråret.
Jeg kan ikke finde svar på spørgsmålet, på Symatec´s hjemmeside, og
underligt nok findes der heller ikke mail-adresse el. telefonnummer
til virksomheden.
Mvh.
Mads
| |
Mickael (17-02-2005)
| Kommentar Fra : Mickael |
Dato : 17-02-05 16:46 |
|
Jeg har været nødt til at registrere min produkter adskellige gange - uden
problemer.
Mickael.
"Mads Madsen" <madmadmadsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4703ece3.0502170601.73e0254b@posting.google.com...
> Hej
>
> Står lige for at udskifte min gamle PC med en ny.
>
> Jeg har i efteråret 2004, købt Norton Systemworks 2004 som i
> øjeblikket er installeret på min nuværende PC.
>
> Kan jeg, når jeg har fået min nye PC, lægge Systemworks 2004 ind igen,
> uden at få problemer?
>
> Jeg tænker på at jeg jo nok skal registrere mig, hvilket jo også er
> OK, men det kan jo være at jeg får problemer da netop mit program er
> registreret én gang før, i efteråret.
>
> Jeg kan ikke finde svar på spørgsmålet, på Symatec´s hjemmeside, og
> underligt nok findes der heller ikke mail-adresse el. telefonnummer
> til virksomheden.
>
> Mvh.
> Mads
| |
Heidi N. K. (17-02-2005)
| Kommentar Fra : Heidi N. K. |
Dato : 17-02-05 21:12 |
|
madmadmadsen@hotmail.com (Mads Madsen) wrote in message news:<4703ece3.0502170601.73e0254b@posting.google.com>...
> Hej
>
> Står lige for at udskifte min gamle PC med en ny.
>
> Jeg har i efteråret 2004, købt Norton Systemworks 2004 som i
> øjeblikket er installeret på min nuværende PC.
>
> Kan jeg, når jeg har fået min nye PC, lægge Systemworks 2004 ind igen,
> uden at få problemer?
>
> Jeg tænker på at jeg jo nok skal registrere mig, hvilket jo også er
> OK, men det kan jo være at jeg får problemer da netop mit program er
> registreret én gang før, i efteråret.
>
> Jeg kan ikke finde svar på spørgsmålet, på Symatec´s hjemmeside, og
> underligt nok findes der heller ikke mail-adresse el. telefonnummer
> til virksomheden.
>
> Mvh.
> Mads
Prøv at læse dette her fra Symantechs amerikanske side - MVH HEIDI
|
|
V
Document ID:2004021712161646
Last Modified:11-02-2005
Can I transfer an existing subscription to my new computer?
If you will not be using the Norton program on your old computer, you
can transfer your remaining subscription time to another computer.
However, installing the subscription on more than one computer at a
time is not an available option. Each copy of the program provides a
subscription for one computer.
--------------------------------------------------------------------------------
Note: In some cases, reinstalling or restoring Windows can also cause
your subscription information to be lost. In these cases, you should
treat the computer as if it was a new one and follow the procedures
below to transfer the subscription time back to the computer.
--------------------------------------------------------------------------------
How to transfer the subscription time remaining
If your situation qualifies, use these steps below to have the
remaining time on your subscription transferred a different computer
using the same Norton program.
To transfer the remaining subscription time
Write down the Account ID from the old computer. Read Determining your
Account ID to find the Account ID.
Install the Norton software on your new computer.
Run LiveUpdate. Download the updates and restart the computer if you
are prompted to do so.
Write down the new Account ID from the new computer. Read Determining
your Account ID to find the Account ID.
Contact Customer Service. Give the Account ID for the old computer and
the new computer. Ask Customer Service to transfer the remaining time
to your new installation of the Norton program.
--------------------------------------------------------------------------------
Note: If you already uninstalled the program from your old computer
and therefore cannot get the Account ID to send to Customer Service,
they will still be able to transfer the time by looking up your
purchase record. If you can send your subscription renewal order
confirmation number, it will facilitate the process but it is not
required.
--------------------------------------------------------------------------------
| |
|
|