| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Er NE NE?? Fra : The Dude | 
  Dato :  07-04-01 22:35 |  
  |   
            Hejsa
 
 Nu har jeg det gamle netekspress med ATM kort 256/128, hvis jeg nu er
 ligeglad med at få en router men bare vil have 1024/256 istedet, så skal de
 vel bare skrue på knappen inde på centralen eller hvad? Så får jeg det vel
 stadig til 549.- uanset om jeg ikke har en router?
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Andreas Lindberg (07-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Andreas Lindberg | 
  Dato :  07-04-01 22:42 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Christen Stephansen (07-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Christen Stephansen | 
  Dato :  07-04-01 23:13 |  
  |   
            > Nu har jeg det gamle netekspress med ATM kort 256/128, hvis jeg nu er
 > ligeglad med at få en router men bare vil have 1024/256 istedet, så skal
 de
 > vel bare skrue på knappen inde på centralen eller hvad? Så får jeg det vel
 > stadig til 549.- uanset om jeg ikke har en router?
 
 Korrekt. Du har NetExpres ver. 1, det laves der ikke om på. Ændring af
 produktspecifikation skal varsles minimum 1 måned for inden, med mindre det
 ønskes af kunden selv.
 
 /Christen Stephansen
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Lasse Hedegaard (07-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lasse Hedegaard | 
  Dato :  07-04-01 23:47 |  
  |  
 
            Christen Stephansen skrev:
 >Korrekt. Du har NetExpres ver. 1, det laves der ikke om på. Ændring af
 >produktspecifikation skal varsles minimum 1 måned for inden, med mindre det
 >ønskes af kunden selv.
 Så skal det også varsles (af kunden)... og så går der op til 3 mdr.,
 og så får man lov til at betale for det...
 Jeg venter stadig på en ordrebekræftelse på jeg har bestilt
 konvertering fra NE1 -> NE2.
 -- 
 venligst
 /Lasse
 Send gratis SMS med bekræftelse:  http://sms.fergusons.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Ivar Madsen (08-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ivar Madsen | 
  Dato :  08-04-01 07:57 |  
  |   
            On Sun, 08 Apr 2001 00:46:44 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
 wrote: in <456vcto9cc4jb472ukk6njma51t70q204k@tnews.inet.tele.dk> 
 
 >Så skal det også varsles (af kunden)... og så går der op til 3 mdr.,
 >og så får man lov til at betale for det...
 
 Hvis TDC vil komme med en forbedring for kunden, behøver de ikke at
 varsle, det skyldes at hvis begge parter bliver enig om et korter
 varsel, så kan man godt det. 
 
 -- 
 
 Med de venligeste hilsner
 Ivar Madsen
 News-24-02-01@nemo.dyndns.dk
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Sune (08-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sune | 
  Dato :  08-04-01 10:32 |  
  |   
            On Sun, 08 Apr 2001 00:46:44 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
 wrote:
 
 >Jeg venter stadig på en ordrebekræftelse på jeg har bestilt
 >konvertering fra NE1 -> NE2.
 
 Det gør jeg også.
 De er ikke specielt hurtige derinde hos TDC.
 
 Mvh
 Sune
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Morten B (08-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Morten B | 
  Dato :  08-04-01 12:50 |  
  |   
            
 "Sune" <sune@sletmig.innocent.com> wrote in message
 news:4tb0dtcsk3doip1pkequb9r3cfh13nrkvg@4ax.com...
 > >Jeg venter stadig på en ordrebekræftelse på jeg har bestilt
 > >konvertering fra NE1 -> NE2.
 >
 > Det gør jeg også.
 > De er ikke specielt hurtige derinde hos TDC.
 
 Det kan jeg kun give dig ret i. Efter at have ventet 6-8 uger på en
 ordrebekræftelse løftede jeg knoglen og svaret jeg fik var: "Det var heldigt
 du ringede, for jeg kan se at din ordre er gået tabt i vores system".
 Hvis jeg kun kendte til mit eget tilfælde, og derfor var i den tro at det
 var enkeltstående ville jeg synes at det var ok. Uheld kan ske.
 Men når jeg har læst i denne gruppe hvor mange gange det sker, så synes jeg
 det er på tide at TDC finder et andet system, hvis deres nuværende smider så
 mange ordre væk!
 Jeg tror windows 95 vil kunne klare opgaven bedre end det de benytter der
 inde nu!
 
 /Morten
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Martin Højriis Krist~ (08-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ | 
  Dato :  08-04-01 13:09 |  
  |   
            "Morten B" <mortenb@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
 news:9apjcb$273$1@news.inet.tele.dk...
 > Men når jeg har læst i denne gruppe hvor mange gange det sker, så synes
 jeg
 > det er på tide at TDC finder et andet system, hvis deres nuværende smider
 så
 > mange ordre væk!
 
 Man er i gang, men det er altså ikke noget der gøres med et knips med
 fingeren.
 
 > Jeg tror windows 95 vil kunne klare opgaven bedre end det de benytter der
 > inde nu!
 
 Windows 95 er et operativsystem og er som sådant meget dårligt til at styre
 kunder og ordrer...
 
 --
 Med Venlig Hilsen
 
 Martin Højriis Kristensen
 Svar bedes baseret på RFC1855
 Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Peter T. (08-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter T. | 
  Dato :  08-04-01 13:41 |  
  |   
            
"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message
 news:9apkbf$17bs$1@tnews.inet.tele.dk...
 > "Morten B" <mortenb@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
 > news:9apjcb$273$1@news.inet.tele.dk...
 >
 > > Jeg tror windows 95 vil kunne klare opgaven bedre end det de benytter
 der
 > > inde nu!
 >
 > Windows 95 er et operativsystem og er som sådant meget dårligt til at
 styre
 > kunder og ordrer...
 Er det noget TDC har erfaringer med?   
Mvh. Peter T.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Sune (08-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sune | 
  Dato :  08-04-01 13:18 |  
  |   
            On Sun, 8 Apr 2001 13:50:23 +0200, "Morten B" <mortenb@trashcan.dk>
 wrote:
 
 >Det kan jeg kun give dig ret i. Efter at have ventet 6-8 uger på en
 >ordrebekræftelse løftede jeg knoglen og svaret jeg fik var: "Det var heldigt
 >du ringede, for jeg kan se at din ordre er gået tabt i vores system".
 
 Jeg var ude for det samme.
 Det viste sig at min bestilling var gemt i et sindrigt
 'postkasse-system' og at det var derfor at jeg havde fået at vide at
 min bestilling var væk.
 
 Mvh
 Sune
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Thomas Strandtoft (08-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Strandtoft | 
  Dato :  08-04-01 22:32 |  
  |   
            Lasse Hedegaard wrote:
 
 > Jeg venter stadig på en ordrebekræftelse på jeg har bestilt
 > konvertering fra NE1 -> NE2.
 
 Får man sådan en? Jeg ringede og bestilte det samme og fik et "Fint, det er
 noteret, du venter bare et par uger på pakkeposten".
 
 --
 Hygge..
 Thomas
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Lasse Hedegaard (09-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lasse Hedegaard | 
  Dato :  09-04-01 10:50 |  
  |  
 
            Thomas Strandtoft skrev:
 >Får man sådan en?
 Det blev jeg lovet, tror jeg ringer til dem idag...
 >Jeg ringede og bestilte det samme og fik et "Fint, det er
 >noteret, du venter bare et par uger på pakkeposten".
 Hmm, jeg fik at vide der gik op til 3 mdr. Får du bare routeren med
 posten, sætter den til, og så er du kørende?
 -- 
 venligst
 /Lasse
 Send gratis SMS med bekræftelse:  http://sms.fergusons.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Thomas Strandtoft (09-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Strandtoft | 
  Dato :  09-04-01 13:33 |  
  |   
            Lasse Hedegaard wrote:
 
 > >Jeg ringede og bestilte det samme og fik et "Fint, det er
 > >noteret, du venter bare et par uger på pakkeposten".
 >
 > Hmm, jeg fik at vide der gik op til 3 mdr. Får du bare routeren med
 > posten, sætter den til, og så er du kørende?
 
 Jep, det blev jeg lovet. Jeg spurgte specifikt til arbejdsgangen og
 leveringstiden og fik at vide at routeren ville blive tilsendt og jeg
 skulle regne med 14 dager - 3 uger. De 349,- ville blive opkrævet på
 næste regning.
 
 --
 Hygge..
 Thomas
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Palle Hans Jensen (09-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Palle Hans Jensen | 
  Dato :  09-04-01 09:47 |  
  |   
            > Nu har jeg det gamle netekspress med ATM kort 256/128, hvis
 > jeg nu er ligeglad med at få en router men bare vil have 1024/256
 > istedet, så skal de vel bare skrue på knappen inde på centralen
 > eller hvad? Så får jeg det vel stadig til 549.- uanset om jeg ikke
 > har en router?
 
 - Jeg er ikke sikker på hvad du spørger om?
 
 - Men Hvis du har NE1 og vil bibeholde dette, og bare opgradere din
 linie/hastighed, så koster det 50,- at opgradere. Herefter koster
 det den nye pris for den nye linie. Det tager to arbejdsdage at opgradere.
 
 - Iøvrigt koster det 349,- at opgradere fra NE1 --> NE2.
 
 --
 Palle
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Lasse Hedegaard (09-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lasse Hedegaard | 
  Dato :  09-04-01 10:58 |  
  |  
 
            Palle Hans Jensen skrev:
 >- Iøvrigt koster det 349,- at opgradere fra NE1 --> NE2.
 Dejligt, da jeg bestilte kostede konverteringen 499,-.
 Ringede lige til TDC, jeg får heldigvis lov til at betale den lavere
 pris.
 Jeg ville gerne lige have bekræftet de havde registret min ordre, men
 det kunne hun desværre ikke gøre, da "systemet er nede i øjeblikket".
 Hrmf.
 -- 
 venligst
 /Lasse
 Send gratis SMS med bekræftelse:  http://sms.fergusons.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Lars (09-04-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars | 
  Dato :  09-04-01 19:13 |  
  |  
 
            On Mon, 09 Apr 2001 11:57:35 +0200, Lasse Hedegaard
 <laxxe@nospam.dk> wrote:
 >Palle Hans Jensen skrev:
 >
 >>- Iøvrigt koster det 349,- at opgradere fra NE1 --> NE2.
 >
 >Dejligt, da jeg bestilte kostede konverteringen 499,-.
 >Ringede lige til TDC, jeg får heldigvis lov til at betale den lavere
 >pris.
 Ikke at man burde være overrasket over det, men
 < http://internet.opasia.dk/abonnement/netexpres/ethernet.html#9>
siger 499,-
 Nå, pyt, nu har jeg også ringet og fået bekræftet de 349,- og
 bestilt det.
 vh
 -- 
 Lars,
 <URL: http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |