|
| Ur Fra : Anders Sørensen |
Dato : 26-03-01 19:30 |
|
På min telefon Kirk Delta stiller uret sig efter TeleDanmark, desværre
passer det ikke en pind, i sidste uge var den en time bagefter, siden i
søndags 2 timer, hvad kan man gøre ved det ??
| |
Karsten Jensen (26-03-2001)
| Kommentar Fra : Karsten Jensen |
Dato : 26-03-01 20:48 |
|
"Anders Sørensen" <anders.sorensen@it.dk> skrev i en meddelelse
news:99o2kd$1vks$1@news.cybercity.dk...
> På min telefon Kirk Delta stiller uret sig efter TeleDanmark, desværre
> passer det ikke en pind, i sidste uge var den en time bagefter, siden i
> søndags 2 timer, hvad kan man gøre ved det ??
>
>
Nu er det godt nok en ISDN NG og dermed måske en ISDN telefon, men på min
Kirk Delta II PSTN skal man altså selv stille klokken, og det skulle ikke
undre mig, at det også er tilfældet for ISDN, så prøv at se efter i den
lille vejledning, der lkkker i omskifterboksen til venstre for telefonrøret.
Med venlig hilsen
Karsten Jensen
| |
Martin Højriis Krist~ (26-03-2001)
| Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ |
Dato : 26-03-01 22:26 |
|
"Karsten Jensen" <bito@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:99o6cc$qfc$1@news.inet.tele.dk...
> på min
> Kirk Delta II PSTN skal man altså selv stille klokken, og det skulle ikke
> undre mig, at det også er tilfældet for ISDN
Det er det ikke. Hvert kaldshåndteringssignal indeholder klokken, som
telefonen justerer sig efter
--
Med Venlig Hilsen
Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet
| |
Ole Rasmussen (26-03-2001)
| Kommentar Fra : Ole Rasmussen |
Dato : 26-03-01 23:01 |
|
Hej
"Karsten Jensen" <bito@post5.tele.dk> wrote:
>"Anders Sørensen" <anders.sorensen@it.dk> skrev i en meddelelse
>news:99o2kd$1vks$1@news.cybercity.dk...
>> På min telefon Kirk Delta stiller uret sig efter TeleDanmark, desværre
>> passer det ikke en pind, i sidste uge var den en time bagefter, siden i
>> søndags 2 timer, hvad kan man gøre ved det ??
Hm, lyder lidt mystisk, hér stiller de korrekt, omend TDC er omkring 1
minut 'bagud'. Så fra TDC fungerer det, og jeg formoder at det køres
centralt for hele DK, og ikke på den enkelte central.
>>
>Nu er det godt nok en ISDN NG og dermed måske en ISDN telefon, men på min
>Kirk Delta II PSTN skal man altså selv stille klokken,
ISDN telefoner opdateres automatisk med korrekt dato og klokkeslet via
nettet.
--
M.v.h. Ole®
| |
Bjarke Hansen (26-03-2001)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 26-03-01 21:03 |
|
"Anders Sørensen" <anders.sorensen@it.dk> skrev i en meddelelse
news:99o2kd$1vks$1@news.cybercity.dk...
> På min telefon Kirk Delta stiller uret sig efter TeleDanmark, desværre
> passer det ikke en pind, i sidste uge var den en time bagefter, siden i
> søndags 2 timer, hvad kan man gøre ved det ??
>
Ok, kan det måske ikke være telefonen, der "læser" data´erne forkert?
Mit modem, stiller sig også selv. Og det har altid gået præsis. også skift
fra vinter til sommertid, og omvendt.
Ellers kan der måske være problemer på centralen.
Det er jo måske også den tid, som stilles, som samtalerne bliver takseret
efter!!!
Ikke fordi jeg har en skid forstand på det.. men bare ide´er
| |
Gevaldi (26-03-2001)
| Kommentar Fra : Gevaldi |
Dato : 26-03-01 21:28 |
|
"Anders Sørensen" <anders.sorensen@it.dk> skrev i en meddelelse
news:99o2kd$1vks$1@news.cybercity.dk...
> På min telefon Kirk Delta stiller uret sig efter TeleDanmark, desværre
> passer det ikke en pind, i sidste uge var den en time bagefter, siden i
> søndags 2 timer, hvad kan man gøre ved det ??
Du tror ikke at TDC's ur følger deres aktiekurser?:))
--
Hilsen Gevaldi
Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.
Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.
| |
Martin Højriis Krist~ (26-03-2001)
| Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ |
Dato : 26-03-01 22:25 |
|
"Anders Sørensen" <anders.sorensen@it.dk> skrev i en meddelelse
news:99o2kd$1vks$1@news.cybercity.dk...
> På min telefon Kirk Delta stiller uret sig efter TeleDanmark, desværre
> passer det ikke en pind, i sidste uge var den en time bagefter, siden i
> søndags 2 timer, hvad kan man gøre ved det ??
Er det en ISDN-telefon?
I så fald burde den blive indstillet ved hvert opkald
--
Med Venlig Hilsen
Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet
| |
Bertel Lund Hansen (27-03-2001)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 27-03-01 09:00 |
|
Anders Sørensen skrev:
>På min telefon Kirk Delta stiller uret sig efter TeleDanmark, desværre
>passer det ikke en pind, i sidste uge var den en time bagefter, siden i
>søndags 2 timer, hvad kan man gøre ved det ??
Jeg ved det ikke, men har den en eller anden regional indstilling
så den viser Moskvatid eller sådan noget? Min billige
ISDN-telefon viste korrekt tid hos TD.
| |
Martin Højriis Krist~ (27-03-2001)
| Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ |
Dato : 27-03-01 09:02 |
|
"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:g1i0ct8cnnqhg0gjo2pjks8t3v71290j3n@sunsite.auc.dk...
> >På min telefon Kirk Delta stiller uret sig efter TeleDanmark, desværre
> >passer det ikke en pind
> Jeg ved det ikke, men har den en eller anden regional indstilling
> så den viser Moskvatid eller sådan noget?
Noget sligt findes ikke i ISDN-standarden, og jeg tvivler på at KIRK finder
på noget proprietært.
--
Med Venlig Hilsen
Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet
| |
|
|