/ Forside / Teknologi / Hardware / Skærme / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Skærme
#NavnPoint
refi 6152
tedd 4669
Klaudi 3599
Fijala 3554
transor 2447
pallebhan.. 2000
Teil 1726
severino 1592
miritdk 1568
10  peet49 1562
Rep. af skærm vs. pixelfejl.
Fra : Kim Jørgensen


Dato : 29-06-03 17:53

Hej med jer, jeg har et lidt spooky spørgsmål, syntes jeg selv, mon nogle
har en ide om svaret.

Jeg har lige købt en Acer 732 TFT skærm, den er jeg superglad for, jeg købte
den i Electric city, da jeg ville benytte mig af 8 dages returret i tilfælde
af pixelfejl.

Dette var ikke tilfældet, så det var jo super, men så tænkte jeg hvad der
ville ske i en tænkt situation som denne:

Hvis nu skærmen skal til reperation, og den ender med at blive ombyttet, og
man ender op med en med pixelfejl, hvor står man så?

mange producenter har jo en nedskrevet pixelfejl politik.

jeg ville selv mene at de bare havde at smide en uden pixelfejl, man et er
hvad jeg mener, noget andet er virkeligheden.

Nogle bud ?

Mvh.

Kim



 
 
Peter T. (29-06-2003)
Kommentar
Fra : Peter T.


Dato : 29-06-03 18:42

Kim Jørgensen wrote:

> Hvis nu skærmen skal til reperation, og den ender med at blive
> ombyttet, og man ender op med en med pixelfejl, hvor står man så?

Insistér på at den bliver byttet.

> mange producenter har jo en nedskrevet pixelfejl politik.

Ja. Men i min verden er en pixelfejl en defekt. Og det holder altså ikke,
at sælge defekte fladskærme til folk, som feks. arbejder meget med grafik.

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
For dem der VIL citere forkert -> <http://shorterlink.com/?LT93A4>
Eksempel på citatfusk: "I love the smell of new hardware in the morning"

Kim Jørgensen (29-06-2003)
Kommentar
Fra : Kim Jørgensen


Dato : 29-06-03 19:13


"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
news:Xns93A9C86F7EF29muh@212.54.64.135...

> Ja. Men i min verden er en pixelfejl en defekt. Og det holder altså
ikke,
> at sælge defekte fladskærme til folk, som feks. arbejder meget med grafik.

Vi er helt enige om den sag, min case er blot når man har en pixelfejlfri
skærm, og så i andet service øjemed, ender med en med fejl på, og firmaet jo
har redegjorft for deres pixelfejlpolitik.


Mvh.

Kim




Jens C. Hansen [Oden~ (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Jens C. Hansen [Oden~


Dato : 02-07-03 17:22

Kim Jørgensen wrote:
>
> Vi er helt enige om den sag, min case er blot når man har en pixelfejlfri
> skærm, og så i andet service øjemed, ender med en med fejl på, og firmaet jo
> har redegjorft for deres pixelfejlpolitik.

Mon ikke der så gælder en ny 14 dages returret fra man modtager næste skærm?


Kim Jørgensen (03-07-2003)
Kommentar
Fra : Kim Jørgensen


Dato : 03-07-03 08:34


"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> wrote in message
news:3f03055e$0$48909$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Mon ikke der så gælder en ny 14 dages returret fra man modtager næste
skærm?

Mon dog, balladen i den sammenhæng er vel, at butikken står for de 14 dages
returret, men garantiforpligtelsen varetages af producenten, som jo så deres
eget codec for, hvornår der er nok pixelfejl eller ej.

Mvh.

Kim



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste