/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
NetExpress forbudt for firmaer????
Fra : Lars Jørgen Helbo


Dato : 20-03-01 15:25

Så lykkedes det mig endelig at få lov til at af aflevere min
bestilling på NetExpress - efter en måneds ventetid og to forgæves
forsøg, hvor jeg ikke kunne få lov til at bestille til trods for at
centralen var meldt klar på www.tele.dk.

Men nu lykkedes det altså. Der var imidlertid en ting der undrede mig.
Sælgeren spurgte, om min telefon blev betalt af firmaet. Det synes jeg
er underligt. Telefonen er oprettet i mit navn (hvilket han vel kunne
se, da jeg allerede havde opgivet nummeret), Om en anden så evt.
betaler min telefonregning, kan da ikke vedkomme TDK?

Men begrundelsen var endnu mere besynderlig end som så. Ifølge
sælgeren kan man ikke købe NetExpress, hvis man har firmabetalt
telefon, så _skal_ man have Pro@ccess.

Jeg er godt klar over, at NetExpress er tiltænkt privatkunder og
Pro@ccess henvender sig til firmaer. Men er der ikke valgfrihed? Hvis
et firma vil stille bredbånd til rådighed for sine medarbejdere i
deres private hjem, og de finder at NetExpress er bedre egnet til det
formål, kan de så ikke vælge den løsning?
--
Lars Jørgen Helbo <helbo@bigfoot.com>
http://mrohs-helbo.homepage.dk
http://haurumsall.cjb.net
http://www.salldata.dk

 
 
Soren 'Disky' Reinke (20-03-2001)
Kommentar
Fra : Soren 'Disky' Reinke


Dato : 20-03-01 15:30


"Lars Jørgen Helbo" <helbo@bigfoot.com> wrote in message
news:g0oebtglofhngfi797aelqkv015008edch@4ax.com...
> Så lykkedes det mig endelig at få lov til at af aflevere min
> bestilling på NetExpress - efter en måneds ventetid og to forgæves
> forsøg, hvor jeg ikke kunne få lov til at bestille til trods for at
> centralen var meldt klar på www.tele.dk.
>
> Men nu lykkedes det altså. Der var imidlertid en ting der undrede mig.
> Sælgeren spurgte, om min telefon blev betalt af firmaet. Det synes jeg
> er underligt. Telefonen er oprettet i mit navn (hvilket han vel kunne
> se, da jeg allerede havde opgivet nummeret), Om en anden så evt.
> betaler min telefonregning, kan da ikke vedkomme TDK?
>

Jeg fik at vide det skyldtes at netexpress altid er over samme regning som
telefonen.

I modsætning til ved ProAccess hvor de kan komme på individuelle regninger.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying
Please visit my Freshwater Aquaria Webpage
http://www.disky-design.dk/fish



Lars Jørgen Helbo (20-03-2001)
Kommentar
Fra : Lars Jørgen Helbo


Dato : 20-03-01 16:01

On Tue, 20 Mar 2001 15:30:28 +0100, "Soren 'Disky' Reinke"
<disky@disky-design.ihsyd.dk> wrote:

>Jeg fik at vide det skyldtes at netexpress altid er over samme regning som
>telefonen.

>I modsætning til ved ProAccess hvor de kan komme på individuelle regninger.

Nå sådan. Ja det giver selvfølgelig en vis mening - men det ku' han jo
bare ha' sagt
--
Lars Jørgen Helbo <helbo@bigfoot.com>
http://mrohs-helbo.homepage.dk
http://haurumsall.cjb.net
http://www.salldata.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste