/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Tiscali - problemer
Fra : BB


Dato : 20-02-03 11:25

Hejsa

Jeg fik adsl hos Tiscali i Oktober måned, efter en ventetid
på 2½ måned(som de gav TDC skylden for) og fandt hurtigt
ud af at hastigheden ikke svarere til det jeg havde bestilt/betaler
for, så her begynder mine problemer:

Jeg ringer og ringer, men opgiver tilsidt og sender derefter en email til
dem.

Svaret er: Ring!

Jeg skriver endnu en email og skriver at jeg ikke kan komme igennem.

Svaret er noget i stil med: "Serveren hos din central er overbelastet og
derfor oplever du dårlige ping- og downloadtider, det kan ikke siges
hvornår problemet udbedes".

Herefter sender jeg en email, hvor jeg så foreslår at jeg vil have en
prisreduktion,
for selvfølgelig vil jeg ikke betale fuld pris for et dårligt produkt og
nægter at
betale før vi har fundet ud af en fornuftig aftale.

Jeg hører aldrig fra dem og begynder så at sende nogle emails med jævne
mellemrum, men intet hjælper.

Indtil i december eller januar, hvor jeg modtager et brev om at min linie nu
bliver opsagt
pr. 28 februar.

Derfor ringer jeg igen og kommer igennem efter ½ times tid. Jeg forklarer
min situation og
møder forståelse fra hende jeg snakker med, hun beder mig dog om at sende et
brev til
Tiscali hvor jeg udtrykker min "klage".

I brevet skrev jeg bla. at jeg (modvilligt) ville betale abonnementet, fordi
jeg har brugt forbindelsen til
at surfe og tjekke mail.

Det eneste jeg får ud af dette brev er en rykker, hvorpå de truer med at
lukke min forbindelse.

Det er nu 3 uger siden jeg sendte brevet og har intet hørt og igår blev min
forbindelse så lukket.

Hvad synes I om denne sag og hvad dælen skal jeg stille op?

Jeg har ringet før for at høre om de har modtaget mit brev, hvilket
de svarer ja til, derudover kan de intet fortælle mig.

mvh. BB



 
 
BB (20-02-2003)
Kommentar
Fra : BB


Dato : 20-02-03 11:28

Glemte lige at skrive at grunden til at jeg er blevet opsagt er fordi
Tiscali ikke længere kan tilbyde adsl til mit område (Odense N).

Hænger dette mon sammen med den overbelastede server?

Mvh. BB
"BB" <BB@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:b32adc$85o$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa
>
> Jeg fik adsl hos Tiscali i Oktober måned, efter en ventetid
> på 2½ måned(som de gav TDC skylden for) og fandt hurtigt
> ud af at hastigheden ikke svarere til det jeg havde bestilt/betaler
> for, så her begynder mine problemer:
>
> Jeg ringer og ringer, men opgiver tilsidt og sender derefter en email til
> dem.
>
> Svaret er: Ring!
>
> Jeg skriver endnu en email og skriver at jeg ikke kan komme igennem.
>
> Svaret er noget i stil med: "Serveren hos din central er overbelastet og
> derfor oplever du dårlige ping- og downloadtider, det kan ikke siges
> hvornår problemet udbedes".
>
> Herefter sender jeg en email, hvor jeg så foreslår at jeg vil have en
> prisreduktion,
> for selvfølgelig vil jeg ikke betale fuld pris for et dårligt produkt og
> nægter at
> betale før vi har fundet ud af en fornuftig aftale.
>
> Jeg hører aldrig fra dem og begynder så at sende nogle emails med jævne
> mellemrum, men intet hjælper.
>
> Indtil i december eller januar, hvor jeg modtager et brev om at min linie
nu
> bliver opsagt
> pr. 28 februar.
>
> Derfor ringer jeg igen og kommer igennem efter ½ times tid. Jeg forklarer
> min situation og
> møder forståelse fra hende jeg snakker med, hun beder mig dog om at sende
et
> brev til
> Tiscali hvor jeg udtrykker min "klage".
>
> I brevet skrev jeg bla. at jeg (modvilligt) ville betale abonnementet,
fordi
> jeg har brugt forbindelsen til
> at surfe og tjekke mail.
>
> Det eneste jeg får ud af dette brev er en rykker, hvorpå de truer med at
> lukke min forbindelse.
>
> Det er nu 3 uger siden jeg sendte brevet og har intet hørt og igår blev
min
> forbindelse så lukket.
>
> Hvad synes I om denne sag og hvad dælen skal jeg stille op?
>
> Jeg har ringet før for at høre om de har modtaget mit brev, hvilket
> de svarer ja til, derudover kan de intet fortælle mig.
>
> mvh. BB
>
>



Palle Jensen (20-02-2003)
Kommentar
Fra : Palle Jensen


Dato : 20-02-03 14:27

> Glemte lige at skrive at grunden til at jeg er blevet opsagt er
> fordi Tiscali ikke længere kan tilbyde adsl til mit område
> (Odense N).
>
> Hænger dette mon sammen med den overbelastede server?

Hænger vist sammen med at der ikke er så mange koblet op på din
central og at der er for mange omkostninger ved at køre den.

Derfor er det første svar du har fået efter min mening en lille smule
skummelt. Men uden at kende de enkelte detajler er det selvfølglig
svært at sige.

Uanset hvordan man vender og drejer det, så behandler Tiscali nok
deres kunder en smule uanstændigt.. Jeg tror ikke der er meget
andet tilbage end Ekstra Bladet og rene ord for pengene...

--
Palle Jensen

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste