| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Haster har problemer med NE2 Fra : Mikkel Jørgensen | 
  Dato :  03-05-01 20:18 |  
  |   
            Hejsa
 
 Så har jeg langt om længe fået mit ADSL, MEN jeg har problemer.
 
 Jeg kan ikke komme på nettet. Jeg har fulgt manualen til punkt og prikke men
 alligevel ingen internet hvad har jeg gjort galt ?
 
 Jeg vil tilføje at´jeg har en hub imellem router og PC 1 og jeg ikke har
 koblet flere pc'er på.
 
 Mvh.
 
 Mikkel Jørgensen
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Michael (03-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Michael | 
  Dato :  03-05-01 20:39 |  
  |   
            "Mikkel Jørgensen" <mikkel.joergensen@get2net.dk> wrote in message
 news:F6iI6.338$cQ1.50976@news.get2net.dk...
 > Jeg kan ikke komme på nettet. Jeg har fulgt manualen til punkt og prikke
 men
 > alligevel ingen internet hvad har jeg gjort galt ?
 
 Prøv at pinge routeren (192.168.1.1).
 Virker det ikke, har du muligvis lavet en kabelfejl. Brug de to grå kabler,
 og sæt disse i hub'en (ikke uplink porten).
 
 Virker det, så åben en browser, og indtast routerens ip adresse. Check ip
 adressen i WAN status. Er denne 0.0.0.0 så ring til TDK og be' dem om at
 kickstarte din linje.
 
 > Mvh.
 >
 > Mikkel Jørgensen
 
 Mvh.
 Michael
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Mikkel Jørgensen (03-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mikkel Jørgensen | 
  Dato :  03-05-01 20:54 |  
  |   
            Jeg kan sagtens pinge routeren, men derfra og videre ud i verden ser det ud
 til at jeg ikke kan komme
 
 Mvh.
 
 Mikkel Jørgensen
 
 Michael <mke@nospam.dk> skrev i en
 nyhedsmeddelelse:9csc5p$3f7$1@sunsite.dk...
 > "Mikkel Jørgensen" <mikkel.joergensen@get2net.dk> wrote in message
 > news:F6iI6.338$cQ1.50976@news.get2net.dk...
 > > Jeg kan ikke komme på nettet. Jeg har fulgt manualen til punkt og prikke
 > men
 > > alligevel ingen internet hvad har jeg gjort galt ?
 >
 > Prøv at pinge routeren (192.168.1.1).
 > Virker det ikke, har du muligvis lavet en kabelfejl. Brug de to grå
 kabler,
 > og sæt disse i hub'en (ikke uplink porten).
 >
 > Virker det, så åben en browser, og indtast routerens ip adresse. Check ip
 > adressen i WAN status. Er denne 0.0.0.0 så ring til TDK og be' dem om at
 > kickstarte din linje.
 >
 > > Mvh.
 > >
 > > Mikkel Jørgensen
 >
 > Mvh.
 > Michael
 >
 >
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Mikkel Jørgensen (05-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mikkel Jørgensen | 
  Dato :  05-05-01 18:34 |  
  |   
            Hej
 
 Min linie virker nu. Grunden til at jeg ikke kunne komme på var at dc havde
 givet mig den forkerte adgangskode
 
 Mvh.
 
 Mikkel Jørgensen
 
 "Michael" <mke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
 news:9csc5p$3f7$1@sunsite.dk...
 > "Mikkel Jørgensen" <mikkel.joergensen@get2net.dk> wrote in message
 > news:F6iI6.338$cQ1.50976@news.get2net.dk...
 > > Jeg kan ikke komme på nettet. Jeg har fulgt manualen til punkt og prikke
 > men
 > > alligevel ingen internet hvad har jeg gjort galt ?
 >
 > Prøv at pinge routeren (192.168.1.1).
 > Virker det ikke, har du muligvis lavet en kabelfejl. Brug de to grå
 kabler,
 > og sæt disse i hub'en (ikke uplink porten).
 >
 > Virker det, så åben en browser, og indtast routerens ip adresse. Check ip
 > adressen i WAN status. Er denne 0.0.0.0 så ring til TDK og be' dem om at
 > kickstarte din linje.
 >
 > > Mvh.
 > >
 > > Mikkel Jørgensen
 >
 > Mvh.
 > Michael
 >
 >
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           John (03-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : John | 
  Dato :  03-05-01 20:48 |  
  |   
            
 Mikkel Jørgensen <mikkel.joergensen@get2net.dk> skrev i en
 nyhedsmeddelelse:F6iI6.338$cQ1.50976@news.get2net.dk...
 > Jeg kan ikke komme på nettet. Jeg har fulgt manualen til punkt og prikke
 men
 > alligevel ingen internet hvad har jeg gjort galt ?
 >
 
 I første omgang ville jeg ringe til StjæleDanmark's support - de er der
 netop til den slags.
 Under alle omstændigheder bør du nok beskrive dit problem med en bedre
 detaljeringsgrad.
 
 > Jeg vil tilføje at´jeg har en hub imellem router og PC 1 og jeg ikke har
 > koblet flere pc'er på.
 
 Jeg har ingen erfaring med NE og det hardware der følger med. Når du bruger
 hub så kan det ofte være et problem at man ikke bruger uplink-porten / et
 cross-over kabel. Det vil sandsynligvis stå i dine manualer hvorledes du gør
 
 Peter
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |