Hej.
Ja det var præcis det problem du nævnte. Ringede til Teledanmark i dag og
fik det etableret. Første gang jeg prøvede at ringe til mit ekstra nummer
under bundling gik modemet i coma. Men de efterfølgende test opkald fra min
mobiltelefon gik fint i gennem. Så tingene virker altså når bare man har
talt tilstækkeligt mange gange med kundeservice... Det er sgu utroligt at
jeg hver gang jeg har oprettet et eller andet på min linje skal ringe til
dem flere gange før en teknikker gidder at glo på indstillingerne for min
linje. De benytter jo altid det nemmeste svar (du har indstillet dit modem
forkert ring til hotlinen). FLOT. Nå men altså nu ser alt ud til at virke så
endnu en gang tak for hjælpen Martin.
--
Hilsen/Regards Jacob -
http://home.get2net.dk/dx
"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:99tgao$klq$1@tnews.inet.tele.dk...
> Var det det der var problemet?