/ Forside / Teknologi / Udvikling / PHP / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
PHP
#NavnPoint
rfh 3959
natmaden 3372
poul_from 3310
funbreak 2700
stone47 2230
Jin2k 1960
Angband 1743
Bjerner 1249
refi 1185
10  Interkril.. 1146
Gratis web hotel med php3/4 og MySQL serve~
Fra : Allan Madsen


Dato : 02-03-01 15:04

Hej nogle der ved hvor man kan finde "emne"

--
Med venlig hilsen / Yours
Allan Madsen
alm@123mail.dk
http://home.123mail.dk/~alm



 
 
Mickey (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 02-03-01 15:24

"Allan Madsen" <alm@123mail.dk> skrev i en meddelelse
news:eNNn6.2588$fK3.82299@news000.worldonline.dk...
> Hej nogle der ved hvor man kan finde "emne"

formentlig ingen steder.... - MySQL er forholdsvist dyrt de fleste
steder :(


--
Mickey



Henrik Hansen (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Hansen


Dato : 02-03-01 15:52

"Mickey" <news001@susie.dyndns.dk> wrote:

> "Allan Madsen" <alm@123mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:eNNn6.2588$fK3.82299@news000.worldonline.dk...
> > Hej nogle der ved hvor man kan finde "emne"
>
> formentlig ingen steder.... - MySQL er forholdsvist dyrt de fleste
> steder :(

ohh ja hele 100 kr om måneder det er jo HEEELT vildt (not)

--
Henrik Hansen

Ghashûl (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Ghashûl


Dato : 02-03-01 15:57

On 02 Mar 2001 15:52:12 +0100, Henrik Hansen <hh@mailserver.dk> wrote:

>ohh ja hele 100 kr om måneder det er jo HEEELT vildt (not)

Må jeg have lov at gætte at du _ikke_ er studerende?

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629
E-mail: stefan@bruhn.to
URL: http://www.ghashul.dk

Søren Boll Overgaard (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Søren Boll Overgaard


Dato : 02-03-01 16:04

On Fri, 02 Mar 2001 15:57:19 +0100, Ghashûl wrote:
>On 02 Mar 2001 15:52:12 +0100, Henrik Hansen <hh@mailserver.dk> wrote:
>
>>ohh ja hele 100 kr om måneder det er jo HEEELT vildt (not)
>
>Må jeg have lov at gætte at du _ikke_ er studerende?

Det er jeg.
Og 100 kroner om måneden er ikke ret meget.
Specielt ikke sammenlignet med at 100 kroner, rundt regnet, svarer til 2
store fadøl.

--
Søren O.

Nu med stresset chef[TM]
http://chewbacca.dk/disclaimer/

Ghashûl (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Ghashûl


Dato : 02-03-01 16:18

On 2 Mar 2001 15:04:05 GMT, luser@inet.tele.fw1.dk (Søren Boll
Overgaard) wrote:

>On Fri, 02 Mar 2001 15:57:19 +0100, Ghashûl wrote:
>>On 02 Mar 2001 15:52:12 +0100, Henrik Hansen <hh@mailserver.dk> wrote:
>>
>>>ohh ja hele 100 kr om måneder det er jo HEEELT vildt (not)
>>
>>Må jeg have lov at gætte at du _ikke_ er studerende?
>
>Det er jeg.
>Og 100 kroner om måneden er ikke ret meget.
>Specielt ikke sammenlignet med at 100 kroner, rundt regnet, svarer til 2
>store fadøl.

Det kan være det går lidt lettere når man får SU...
Jeg har 300 kroner om måneden i overskud efter at have betalt
regninger og jeg har ikke ligefrem lyst til at bruge en trediedel på
et webhotel.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629
E-mail: stefan@bruhn.to
URL: http://www.ghashul.dk

Søren Boll Overgaard (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Søren Boll Overgaard


Dato : 02-03-01 16:21

On Fri, 02 Mar 2001 16:17:51 +0100, Ghashûl wrote:

>>>>ohh ja hele 100 kr om måneder det er jo HEEELT vildt (not)
>>>
>>>Må jeg have lov at gætte at du _ikke_ er studerende?
>>
>>Det er jeg.
>>Og 100 kroner om måneden er ikke ret meget.
>>Specielt ikke sammenlignet med at 100 kroner, rundt regnet, svarer til 2
>>store fadøl.
>
>Det kan være det går lidt lettere når man får SU...
>Jeg har 300 kroner om måneden i overskud efter at have betalt
>regninger og jeg har ikke ligefrem lyst til at bruge en trediedel på
>et webhotel.

Hvis du ikke får (eller kan få) SU, er du ikke studerende.
Hvis du bor hjemme, så bed din mor om et webhotel.

FUT:

--
Søren O.

Nu med stresset chef[TM]
http://chewbacca.dk/disclaimer/

Niels Andersen (03-03-2001)
Kommentar
Fra : Niels Andersen


Dato : 03-03-01 11:34

"Søren Boll Overgaard" <luser@inet.tele.fw1.dk> skrev i en meddelelse
news:slrn99vehp.ccb.luser@bilbo.tolkien.dk...

Undskyld jeg ikke respekterer din FUT, selv om dette ikke er on-topic.
Jeg vil bare rette et par fejl som jeg synes er meget væsentlige.

> >Det kan være det går lidt lettere når man får SU...
> Hvis du ikke får (eller kan få) SU, er du ikke studerende.

Man får først SU op til et kvartal efter man fylder 18.

> Hvis du bor hjemme, så bed din mor om et webhotel.

Det er ikke alle der bor hjemme, som er gode venner med sine forældre.
Og selv dem der er, får ikke altid ting bare fordi de beder om det.

Hvis man er under 18, er det ikke nemt at klare sig økonimisk, hvis ikke man
får hjælp. Vores samfund er altså bygget op over at man får hjælp af sine
forældre til man er etableret med fast job og det hele.
Hvis man fx. bliver uvenner med sine forældre omkring 16-års alderen, bliver
smidt ud som 18-årig, og egentlig gerne vil have en uddannelse, så har man
det altså ikke nemt økonomisk.

Men selv om ens situation ikke er helt så gal, så er det jo altså ikke noget
man har lyst til at fortælle om, bare fordi man leder efter en gratis
service på nettet. Det burde heller ikke være nødvendigt. Fyren kunne jo
godt være klar over, at der er en grund til at der findes betalingshoteller,
selv om der er nogen gratis der tilbyder "det samme".

I øvrigt findes der efterhånden mange gode, gratis ting. Hvis nu nogen siger
"Jeg er utilfreds med min hammer-dyre NT-server, findes der et bedre OS, der
er gratis?" - så er svarende mange: Linux, BSD osv. Selvfølgelig er det
subjektivt hvad der er bedst, men de gratis alternativer kan sagtens
konkurere.

Lige lidt raseri over folk der endnu engang kommer lidt for langt væk fra
emnet, men mest over Søren der tilsyneladende aldrig har været en almindelig
17-årig, eller måske har glemt hvordan det var.

Endnu engang undskyld det off-topic indlæg, det er ellers ikke min stil.

FUT selv til der hvor dit svar er mest relevant. Fx. dk.admin.netikette,
eller et sted hvor man kan diskutere SU og unges økonomiske problemer, og
hvad det offentlige (ikke) gør for unge der ikke har fuld opbakning
hjemmefra.


Mvh.

Niels Andersen



Michael Lyngbøl (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Michael Lyngbøl


Dato : 02-03-01 16:23

On Fri, 02 Mar 2001 16:17:51 +0100, Ghashûl wrote:
>
>Det kan være det går lidt lettere når man får SU...
>Jeg har 300 kroner om måneden i overskud efter at have betalt
>regninger og jeg har ikke ligefrem lyst til at bruge en trediedel på
>et webhotel.

Men du har råd til at betale 300+ kr/mnd. for en ADSL-fætter:

NNTP-Posting-Host: port63.cvx1-hi.ppp.cybercity.dk (212.242.236.64)

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Ghashûl (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Ghashûl


Dato : 02-03-01 16:27

On 2 Mar 2001 15:23:15 GMT, lyngbol@c.dk (Michael Lyngbøl) wrote:

>On Fri, 02 Mar 2001 16:17:51 +0100, Ghashûl wrote:
>>
>>Det kan være det går lidt lettere når man får SU...
>>Jeg har 300 kroner om måneden i overskud efter at have betalt
>>regninger og jeg har ikke ligefrem lyst til at bruge en trediedel på
>>et webhotel.
>
>Men du har råd til at betale 300+ kr/mnd. for en ADSL-fætter:
>
>NNTP-Posting-Host: port63.cvx1-hi.ppp.cybercity.dk (212.242.236.64)

Jeg har ikke ADSL. Kører ISDN.
Men du har ret, jeg har råd til de 250,- det vil koste når ADSL kommer
her, men jeg har ikke råd til både webhotel og ADSL.
Jeg anser ADSL for vigtigere end et webhotel.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629
E-mail: stefan@bruhn.to
URL: http://www.ghashul.dk

Michael Lyngbøl (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Michael Lyngbøl


Dato : 02-03-01 16:27

On Fri, 02 Mar 2001 16:26:59 +0100, Ghashûl wrote:
>>
>>Men du har råd til at betale 300+ kr/mnd. for en ADSL-fætter:
>>
>>NNTP-Posting-Host: port63.cvx1-hi.ppp.cybercity.dk (212.242.236.64)
>
>Jeg har ikke ADSL. Kører ISDN.

doh! min fejl.

>Men du har ret, jeg har råd til de 250,- det vil koste når ADSL kommer
>her, men jeg har ikke råd til både webhotel og ADSL.
>Jeg anser ADSL for vigtigere end et webhotel.

Så host det selv. Man kan ikke få alt foræret til 0kr/mnd. her i livet.

FUT: some where

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Ghashûl (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Ghashûl


Dato : 02-03-01 16:32

On 2 Mar 2001 15:27:26 GMT, lyngbol@c.dk (Michael Lyngbøl) wrote:

>Så host det selv. Man kan ikke få alt foræret til 0kr/mnd. her i livet.

Det har jeg også planlagt hvis jeg ikke finder et webhotel.
Det undrer mig bare at man kan finde gratis hoteller med WinNT og IIS
som jo er et dyrt OS, men ikke med Apache, PHP og MySQL på Linux som
jo bekendt alle er gratis.

Men nu har jeg jo ikke ADSL endnu så det er lidt svært da CC ikke
tillader at være online 24/7

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629
E-mail: stefan@bruhn.to
URL: http://www.ghashul.dk

Michael Lyngbøl (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Michael Lyngbøl


Dato : 02-03-01 18:30

On Fri, 02 Mar 2001 16:31:31 +0100, Ghashûl wrote:
>
>>Så host det selv. Man kan ikke få alt foræret til 0kr/mnd. her i livet.
>
>Det har jeg også planlagt hvis jeg ikke finder et webhotel.
>Det undrer mig bare at man kan finde gratis hoteller med WinNT og IIS
>som jo er et dyrt OS, men ikke med Apache, PHP og MySQL på Linux som

Så må det jo blot stå hen i det uvisse om de har betalt licens.

M$ er nok lettere en UNIX.

>Men nu har jeg jo ikke ADSL endnu så det er lidt svært da CC ikke
>tillader at være online 24/7

Jo, vel en ADSL.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Ghashûl (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Ghashûl


Dato : 02-03-01 18:55

On 2 Mar 2001 17:29:59 GMT, lyngbol@c.dk (Michael Lyngbøl) wrote:

>Jo, vel en ADSL.

Jaja, men nu var det jo ISDN jeg havde ;)

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629
E-mail: stefan@bruhn.to
URL: http://www.ghashul.dk

Erwin Lansing (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Erwin Lansing


Dato : 02-03-01 18:30

In article <g3fv9tsd264ef6c4925pe109esfdh86bt4@ghashul.dk>, Ghashûl wrote:
>On 2 Mar 2001 15:27:26 GMT, lyngbol@c.dk (Michael Lyngbøl) wrote:
>
>>Så host det selv. Man kan ikke få alt foræret til 0kr/mnd. her i livet.
>
>Det har jeg også planlagt hvis jeg ikke finder et webhotel.
>Det undrer mig bare at man kan finde gratis hoteller med WinNT og IIS
>som jo er et dyrt OS, men ikke med Apache, PHP og MySQL på Linux som
>jo bekendt alle er gratis.
>
og trafik? og personale? det er også gratis?

--
Erwin Lansing       --       abe.fnidder.dk   

"Documentation is like sex: when it's good, it is very, very
good; and when it's bad, it's better then nothing"
-- Dick Brandon

Ghashûl (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Ghashûl


Dato : 02-03-01 18:54

On 2 Mar 2001 17:29:59 GMT, erwin@bavian.fnidder.dk (Erwin Lansing)
wrote:

>og trafik? og personale? det er også gratis?

Ja, jeg betaler i hvert fald ingen ting, og det er en NT server.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629
E-mail: stefan@bruhn.to
URL: http://www.ghashul.dk

Thomas Jensen, pil.d~ (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen, pil.d~


Dato : 02-03-01 16:27

On 2 Mar 2001 15:23:15 GMT, lyngbol@c.dk (Michael Lyngbøl) wrote:

>On Fri, 02 Mar 2001 16:17:51 +0100, Ghashûl wrote:
>>
>>Det kan være det går lidt lettere når man får SU...
>>Jeg har 300 kroner om måneden i overskud efter at have betalt
>>regninger og jeg har ikke ligefrem lyst til at bruge en trediedel på
>>et webhotel.
>
>Men du har råd til at betale 300+ kr/mnd. for en ADSL-fætter:
>
>NNTP-Posting-Host: port63.cvx1-hi.ppp.cybercity.dk (212.242.236.64)

personligt vil jeg da i al fald også prioritere ok IP mere end 3 gange
højere end ok webflaf

fut, eod, slut, fredagsøl, nu, bye

--
vh
Thomas Jensen
PHP-freelancere søges:
http://pil.dk/kontakt/freelancere.php

Michael Lyngbøl (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Michael Lyngbøl


Dato : 02-03-01 16:22

On Fri, 02 Mar 2001 15:57:19 +0100, Ghashûl wrote:
>
>>ohh ja hele 100 kr om måneder det er jo HEEELT vildt (not)
>
>Må jeg have lov at gætte at du _ikke_ er studerende?

Hvis du skar ned på dine daglige besøg på McD, skulle der nok være råd.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Ghashûl (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Ghashûl


Dato : 02-03-01 16:29

On 2 Mar 2001 15:22:00 GMT, lyngbol@c.dk (Michael Lyngbøl) wrote:

>On Fri, 02 Mar 2001 15:57:19 +0100, Ghashûl wrote:
>>
>>>ohh ja hele 100 kr om måneder det er jo HEEELT vildt (not)
>>
>>Må jeg have lov at gætte at du _ikke_ er studerende?
>
>Hvis du skar ned på dine daglige besøg på McD, skulle der nok være råd.

Jeg går ikke på McD nogensinde. Det har jeg sq ikke råd til.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629
E-mail: stefan@bruhn.to
URL: http://www.ghashul.dk

Henrik Hansen (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Hansen


Dato : 02-03-01 16:33

Ghashûl <ghashul@ghashul.dk> wrote:

> On 02 Mar 2001 15:52:12 +0100, Henrik Hansen <hh@mailserver.dk> wrote:
>
> >ohh ja hele 100 kr om måneder det er jo HEEELT vildt (not)
>
> Må jeg have lov at gætte at du _ikke_ er studerende?

korrekt, og det er dejligt :=)

--
Henrik Hansen

Mickey (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 02-03-01 16:34

"Henrik Hansen" <hh@mailserver.dk> skrev i en meddelelse
news:u7l282pgj.fsf@mailserver.dk...
> "Mickey" <news001@susie.dyndns.dk> wrote:
>
> > "Allan Madsen" <alm@123mail.dk> skrev i en meddelelse
> > news:eNNn6.2588$fK3.82299@news000.worldonline.dk...
> > > Hej nogle der ved hvor man kan finde "emne"
> >
> > formentlig ingen steder.... - MySQL er forholdsvist dyrt de
fleste
> > steder :(
>
> ohh ja hele 100 kr om måneder det er jo HEEELT vildt (not)

jatak, men i forhold til gratis og at det er OVEN i den normale pris
syns jeg det er halvdyrt!



Henrik Hansen (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Hansen


Dato : 02-03-01 16:42

"Mickey" <news001@susie.dyndns.dk> wrote:

> "Henrik Hansen" <hh@mailserver.dk> skrev i en meddelelse
> news:u7l282pgj.fsf@mailserver.dk...
> > "Mickey" <news001@susie.dyndns.dk> wrote:
> >
> > > "Allan Madsen" <alm@123mail.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:eNNn6.2588$fK3.82299@news000.worldonline.dk...
> > > > Hej nogle der ved hvor man kan finde "emne"
> > >
> > > formentlig ingen steder.... - MySQL er forholdsvist dyrt de
> fleste
> > > steder :(
> >
> > ohh ja hele 100 kr om måneder det er jo HEEELT vildt (not)
>
> jatak, men i forhold til gratis og at det er OVEN i den normale pris
> syns jeg det er halvdyrt!

fordelen ved betaling er at du kan regne med din service

--
Henrik Hansen

Mickey (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 02-03-01 17:31

"Henrik Hansen" <hh@mailserver.dk> skrev i en meddelelse
news:u7l2841pm.fsf@mailserver.dk...

> > > ohh ja hele 100 kr om måneder det er jo HEEELT vildt (not)
> >
> > jatak, men i forhold til gratis og at det er OVEN i den normale
pris
> > syns jeg det er halvdyrt!
>
> fordelen ved betaling er at du kan regne med din service

jatak, den erfaring har jeg også gjort mig! (har en gratis side der
præsterede 26 nedbrud på en uge - så store at serverrat.com
registrerede dem! - derudover var den totalt langsom!)

- men derfor syns jeg stadig at f.eks. enavn der tager 399kr/år oven
i prisen for at at MySQL er lige lovlig grådige!


--
Mickey



Jakob Kirkegaard (12-03-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Kirkegaard


Dato : 12-03-01 12:30

Henrik Hansen wrote:
> "Mickey" <news001@susie.dyndns.dk> wrote:
>
> > "Allan Madsen" <alm@123mail.dk> skrev i en meddelelse
> > news:eNNn6.2588$fK3.82299@news000.worldonline.dk...
> > > Hej nogle der ved hvor man kan finde "emne"
> >
> > formentlig ingen steder.... - MySQL er forholdsvist dyrt de fleste
> > steder :(
>
> ohh ja hele 100 kr om måneder det er jo HEEELT vildt (not)

Hvor kan det lade sig gøre til 100 kr om måneden?

mvh
Jakob Kirkegaard

Henrik Petersen (12-03-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Petersen


Dato : 12-03-01 12:45

> > > > Hej nogle der ved hvor man kan finde "emne"
> > >
> > > formentlig ingen steder.... - MySQL er forholdsvist dyrt de fleste
> > > steder :(
> >
> > ohh ja hele 100 kr om måneder det er jo HEEELT vildt (not)
>
> Hvor kan det lade sig gøre til 100 kr om måneden?

[snip]

DHT's webpakke 2+ har MySQL. Den koster 105 om måneden incl. moms. Det er et
ganske ok webhotel!!!

http://www.dht.dk/

--
Med venlig hilsen
Henrik Petersen

Fjern Otto Leisner programmet fra min e-mailadresse,
hvis du vil sende e-mail til mig!




Henrik Petersen (02-03-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Petersen


Dato : 02-03-01 15:58

> Hej nogle der ved hvor man kan finde "emne"

Tjah... www.whitehat.dk eller www.freepaq.dk

Førstnævnte har nogle begrænsninger. Du kan f.eks. ikke uploade filer via
ftp, man er nødt til at bruge deres webinterface...

Sidstnævnte er reklamefinansieret, og har derfor et smalt banner hen over
din side. Den kode der generere dette banner gør bl.a., at du ikke kan bruge
sende headers og anvende cookies på dine sider.

--
Med venlig hilsen
Henrik Petersen

Fjern Otto Leisner programmet fra min e-mailadresse,
hvis du vil sende e-mail til mig!




Claus (03-03-2001)
Kommentar
Fra : Claus


Dato : 03-03-01 13:33

"Allan Madsen" <alm@123mail.dk> wrote

> Hej nogle der ved hvor man kan finde "emne"
>

http://www.whitehat.dk/



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408946
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste