/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Tele-2 slagtilbud
Fra : Morten Snedker


Dato : 09-09-03 11:14

Her en en bekendts historie:


Se da jeg for efterhånden et pænt stykke tid siden faldt over Tele2's
tilbud om adsl til en god pris var jeg ikke længe om at slå til.....

Dette skulle vise sig at være en stor fejl.
Det medførte et antal breve fra firmaet om at de ville etablere en
linje hos mig, men at de havde travlt for tiden osv.

Den 22 august skrev man til mig at man vill sende en teknikker d. 8/9-
03 i tidsrummet mellem 07:30 -15:00!!!!.
Hmmmm.. ok fri fra arbejde, og vente......
Den store dag oprandt.... men hvor mon teknikkeren bliver af????
Kl 15:00 ringer jeg til Tele2, og taler med en ung mand ved navn
Dennis. Bemeldte medarbejder kan godt se det problematisker i det
manglende besøg, og lover at ringe tilbage..... Kl. 16 er der stadig
intet sket, og jeg ringer endnu en gang.... Denne gang er det så unge
Patrick der var i den anden ende... Det medførtre ikke nogen bedring,
og jeg bad dem give en tilbagemelding inden for en time.

Næste morgen ringer jeg igen, da man ikke har kunne overkomme at ringe
mig op. Denne gang er det unge Morten der står for tur.... Han kan
ikke bidrage med yderligere, andet end at til byde mig en anden tid
for et besøg. Jeg på peger for ham at jeg allerede har betalt ca 800
kr i tabt arbejdefortjeneste for det første besøg, og derfor ikke er
særlig vild med at tage fri igen. Jeg aftaler med ham at hans chef
skal ringe mig op, hvilket selv sagt ikke sker.... Ligesom den mail
jeg har sendt dem ikke er blevet besvaret.

Alt dette medføre at jeg tager kontakt til TDC som er min tidligere
udbyder. Det er ikke de store problemer med at vende tilbage som kunde
hos dem. De kan dog fortælle mig at uanset hvormange teknikkere der
var troppet op hos mig i går, ville Tele2 ikke have kunne levere varen
til tiden, da TDC stadig havde linjen, og det derfor ville blokere....

Status er nu at jeg har opsagt min aftale med Tele2, er vendt tilbage
til TDC og har mistet ca 800 kr i tabt arbejdsfortjeneste...

Det skal lige siges at det er meget vanskeligt at komme i kontakt med
kundeservice hos Tele2
---
Svar venligst under det citerede
Klip og udelad, hvad du ikke besvarer

 
 
Ukendt (09-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 09-09-03 12:23


Morten Snedker skrev:


[klippet]

> Status er nu at jeg har opsagt min aftale med Tele2, er vendt tilbage
> til TDC og har mistet ca 800 kr i tabt arbejdsfortjeneste...

+ at han så også vil blive opkrævet kr. 500,- for annulleringen af
Tele2.

Det står i deres abonnementsbetingelser, men da de *IKKE* har/kan
levere varen mener jeg ikke at de kan opkræve noget overhovedet.
Den formodning er Teleankenævnet for øvrigt ening i, og De er klar
til at tage alle de sager fra kunder som føler sig snydt af Tele2 (og de
har al mulig grund til at føle sig snydt :D )

>
> Det skal lige siges at det er meget vanskeligt at komme i kontakt med
> kundeservice hos Tele2

Ja, meget vanskeligt, jeg skrev at brev til dem d. 26. august og bad om
svar senest i dag, da jeg mente at fjorten dage ville være rimelig at
give
dem, men har ikke modtaget svar, så nu ryger min sag i Teleankenævnet.

Der må være grænser for vores tålmodighed, når de i deres _success rus_
sætter skoleelever til at passe support og kundeservicen.



--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:
http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html


Rander (09-09-2003)
Kommentar
Fra : Rander


Dato : 09-09-03 20:27

Tue, 9 Sep 2003 13:22:39 +0200 brugte "Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir.dk>
37 linier på at fortælle dette til dk.edb.internet.udbydere:

>[klippet]
>> Status er nu at jeg har opsagt min aftale med Tele2, er vendt tilbage
>> til TDC og har mistet ca 800 kr i tabt arbejdsfortjeneste...
>+ at han så også vil blive opkrævet kr. 500,- for annulleringen af
>Tele2.

Idet teknikeren ikke er mødt op er det da - som jeg ser det -
misligholdelse af aftalen fra Tele2s side, hvorfor de næppe kan opkræve det
gebyr...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Iagttag dine fjender, for de er de første til at finde dine fejl. (Antisthenes)


Jens S. Rasmussen (09-09-2003)
Kommentar
Fra : Jens S. Rasmussen


Dato : 09-09-03 12:55

Plus en rykker på 500 kr. fra Tele2.

Jens



Ukendt (09-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 09-09-03 13:13


Jens S. Rasmussen skrev:
> Plus en rykker på 500 kr. fra Tele2.



Og hvad er den rykker så på grund af?

Kunne man formå dig til at få sat dit
email prg. op, så det er muligt at se
hvem og hvad du svarer på.




--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:
http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste