/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
SD-Ram - Kingston - Ombytning / reparation
Fra : Pedersen


Dato : 22-02-04 19:54

Hej.

Jeg har et 128 Mb SD ramkort fra Kingston. Jeg har købt det i Tyskland under
en ferie.

Nu kan mit digitalkamera pludselig ikke gemme / læse på kortet mere.

Så tror det er gået i stykker.

Er der nogle som har oplevet noget lignende. Kan jeg gøre noget forkert ?

Der er jo5 års garenti på kortet. Men er denne garenti verdensomspændende.
Altså kan jeg sende til til rep. i Danmark selv om jeg har købt den i
Tyskland. Altså til Kingston.

Mvh Tim



 
 
Esben (22-02-2004)
Kommentar
Fra : Esben


Dato : 22-02-04 20:03

"Pedersen" <t@t.de> skrev i en meddelelse
news:c1atr1$fnd$1@news.cybercity.dk...
>
> Er der nogle som har oplevet noget lignende. Kan jeg gøre noget forkert ?

Prøv evt. at opdatere kameraets firmware.

> Der er jo5 års garenti på kortet. Men er denne garenti verdensomspændende.
> Altså kan jeg sende til til rep. i Danmark selv om jeg har købt den i
> Tyskland. Altså til Kingston.

Normalt skal ombytningen/reklamationen foretages hos den forhandler hvor du
har købt produktet. Kingston tilbyder normalt kun direkte RMA-service på
server-relaterede produkter, men send dem evt. en mail og spørg om
proceduren. EU_RMA_Request@Kingston-Technology.com

--
Esben



Pedersen (22-02-2004)
Kommentar
Fra : Pedersen


Dato : 22-02-04 23:21

Hej Esben.

Okay.. Jeg troede man kunne sende direkte til dem. Men jeg prøver at
forespørge, så kan jeg jo lige skrive her hvad jeg finder ud af.

Hvis der er andre der ved noget vil jeg stadig gerne høre.

Tim


> Normalt skal ombytningen/reklamationen foretages hos den forhandler hvor
du
> har købt produktet. Kingston tilbyder normalt kun direkte RMA-service på
> server-relaterede produkter, men send dem evt. en mail og spørg om
> proceduren. EU_RMA_Request@Kingston-Technology.com
>
> --
> Esben
>
>



Pedersen (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Pedersen


Dato : 23-02-04 14:53

Hej Esben.

Det kunne man godt. Se har worldwide service. Skal bare sende den til
England. Så får jeg et nyt tilbage.. Fin service.

Tim
"Pedersen" <t@t.de> skrev i en meddelelse
news:c1ba0b$1bgr$1@news.cybercity.dk...
> Hej Esben.
>
> Okay.. Jeg troede man kunne sende direkte til dem. Men jeg prøver at
> forespørge, så kan jeg jo lige skrive her hvad jeg finder ud af.
>
> Hvis der er andre der ved noget vil jeg stadig gerne høre.
>
> Tim
>
>
> > Normalt skal ombytningen/reklamationen foretages hos den forhandler hvor
> du
> > har købt produktet. Kingston tilbyder normalt kun direkte RMA-service på
> > server-relaterede produkter, men send dem evt. en mail og spørg om
> > proceduren. EU_RMA_Request@Kingston-Technology.com
> >
> > --
> > Esben
> >
> >
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408952
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste