/ Forside / Teknologi / Hardware / Grafikkort / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Grafikkort
#NavnPoint
tedd 11444
Manse9933 3657
Fijala 2911
peet49 2571
refi 2390
pallebhan.. 1955
strarup 1945
phg1 1758
Klaudi 1571
10  transor 1240
?! ASUS 7100
Fra : Jakob Overgaard


Dato : 19-04-01 17:59

Hej

Det meste af min Påske er gået med at installere ASUS v7100. Har nogle
et hint, vil det være meget kærkomment

Sagen er den, at:
- kortet virker genialt i 2D, men ikke i 3D

Symptomer:
- Kan nogle gange køre Half-Life i OpenGL, men der er fejl i texturing
på bevægelige objekter (og scroll tekst i f.eks. intro'en)
- Har kørt halvdelen af introen til Unreal Tournament, men frøs og siden
har jeg ikke kunnet køre noget som helt i UT

Kortet sidder i et system med:
- AMD K6-2 450
- VIA chipset (og ikke ALI chipset :)
- EPOX motherboard m. AGP 2x (EP-58 MVP3C-M)
- >250MB sdram (og massere hd plads)

Forsøgte løsninger:
Har installeret og afinstalleret:
- originale drivere
- ASUS beta drivere
- motherboard drivere
- chipset drivere
- prøvet ovenstående på Win Me
- prøvet ovenstående på Win 98 Se

Har desuden opdateret bios.

......og nu er jeg løbet tør for ideer til, hvordan jeg kan få det til at
fungere.

Har du haft lignende erfaringer (og løst det med større succes), eller
kan du give tips 'n' tricks / links, hører jeg meget gerne nærmere!

Har tidligere kørt et Creative GeForce2 MX AGP DDR ram perfekt, men
solgte det pga. et fordelagtigt tilbud. Nu står jeg så med håret i
postkassen og alternativet er at sælge ASUS kortet og få fat i
Creative'en igen :(

Nå, men fortsat go' Påske og lad mig endelig høre mere

Mvh
Jakob


 
 
Santa Xcaze (15-04-2001)
Kommentar
Fra : Santa Xcaze


Dato : 15-04-01 18:17

Oki
Her er følgende foreslag:
Nyeste BIOS
Nyeste via drivere 4.29 vist nok, husk at installer i standard el normal
mode
Prøv eventuelt en bios opdatering på grafikkortet (men er ik sikkert det
hjælper)
Direct x 8
Ehm hvis du har et kx133 el kt133 kan det være dit lydkort som skaber lort i
den, da de følgende via chipsæt er incompatible med vortex 1 og 2
chippen....




Jakob Overgaard (18-04-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Overgaard


Dato : 18-04-01 08:56

Hej igen, igen :)

Har opgraderet VIA chipsettet til version 4.30v (beta release), min AGP port med
version 405beta, installeret DirectX 8 og nVidia Display Drivere (og altså ikke
de drivere, der følger med kortet).

VIA driverne lå dog ikke på VIA's www-sider )) Men jeg fandt dem på
http://www.tweakup.dk/raid/downloadmenu.htm

Kortet er kommet til at virke nu. Faktisk spiller det perfekt, og jeg ville ikke
bytte for noget andet GeForce2 MX kort.

Har haft et Creative Labs GeForce2 MX 32 MB, men selvom dette kort har DDR-ram,
så afvikler det ikke 3D spil såsom Half-Life og Unreal Tournament så hurtigt som
ASUS'en. (I hvert fald ikke på min bette amd-k6-2 400mhz'er *gg*)

Creative's GeForce2 MX kort havde desuden et eller andet scheit i UT, hvor jeg
nogle gange pludseligt drejede rundt og ikke kunne komme ud af mit spin. Virkede
som om, at computeren bare besluttede sig for at slå mit mouse-look fra og selv
bestemme, hvor jeg skulle kigge hen. Mærkeligt, men det er ikke sket med ASUS
kortet. Dog kører ASUS betydeligt bedre UT i OpenGL end i D3D.

Trods alle besværlighederne er jeg tilfreds med mit kort :)

Gætter på, problemerne har været orienteret mod mit VIA chipset. Så snart den
nyeste beta driver blev installeret, så kom skidtet op at køre.

Det med ASUS kontra nVidia drivere er jeg enig med Jer i. ASUS v7100 virker nu
engang bedst på nVidias drivere

Mvh
Jakob

Santa Xcaze wrote:

> Oki
> Her er følgende foreslag:
> Nyeste BIOS
> Nyeste via drivere 4.29 vist nok, husk at installer i standard el normal
> mode
> Prøv eventuelt en bios opdatering på grafikkortet (men er ik sikkert det
> hjælper)
> Direct x 8
> Ehm hvis du har et kx133 el kt133 kan det være dit lydkort som skaber lort i
> den, da de følgende via chipsæt er incompatible med vortex 1 og 2
> chippen....


Santa Xcaze (18-04-2001)
Kommentar
Fra : Santa Xcaze


Dato : 18-04-01 12:51

Ja via chip sættet er der sq næsten altid lidt probs med, men det kan fikses
for det meste!!!
Bare så du ved det er dit gamle creative 2mx langsomere end dit asus v7100
da det godt nok har ddr ram, men kun kører 64 bit på gpu'en og det kan
derfor ikke udnytte de hurtigere ddr ram :) Men dit asus vist nok kører 128
gpu og 128 ram ...



Jakob Overgaard (20-04-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Overgaard


Dato : 20-04-01 09:37

Hvordan laver man en BIOS opdatering af ASUS v7100?

Har ikke været i stand til at finde en ASUS fil til opdatering af grafikkortets
bios.

Nogen, der ved hvor og hvordan man opdaterer bios på v7100??

Hører gerne nærmere, da mit grafikkort ikke er specielt stabilt på mit system :)

Mvh
Jakob Overgaard

Santa Xcaze wrote:

> Oki
> Her er følgende foreslag:
> Nyeste BIOS
> Nyeste via drivere 4.29 vist nok, husk at installer i standard el normal
> mode
> Prøv eventuelt en bios opdatering på grafikkortet (men er ik sikkert det
> hjælper)
> Direct x 8
> Ehm hvis du har et kx133 el kt133 kan det være dit lydkort som skaber lort i
> den, da de følgende via chipsæt er incompatible med vortex 1 og 2
> chippen....


Peter T. (15-04-2001)
Kommentar
Fra : Peter T.


Dato : 15-04-01 20:03

Ret din dato.

Mvh. Peter T.



Jakob Bakke (16-04-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Bakke


Dato : 16-04-01 10:26

On Thu, 19 Apr 2001 18:59:14 +0200, Jakob Overgaard
<jko@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Symptomer:
>- Kan nogle gange køre Half-Life i OpenGL, men der er fejl i texturing
>på bevægelige objekter (og scroll tekst i f.eks. intro'en)

[...]

>Har du haft lignende erfaringer (og løst det med større succes), eller
>kan du give tips 'n' tricks / links, hører jeg meget gerne nærmere!

Har ligende problemer, især koncentreret omkring Half-life (og
Counter-Strike). Desværre ingen løsning. UT kører dog upåklageligt
her.





Jakob Overgaard (16-04-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Overgaard


Dato : 16-04-01 15:30

Hej!

Og tak for de gode hints. Vil straks se, om ikke en bios update can do the
trick

Beklager meget, at min dato er gået i ged. Er glad for at få besked om det,
da jeg meget nødig vil have Bad Standing i NG'en (et par stykker fra
dk.marked.privat.edb har også noteret sig det :)

I øvrigt har jeg fået Half-Life op at køre. Det hjalp med DirectX 8 (fra
MS), men krævede nogle krumspring først, da DX8 mente jeg _havde_ de nyeste
drivere installeret allerede *ss*

Er gået fra et Banshee 16MB PCI til ASUS v7100 og der er VIRKELIG forskel i
Half-Life Det er næsten lige før, jeg har "fået" mig et helt nyt spil
bare ved at skifte grafikkort. Kører højeste opløsning med et flot
gameplay!

Men Unreal Tournament stinker stadig, så jeg glæder mig til at se, om jeg
med Santa's hints kan få det til at spille lige så meget som Half-Life

Takker !
/Jakob


Jakob Bakke wrote:

> On Thu, 19 Apr 2001 18:59:14 +0200, Jakob Overgaard
> <jko@mail1.stofanet.dk> wrote:
>
> >Symptomer:
> >- Kan nogle gange køre Half-Life i OpenGL, men der er fejl i texturing
> >på bevægelige objekter (og scroll tekst i f.eks. intro'en)
>
> [...]
>
> >Har du haft lignende erfaringer (og løst det med større succes), eller
> >kan du give tips 'n' tricks / links, hører jeg meget gerne nærmere!
>
> Har ligende problemer, især koncentreret omkring Half-life (og
> Counter-Strike). Desværre ingen løsning. UT kører dog upåklageligt
> her.


Butch (17-04-2001)
Kommentar
Fra : Butch


Dato : 17-04-01 23:12

> Er gået fra et Banshee 16MB PCI til ASUS v7100 og der er VIRKELIG forskel
i
> Half-Life Det er næsten lige før, jeg har "fået" mig et helt nyt spil
> bare ved at skifte grafikkort. Kører højeste opløsning med et flot
> gameplay!
Hej
Hvis du ikke har geninstalleret windoze efter skiftet kan det have noget af
grunden. Jeg havde en masse problemer da jeg skiftede fra Banshee til et
v7100. Men efter en format af hd og geninstalation af windoze og spil
virkede alting perfekt. Maskinen var en Abit BH6 med en celly400@600 og jeg
vil give dig ret i at det var som at få en helt ny maskine. Især er det fedt
at køre i 32bit farve.
Hilsen
Butch



Butch (17-04-2001)
Kommentar
Fra : Butch


Dato : 17-04-01 23:15

Jeg kan lige tilføje at jeg bruger nvidias ref drivers da jeg syntes ASUS
egne instalere en masse junk som jeg ikke har brug for. Min erfaring er at
version 6.50 er den bedste.
Hilsen
Butch



Jakob Overgaard (16-04-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Overgaard


Dato : 16-04-01 16:02

Det med at få Half-Life op at køre er jeg lidt i tvivl om (har efterhånden
prøvet så meget)

Men den nyeste full update på (desværre) >55MB har været en rigtig god
hjælp til at få ASUS sparket igang. hl1106_fullupdate.exe til Half-Life

Med mindre du allerede har installeret den, så kan jeg anbefale den for at
løse ASUS junglens mysterier *gg*

Jakob :)


Jakob Bakke wrote:

> On Thu, 19 Apr 2001 18:59:14 +0200, Jakob Overgaard
> <jko@mail1.stofanet.dk> wrote:
>
> >Symptomer:
> >- Kan nogle gange køre Half-Life i OpenGL, men der er fejl i texturing
> >på bevægelige objekter (og scroll tekst i f.eks. intro'en)
>
> [...]
>
> >Har du haft lignende erfaringer (og løst det med større succes), eller
> >kan du give tips 'n' tricks / links, hører jeg meget gerne nærmere!
>
> Har ligende problemer, især koncentreret omkring Half-life (og
> Counter-Strike). Desværre ingen løsning. UT kører dog upåklageligt
> her.


Frank Andersen (17-04-2001)
Kommentar
Fra : Frank Andersen


Dato : 17-04-01 21:26

Altså hvis jeg køber sådan et stykke lort, der skal tage ret meget mere end
en halv time at installere. Så ryger det tilbage til butikken igen. Det var
der måske flere der skulle gøre, så fik vi måske noget hardware/software der
virkede.
Ikke for noget, men hvor får I den tålmodighed fra ??

Frank
Jakob Overgaard <jko@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ADF1962.627B734A@mail1.stofanet.dk...
> Hej
>
> Det meste af min Påske er gået med at installere ASUS v7100. Har nogle
> et hint, vil det være meget kærkomment
>
> Sagen er den, at:
> - kortet virker genialt i 2D, men ikke i 3D
>
> Symptomer:
> - Kan nogle gange køre Half-Life i OpenGL, men der er fejl i texturing
> på bevægelige objekter (og scroll tekst i f.eks. intro'en)
> - Har kørt halvdelen af introen til Unreal Tournament, men frøs og siden
> har jeg ikke kunnet køre noget som helt i UT
>
> Kortet sidder i et system med:
> - AMD K6-2 450
> - VIA chipset (og ikke ALI chipset :)
> - EPOX motherboard m. AGP 2x (EP-58 MVP3C-M)
> - >250MB sdram (og massere hd plads)
>
> Forsøgte løsninger:
> Har installeret og afinstalleret:
> - originale drivere
> - ASUS beta drivere
> - motherboard drivere
> - chipset drivere
> - prøvet ovenstående på Win Me
> - prøvet ovenstående på Win 98 Se
>
> Har desuden opdateret bios.
>
> .....og nu er jeg løbet tør for ideer til, hvordan jeg kan få det til at
> fungere.
>
> Har du haft lignende erfaringer (og løst det med større succes), eller
> kan du give tips 'n' tricks / links, hører jeg meget gerne nærmere!
>
> Har tidligere kørt et Creative GeForce2 MX AGP DDR ram perfekt, men
> solgte det pga. et fordelagtigt tilbud. Nu står jeg så med håret i
> postkassen og alternativet er at sælge ASUS kortet og få fat i
> Creative'en igen :(
>
> Nå, men fortsat go' Påske og lad mig endelig høre mere
>
> Mvh
> Jakob
>



Michael Kornum (17-04-2001)
Kommentar
Fra : Michael Kornum


Dato : 17-04-01 21:59

det er ikke alle der har problemer med at installere kortet, mit virkede
perfekt først gang jeg installede Detonator drivere (kører ikke med asus
drivere).
kender et par der har samme kort, de har heller ingen problemer.

michael


"Frank Andersen" <type411@worldonline.dk> wrote in message
news:ME1D6.46765$o4.3738878@news010.worldonline.dk...
> Altså hvis jeg køber sådan et stykke lort, der skal tage ret meget mere
end
> en halv time at installere. Så ryger det tilbage til butikken igen. Det
var
> der måske flere der skulle gøre, så fik vi måske noget hardware/software
der
> virkede.
> Ikke for noget, men hvor får I den tålmodighed fra ??
>
> Frank
> Jakob Overgaard <jko@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3ADF1962.627B734A@mail1.stofanet.dk...
> > Hej
> >
> > Det meste af min Påske er gået med at installere ASUS v7100. Har nogle
> > et hint, vil det være meget kærkomment
> >
> > Sagen er den, at:
> > - kortet virker genialt i 2D, men ikke i 3D
> >
> > Symptomer:
> > - Kan nogle gange køre Half-Life i OpenGL, men der er fejl i texturing
> > på bevægelige objekter (og scroll tekst i f.eks. intro'en)
> > - Har kørt halvdelen af introen til Unreal Tournament, men frøs og siden
> > har jeg ikke kunnet køre noget som helt i UT
> >
> > Kortet sidder i et system med:
> > - AMD K6-2 450
> > - VIA chipset (og ikke ALI chipset :)
> > - EPOX motherboard m. AGP 2x (EP-58 MVP3C-M)
> > - >250MB sdram (og massere hd plads)
> >
> > Forsøgte løsninger:
> > Har installeret og afinstalleret:
> > - originale drivere
> > - ASUS beta drivere
> > - motherboard drivere
> > - chipset drivere
> > - prøvet ovenstående på Win Me
> > - prøvet ovenstående på Win 98 Se
> >
> > Har desuden opdateret bios.
> >
> > .....og nu er jeg løbet tør for ideer til, hvordan jeg kan få det til at
> > fungere.
> >
> > Har du haft lignende erfaringer (og løst det med større succes), eller
> > kan du give tips 'n' tricks / links, hører jeg meget gerne nærmere!
> >
> > Har tidligere kørt et Creative GeForce2 MX AGP DDR ram perfekt, men
> > solgte det pga. et fordelagtigt tilbud. Nu står jeg så med håret i
> > postkassen og alternativet er at sælge ASUS kortet og få fat i
> > Creative'en igen :(
> >
> > Nå, men fortsat go' Påske og lad mig endelig høre mere
> >
> > Mvh
> > Jakob
> >
>
>



Frank Andersen (17-04-2001)
Kommentar
Fra : Frank Andersen


Dato : 17-04-01 22:28

Jo, men helt ærligt. Hvorfor pokker kan det ikke bare køre med de drivere
der er med. Hvorfor finder vi os i det ??

Frank
Michael Kornum <mikek@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m12D6.46794$o4.3746679@news010.worldonline.dk...
> det er ikke alle der har problemer med at installere kortet, mit virkede
> perfekt først gang jeg installede Detonator drivere (kører ikke med asus
> drivere).
> kender et par der har samme kort, de har heller ingen problemer.
>
> michael
>
>
> "Frank Andersen" <type411@worldonline.dk> wrote in message
> news:ME1D6.46765$o4.3738878@news010.worldonline.dk...
> > Altså hvis jeg køber sådan et stykke lort, der skal tage ret meget mere
> end
> > en halv time at installere. Så ryger det tilbage til butikken igen. Det
> var
> > der måske flere der skulle gøre, så fik vi måske noget hardware/software
> der
> > virkede.
> > Ikke for noget, men hvor får I den tålmodighed fra ??
> >
> > Frank
> > Jakob Overgaard <jko@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> > nyhedsmeddelelse:3ADF1962.627B734A@mail1.stofanet.dk...
> > > Hej
> > >
> > > Det meste af min Påske er gået med at installere ASUS v7100. Har nogle
> > > et hint, vil det være meget kærkomment
> > >
> > > Sagen er den, at:
> > > - kortet virker genialt i 2D, men ikke i 3D
> > >
> > > Symptomer:
> > > - Kan nogle gange køre Half-Life i OpenGL, men der er fejl i texturing
> > > på bevægelige objekter (og scroll tekst i f.eks. intro'en)
> > > - Har kørt halvdelen af introen til Unreal Tournament, men frøs og
siden
> > > har jeg ikke kunnet køre noget som helt i UT
> > >
> > > Kortet sidder i et system med:
> > > - AMD K6-2 450
> > > - VIA chipset (og ikke ALI chipset :)
> > > - EPOX motherboard m. AGP 2x (EP-58 MVP3C-M)
> > > - >250MB sdram (og massere hd plads)
> > >
> > > Forsøgte løsninger:
> > > Har installeret og afinstalleret:
> > > - originale drivere
> > > - ASUS beta drivere
> > > - motherboard drivere
> > > - chipset drivere
> > > - prøvet ovenstående på Win Me
> > > - prøvet ovenstående på Win 98 Se
> > >
> > > Har desuden opdateret bios.
> > >
> > > .....og nu er jeg løbet tør for ideer til, hvordan jeg kan få det til
at
> > > fungere.
> > >
> > > Har du haft lignende erfaringer (og løst det med større succes), eller
> > > kan du give tips 'n' tricks / links, hører jeg meget gerne nærmere!
> > >
> > > Har tidligere kørt et Creative GeForce2 MX AGP DDR ram perfekt, men
> > > solgte det pga. et fordelagtigt tilbud. Nu står jeg så med håret i
> > > postkassen og alternativet er at sælge ASUS kortet og få fat i
> > > Creative'en igen :(
> > >
> > > Nå, men fortsat go' Påske og lad mig endelig høre mere
> > >
> > > Mvh
> > > Jakob
> > >
> >
> >
>
>



Christian Holst (17-04-2001)
Kommentar
Fra : Christian Holst


Dato : 17-04-01 23:12

det kan jo også godt køre med asus drivere men de andre er bare bedre :)

"Frank Andersen" <type411@worldonline.dk> wrote in message
news:cz2D6.46827$o4.3756254@news010.worldonline.dk...
> Jo, men helt ærligt. Hvorfor pokker kan det ikke bare køre med de drivere
> der er med. Hvorfor finder vi os i det ??
>
> Frank
> Michael Kornum <mikek@worldonline.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:m12D6.46794$o4.3746679@news010.worldonline.dk...
> > det er ikke alle der har problemer med at installere kortet, mit virkede
> > perfekt først gang jeg installede Detonator drivere (kører ikke med asus
> > drivere).
> > kender et par der har samme kort, de har heller ingen problemer.
> >
> > michael
> >
> >
> > "Frank Andersen" <type411@worldonline.dk> wrote in message
> > news:ME1D6.46765$o4.3738878@news010.worldonline.dk...
> > > Altså hvis jeg køber sådan et stykke lort, der skal tage ret meget
mere
> > end
> > > en halv time at installere. Så ryger det tilbage til butikken igen.
Det
> > var
> > > der måske flere der skulle gøre, så fik vi måske noget
hardware/software
> > der
> > > virkede.
> > > Ikke for noget, men hvor får I den tålmodighed fra ??
> > >
> > > Frank
> > > Jakob Overgaard <jko@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> > > nyhedsmeddelelse:3ADF1962.627B734A@mail1.stofanet.dk...
> > > > Hej
> > > >
> > > > Det meste af min Påske er gået med at installere ASUS v7100. Har
nogle
> > > > et hint, vil det være meget kærkomment
> > > >
> > > > Sagen er den, at:
> > > > - kortet virker genialt i 2D, men ikke i 3D
> > > >
> > > > Symptomer:
> > > > - Kan nogle gange køre Half-Life i OpenGL, men der er fejl i
texturing
> > > > på bevægelige objekter (og scroll tekst i f.eks. intro'en)
> > > > - Har kørt halvdelen af introen til Unreal Tournament, men frøs og
> siden
> > > > har jeg ikke kunnet køre noget som helt i UT
> > > >
> > > > Kortet sidder i et system med:
> > > > - AMD K6-2 450
> > > > - VIA chipset (og ikke ALI chipset :)
> > > > - EPOX motherboard m. AGP 2x (EP-58 MVP3C-M)
> > > > - >250MB sdram (og massere hd plads)
> > > >
> > > > Forsøgte løsninger:
> > > > Har installeret og afinstalleret:
> > > > - originale drivere
> > > > - ASUS beta drivere
> > > > - motherboard drivere
> > > > - chipset drivere
> > > > - prøvet ovenstående på Win Me
> > > > - prøvet ovenstående på Win 98 Se
> > > >
> > > > Har desuden opdateret bios.
> > > >
> > > > .....og nu er jeg løbet tør for ideer til, hvordan jeg kan få det
til
> at
> > > > fungere.
> > > >
> > > > Har du haft lignende erfaringer (og løst det med større succes),
eller
> > > > kan du give tips 'n' tricks / links, hører jeg meget gerne nærmere!
> > > >
> > > > Har tidligere kørt et Creative GeForce2 MX AGP DDR ram perfekt, men
> > > > solgte det pga. et fordelagtigt tilbud. Nu står jeg så med håret i
> > > > postkassen og alternativet er at sælge ASUS kortet og få fat i
> > > > Creative'en igen :(
> > > >
> > > > Nå, men fortsat go' Påske og lad mig endelig høre mere
> > > >
> > > > Mvh
> > > > Jakob
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>



Karsten Andersen (18-04-2001)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 18-04-01 14:05

Wed, 18 Apr 2001 00:11:37 +0200, skrev Christian Holst, på 96 linier,
i <La3D6.46890$o4.3769234@news010.worldonline.dk>, :

>det kan jo også godt køre med asus drivere men de andre er bare bedre :)

Jeg kan nu ikke se den store forskel.
Har ikke set mange med en 300A450 have mere end de 3640 jeg har.
med 3dmark2000
Bruger dog også ASUS 6.31b driverne

--
Med venlig hilsen
Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Santa Xcaze (18-04-2001)
Kommentar
Fra : Santa Xcaze


Dato : 18-04-01 12:53

Det er jo for faen ikke driverne fra asus som er det største problem...Det
er det skide via chipsæt, som altid bøvler ...!!!



Michael Kornum (18-04-2001)
Kommentar
Fra : Michael Kornum


Dato : 18-04-01 17:02

ja, jeg havde heller ikke problemer med asus's egne drivere...

michael
"Santa Xcaze" <nothing@nogood.dk> wrote in message
news:OefD6.47187$o4.3837932@news010.worldonline.dk...
> Det er jo for faen ikke driverne fra asus som er det største problem...Det
> er det skide via chipsæt, som altid bøvler ...!!!
>
>



Torben Hjorth (18-04-2001)
Kommentar
Fra : Torben Hjorth


Dato : 18-04-01 20:43


Er der nogen der har haft problemer med et Ali chipset og ASUS 7100 (mit
motherboard er et Asus P5A med et Ali Agp chipset)? Det er ikke rigtig til
at blive klog på (og det er jo egentlig heller ikke dette denne ng handler
om, men jeg havde faktisk planer om at købe dette kort)!

Torben


> "Santa Xcaze" <nothing@nogood.dk> wrote in message
> news:OefD6.47187$o4.3837932@news010.worldonline.dk...
> > Det er jo for faen ikke driverne fra asus som er det største
problem...Det
> > er det skide via chipsæt, som altid bøvler ...!!!
>



Lars B. Nielsen (18-04-2001)
Kommentar
Fra : Lars B. Nielsen


Dato : 18-04-01 22:31


"Torben Hjorth" <vthjorth@image.dk> skrev i en meddelelse
news:98mD6.203$V3.19158@news000.worldonline.dk...
>
> Er der nogen der har haft problemer med et Ali chipset og ASUS 7100 (mit
> motherboard er et Asus P5A med et Ali Agp chipset)? Det er ikke rigtig til
> at blive klog på (og det er jo egentlig heller ikke dette denne ng handler
> om, men jeg havde faktisk planer om at købe dette kort)!
>
> Torben

Hej Torben

Funker fint her, dvs efter at AGP blev sat til x1, ved x2 drillede det
temmelig meget i forskellige spil.

Hilsen
Lars



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408952
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste