/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
TELE2 svineri !! Mindst 3 uger forsinket !~
Fra : morten


Dato : 12-07-03 12:47

Jeg ringede lige dags dato for at høre Tele2 om status for den ADSL
bestilling jeg gjorde 1. juni. Tele2 meddelte at de mindst er 3 uger
forsinkede med at give mig ADSL som jeg efter oprindelig plan skulle have
haft om 4 dage, hvor cybercity piller min forbindelse ned. -
grrrrrrrrrrrrrrrr. Jeg spurgte Cybercity om de kunne annullere nedtagningen,
hvilke de godt kunne samtidig med at jeg kan få det billigere fremover.
Herefter skal jeg nu bare sende et brev til Tele2 om abonnementopsigelse,
hvilke koster 500 kr. Det gør jeg gerne med alt det, der til nu er skrevet
om selskabet, som vel først nu for alvor kommer i klemme med alle de
tilmeldinger de fik for 6-7 uger siden da tilbuddet opstartede.

Morten



 
 
Claus O (12-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 12-07-03 12:54

"morten" <dsl72661@vip.cybercity.dk> wrote

> Jeg ringede lige dags dato for at høre Tele2 om status for den ADSL
> bestilling jeg gjorde 1. juni. Tele2 meddelte at de mindst er 3 uger
> forsinkede med at give mig ADSL som jeg efter oprindelig plan skulle have
> haft om 4 dage, hvor cybercity piller min forbindelse ned. -
> grrrrrrrrrrrrrrrr. Jeg spurgte Cybercity om de kunne annullere nedtagningen,
> hvilke de godt kunne samtidig med at jeg kan få det billigere fremover.
> Herefter skal jeg nu bare sende et brev til Tele2 om abonnementopsigelse,
> hvilke koster 500 kr. Det gør jeg gerne med alt det, der til nu er skrevet
> om selskabet, som vel først nu for alvor kommer i klemme med alle de
> tilmeldinger de fik for 6-7 uger siden da tilbuddet opstartede.

Med den status, har du ingen gæld til Tele2, da de jo langfra har
overholdt leveringen. Det tror jeg godt selv en dommer kan se
hvis Tele2 ikke kan.



Morten Bjergstrøm (12-07-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 12-07-03 14:52

"morten" <dsl72661@vip.cybercity.dk> skrev:

> Herefter skal jeg nu bare sende et brev til Tele2 om
> abonnementopsigelse, hvilke koster 500 kr

Det koster ingenting. Tele2 har ikke overholdt deres aftale og derfor
kan Tele2 næppe gøre krav gældende i forbindelse med aftalen.

--
Morten http://miljokemi.dk


Jane (12-07-2003)
Kommentar
Fra : Jane


Dato : 12-07-03 16:23

"morten" <dsl72661@vip.cybercity.dk> wrote in
news:beosgh$28g0$1@news.cybercity.dk:

> Jeg ringede lige dags dato for at høre Tele2 om status for den ADSL
> bestilling jeg gjorde 1. juni. Tele2 meddelte at de mindst er 3 uger
> forsinkede med at give mig ADSL som jeg efter oprindelig plan skulle
> have haft om 4 dage, hvor cybercity piller min forbindelse ned. -
> grrrrrrrrrrrrrrrr. Jeg spurgte Cybercity om de kunne annullere
> nedtagningen, hvilke de godt kunne samtidig med at jeg kan få det
> billigere fremover. Herefter skal jeg nu bare sende et brev til Tele2
> om abonnementopsigelse, hvilke koster 500 kr. Det gør jeg gerne med
> alt det, der til nu er skrevet om selskabet, som vel først nu for
> alvor kommer i klemme med alle de tilmeldinger de fik for 6-7 uger
> siden da tilbuddet opstartede.
>
> Morten
>
>

Du skal ikke betale en snus, det er tele2 der ikke har overholdt aftalen,
og det er helt sikkert at en dommer vil give dig medhold, selvom Tele2 er
af en anden meneing.

--
Venlig Hilsen
Jane

Peter Tønnesen (13-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter Tønnesen


Dato : 13-07-03 11:10


"morten" <dsl72661@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:beosgh$28g0$1@news.cybercity.dk...
> Jeg ringede lige dags dato for at høre Tele2 om status for den ADSL
> bestilling jeg gjorde 1. juni. Tele2 meddelte at de mindst er 3 uger
> forsinkede med at give mig ADSL som jeg efter oprindelig plan skulle have
> haft om 4 dage, hvor cybercity piller min forbindelse ned. -
> grrrrrrrrrrrrrrrr. Jeg spurgte Cybercity om de kunne annullere
nedtagningen,
> hvilke de godt kunne samtidig med at jeg kan få det billigere fremover.
> Herefter skal jeg nu bare sende et brev til Tele2 om abonnementopsigelse,
> hvilke koster 500 kr. Det gør jeg gerne med alt det, der til nu er skrevet
> om selskabet, som vel først nu for alvor kommer i klemme med alle de
> tilmeldinger de fik for 6-7 uger siden da tilbuddet opstartede.
>

Som før nævnt i tråden har TELE2 misligeholdt deres aftale, så du hæfter
ikke for noget...men kommer det bag på nogen af jer med de problemer der er
opstået? Det er sku da en faliterklæring at begynde at shanghai kunder i en
metro og på banegårde, hvad sker der for dem?

Peter



Morten Bjergstrøm (13-07-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 13-07-03 11:31

"Peter Tønnesen" <peto@***privat.dk> skrev:

> Som før nævnt i tråden har TELE2 misligeholdt deres aftale, så du
> hæfter ikke for noget...men kommer det bag på nogen af jer med de
> problemer der er opstået? Det er sku da en faliterklæring at
> begynde at shanghai kunder i en metro og på banegårde, hvad sker
> der for dem?

Bliver der ikke lavet noget statistik over antallet af telekunder de
forskellige selskaber i mellem på denne tid?

--
Morten http://miljokemi.dk


Lars Christensen (13-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Christensen


Dato : 13-07-03 12:16

On 13 Jul 2003 10:31:08 GMT, "Morten Bjergstrøm"
<nospam01@miljokemi.dk> wrote:

>
>Bliver der ikke lavet noget statistik over antallet af telekunder de
>forskellige selskaber i mellem på denne tid?

Jo der blev lavet en her den 1. juli. Ved så ikke om den er frigivet
endnu.


--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Morten Bjergstrøm (13-07-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 13-07-03 15:00

Lars Christensen <spamtrap@zunzhine.dk> skrev:

>>Bliver der ikke lavet noget statistik over antallet af telekunder de
>>forskellige selskaber i mellem på denne tid?
>
> Jo der blev lavet en her den 1. juli. Ved så ikke om den er frigivet
> endnu.

Det er så nok forklaringen på Tele2s yderst ihærdige kapring af kunder.

--
Morten http://miljokemi.dk


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste