/ Forside / Interesser / Fritid / Dykning / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Dykning
#NavnPoint
Arnvig 1184
LeifHansen 762
Teil 722
sorenw 460
Melander 460
PARKENSS 250
michaelmo.. 200
guffy 200
lawitt 200
10  TIMO_J 140
Uigennemsigtig online butik?
Fra : Michael Ulstrup


Dato : 14-02-04 09:44

Uigennemsigtige priser hos Scubadirect.dk

Jeg har en kammerat, som for nogle dage siden bestilte en Suunto Vyper, hos
Scubadirect.dk, til den fine pris af 2535 kr. Hvilket de gladelig reklamere
med på sitet.
Samme dag modtager han en mail, hvor i scubadirect.dk beklager at deres
leverandør ikke kan lever til denne pris (2535 kr.), og derfor vil
ordrenblive slettet, med en henvisning til at handle hos scubastore.com
istedet.

Problemet er blot at varen stadig står til 2535 kr. på sitet, og det må da
blive en del mails de skal skrive og beklage, at varen ikke kan sælges til
udbudte pris!!!!...Den tid kunne jo evt. bruges til at rette sitet, så
prisen er korrekt.

--
Venlig Hilsen | Michael Ulstrup
Dykkerklubben Nuser



 
 
Henrik (14-02-2004)
Kommentar
Fra : Henrik


Dato : 14-02-04 09:49

> Jeg har en kammerat, som for nogle dage siden bestilte en Suunto Vyper,
hos
> Scubadirect.dk, til den fine pris af 2535 kr. Hvilket de gladelig
reklamere
> med på sitet.
> Samme dag modtager han en mail, hvor i scubadirect.dk beklager at deres
> leverandør ikke kan lever til denne pris (2535 kr.), og derfor vil
> ordrenblive slettet, med en henvisning til at handle hos scubastore.com
> istedet.
>
> Problemet er blot at varen stadig står til 2535 kr. på sitet, og det må da
> blive en del mails de skal skrive og beklage, at varen ikke kan sælges til
> udbudte pris!!!!...Den tid kunne jo evt. bruges til at rette sitet, så
> prisen er korrekt.
>

Se evt tidligere tråd(e) ang Scubadirect.

Dette er Dykkercentrets "Outlet" butik, til trods for at de benægter ethvert
slægtsskab. Et sted hvor du får dårlig og nedladende service.

Der findes mange andre internet butikker, som beviser at man sagtens kan få
en udsøgt service og gode priser - du nævner selv en af dem.

-Henrik



Johnny Christensen (14-02-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Christensen


Dato : 14-02-04 16:13

Det er efterhånden en gammel traver,
Dykkercenteret skriver i deres annoncer "DYKKERCENTERET Outlet"
www.scubadirect.dk
Jeg har kun handlet hos Dykkercenteret en gang hos René selv, der måtte jeg
konstatere at jeg fik professionel service. Der var den lovede opfølgning på
den restordre (Scubapro reservedel) som jeg vidste ville komme. Prisen var
som jeg forventede.
Er det efterhånden ikke mest af gammel vane at der skal hakkes på en butik ?

Holdningen er mange steder at hvis en butik ikke ubetinget vil slikke kunden
i røven. Uanset om der forlanges under-indkøbs-priser, døgnåbent, gratis
luft, eller servicering af et mærke som butikken droppede for 5 år siden. Ja
så må det da soleklart være butikken der er urimelig. Ja lad os da straks
påstå at den måske ledes af en
nekrofil-kapitalistisk-børnemishandler-der-hader-dykkere...

Måske er verden ikke kun helt som der postuleres på nyhedsgrupperne.

----
JZC
Der ikke gider slikke flertallet i røven



> Se evt tidligere tråd(e) ang Scubadirect.
>
> Dette er Dykkercentrets "Outlet" butik, til trods for at de benægter
ethvert
> slægtsskab. Et sted hvor du får dårlig og nedladende service.
>
> Der findes mange andre internet butikker, som beviser at man sagtens kan

> en udsøgt service og gode priser - du nævner selv en af dem.
>
> -Henrik
>
>



Jonas Lüttichau (14-02-2004)
Kommentar
Fra : Jonas Lüttichau


Dato : 14-02-04 16:25

Johnny Christensen wrote:
> Holdningen er mange steder at hvis en butik ikke ubetinget vil slikke
> kunden i røven. Uanset om der forlanges under-indkøbs-priser,
> døgnåbent, gratis luft, eller servicering af et mærke som butikken
> droppede for 5 år siden. Ja så må det da soleklart være butikken der
> er urimelig. Ja lad os da straks påstå at den måske ledes af en
> nekrofil-kapitalistisk-børnemishandler-der-hader-dykkere...
>
> Måske er verden ikke kun helt som der postuleres på nyhedsgrupperne.

Prøv nu lige at forholde dig til hvad der bliver skrevet, i stedet for at
sige at Michael sviner dykkercentret af gammel vane.

mvh



Michael Ulstrup (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Michael Ulstrup


Dato : 16-02-04 19:09

Hej Johnny.

Jeg kan slet ikke følge dig i dit indlæg, jeg ved ikke hvor at det "svinen
til" kommer fra, men jeg syntes da egentlig selv jeg skrev et indlæg, hvor
jeg forholder mig ret konstruktivt til problemet?

Med venlig hilsen
Michael

"Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> wrote in message
news:c0ldrp$b80$1@sunsite.dk...
> Det er efterhånden en gammel traver,
> Dykkercenteret skriver i deres annoncer "DYKKERCENTERET Outlet"
> www.scubadirect.dk
> Jeg har kun handlet hos Dykkercenteret en gang hos René selv, der måtte
jeg
> konstatere at jeg fik professionel service. Der var den lovede opfølgning

> den restordre (Scubapro reservedel) som jeg vidste ville komme. Prisen var
> som jeg forventede.
> Er det efterhånden ikke mest af gammel vane at der skal hakkes på en butik
?
>
> Holdningen er mange steder at hvis en butik ikke ubetinget vil slikke
kunden
> i røven. Uanset om der forlanges under-indkøbs-priser, døgnåbent, gratis
> luft, eller servicering af et mærke som butikken droppede for 5 år siden.
Ja
> så må det da soleklart være butikken der er urimelig. Ja lad os da straks
> påstå at den måske ledes af en
> nekrofil-kapitalistisk-børnemishandler-der-hader-dykkere...
>
> Måske er verden ikke kun helt som der postuleres på nyhedsgrupperne.
>
> ----
> JZC
> Der ikke gider slikke flertallet i røven
>
>
>
> > Se evt tidligere tråd(e) ang Scubadirect.
> >
> > Dette er Dykkercentrets "Outlet" butik, til trods for at de benægter
> ethvert
> > slægtsskab. Et sted hvor du får dårlig og nedladende service.
> >
> > Der findes mange andre internet butikker, som beviser at man sagtens kan
> få
> > en udsøgt service og gode priser - du nævner selv en af dem.
> >
> > -Henrik
> >
> >
>
>



Johnny Christensen (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Christensen


Dato : 16-02-04 21:34

Ja, det gjorde du. Men som du vil se hvis du scroller lidt længere ned i
teksten så er det heller ikke dig eller din mail jeg har citeret. Det var
Henrik's

JZC

"Michael Ulstrup" <Mine_initialer@not.dk> wrote in message
news:c0r10c$1lhk$1@news.cybercity.dk...
> Hej Johnny.
>
> Jeg kan slet ikke følge dig i dit indlæg, jeg ved ikke hvor at det "svinen
> til" kommer fra, men jeg syntes da egentlig selv jeg skrev et indlæg, hvor
> jeg forholder mig ret konstruktivt til problemet?
>
> Med venlig hilsen
> Michael



jhyden (15-02-2004)
Kommentar
Fra : jhyden


Dato : 15-02-04 09:18

> Dette er Dykkercentrets "Outlet" butik, til trods for at de benægter
ethvert
> slægtsskab. Et sted hvor du får dårlig og nedladende service.

Jeg har handlet ved Scubadirect et par gange, og jeg har fået fin
service, så jeg kan ikke genkende ovst.. Jeg er enig i at eksemplet med
Suunto Vyper computeren er for dårligt. Dér burde du have fået
computeren til den opgivne pris. Det bør forhandleren tvinges til.
Forbehold for prisændringer står heller heller ikke vilkår for handel på
Scubadirect.dk

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Søren Arnvig (15-02-2004)
Kommentar
Fra : Søren Arnvig


Dato : 15-02-04 10:08


"Henrik" <mabehema@tdcadsl.dk> wrote in message
news:402de48f$0$27440$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Se evt tidligere tråd(e) ang Scubadirect.
>
> Dette er Dykkercentrets "Outlet" butik, til trods for at de benægter
ethvert
> slægtsskab. Et sted hvor du får dårlig og nedladende service.

Jeg har handlet i ScubaDirekt et par gange, og fået en sober, venlig
og kvalificeret betjening. Jeg har ikke indtryk af, at de prøver at
skjule eller benægte deres relation til Dykkercentret.

Søren Arnvig


JSC (16-02-2004)
Kommentar
Fra : JSC


Dato : 16-02-04 08:39


"Henrik" <mabehema@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:402de48f$0$27440$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Dette er Dykkercentrets "Outlet" butik, til trods for at de benægter
ethvert
> slægtsskab. Et sted hvor du får dårlig og nedladende service.
>
> Der findes mange andre internet butikker, som beviser at man sagtens kan

> en udsøgt service og gode priser - du nævner selv en af dem.
>
Jeg har handlet der én gang. Jeg købte en lygte der var defekt efter 1 dyk.
De nægtede at reparere den og påstod at jeg selv havde ødelagt lygten....

Jeg har oplevet bedre service på reklamationer hos www.diveinn.com .....

Mvh.
Jørgen



Jonas Lüttichau (14-02-2004)
Kommentar
Fra : Jonas Lüttichau


Dato : 14-02-04 15:28

Michael Ulstrup wrote:
> Problemet er blot at varen stadig står til 2535 kr. på sitet, og det
> må da blive en del mails de skal skrive og beklage, at varen ikke kan
> sælges til udbudte pris!!!!...Den tid kunne jo evt. bruges til at
> rette sitet, så prisen er korrekt.

skriv til forbruger ombudsmanden, hvis de har reklameret med at den står til
den pris skal de også sælge den til den pris.



Nyheder (14-02-2004)
Kommentar
Fra : Nyheder


Dato : 14-02-04 17:24

Prøv http://www.fbr.dk/klager/ de hjælper gerne



Michael Ulstrup (16-02-2004)
Kommentar
Fra : Michael Ulstrup


Dato : 16-02-04 19:14

Hej Jonas.

Ja, det burde man nok egentlig gøre, men på den anden side, så er Vyper´en
bestilt hos diveinn.

Tak for sober newsgrouping!

Mvh.
Michael


"Jonas Lüttichau" <j@FJERNDETmagnetix.dk> wrote in message
news:402e2f72$0$95046$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Michael Ulstrup wrote:
> > Problemet er blot at varen stadig står til 2535 kr. på sitet, og det
> > må da blive en del mails de skal skrive og beklage, at varen ikke kan
> > sælges til udbudte pris!!!!...Den tid kunne jo evt. bruges til at
> > rette sitet, så prisen er korrekt.
>
> skriv til forbruger ombudsmanden, hvis de har reklameret med at den står
til
> den pris skal de også sælge den til den pris.
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste