/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Pc Suite - N6230 - SyncML
Fra : Basil


Dato : 27-07-04 15:54

Hej.
Jeg har et problem med at synkronisere, og kan ikke selv finde løsningen.
I hjælp står der:
Synkroniseringen mislykkes.
Sørg for, at telefonen er inaktiv (operatørlogoet/operatørnavnet vises på
telefonens display), og start synkroniseringen igen.

Når jeg kører en synkronisering, får jeg en fejlmeddelelse om, at
synkroniseringen mislykkedes, og at jeg skal kontrollere
SyncML-indstillingerne.
Kontrollér, at SyncML-indstillingerne (brugernavn og adgangskode) er ens på
telefonen og i Nokia PC Sync. Hvis du ikke har angivet dem på telefonen,
skal de heller ikke angives i Nokia PC Sync.

I Nokia PC Sync findes indstillingerne på siden Avancerede egenskaber. Du
finder siden ved at åbne Nokia PC Sync, klikke på Egenskaber på hovedsiden,
klikke på Avanceret..., og derefter klikke på fanen SyncML.

Hvis fejlen skyldes forskellige SyncML-indstillinger, kan du se følgende
fejlmeddelelser i den synkroniseringsrapport, der er oprettet af Nokia PC
Sync: "SyncML-klienten kunne ikke angive korrekte legitimationsoplysninger
til godkendelse. Synkroniseringssessionen blev annulleret af
SyncML-serveren" og "Kontrollér, at godkendelsesoplysningerne under
SyncML-klientens indstillinger er korrekte, og genstart synkroniseringen."



Hvor på telefonen skulle jeg have angivet et navn og en kode ?

Kai



 
 
Rasmus O. (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Rasmus O.


Dato : 27-07-04 17:44


"Basil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
news:z0uNc.27645$Vf.1572916@news000.worldonline.dk...
> Hej.
> Jeg har et problem med at synkronisere, og kan ikke selv finde løsningen.
> I hjælp står der:
> Synkroniseringen mislykkes.
> Sørg for, at telefonen er inaktiv (operatørlogoet/operatørnavnet vises på
> telefonens display), og start synkroniseringen igen.

Hej Kai.
Det virker hos mig!
men- kun når tastaturlåsen er "slået fra".
Jeg bruger Office 2003, og skal "tillade" at Outlook må kontaktes.

Håber ovenstående kan hjælpe dig lidt på vej.

Mvh
Rasmus O.



J (29-07-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 29-07-04 22:24

Hej Basil!

Prøv følgene 2 ting.

I telefonen inde i planlægning - synkronisering - indstillinger -
pc-synk.-indstillinger

Brugernavn og passw SKAL være det samme som på Sync softwaren på din PC.
Ellers virker det ikke.
Min er blank begge steder.

Prøv at nøjes med at synkronisere kalender. Virker det? Hvis ja, så er det
fordi du har en eller flere kontakter som er "fejl i" som nokia sync ikke
kan håndtere.

Håber det hjalp lidt.

Mvh. J
6230 med V04.28 dansk.


"Basil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message
news:z0uNc.27645$Vf.1572916@news000.worldonline.dk...
> Hej.
> Jeg har et problem med at synkronisere, og kan ikke selv finde løsningen.
> I hjælp står der:
> Synkroniseringen mislykkes.
> Sørg for, at telefonen er inaktiv (operatørlogoet/operatørnavnet vises på
> telefonens display), og start synkroniseringen igen.
>
> Når jeg kører en synkronisering, får jeg en fejlmeddelelse om, at
> synkroniseringen mislykkedes, og at jeg skal kontrollere
> SyncML-indstillingerne.
> Kontrollér, at SyncML-indstillingerne (brugernavn og adgangskode) er ens

> telefonen og i Nokia PC Sync. Hvis du ikke har angivet dem på telefonen,
> skal de heller ikke angives i Nokia PC Sync.
>
> I Nokia PC Sync findes indstillingerne på siden Avancerede egenskaber. Du
> finder siden ved at åbne Nokia PC Sync, klikke på Egenskaber på
hovedsiden,
> klikke på Avanceret..., og derefter klikke på fanen SyncML.
>
> Hvis fejlen skyldes forskellige SyncML-indstillinger, kan du se følgende
> fejlmeddelelser i den synkroniseringsrapport, der er oprettet af Nokia PC
> Sync: "SyncML-klienten kunne ikke angive korrekte legitimationsoplysninger
> til godkendelse. Synkroniseringssessionen blev annulleret af
> SyncML-serveren" og "Kontrollér, at godkendelsesoplysningerne under
> SyncML-klientens indstillinger er korrekte, og genstart synkroniseringen."
>
>
>
> Hvor på telefonen skulle jeg have angivet et navn og en kode ?
>
> Kai
>
>



J (29-07-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 29-07-04 22:30

Undskyld, Kai hedder du jo :)

/J

"J" <jens@REMOVEcrazyslagelse.dk> wrote in message
news:mRdOc.28395$Vf.1628583@news000.worldonline.dk...
> Hej Basil!
>
> Prøv følgene 2 ting.
>
> I telefonen inde i planlægning - synkronisering - indstillinger -
> pc-synk.-indstillinger
>
> Brugernavn og passw SKAL være det samme som på Sync softwaren på din PC.
> Ellers virker det ikke.
> Min er blank begge steder.
>
> Prøv at nøjes med at synkronisere kalender. Virker det? Hvis ja, så er det
> fordi du har en eller flere kontakter som er "fejl i" som nokia sync ikke
> kan håndtere.
>
> Håber det hjalp lidt.
>
> Mvh. J
> 6230 med V04.28 dansk.
>
>
> "Basil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message
> news:z0uNc.27645$Vf.1572916@news000.worldonline.dk...
> > Hej.
> > Jeg har et problem med at synkronisere, og kan ikke selv finde
løsningen.
> > I hjælp står der:
> > Synkroniseringen mislykkes.
> > Sørg for, at telefonen er inaktiv (operatørlogoet/operatørnavnet vises

> > telefonens display), og start synkroniseringen igen.
> >
> > Når jeg kører en synkronisering, får jeg en fejlmeddelelse om, at
> > synkroniseringen mislykkedes, og at jeg skal kontrollere
> > SyncML-indstillingerne.
> > Kontrollér, at SyncML-indstillingerne (brugernavn og adgangskode) er ens
> på
> > telefonen og i Nokia PC Sync. Hvis du ikke har angivet dem på telefonen,
> > skal de heller ikke angives i Nokia PC Sync.
> >
> > I Nokia PC Sync findes indstillingerne på siden Avancerede egenskaber.
Du
> > finder siden ved at åbne Nokia PC Sync, klikke på Egenskaber på
> hovedsiden,
> > klikke på Avanceret..., og derefter klikke på fanen SyncML.
> >
> > Hvis fejlen skyldes forskellige SyncML-indstillinger, kan du se følgende
> > fejlmeddelelser i den synkroniseringsrapport, der er oprettet af Nokia
PC
> > Sync: "SyncML-klienten kunne ikke angive korrekte
legitimationsoplysninger
> > til godkendelse. Synkroniseringssessionen blev annulleret af
> > SyncML-serveren" og "Kontrollér, at godkendelsesoplysningerne under
> > SyncML-klientens indstillinger er korrekte, og genstart
synkroniseringen."
> >
> >
> >
> > Hvor på telefonen skulle jeg have angivet et navn og en kode ?
> >
> > Kai
> >
> >
>
>



Sybil (30-07-2004)
Kommentar
Fra : Sybil


Dato : 30-07-04 00:02

>> Hej Basil!
>>
>> Prøv følgene 2 ting.


Tak, det skal prøves i morgen.
Kai



Sybil (30-07-2004)
Kommentar
Fra : Sybil


Dato : 30-07-04 10:24

Det virkede.
Tak skal du have.
Kai



J (30-07-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 30-07-04 17:00

Det var så lidt ;)

/J

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message
news:DyoOc.28482$Vf.1636382@news000.worldonline.dk...
> Det virkede.
> Tak skal du have.
> Kai
>
>



Sybil (31-07-2004)
Kommentar
Fra : Sybil


Dato : 31-07-04 08:58

> Mvh. J
> 6230 med V04.28 dansk.

Hvor finder du firmwaren til den henne, og er der noget der virker bedre med
den ?
Kai



J (01-08-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 01-08-04 10:51

På telefonen kan du se firmwaren ved at skrive *#0000# Nyeste V04.28

Ja, den virker bedre end 3.14 og 3.15. Der er kommet en del rettelser. Dog
er sms udbakke problemet ikke løst endnu.

Mvh. J

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message
news:DiIOc.28603$Vf.1649559@news000.worldonline.dk...
> > Mvh. J
> > 6230 med V04.28 dansk.
>
> Hvor finder du firmwaren til den henne, og er der noget der virker bedre
med
> den ?
> Kai
>
>



Sybil (01-08-2004)
Kommentar
Fra : Sybil


Dato : 01-08-04 15:55

> På telefonen kan du se firmwaren ved at skrive *#0000# Nyeste V04.28
>
> Ja, den virker bedre end 3.14 og 3.15. Der er kommet en del
> rettelser. Dog er sms udbakke problemet ikke løst endnu.
>

Jeg har version 3.15.
Hvor finder du firmwaren ?
Jeg har tyndsurfet nokia.com og .dk men ikke fundet noget
Kai



J (01-08-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 01-08-04 16:20

Du kan ikke selv opdatere din telefon uden flasherbox og software...hvilket
ikke er lovligt, da Nokia ikke ligger sine opdateringer ud offenligt til
download.

Min software er blevet opdateret på et autoriseret Nokia værksted.

Mvh. J

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message
news:Tu7Pc.28743$Vf.1692458@news000.worldonline.dk...
> > På telefonen kan du se firmwaren ved at skrive *#0000# Nyeste V04.28
> >
> > Ja, den virker bedre end 3.14 og 3.15. Der er kommet en del
> > rettelser. Dog er sms udbakke problemet ikke løst endnu.
> >
>
> Jeg har version 3.15.
> Hvor finder du firmwaren ?
> Jeg har tyndsurfet nokia.com og .dk men ikke fundet noget
> Kai
>
>



Sybil (01-08-2004)
Kommentar
Fra : Sybil


Dato : 01-08-04 16:21

> Min software er blevet opdateret på et autoriseret Nokia værksted.
>
> Mvh. J

Ahhh, 10-4
Kai



J (01-08-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 01-08-04 17:24

Nemlig ;)

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message
news:tT7Pc.28756$Vf.1693565@news000.worldonline.dk...
> > Min software er blevet opdateret på et autoriseret Nokia værksted.
> >
> > Mvh. J
>
> Ahhh, 10-4
> Kai
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408945
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste