/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Erfaringer med "3"
Fra : Frank Storm


Dato : 09-10-04 21:45

Gode /dårlige ??? hold jer ikke tilbage bare kom med det hele

Hilsen

Frank



 
 
Nicolai (09-10-2004)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 09-10-04 21:47

> Gode /dårlige ??? hold jer ikke tilbage bare kom med det hele

Læs en anelse tilbage i gruppen. De imponerer vist mildt sagt ikke . . .



LazyBoy (10-10-2004)
Kommentar
Fra : LazyBoy


Dato : 10-10-04 12:08

Det er dyrt !!!

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse
news:41684e30$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Gode /dårlige ??? hold jer ikke tilbage bare kom med det hele
>
> Læs en anelse tilbage i gruppen. De imponerer vist mildt sagt ikke . . .
>



Martin Johansen [600~ (13-10-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 13-10-04 15:24

LazyBoy skrev:

> Det er dyrt !!!

At læse tilbage i gruppen eller hvad?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)
http://www.spreadfirefox.com - Get Firefox!


Ukendt (13-10-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-10-04 01:25

"Frank Storm" <frankstorm@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:41684dd9$0$260$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Gode /dårlige ??? hold jer ikke tilbage bare kom med det hele

Hej Frank, jeg har været 3 kunde og er det af meget gode grunde ikke
mere:( Alle de fordele der er med oppevejer ikke det besvær som man har når
man får en regning for 1 måned på 1500 kr. for opkald til Norden
(telefonsvaren i sverige), mens man ligger og sover kl. 4 om morgenen.
Og besværet med at bevise det bagefter selvom 3 hele tiden har vidst at der
var en SW fejl i telefonerne.

Og jeg er ikke den eneste der har været ude for det!

Desuden virker deres service ikke optimalt over hele landet, så hvis du står
i Jylland eller Lolland eller Bornholm og forventer at kunne se fodbold kamp
på den så tro om igen. Hvis der overhovedet er forbindelse så går det
"spark, ryk, ryk, ryk, ryk, ryk, ryk, mål". Deres kundeservice sucks og det
tager en evighed at komme frem til dem.

Jo alle selskaber har en svær opstartsfase, men det undskylder ikke
uforskammethed overfor kunderne, lange ventider på ting de skal sende dig,
forkerte regninger som det tager en evighed at få ændret og så vil de slet
ikke sende en ny faktura ud til dig.
Glemmer dine oplysninger i systemet så du 7 gange skal have lavet dem om.
Sender defekte telefoner ud til dig. Ombytter de 2 originale 1050mAh, som
kommer med fra Motorola, til 2x 750mAh som bliver sendt ud til dig (Ukendt
hvilken grund, men gætter på at for at tjene flere penge). Det sidste har
jeg fået bekræftet af Motorola selv, alle A835/A920/A925 telefonerne har
fået 2x 1050mAh batterier med fra Motorola til 3. De batterier holder ca. 7
dage. De andre 750mAh holder 24 timer hvis du er heldig.

Og det er bare som erhvervs kunde, tænk så hvordan de behandler privat
kunder.

En af mine kollegaer fik en regning på 3000 kr. for at ringe til udlandet.
Telefonen havde ligget og ringet op af sig selv til sidste kaldte nummer,
jeg ved det lyder underligt men Teleservice har fået over 1000 telefoner ind
til service af samme årsag (snakkede med fragtmanden der hentede min(som
var til rep 2 gange af ovenstående årsag)).

Det var en SW fejl som ovelevede da telefonernes SW blev oversat fra svendsk
til dansk. Det har jeg fra 3 selv. Alligevel er den regning stadig ikke, her
6 måneder efter, blevet ordnet. Selvom der er sendt utallige klage til dem
såvel email som skriftligt så gider de ikke svare tilbage.
Og de skider totalt på at når man klager over en regning og sagen bliver
behandlet så har det opsættende virkning, de bliver bare ved med at sende
rykkere ud.

Jeg kan bestemt ikke sige god for 3.

Det er faktisk mærkeligt at den dansk afdeling får lov til at opføre sig på
den måde, Hutchinson som ejer hele selskabet har nemlig altid haft en
politik for god behandling af sine kunder.


Med venlig hilsen

Jan Johansson



Nicolai (13-10-2004)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 13-10-04 07:34

> Desuden virker deres service ikke optimalt over hele landet, så hvis du
> står
> i Jylland eller Lolland eller Bornholm og forventer at kunne se fodbold
> kamp
> på den så tro om igen. Hvis der overhovedet er forbindelse så går det
> "spark, ryk, ryk, ryk, ryk, ryk, ryk, mål". Deres kundeservice sucks og det
> tager en evighed at komme frem til dem.

De dækker kun storbyerne efter deres eget udsagn, så det forventer du vel
ikke?



RpR (13-10-2004)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 13-10-04 16:14

> De dækker kun storbyerne efter deres eget udsagn, så det forventer du vel
> ikke?

En kammerat der snart skifter 3 ud med Telmore har ikke kunnet bruge deres
tjenester i hverken Kolding, Aabenraa og Sønderborg, og det er da ikke HELT
ude på landet.

Jeg gir ikke ti potter pis for 3.

Min storebror købte en NEC 616v brugt hvor datakablet manglede. Kunne de
levere et kabel? Nej. Kunne de fortælle mig hvor jeg MÅSKE kunne købe et
kabel? Nej.

Jeg håber 3 dør en langsom død.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.dk
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--



Carsten Riis (24-10-2004)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 24-10-04 10:47

RpR wrote:
>
> > De dækker kun storbyerne efter deres eget udsagn, så det forventer du vel
> > ikke?
>
> En kammerat der snart skifter 3 ud med Telmore har ikke kunnet bruge deres
> tjenester i hverken Kolding, Aabenraa og Sønderborg, og det er da ikke HELT
> ude på landet.

Men det er sgu heller ikke storbyer!


mvh

Carsten Riis

Nicolai (24-10-2004)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 24-10-04 11:35

>> > De dækker kun storbyerne efter deres eget udsagn, så det forventer du
>> > vel
>> > ikke?
>>
>> En kammerat der snart skifter 3 ud med Telmore har ikke kunnet bruge deres
>> tjenester i hverken Kolding, Aabenraa og Sønderborg, og det er da ikke
>> HELT
>> ude på landet.
>
> Men det er sgu heller ikke storbyer!

Enig - Storbyer er de 3-5 største...



Per Hansen (19-10-2004)
Kommentar
Fra : Per Hansen


Dato : 19-10-04 09:36

Thunder wrote:


> Glemmer dine oplysninger i systemet så du 7 gange skal have lavet dem om.
> Sender defekte telefoner ud til dig. Ombytter de 2 originale 1050mAh, som
> kommer med fra Motorola, til 2x 750mAh som bliver sendt ud til dig (Ukendt
> hvilken grund, men gætter på at for at tjene flere penge). Det sidste har
> jeg fået bekræftet af Motorola selv, alle A835/A920/A925 telefonerne har
> fået 2x 1050mAh batterier med fra Motorola til 3. De batterier holder ca. 7
> dage. De andre 750mAh holder 24 timer hvis du er heldig.

1050/750 = 1.4 gange større.

(7*24)/24 = 7 gange længere tid..!

Du kan godt se det regnestykke ikke går op ikke ?

Mvh Per Hansen

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408943
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste