/ Forside / Teknologi / Hardware / Skærme / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Skærme
#NavnPoint
refi 6152
tedd 4669
Klaudi 3599
Fijala 3554
transor 2447
pallebhan.. 2000
Teil 1726
severino 1592
miritdk 1568
10  peet49 1562
Samsung Syncmaster 959NF brummer i standby~
Fra : Reno Raines


Dato : 07-12-02 11:47

Har andre oplevet subj? Det debuterede efter at jeg havde flyttet skærmen.

mvh


 
 
Herbert (07-12-2002)
Kommentar
Fra : Herbert


Dato : 07-12-02 17:05


> Har andre oplevet subj? Det debuterede efter at jeg havde flyttet skærmen.
>
Har oplevet samme ting med mig 757NF. Har endda været byttet 2 gange og
den nr.3 som jeg har nu har samme problem. Desuden har alle 3 haft/har
forskelige geometri fejl.

Kan kun sige en ting! Få den byttet hvis du stadigvæk har garanti på den og
bliv ved til du er tilfreds!

Mvh
Erik



Bjarke Hansen (08-12-2002)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 08-12-02 23:37

"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> wrote in message
news:ast66n$lk2$1@news.cybercity.dk...
>
> > Har andre oplevet subj? Det debuterede efter at jeg havde flyttet
skærmen.
> >
> Har oplevet samme ting med mig 757NF. Har endda været byttet 2 gange
og
> den nr.3 som jeg har nu har samme problem. Desuden har alle 3 haft/har
> forskelige geometri fejl.
>
> Kan kun sige en ting! Få den byttet hvis du stadigvæk har garanti på den
og
> bliv ved til du er tilfreds!

Jeg sidder nu med min 4 Samsung 900SL+ skærm

De samme ting bliver ved med at gå igen. Mens geometrien er forskellig for
hver gang.... Men med Anovo som før byttede skærmene.. Fik man da en ny, som
virkede perfekt.. Men altså kun 1 år.. Hvor den begynder at brumme, summe og
komme fejl i billedet. Her er det ekko der er mest synligt... Nu sidder jeg
med den 2 skærm, ombyttet af det svenske Antaservice.... Ja service er der
ikke meget af... Her for man leveret gamle modeller der er over 1 år ældre
end tidligere skærm.. og det bliver ved med at være samme fejl de kommer
tilbage i.. Samtidigt med at man skal bikse op på posthuset med en
kæmpepakke, som de ikke engang gider at tage imod, da de siger de ikke kan
sende over 20 KG til sverige.. Selvom sidste pakke vejede 24 Kg, fik jeg dem
overtalt til at modtage den.. den kom dog også frem...

Men har nu modtaget endnu en skærm, og den skal samme vej igen.. Så det er
fast arbejde at arbejde samme med antaservice... De har ikke engang svaret
på email.. heller ikke den ansvarlige gider svarer på noget som helst... De
siger bare i telefonen at man skal udfylde endnu en fejlrapport.. Hvorefter
jeg godt ved hvad der sker.. at man igen modtager en gammelskærm, der både
summer i stanby og funktion, uskævt billede, er snavset og jeg ved ikke
hvad... Jeg har sådanset krævet at modtage en anden Samsung skærm, da det er
de samme fejl der kommer igen og igen.. Men det sender mig bare endnu en
900SL´er.. selvom jeg har prøvet at få en dialog igennem, om det ikke var
muligt med en anden skærm.. Men de svarer som omtalt ikke på emails.. og
kontordullen siger bare det samme, som et bånd. Samsung kundeservice
henviser også bare til antaservice.. Det må sku være korrupt..

Men altså, det er nu min 4 skærm jeg sidder med.. og den skal også til
sverige, det er sikkert.



Dennis Lerche (12-12-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Lerche


Dato : 12-12-02 16:29

> Men altså, det er nu min 4 skærm jeg sidder med.. og den skal også til
> sverige, det er sikkert.

Prøv at skrive til Samsung om det virkelig passe at de vil have tilknyttet en
så dårlig service til deres navn.

Dennis


Thomas Krath (07-12-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Krath


Dato : 07-12-02 17:54

> Har andre oplevet subj?

Nix...

--
Mvh/Thomas Krath
http://nissan.tkrath.dk - Almera GTi @ 159hk/186nm [SÆLGES]

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk



Jeppe Vesterbæk (13-12-2002)
Kommentar
Fra : Jeppe Vesterbæk


Dato : 13-12-02 00:29

> Har andre oplevet subj?

Ja, min nuværende 959NF gør samme ting, endda også også ved specielle
refresh rates. Desuden har skærmen også lidt geometriproblemer. Jeg orker
bare ikke at få den ombyttet, da Samsungs åbenbare defination af hvad "on
site garanti" er, skuffer mig meget. Jeg har ikke umiddelbart mulighed for
at få min skræm transporteret til posthuset, så det var den garanti ... Hvis
samsung ikke får rettet op på deres service, er dette så absolut min sidste
samsungskræm!

/Jeppe



Herbert (13-12-2002)
Kommentar
Fra : Herbert


Dato : 13-12-02 12:54


>
> Ja, min nuværende 959NF gør samme ting, endda også også ved specielle
> refresh rates. Desuden har skærmen også lidt geometriproblemer. Jeg orker
> bare ikke at få den ombyttet, da Samsungs åbenbare defination af hvad "on
> site garanti" er, skuffer mig meget. Jeg har ikke umiddelbart mulighed for
> at få min skræm transporteret til posthuset, så det var den garanti ...
Hvis
> samsung ikke får rettet op på deres service, er dette så absolut min
sidste
> samsungskræm!
>
> /Jeppe


Jeg har fået Postdanmark til, at hente mine returskærme. Det vil de gerne
sålænge, at man har en returseddel!

/Erik



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste