/ Forside / Teknologi / Hardware / Grafikkort / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Grafikkort
#NavnPoint
tedd 11444
Manse9933 3657
Fijala 2911
peet49 2571
refi 2390
pallebhan.. 1955
strarup 1945
phg1 1758
Klaudi 1571
10  transor 1240
HSR (Hidden Surface Removal) TIl GEFORCE "~
Fra : Fat animal


Dato : 17-04-01 00:35

man har nu set 3dfx udnytte HSR , til at få flere fps. faktisk så meget mere
at et v5 kan slå et gf2 ultra i q3a!! Kyro I/II benytter sig af det,
hvilket også medfører at det klare sig så godt trods dets lave fillrate og
mem bandwidth!!!......

Det jeg gerne vil vide er om HSR ligger skjule i NV.drivere og hvis dette er
tilfældet hvordan det enables?

Kommer NV til at bruge HSR?????

på forhånf tak Fat animal



 
 
DarkJedi (17-04-2001)
Kommentar
Fra : DarkJedi


Dato : 17-04-01 16:01

Jeg gik da ud fra at alle 3D-motorer bruger HSR, da det er så let at
implementere, og derfor ikke ligger i grafikkortet - det ville være spildt!

DarkJedi



DarkJedi (17-04-2001)
Kommentar
Fra : DarkJedi


Dato : 17-04-01 17:00

Jeg mener også at OpenGL automatisk benytter HSR, så det burde ikke betyde
noget.

DarkJedi



Fat animal (18-04-2001)
Kommentar
Fra : Fat animal


Dato : 18-04-01 04:11

Det gør det altså bare ikke, V5 5500 ser man et spring på 10-20 fps i q3a,
men hvis HSR måske er implementeret i quadro driveren , så kan man
modificere sit kort og derefter benytte sig af dem!

>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408952
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste