/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Tiscali - kampagne
Fra : Søren Nellemann


Dato : 21-10-03 16:17

Jeg har læst nogle indlæg om dette og jeg kan fornemme en vis utilfredshed
med Tiscali (!!)

Men da jeg overvejer at hoppe på adsl og evt. Tiscali pga. prisen vil jeg
høre om det generelt er så forbandet skidt?

Selvfølgelig vil der altid være nogle fejlbehandlede kunder, som jeg også
kan fornemme ved at læse indlæggene i gruppen, men er det virkelig GENERELT
at det er så dårligt?? Man hører jo også om dårlige oplevelser hos alle
andre leverandører...?

Søren

--
www.sorennellemann.dk




 
 
Jesper Krogh (21-10-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Krogh


Dato : 21-10-03 16:37

I dk.edb.internet.udbydere, skrev Søren Nellemann:
> Selvfølgelig vil der altid være nogle fejlbehandlede kunder, som jeg også
> kan fornemme ved at læse indlæggene i gruppen, men er det virkelig GENERELT
> at det er så dårligt?? Man hører jo også om dårlige oplevelser hos alle
> andre leverandører...?

Hvis du forventer _aldrig_ at skulle opsige din forbindelse igen, så
skulle det vist være helt iorden.

( Har selv en router fra Tiscali liggende på 14. måned siden opsigelse
og konto er ikke gjort op endnu )

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabbernet.dk
Tøm din hjerne for Linuxviden på http://www.linuxwiki.dk


Rudi Stegen (21-10-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 21-10-03 16:47

Hej Søren Nellemann, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Men da jeg overvejer at hoppe på adsl og evt. Tiscali pga. prisen
> vil jeg høre om det generelt er så forbandet skidt?

Mht. det tekniske er det meget svært at finde nogen med andet end
positive erfaringer. Deres online-servicer (postkasser o.l.) er det
også svært at overgå.
Fx kan man frit vælge op til 10 postkasser ialt (ægte POP3), alle med
bl.a. brugerindstillelige filtre o.m.a., ligesom deres max på 40 MB
(hver) ikke er helt almindeligt.

Deres problem er været, at en del kunder er blevet fejlfaktureret
o.m.a., dvs. altsammen noget papiradministrativt. Hvor mange procent
(eller promille..?) det har drejet sig om, ved jeg ikke.
Noget tyder på, at de omsider har fået has på det, omend jeg kun kan
gætte ud fra, hvad jeg har læst og navnlig ikke læst.

Selv har jeg har ADSL hos dem siden sommeren 2000 (da ADSL-priserne
blev dumpet) - og minutopkobling inden da - og har ikke selv oplevet
noget fejlfakturering.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Nic (21-10-2003)
Kommentar
Fra : Nic


Dato : 21-10-03 20:42

> Mht. det tekniske er det meget svært at finde nogen med andet end
> positive erfaringer. Deres online-servicer (postkasser o.l.) er det
> også svært at overgå.
enig.

> Fx kan man frit vælge op til 10 postkasser ialt (ægte POP3), alle med
> bl.a. brugerindstillelige filtre o.m.a., ligesom deres max på 40 MB
> (hver) ikke er helt almindeligt.
Enig.

> Deres problem er været, at en del kunder er blevet fejlfaktureret
> o.m.a., dvs. altsammen noget papiradministrativt. Hvor mange procent
> (eller promille..?) det har drejet sig om, ved jeg ikke.
> Noget tyder på, at de omsider har fået has på det, omend jeg kun kan
> gætte ud fra, hvad jeg har læst og navnlig ikke læst.
Det kræver det hvis de vil overleve...

> Selv har jeg har ADSL hos dem siden sommeren 2000 (da ADSL-priserne
> blev dumpet) - og minutopkobling inden da - og har ikke selv oplevet
> noget fejlfakturering.
Også kunde siden 2000, men dog et par uheldige episoder...



Niels Elgaard Larsen (22-10-2003)
Kommentar
Fra : Niels Elgaard Larsen


Dato : 22-10-03 02:42

>>>>> "Søren" == Søren Nellemann <sne@email.dk> writes:

Søren> Jeg har læst nogle indlæg om dette og jeg kan fornemme en vis utilfredshed
Søren> med Tiscali (!!)

Søren> Men da jeg overvejer at hoppe på adsl og evt. Tiscali pga. prisen vil jeg
Søren> høre om det generelt er så forbandet skidt?

Søren> Selvfølgelig vil der altid være nogle fejlbehandlede kunder, som jeg også
Søren> kan fornemme ved at læse indlæggene i gruppen, men er det virkelig GENERELT
Søren> at det er så dårligt?? Man hører jo også om dårlige oplevelser hos alle
Søren> andre leverandører...?

Vi (www.agol.dk) har brugt dem i over 2 år og har været meget tilfredse. Vi
bruger kun selv internetforbindelsen og den har været meget stabil. De er jo
kendt for ikke at have styr på papirarbejdet, vi har ikke haft nogen
problemer, men det er ejendommens administrator der betaler regningerne.

Jeg kender folk, der har været ude for uregelmæssigheder. Men som regel (jeg
siger ikke altid) har det mest været at Tiscali nogen gange ikke udsender
regninger i halve år og så kommer der pludselig en kæmpe regning. Men det er
jo ikke noget problem hvis man har ADSL og styr på sin økonomi.

--
Niels Elgaard Larsen
Department of Computer Science, University of Copenhagen, Denmark
email: elgaard@diku.dk <URL:http://www.agol.dk/elgaard>

Frederik (26-10-2003)
Kommentar
Fra : Frederik


Dato : 26-10-03 14:50

"Søren Nellemann" <sne@email.dk> wrote in
news:bn3iko$1ued$1@news.cybercity.dk:

> Jeg har læst nogle indlæg om dette og jeg kan fornemme en vis
> utilfredshed med Tiscali (!!)

Du kan være 100% sikker på at du aldrig kan komme i forbindelse med dem, og
at de ALDRIG svarer på deres supportformularer.

Dernæst kan du ALDRIG opsige deres produkt, for de ignorerer alle
henvendelser.

Jeg måtte flytte ca.15 af deres kunder for et par år siden, da ALT var kaos
hos dem.

Jeg har stillet tekniske spørgsmål via deres web gennem de sidste par år,
og har endnu ikke fået noget svar.

De ringer ALDRIG tilbage hvis det loves.

Ovenstående er fakta.
Har tidligere været en glad og tilfreds Worldonline og Image kunde, men
Tiscali er ganske enkelt for useriøse.

Mvh Frederik

Thomas Wesley Hinton (26-10-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Wesley Hinton


Dato : 26-10-03 20:47


"Frederik" <Frederik@Frederik.> skrev i en meddelelse
news:Xns9420972DFC7DC7EAC99C5@130.225.247.90...
> "Søren Nellemann" <sne@email.dk> wrote in
> news:bn3iko$1ued$1@news.cybercity.dk:
>
> > Jeg har læst nogle indlæg om dette og jeg kan fornemme en vis
> > utilfredshed med Tiscali (!!)
>
> Du kan være 100% sikker på at du aldrig kan komme i forbindelse med dem,
og
> at de ALDRIG svarer på deres supportformularer.

Det kan jeg ellers sagtens.

>
> Dernæst kan du ALDRIG opsige deres produkt, for de ignorerer alle
> henvendelser.
>
> Jeg måtte flytte ca.15 af deres kunder for et par år siden, da ALT var
kaos
> hos dem.

Ja ok, for et par år siden. Men tingene har åbenbart ændret sig til det
bedre :)

>
> Jeg har stillet tekniske spørgsmål via deres web gennem de sidste par år,
> og har endnu ikke fået noget svar.
>
> De ringer ALDRIG tilbage hvis det loves.

Jo de gør.

>
> Ovenstående er fakta.

Nej det er ej.




Rudi Stegen (26-10-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 26-10-03 21:35

Hej Frederik, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Dernæst kan du ALDRIG opsige deres produkt, for de ignorerer alle
> henvendelser.
>
> Jeg måtte flytte ca.15 af deres kunder for et par år siden, da ALT
> var kaos hos dem.

Hvordan lod det sig så gøre?

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Claus G. (29-10-2003)
Kommentar
Fra : Claus G.


Dato : 29-10-03 10:25


"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9420DB8C96058RudiStegen@dknews.tiscali.dk...
> Hej Frederik, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
>
> > Dernæst kan du ALDRIG opsige deres produkt, for de ignorerer alle
> > henvendelser.
> >
> > Jeg måtte flytte ca.15 af deres kunder for et par år siden, da ALT
> > var kaos hos dem.
>
> Hvordan lod det sig så gøre?
>
> --
> Hygge fra Århus - Rudi
> Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Jeg er en anden dybt utilfreds Tiscali kunde, jeg er selv flyttet, og igang
med at flytte 30 klienter, og typisk, så får man ingen bekræftelse på
opsigelserne, så det bliver spændende om 3mdr. hvormeget bøvl der bliver.

Mvh Claus G.



Klaus Jacobsen (02-11-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Jacobsen


Dato : 02-11-03 22:02

> Jeg er en anden dybt utilfreds Tiscali kunde, jeg er selv flyttet, og
igang
> med at flytte 30 klienter, og typisk, så får man ingen bekræftelse på
> opsigelserne, så det bliver spændende om 3mdr. hvormeget bøvl der bliver.

Jeg sendte min opsigelse 10 maj 2003 - Da jeg gerne vil opsige mit produkt
pr. 31 oktober 2003

I dag to dage efter opsigelsen skulle træde i kraft, har jeg stadig ikke
fået en bekræftelse - Jeg har haft ringet til dem et par gange og rykket for
den, men de sagde de havde modtaget den og det var sat op i deres system den
skulle nedtages pr. 31. oktober 2003, de havde dog forsinkelser på
udsendelse af breve og jeg skulle ikke forvente at få et brev før efter den
31. oktober 2003 (hvad sker der for dem??),...

Kan dog fortælle når jeg logger ind i eCare, står der følgene dags dato
"Produktstatus: Opsagt " - Så det de havde lovet pr. telefon holdt... nu
mange jeg bare de har styr på det i deres faktura afdeling til en afregning
og jeg får min bekræftelse ...

Hilsen
Klaus



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste