/
Forside
/
Teknologi
/
Internet
/
Browser
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Browser
#
Navn
Point
1
Klaudi
20366
2
molokyle
12124
3
o.v.n.
8114
4
miritdk
4839
5
stl_s
3840
6
refi
3598
7
dk
2598
8
arlet
2470
9
tedd
2383
10
webnoob
2075
Hvad er et certificat til en Browser.? I f~
Fra :
Jørgen Rasmussen
Dato :
20-11-03 20:43
Jeg har mulighed for at læse min mail på min arbejdsplads via Internet.
Ved at taste medarbejd. nr. og password ind kan jeg f. eks. hjemmefra få
adgang til min mail.
Eller rettere, plejede at kunne.
Jeg har engang imellem haft problemer. 2 - 3 gange om året.
Men arbejdspladsens Hotline har kunnet få det til at køre igen hver
gang, men ikke igen.
(Jeg forstår ikke at det pludseligt er et problem. De har tidligere ret
let kunne hjælpe mig. I den tid jeg har brugt 7.0. 1 - 2 år vil jeg tro)
De påstår at jeg med min Netscape 7.0 Browser mangler et certifikat til
at få adgang. (Mailprogram: Outlook, såvidt jeg husker)
De fortæller at med Netscape Browser skal man selv sørge for at få
certificatet, medens f.eks. Microsoft IE selv sørger for at skaffe det.
(Jeg kender ingen detaljer om dette.)
Jeg kan komme gennem 1. "password" og derefter åbnes et vindue hvor jeg
skal indtaste medarb. nr. og password.
Det gør jeg. Normalt har jeg dermed adgang.
Men 1 sekund senere er vinduet der igen. Igen tomt klar til at indtaste.
Jeg kan finde 126 svar når jeg f.eks. i Google søger på "Certificate for
Netscape". Men jeg aner intet om jeg har brug for et root certificate
eller et client certificate.!! Og vil ikke grave mig ned i det hvis en
der læser dette let kan svare mig.!
Kan nogen hjælpe mig.?
Mvh. Jørgen
Jørgen Rasmussen (
24-11-2003
)
Kommentar
Fra :
Jørgen Rasmussen
Dato :
24-11-03 20:10
Jørgen Rasmussen wrote:
> Jeg har mulighed for at læse min mail på min arbejdsplads via Internet.
>
> Ved at taste medarbejd. nr. og password ind kan jeg f. eks. hjemmefra få
> adgang til min mail.
>
> Eller rettere, plejede at kunne.
> Jeg har engang imellem haft problemer. 2 - 3 gange om året.
> Men arbejdspladsens Hotline har kunnet få det til at køre igen hver
> gang, men ikke igen.
Klip
Slet ingen kommentarer.?
Bare lidt hjælp ......?
Mvh. Jørgen
Søg
Alle emner
Teknologi
Internet
Browser
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177558
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408929
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.