On Sun, 05 Dec 2004 18:22:52 +0100, Christian Ulrich
<christian@ulrichs.dk> wrote:
>Jens wrote:
>
>>
>> Hvis StofaNet har sparet på head-end udstyret i antenneforeningen, altså
>> oversolgt kapaciteten, så kan der ganske rigtigt være problemer med
>> overbelastning. Det kan give problemer når man benytter IP-telefoni....
>>
>>
Jens
>
>Og sådan tror jeg desværre det forholder sig.
>
>Jeg har Stofanet og forsøgt mig med IP-telefoni (Musimi) og det er ikke
>godt.
>
>Stofa er meget svingende/ringe svartider, hvilket bevirker IP-telefoni
>bliver komplet ubrugeligt.
>
>Har efter 14 dage fået svar fra Stofa, da jeg havde spurgt til
>svartiderne. Svaret var at de erkendte problemet, men ikke havde noget
>løsning inden for nærmeste fremtid.
>
>Det er måske af samme grund, de selv har droppet planerne for telefoni
>gennem dem.
>
>Så nu har jeg bestilt en linie hos CC.
>
>/Christian
>>
Hejsa.
Jeg har faktisk ringet og spurgt stofa omkring deres problemer ved
IP-telefoni. De erkendte problemet og sagde at det var specielt i
Århus og Ålborg at der var størst problemer. Det jeg oplevede var
pakketab, og meget svingende svartider. Senest om 1 måned skulle
problemet være løst. Jeg håber at det er tilfældet. Jeg skulle meget
gerne køre noget IP telefoni med en noget bedre lydkvalitet
Venlig hilsen
Bjarne