/ Forside / Teknologi / Hardware / Skærme / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Skærme
#NavnPoint
refi 6152
tedd 4669
Klaudi 3599
Fijala 3554
transor 2447
pallebhan.. 2000
Teil 1726
severino 1592
miritdk 1568
10  peet49 1562
Samsung SyncMaster 900SL+
Fra : S@ndman


Dato : 07-03-01 15:50

Hejsa,

Jeg har lige købt subj., hvordan kan jeg instille den så den ikke buer ned
foroven i billedet og omvendt forneden..?? Jeg kan ikke finde instillingen
for det.

Jimmy



 
 
DaWizeGuy (08-03-2001)
Kommentar
Fra : DaWizeGuy


Dato : 08-03-01 16:41


"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in message
news:985i2o$2ptv$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa,
>
> Jeg har lige købt subj., hvordan kan jeg instille den så den ikke buer ned
> foroven i billedet og omvendt forneden..?? Jeg kan ikke finde instillingen
> for det.

Det kan du ikke


Jeg har netop talt med Anovo Danmark (fordi min skærm har en anden fejl),
som supporterer Samsung i Danmark, og den flinke dame oplyste at den fejl du
beskriver findes på næsten alle de skærme der er solgt i den seneste tid.
Heldigvis er der tre års on-site ombytningsgarnti, hvilket betyder, at de
kommer hjem til dig og bytter skærmen, hvis du faxer en kopi af din
købskvittering, serienummeret bag på skærmen og en fejlbeskrivelse til Anovo
Danmark faxnr. 70107102. Du kan også ringe til dem på tlf. 70107101.

---
Mvh
Anders



Kaunda (08-03-2001)
Kommentar
Fra : Kaunda


Dato : 08-03-01 18:41


"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:985i2o$2ptv$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa,
>
> Jeg har lige købt subj., hvordan kan jeg instille den så den ikke buer ned
> foroven i billedet og omvendt forneden..?? Jeg kan ikke finde instillingen
> for det.

Hvor meget buer det?
Jeg har også lige købt tilsvarende skærm, og jeg kan da godt se at den buer
lidt
indad.
Efter jeg har lagt mærke til det ser jeg det sgu hele tiden.....
Ellers er det da en god skærm.

Mvh Kenneth



S@ndman (08-03-2001)
Kommentar
Fra : S@ndman


Dato : 08-03-01 21:21

> > Hejsa,
> >
> > Jeg har lige købt subj., hvordan kan jeg instille den så den ikke buer
ned
> > foroven i billedet og omvendt forneden..?? Jeg kan ikke finde
instillingen
> > for det.
>
> Hvor meget buer det?
> Jeg har også lige købt tilsvarende skærm, og jeg kan da godt se at den
buer
> lidt
> indad.
> Efter jeg har lagt mærke til det ser jeg det sgu hele tiden.....
> Ellers er det da en god skærm.
>
> Mvh Kenneth
>
Jeg synes den buer nok til at man ser det hele tiden og det er et
irritationsmoment...

Jimmy



DaWizeGuy (08-03-2001)
Kommentar
Fra : DaWizeGuy


Dato : 08-03-01 21:33


"Kaunda" <Mig@post.hus.dk> wrote in message
news:988fvo$j8s$1@news.opasia.dk...
>
> "S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:985i2o$2ptv$1@news.cybercity.dk...
> > Hejsa,
> >
> > Jeg har lige købt subj., hvordan kan jeg instille den så den ikke buer
ned
> > foroven i billedet og omvendt forneden..?? Jeg kan ikke finde
instillingen
> > for det.
>
> Hvor meget buer det?
> Jeg har også lige købt tilsvarende skærm, og jeg kan da godt se at den
buer
> lidt
> indad.
> Efter jeg har lagt mærke til det ser jeg det sgu hele tiden.....
> Ellers er det da en god skærm.

Gør som os andre: fax til Anovo og få den ombyttet!

---
Mvh
Anders



Kaunda (09-03-2001)
Kommentar
Fra : Kaunda


Dato : 09-03-01 14:11


"DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse
news:988q5k$r98$1@news.net.uni-c.dk...
>
> Gør som os andre: fax til Anovo og få den ombyttet!

hejsa

Jeg sendte en e-mail til dem i dag, og jeg fik svar efter 25 minutter. (god
service, det lover godt)

Men de ombytter den desværre ikke.

Citat fra mail : Vi kan desvære ikke ombytte skærmen til en anden idet det
er en generel
fejl, men vi laver skærmene så hurtigt som overhovedet muligt.

Det er en skam, men det er til at leve med.

Så nu er fax´en sendt.

Tak for de hurtige svar.

Mvh

Kenneth



Jakob Levisen (11-03-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Levisen


Dato : 11-03-01 01:54


Kaunda skrev i meddelelsen <98akj5$17u$1@news.opasia.dk>...
>
>"DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse
>news:988q5k$r98$1@news.net.uni-c.dk...
>>
>> Gør som os andre: fax til Anovo og få den ombyttet!
>
>hejsa
>
>Jeg sendte en e-mail til dem i dag, og jeg fik svar efter 25 minutter. (god
>service, det lover godt)
>
>Men de ombytter den desværre ikke.
>
>Citat fra mail : Vi kan desvære ikke ombytte skærmen til en anden idet det
>er en generel
>fejl, men vi laver skærmene så hurtigt som overhovedet muligt.
>
>Det er en skam, men det er til at leve med.
>
>Så nu er fax´en sendt.
>
>Tak for de hurtige svar.
>
>Mvh
>
>Kenneth
>
Er det en fejl som opstår hen ad vejen, eller er skærmen født med den ?
Ville det kunne betale sig at få skærmen demonstreret i butikken og ved
selvsyn konstatere om fejlen er der, eller kan man risikere at den pludselig
dukker op ?

venlig hilsen Jakob



Kaunda (11-03-2001)
Kommentar
Fra : Kaunda


Dato : 11-03-01 10:18


"Jakob Levisen" <jakobl@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:98eiel$5il$1@news.inet.tele.dk...

> Er det en fejl som opstår hen ad vejen, eller er skærmen født med den ?
> Ville det kunne betale sig at få skærmen demonstreret i butikken og ved
> selvsyn konstatere om fejlen er der, eller kan man risikere at den
pludselig
> dukker op ?

Efter hvad jeg kunne forstå på Anovo så er det en fejl fra fabrikken, Det er
derfor
at de ikke bare kunne bytte den.

På min skærm var fejlen der da jeg fik den.

Problemet ved at få skærmen demonstreret i butikken, kunne være at du kikker
på en
demo og der efter får en skærm fra lageret.

Mvh Kenneth




Jakob Levisen (11-03-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Levisen


Dato : 11-03-01 12:16


Kaunda skrev i meddelelsen <98ffl2$qij$1@news.opasia.dk>...
>
>"Jakob Levisen" <jakobl@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>news:98eiel$5il$1@news.inet.tele.dk...
>
>> Er det en fejl som opstår hen ad vejen, eller er skærmen født med den ?
>> Ville det kunne betale sig at få skærmen demonstreret i butikken og ved
>> selvsyn konstatere om fejlen er der, eller kan man risikere at den
>pludselig
>> dukker op ?
>
>Efter hvad jeg kunne forstå på Anovo så er det en fejl fra fabrikken, Det
er
>derfor
>at de ikke bare kunne bytte den.
>
>På min skærm var fejlen der da jeg fik den.
>
>Problemet ved at få skærmen demonstreret i butikken, kunne være at du
kikker
>på en
>demo og der efter får en skærm fra lageret.
>
>Mvh Kenneth
>
Jeg har nu tænkt mig at få demonstreret den aktuelle skærm som jeg skal have
med hjem...hvis den så viser sig at være defekt, så skal butikken vel have
den byttet under alle omstændigheder. Men måske er det for meget at forlange
af butikken ?

venlig hilsen Jakob



Thomas (12-03-2001)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 12-03-01 13:21

> Jeg har nu tænkt mig at få demonstreret den aktuelle skærm som jeg skal
have
> med hjem...hvis den så viser sig at være defekt, så skal butikken vel have
> den byttet under alle omstændigheder. Men måske er det for meget at
forlange
> af butikken ?

Hvis butikken ikke vil vise dig skærmen i butikken, kan de vel næppe
betragtes som seriøse...?

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial




Jakob Levisen (13-03-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Levisen


Dato : 13-03-01 00:44



>Hvis butikken ikke vil vise dig skærmen i butikken, kan de vel næppe
>betragtes som seriøse...?
>
Tjaa...jeg emailede dem i lørdags med netop dette spørgsmål og har da ikke
fået svar endnu. Så jeg ved ikke rigtigt, men regner med at tage derned en
af de nærmeste dage og snakke med dem. Så må vi se hvad de siger.

venlig hilsen Jakob



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408934
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste