/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Er NE NE??
Fra : The Dude


Dato : 07-04-01 22:35

Hejsa

Nu har jeg det gamle netekspress med ATM kort 256/128, hvis jeg nu er
ligeglad med at få en router men bare vil have 1024/256 istedet, så skal de
vel bare skrue på knappen inde på centralen eller hvad? Så får jeg det vel
stadig til 549.- uanset om jeg ikke har en router?



 
 
Andreas Lindberg (07-04-2001)
Kommentar
Fra : Andreas Lindberg


Dato : 07-04-01 22:42

> stadig til 549.- uanset om jeg ikke har en router?
Jo det mener jeg bestemt der er

--
-------------------------
Andreas Lindberg
Webmaster On: www.quak.dk www.free-guestbook.net www.xianno.com
ICQ= 4633819



Christen Stephansen (07-04-2001)
Kommentar
Fra : Christen Stephansen


Dato : 07-04-01 23:13

> Nu har jeg det gamle netekspress med ATM kort 256/128, hvis jeg nu er
> ligeglad med at få en router men bare vil have 1024/256 istedet, så skal
de
> vel bare skrue på knappen inde på centralen eller hvad? Så får jeg det vel
> stadig til 549.- uanset om jeg ikke har en router?

Korrekt. Du har NetExpres ver. 1, det laves der ikke om på. Ændring af
produktspecifikation skal varsles minimum 1 måned for inden, med mindre det
ønskes af kunden selv.

/Christen Stephansen



Lasse Hedegaard (07-04-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 07-04-01 23:47

Christen Stephansen skrev:

>Korrekt. Du har NetExpres ver. 1, det laves der ikke om på. Ændring af
>produktspecifikation skal varsles minimum 1 måned for inden, med mindre det
>ønskes af kunden selv.

Så skal det også varsles (af kunden)... og så går der op til 3 mdr.,
og så får man lov til at betale for det...

Jeg venter stadig på en ordrebekræftelse på jeg har bestilt
konvertering fra NE1 -> NE2.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Ivar Madsen (08-04-2001)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 08-04-01 07:57

On Sun, 08 Apr 2001 00:46:44 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote: in <456vcto9cc4jb472ukk6njma51t70q204k@tnews.inet.tele.dk>

>Så skal det også varsles (af kunden)... og så går der op til 3 mdr.,
>og så får man lov til at betale for det...

Hvis TDC vil komme med en forbedring for kunden, behøver de ikke at
varsle, det skyldes at hvis begge parter bliver enig om et korter
varsel, så kan man godt det.

--

Med de venligeste hilsner
Ivar Madsen
News-24-02-01@nemo.dyndns.dk

Sune (08-04-2001)
Kommentar
Fra : Sune


Dato : 08-04-01 10:32

On Sun, 08 Apr 2001 00:46:44 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Jeg venter stadig på en ordrebekræftelse på jeg har bestilt
>konvertering fra NE1 -> NE2.

Det gør jeg også.
De er ikke specielt hurtige derinde hos TDC.

Mvh
Sune

Morten B (08-04-2001)
Kommentar
Fra : Morten B


Dato : 08-04-01 12:50


"Sune" <sune@sletmig.innocent.com> wrote in message
news:4tb0dtcsk3doip1pkequb9r3cfh13nrkvg@4ax.com...
> >Jeg venter stadig på en ordrebekræftelse på jeg har bestilt
> >konvertering fra NE1 -> NE2.
>
> Det gør jeg også.
> De er ikke specielt hurtige derinde hos TDC.

Det kan jeg kun give dig ret i. Efter at have ventet 6-8 uger på en
ordrebekræftelse løftede jeg knoglen og svaret jeg fik var: "Det var heldigt
du ringede, for jeg kan se at din ordre er gået tabt i vores system".
Hvis jeg kun kendte til mit eget tilfælde, og derfor var i den tro at det
var enkeltstående ville jeg synes at det var ok. Uheld kan ske.
Men når jeg har læst i denne gruppe hvor mange gange det sker, så synes jeg
det er på tide at TDC finder et andet system, hvis deres nuværende smider så
mange ordre væk!
Jeg tror windows 95 vil kunne klare opgaven bedre end det de benytter der
inde nu!

/Morten



Martin Højriis Krist~ (08-04-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 08-04-01 13:09

"Morten B" <mortenb@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
news:9apjcb$273$1@news.inet.tele.dk...
> Men når jeg har læst i denne gruppe hvor mange gange det sker, så synes
jeg
> det er på tide at TDC finder et andet system, hvis deres nuværende smider

> mange ordre væk!

Man er i gang, men det er altså ikke noget der gøres med et knips med
fingeren.

> Jeg tror windows 95 vil kunne klare opgaven bedre end det de benytter der
> inde nu!

Windows 95 er et operativsystem og er som sådant meget dårligt til at styre
kunder og ordrer...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet



Peter T. (08-04-2001)
Kommentar
Fra : Peter T.


Dato : 08-04-01 13:41


"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message
news:9apkbf$17bs$1@tnews.inet.tele.dk...
> "Morten B" <mortenb@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> news:9apjcb$273$1@news.inet.tele.dk...
>
> > Jeg tror windows 95 vil kunne klare opgaven bedre end det de benytter
der
> > inde nu!
>
> Windows 95 er et operativsystem og er som sådant meget dårligt til at
styre
> kunder og ordrer...

Er det noget TDC har erfaringer med?

Mvh. Peter T.



Sune (08-04-2001)
Kommentar
Fra : Sune


Dato : 08-04-01 13:18

On Sun, 8 Apr 2001 13:50:23 +0200, "Morten B" <mortenb@trashcan.dk>
wrote:

>Det kan jeg kun give dig ret i. Efter at have ventet 6-8 uger på en
>ordrebekræftelse løftede jeg knoglen og svaret jeg fik var: "Det var heldigt
>du ringede, for jeg kan se at din ordre er gået tabt i vores system".

Jeg var ude for det samme.
Det viste sig at min bestilling var gemt i et sindrigt
'postkasse-system' og at det var derfor at jeg havde fået at vide at
min bestilling var væk.

Mvh
Sune

Thomas Strandtoft (08-04-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 08-04-01 22:32

Lasse Hedegaard wrote:

> Jeg venter stadig på en ordrebekræftelse på jeg har bestilt
> konvertering fra NE1 -> NE2.

Får man sådan en? Jeg ringede og bestilte det samme og fik et "Fint, det er
noteret, du venter bare et par uger på pakkeposten".

--
Hygge..
Thomas



Lasse Hedegaard (09-04-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 09-04-01 10:50

Thomas Strandtoft skrev:

>Får man sådan en?

Det blev jeg lovet, tror jeg ringer til dem idag...

>Jeg ringede og bestilte det samme og fik et "Fint, det er
>noteret, du venter bare et par uger på pakkeposten".

Hmm, jeg fik at vide der gik op til 3 mdr. Får du bare routeren med
posten, sætter den til, og så er du kørende?
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Thomas Strandtoft (09-04-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 09-04-01 13:33

Lasse Hedegaard wrote:

> >Jeg ringede og bestilte det samme og fik et "Fint, det er
> >noteret, du venter bare et par uger på pakkeposten".
>
> Hmm, jeg fik at vide der gik op til 3 mdr. Får du bare routeren med
> posten, sætter den til, og så er du kørende?

Jep, det blev jeg lovet. Jeg spurgte specifikt til arbejdsgangen og
leveringstiden og fik at vide at routeren ville blive tilsendt og jeg
skulle regne med 14 dager - 3 uger. De 349,- ville blive opkrævet på
næste regning.

--
Hygge..
Thomas



Palle Hans Jensen (09-04-2001)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 09-04-01 09:47

> Nu har jeg det gamle netekspress med ATM kort 256/128, hvis
> jeg nu er ligeglad med at få en router men bare vil have 1024/256
> istedet, så skal de vel bare skrue på knappen inde på centralen
> eller hvad? Så får jeg det vel stadig til 549.- uanset om jeg ikke
> har en router?

- Jeg er ikke sikker på hvad du spørger om?

- Men Hvis du har NE1 og vil bibeholde dette, og bare opgradere din
linie/hastighed, så koster det 50,- at opgradere. Herefter koster
det den nye pris for den nye linie. Det tager to arbejdsdage at opgradere.

- Iøvrigt koster det 349,- at opgradere fra NE1 --> NE2.

--
Palle



Lasse Hedegaard (09-04-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 09-04-01 10:58

Palle Hans Jensen skrev:

>- Iøvrigt koster det 349,- at opgradere fra NE1 --> NE2.

Dejligt, da jeg bestilte kostede konverteringen 499,-.
Ringede lige til TDC, jeg får heldigvis lov til at betale den lavere
pris.

Jeg ville gerne lige have bekræftet de havde registret min ordre, men
det kunne hun desværre ikke gøre, da "systemet er nede i øjeblikket".
Hrmf.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Lars (09-04-2001)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 09-04-01 19:13

On Mon, 09 Apr 2001 11:57:35 +0200, Lasse Hedegaard
<laxxe@nospam.dk> wrote:

>Palle Hans Jensen skrev:
>
>>- Iøvrigt koster det 349,- at opgradere fra NE1 --> NE2.
>
>Dejligt, da jeg bestilte kostede konverteringen 499,-.
>Ringede lige til TDC, jeg får heldigvis lov til at betale den lavere
>pris.

Ikke at man burde være overrasket over det, men
<http://internet.opasia.dk/abonnement/netexpres/ethernet.html#9>
siger 499,-

Nå, pyt, nu har jeg også ringet og fået bekræftet de 349,- og
bestilt det.

vh
--
Lars,
<URL:http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste