/ Forside / Interesser / Helbred / Slankekure / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Slankekure
#NavnPoint
henningbo.. 2235
ans 1415
vaxen 1300
dova 889
miritdk 860
disken 790
Mordex 720
Nordsted1 649
Jernladyen 626
10  briani 560
Atkins - 20g - inductionperiode
Fra : Kathrine


Dato : 02-07-03 13:28

Hejsa.
Jeg startede på Atkins i mandags, og det går forrygende
Men jeg er lidt i tvivl omkring de 20 gram kulhydrat i
inductionsperioden.
SKAL jeg sørge for at få det eller er det ok med f.eks. 17 gram?
Jeg har det fint uden helt at nå de 20 gram.
Endvidere så er jeg også lidt i vildrede omkring, hvor længe jeg skal
køre inductionsperioden.
Jeg har læste mig til, at det er MIN. 2 uger, men hvorfor skulle man
kører det længere?
Inde på alt.support.diet.low-carb kan jeg forstå, at hvis man skal
tabe mange kilo, så er det en god idé at blive længere på induction?
Men hvad er mange kilo? Alt er vel relativt?
I princippet kan man vel fortsætte inductionen i laaaaang tid eller
hvad?
Håber på at der er nogen der kan få mig til at forstå .-)
--
Kathrine
---



 
 
Helle (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Helle


Dato : 02-07-03 13:47


"Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> wrote in message
news:3f02cf8d$0$32523$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hejsa.
> Jeg startede på Atkins i mandags, og det går forrygende
> Men jeg er lidt i tvivl omkring de 20 gram kulhydrat i
> inductionsperioden.
> SKAL jeg sørge for at få det eller er det ok med f.eks. 17 gram?
> Jeg har det fint uden helt at nå de 20 gram.
> Endvidere så er jeg også lidt i vildrede omkring, hvor længe jeg skal
> køre inductionsperioden.
> Jeg har læste mig til, at det er MIN. 2 uger, men hvorfor skulle man
> kører det længere?
> Inde på alt.support.diet.low-carb kan jeg forstå, at hvis man skal
> tabe mange kilo, så er det en god idé at blive længere på induction?
> Men hvad er mange kilo? Alt er vel relativt?
> I princippet kan man vel fortsætte inductionen i laaaaang tid eller
> hvad?
> Håber på at der er nogen der kan få mig til at forstå .-)
> --
> Kathrine
> ---
>
>

Hvad er det for en kur? er det en speciel bog man går efter og findes den på
dansk? kan nogen beskrive i grove træk hvad det går ud på?
Jeg skal tabe 20 kg

Mvh Helle



Kathrine (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Kathrine


Dato : 02-07-03 15:38

"Helle" skrev:

> Hvad er det for en kur? er det en speciel bog man går efter og
findes den på
> dansk? kan nogen beskrive i grove træk hvad det går ud på?
> Jeg skal tabe 20 kg
>
> Mvh Helle

Søg på google "Atkins Diet" så får du masser af svar på dine spørgsmål


--
Kathrine
---



Annika Pedersen (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Annika Pedersen


Dato : 02-07-03 14:54

Hvis man er på low-carb, ved jeg at en del sider udenfor DK har nogle
blandinger til fx. brød og kager.
Så er det jeg tænker - hvad er de blandinger lavet af??
Duer fx. Soya-mel hvis man endelig vil synde med en smule kage/brød??
Eller??

Nogle der har gode ideer?

--
Annika Pedersen

sune vuorela (02-07-2003)
Kommentar
Fra : sune vuorela


Dato : 02-07-03 17:22

En der kalder sig Annika Pedersen <newsgroup@annika.dk> skrev:

>Så er det jeg tænker - hvad er de blandinger lavet af??

Proteinpulver, sojamel, mandelmel, glutenpulver, fiberpulver og
lignende...

--
Sune

Rene' Hjorth (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 02-07-03 21:39

[Annika Pedersen | Wed, 02 Jul 2003 13:53:38 GMT]

>Duer fx. Soya-mel hvis man endelig vil synde med en smule kage/brød??

I teorien, ja, men soyamel er stadig relativt kulhydratholdigt (og så
smager det efter min mening rædselsfuldt).

Men som Sune skriver: Proteinpulver, mandelmel, glutenpulver,
fiberpulver og lignende...

Når du på et tidspunkt går i gang, vil jeg anbefale dig at bruge Atwel
og/eller Perfect Fit som søde/bagemiddel, da det indeholder nogle
kunstige kostfibrer (polydextrose) der er med til at give din kage en
bedre konsistens.

(Jeg udvikler nemlig lowcarb-produkter


Best regards,
Rene' (Denmark)
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

sune vuorela (02-07-2003)
Kommentar
Fra : sune vuorela


Dato : 02-07-03 17:21

En der kalder sig "Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> skrev:

>I princippet kan man vel fortsætte inductionen i laaaaang tid eller
>hvad?
>Håber på at der er nogen der kan få mig til at forstå .-)

DU kan sagtens fortsætte med max 20 gram kulhydrater om dagen. Det
sker der ikke noget ved.
At du ikke når hele dagens ration af kulhydrater gør ikke noget - bare
du sørger for at få fiber nok!

Grunden til at man prøver gradvist at spise flere kulhydrater ind til
man finder sin personlige grænse er at så er kuren nemmere at holde
for nogle mennesker. Nogen har grænsen liggende på 75-100 gram
kulhydrater/dag - så de kan faktisk få en halv skive brød om dagen -
hvilket nogle personer savner.

Jeg har ingen problemer med at holde mig på cirka 20 gram om dagen -
så jeg gider ikke at finde min grænse.

--
Hygge - Sune

Rene' Hjorth (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 02-07-03 21:36

[Kathrine | Wed, 2 Jul 2003 14:27:51 +0200]

>Jeg startede på Atkins i mandags, og det går forrygende

Jamen, tillykke :)

>Men jeg er lidt i tvivl omkring de 20 gram kulhydrat i
>inductionsperioden.
>SKAL jeg sørge for at få det eller er det ok med f.eks. 17 gram?

Det er bestemt OK med kun 17 gram kulhydrater.

>Endvidere så er jeg også lidt i vildrede omkring, hvor længe jeg skal
>køre inductionsperioden.

Du kan vælge at køre den 2 uger, og derefter begynde at eksperimenterer
med 25 gram om dagen ugen efter, 30 gram etc. etc. indtil du har fundet
det niveau, for du føler at du stadig taber dig, men tillader dig lidt
ekstra "syndige" kulhydrater.

>Jeg har læste mig til, at det er MIN. 2 uger, men hvorfor skulle man
>kører det længere?

Nogle føler at det er nemmere for dem, andre at de taber sig hurtigere
på induction - det er et personligt valg.

Det kan dog anbefales at ikke blive på induction "for evigt" da du når
du er ved at nå din idealvægt har brug for at normaliseres lidt, så du
bedre kan tåle lidt ekstra brød, kartofler o.l.


Best regards,
Rene' (Denmark)
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Kathrine (03-07-2003)
Kommentar
Fra : Kathrine


Dato : 03-07-03 09:18

"Rene' Hjorth" skrev:

> Nogle føler at det er nemmere for dem, andre at de taber sig
hurtigere
> på induction - det er et personligt valg.
>
> Det kan dog anbefales at ikke blive på induction "for evigt" da du
når
> du er ved at nå din idealvægt har brug for at normaliseres lidt, så
du
> bedre kan tåle lidt ekstra brød, kartofler o.l.

Jeg vil så fortsætte et par uger mere med induction og så se, hvordan
jeg så har det.
Jeg skal jo trods alt af med en del fedt, så det sker der jo ikke
noget ved.
Jeg synes, at Atkins er ret godt, da jeg ikke savner mine kulhydrater
(mærkeligt nok med mine kulhydratnarkomani!).
Jeg er med på at jeg skal finde mit kulhydratniveau med tiden, men det
er alt for tidligt at tænke i de baner, synes jeg.
Tak for svar til alle
--
Kathrine
---



Jan (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 04-07-03 10:09

Hej

Nu må jeg prøve ham Atkins, og hans madting.
Men bogen kan ikke fås herhjemme vel?
Hvis ikke, hvorfor er der ikke en af forlagene der henter et parti hjem?

Hvor bestiller jeg den og er det med girokort vedhæftet ved modtagelsen?
Mere fordi jeg ikke er helt hooked på kreditkort numre osv, over Nettet,
sikkert eller ej.

Den danske bog af Ehlers, er der kun de 5 grams forskel på princippperne?
Og kører han også på 14 dages induktion?

Jeg håber især, de hardcore Atkins folk, vil være lige så gavmilde med råd,
som de plejer.
Jeg vejer 110 kg og vil meget gerne ned på 90 kg mindst.
Hvor meget vil jeg kunne tabe mig i Induktions perioden?
Det må jo ikke gå for stærkt, for bagefter at kunne holde vægten,
men et hurtigt vægttab til at starte med, giver jo også et personligt boost.
Moral er godt, dobbelt moral er dobbelt så godt.....

På forhånd tak

Jan



Pia J (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Pia J


Dato : 04-07-03 10:15


"Jan" <jv@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message
news:3f054436$0$32456$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Den danske bog af Ehlers, er der kun de 5 grams forskel på princippperne?
> Og kører han også på 14 dages induktion?

Hans bog er mest sniksnak og forklaringer, nogen få opskrifter men ikke en
egentlig trin-for-trin vejledning. Der er nævnt en bog her i gruppen på
dansk af Amanda Cross tror jeg hun hed, og så er der "Lækker mad uden
kulhydrater" med 14-dages kostplan. Inger Hvidtfeldt. Dem har jeg tænkt mig
at fifle lidt med inden jeg køber Atkins. Prøvede at bestille ham hjem fra
biblo, men der var et års ventetid, og så længe må man slet ikke stå i kø.
(ved ikke, hvordan listen så kan være et år lang, men whatever...)

:Pia



Peter Holm (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter Holm


Dato : 04-07-03 10:40

Prøvede at bestille ham hjem fra biblo, men der var et års
> ventetid, og så længe må man slet ikke stå i kø.

Jo, det må man gerne - i hvert fald på Århus Hovedbib. Der sætter man selv
datoen. Den står som default til 1 år, men kan blot ændres.

Mvh
Peter



Lisbeth Jacobsen (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Lisbeth Jacobsen


Dato : 04-07-03 10:36

"Jan" <jv@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3f054436$0$32456$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Men bogen kan ikke fås herhjemme vel?

Måske nogle at de store boghandler med mange udenlandske bøger på hylden kan
klare det.

> Hvis ikke, hvorfor er der ikke en af forlagene der henter et parti hjem?

Du kan sikkert sagtens få en dansk boghandel til at bestille hjem til dig.
Men det koster....

Køb den via Amazon.uk

> Hvor bestiller jeg den og er det med girokort vedhæftet ved
> modtagelsen?

For dyrt!

> Mere fordi jeg ikke er helt hooked på kreditkort numre osv, over Nettet,
> sikkert eller ej.

Det ER sikkert, så drop din bekymring *S*

> Hvor meget vil jeg kunne tabe mig i Induktions perioden?

En masse væske i første omgang.
Og derefter ½-1 kilo om ugen.

Mvh. Lisbeth



Jan (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 04-07-03 11:00


"Lisbeth Jacobsen" skrev:

> Måske nogle at de store boghandler med mange udenlandske bøger på hylden
kan
> klare det.

Jeg var lige inde på GAD´s hjemmeside de har en bog der hedder:
Dr. Atkins nye kostrevolution
ISBN 87-614-0359-8
Pris: 199,-
Er det den rigtige?
Men den kan først leveres i NOVEMBER?
Suk!

> Køb den via Amazon.uk
Det bliver jeg vist nødt til.
>
> > Hvor bestiller jeg den og er det med girokort vedhæftet ved
> > modtagelsen?
>
> For dyrt!
OK
>
> > Mere fordi jeg ikke er helt hooked på kreditkort numre osv, over Nettet,
> > sikkert eller ej.
>
> Det ER sikkert, så drop din bekymring *S*
>
> > Hvor meget vil jeg kunne tabe mig i Induktions perioden?
>
> En masse væske i første omgang.
> Og derefter ½-1 kilo om ugen.
Fint nok, alene tab af væske, vil nok gøre godt,
ikke at jeg skal mangle væske, men mit ansigt er vist ikke kun et overskud
af fedt

Indtil videre tak.
Jan

> Mvh. Lisbeth
>
>



Anette (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Anette


Dato : 04-07-03 11:11

"Jan" <jv@nielsen.tdcadsl.dk> skrev
"Lisbeth Jacobsen" skrev:
>
> > Måske nogle at de store boghandler med mange udenlandske bøger på hylden
> kan
> > klare det.
>
> Jeg var lige inde på GAD´s hjemmeside de har en bog der hedder:
> Dr. Atkins nye kostrevolution
> ISBN 87-614-0359-8
> Pris: 199,-
> Er det den rigtige?
> Men den kan først leveres i NOVEMBER?
> Suk!

Det lyder rigtigt....
De skal nok lige have den oversat og trykt først, men det er da glædeligt,
at de endelig har taget sig sammen her i landet!

Jeg har set den amerikanske version i en enkelt boghandel i Kbh(formentlig i
Magasin), men om de har den fast hjemme, ved jeg ikke.

Anette



Rene' Hjorth (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 04-07-03 14:06

[Jan | Fri, 4 Jul 2003 11:09:10 +0200]

>Nu må jeg prøve ham Atkins, og hans madting.
>Men bogen kan ikke fås herhjemme vel?

Nej, desværre. Der findes dog andre lowcarb-bøger; prøv at læse tilbage
i nyhdesgruppen.

>Hvor bestiller jeg den og er det med girokort vedhæftet ved modtagelsen?

Du slipper nok ikke for at bruge dit kreditkort, men på www.amazon.co.uk
finder du bogen til en god pris, med hurtig forsendelse.

>Den danske bog af Ehlers, er der kun de 5 grams forskel på princippperne?
>Og kører han også på 14 dages induktion?

Det er forskelle; Ehlers kører vist på et fast niveau af kulhydrater,
hvor Atkins hjælper dig med at justerer til dit eget niveau.

Jeg "tror" at Ehlers er lidt nemmere at holde og at man taber sig
langsommere, da han har en del mere frugt med i kuren, men det er som
sagt min subjektive opfattelse.

>Hvor meget vil jeg kunne tabe mig i Induktions perioden?

Meget individuelt; men omkring 4 kg.? det er dog ikke det du skal sigte
efter, men derimod vægttab på længere sigt - hver enhver kraftig
koftomlægning vil man naturligt smide en del vand, så først på længere
sigt ved du hvad du reelt har tabt.


Best regards,
Rene' (Denmark)
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Jan (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 04-07-03 15:58


Jeg var inde på www.amazon.uk som foreslået, men der er nogle bøger at
vælge imellem?
Men jeg skal bare have den der hedder: Dr. Atkins' New Diet Revolution?
Det er en 2002 Edition
Til £ 8.41
Ved I hvad den ca. vil koste med forsendelse?

Mvh
Jan


"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> >Nu må jeg prøve ham Atkins, og hans madting.
> >Men bogen kan ikke fås herhjemme vel?
>
> Nej, desværre. Der findes dog andre lowcarb-bøger; prøv at læse tilbage
> i nyhdesgruppen.
>
> >Hvor bestiller jeg den og er det med girokort vedhæftet ved modtagelsen?
>
> Du slipper nok ikke for at bruge dit kreditkort, men på www.amazon.co.uk
> finder du bogen til en god pris, med hurtig forsendelse.
>
> >Den danske bog af Ehlers, er der kun de 5 grams forskel på princippperne?
> >Og kører han også på 14 dages induktion?
>
> Det er forskelle; Ehlers kører vist på et fast niveau af kulhydrater,
> hvor Atkins hjælper dig med at justerer til dit eget niveau.
>
> Jeg "tror" at Ehlers er lidt nemmere at holde og at man taber sig
> langsommere, da han har en del mere frugt med i kuren, men det er som
> sagt min subjektive opfattelse.
>
> >Hvor meget vil jeg kunne tabe mig i Induktions perioden?
>
> Meget individuelt; men omkring 4 kg.? det er dog ikke det du skal sigte
> efter, men derimod vægttab på længere sigt - hver enhver kraftig
> koftomlægning vil man naturligt smide en del vand, så først på længere
> sigt ved du hvad du reelt har tabt.
>
>
> Best regards,
> Rene' (Denmark)
> www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk




sune vuorela (04-07-2003)
Kommentar
Fra : sune vuorela


Dato : 04-07-03 17:57

En der kalder sig "Jan" <jv@nielsen.tdcadsl.dk> skrev:


>
>Jeg var inde på www.amazon.uk som foreslået, men der er nogle bøger at
>vælge imellem?

Jep... overvej eventuelt også en kulhydrat-tabel. De er ikke vanvittig
dyre - og når du nu bestiller hjem alligevel...

>Men jeg skal bare have den der hedder: Dr. Atkins' New Diet Revolution?
>Det er en 2002 Edition
>Til £ 8.41

jep...


>Ved I hvad den ca. vil koste med forsendelse?

Det kan du se inden du taster dit kreditkortnummer ind.

--
Sune

Jan (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 04-07-03 22:43

Nå, så er bøgerne bestilt:
Dr. Atkins' New Diet Revolution pris med det hele: £ 12,35
og
Dr. Atkins´ New Carbohydrate Counter med det hele £ 9,92
- Men det koster det vel.

Nu er jeg spændt på, hvornår de kommer.

Er der en venlig sjæl der vil fortælle hvor mange kulhydrater der er i
følgende:
Havregrød 35 g.
Skinkesnitzel 300 g
Engelsk bøf 600 g


På forhånd tak

Jan
110 kg. hmm!

> Jep... overvej eventuelt også en kulhydrat-tabel. De er ikke vanvittig
> dyre - og når du nu bestiller hjem alligevel...
>
> >Men jeg skal bare have den der hedder: Dr. Atkins' New Diet Revolution?
> >Det er en 2002 Edition
> >Til £ 8.41
>
> jep...
> Det kan du se inden du taster dit kreditkortnummer ind.
>
> --
> Sune



sune vuorela (04-07-2003)
Kommentar
Fra : sune vuorela


Dato : 04-07-03 23:29

En der kalder sig "Jan" <jv@nielsen.tdcadsl.dk> skrev:


>Er der en venlig sjæl der vil fortælle hvor mange kulhydrater der er i
>følgende:
>Havregrød 35 g.

havregryn 59 gram kulhydrater / 100 gram - så må du selv regne ud i
forhold til hvor tyk grød du spiser - men jeg tror at det er for
meget!

>Skinkesnitzel 300 g
>Engelsk bøf 600 g

Jeg bruger et pænt rundt cirkatal til kød - 0 gram. Det gælder dog
ikke for bacon, skinkesalattern, pølser og andre behandlede fødevarer.
Der er kulhydratindholdet på 0-4 gram alt efter...

--
Sune

Jan (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 04-07-03 23:49

Dvs. at kødindtaget er for så vidt ok?
Måske knap så mange gram....
og så på nær lige de ting du nævner.

Så de 20 gram kulhydrater, vil jeg kunne bruge
gennem tilbehøret ?
Det giver da gode forudsætninger for at få en varieret kost.

Og tak.
Jan

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> wrote in message
news:5evbgv8t550k0gumnrimmj9tpcdt63om74@4ax.com...
> En der kalder sig "Jan" <jv@nielsen.tdcadsl.dk> skrev:
>
>
> >Er der en venlig sjæl der vil fortælle hvor mange kulhydrater der er i
> >følgende:
> >Havregrød 35 g.
>
> havregryn 59 gram kulhydrater / 100 gram - så må du selv regne ud i
> forhold til hvor tyk grød du spiser - men jeg tror at det er for
> meget!
>
> >Skinkesnitzel 300 g
> >Engelsk bøf 600 g
>
> Jeg bruger et pænt rundt cirkatal til kød - 0 gram. Det gælder dog
> ikke for bacon, skinkesalattern, pølser og andre behandlede fødevarer.
> Der er kulhydratindholdet på 0-4 gram alt efter...
>
> --
> Sune



Lisbeth Jacobsen (05-07-2003)
Kommentar
Fra : Lisbeth Jacobsen


Dato : 05-07-03 06:54

"Jan" <jv@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3f06046e$0$32522$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Dvs. at kødindtaget er for så vidt ok?


Hej Jan

Vil du (også andre) ikke være flink at slette det meste af den mail du
svarer på... medtag evt. den sætning du svarer på og svar UNDER. Så fylder
indlæg ikke mere end højst nødvendigt og de er nemmere at læse.

Her står der mere om at citere:
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Mvh.Lisbeth



sune vuorela (05-07-2003)
Kommentar
Fra : sune vuorela


Dato : 05-07-03 10:14

En der kalder sig "Jan" <jv@nielsen.tdcadsl.dk> skrev:


>Dvs. at kødindtaget er for så vidt ok?

Ja


>Måske knap så mange gram....

ikke hvis du er sulten og kan lide store bøffer...


>og så på nær lige de ting du nævner.

MAn skal baere huske at tælle kulhydraterne i pølsen med hvis man
spiser pølse. Lige så med bacon og andet... jeg ville personligt
nødigt undvære bacon


>Så de 20 gram kulhydrater, vil jeg kunne bruge
>gennem tilbehøret ?

jep - og der kan gå enorme mængder salat til 20 gram kulhydrat!


>Det giver da gode forudsætninger for at få en varieret kost.

Bingo!

--
Sune

Lisbeth Jacobsen (05-07-2003)
Kommentar
Fra : Lisbeth Jacobsen


Dato : 05-07-03 06:57

"Jan" <jv@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3f05f4eb$0$32539$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Er der en venlig sjæl der vil fortælle hvor mange kulhydrater der er i
> følgende:

Du kan slå sådanne oplysninger op mange steder på nettet. Blandt andet her:
http://www.vom.dk/vismad.asp

Her ser du eksempelvis oplysningerne for havregryn:
http://www.vom.dk/vismad2.asp?id=192#

Mvh. Lisbeth



Peter Holm (05-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter Holm


Dato : 05-07-03 14:52

>
> Du kan slå sådanne oplysninger op mange steder på nettet. Blandt
> andet her: http://www.vom.dk/vismad.asp
>

Kender du andre steder - jeg synes ikke der er specielt mange varer på VOM -
jeg søgte bla på bacon uden held.

Mvh
Peter



Helle Biks (06-07-2003)
Kommentar
Fra : Helle Biks


Dato : 06-07-03 12:47



> Kender du andre steder - jeg synes ikke der er specielt mange varer på
VOM -
> jeg søgte bla på bacon uden held.
>
> Mvh
> Peter
>
www.fatlow.dk har et program du kan downloade i demoversion og bruge 20
gange.

Helle



Queenie (17-10-2003)
Kommentar
Fra : Queenie


Dato : 17-10-03 01:34

Bare lige en lille oplysning .. www.saxo.dk har altid udenlandske bøger.
Og hvis de er udgået bestiller de dem altid meget hurtigt hjem

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Queenie (17-10-2003)
Kommentar
Fra : Queenie


Dato : 17-10-03 01:34

Bare lige en lille oplysning .. www.saxo.dk har altid udenlandske bøger.
Atkin's bøger er udsolgt derfra lige nu, men de tager altid bøger hjem
ret hurtigt, hvis de bliver bestilt.

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408924
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste