/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Tiscali Advarsel !!!
Fra : Henrik


Dato : 14-11-02 21:21

Hvis du forventer at opsige dit Tiscali ADSL, opsig det så det passer med en
regnings periode, da kan du blot undlade at betale den regning som kommer
for den periode efter den er opsagt, jeg var så dum at betale for et
kvartal, hvor jeg så skulle have en måned retur, hvilket nok er tvivlsomt om
sker.
Man kan ikke ringe til kundeservice mere !!!!!!!!!! ( prøv igen senere ) og
hvis det ikke har været muligt i 2,5 md. Så det er vel bare et spørgsmål om
tid før der slukkes og lukkes.
Og så er pengene vel væk

En aldrig mere Tiscali kunde.

Henrik



 
 
Rudi Stegen (14-11-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 14-11-02 22:14

Hej Henrik, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Man kan ikke ringe til kundeservice mere !!!!!!!!!!

Med alle de udråbstegn må det være en hoax.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Henrik (14-11-2002)
Kommentar
Fra : Henrik


Dato : 14-11-02 23:00


> > Man kan ikke ringe til kundeservice mere !!!!!!!!!!
>
> Med alle de udråbstegn må det være en hoax.
>
> --
> Hygge fra Århus - Rudi

Hoax ?
Jeg er ikke så velbefaren i nyhedsgrupper, så oversættelse tak.

Hej
Henrik



Hans (14-11-2002)
Kommentar
Fra : Hans


Dato : 14-11-02 23:10

Henrik wrote:
>>> Man kan ikke ringe til kundeservice mere !!!!!!!!!!
>>
>> Med alle de udråbstegn må det være en hoax.
>>
>> --
>> Hygge fra Århus - Rudi
>
> Hoax ?
> Jeg er ikke så velbefaren i nyhedsgrupper, så oversættelse tak.

Et udråbstegn er nok i følge dansk retskrivning - Flere efter hinanden
betyder, at du har et defekt tastatur.

--
mvh, Hans





Henrik (14-11-2002)
Kommentar
Fra : Henrik


Dato : 14-11-02 23:21


"Hans" <fast@NOSPAM2night.dk> skrev i en meddelelse
news:ar1705$e1j$1@sunsite.dk...
> Henrik wrote:
> >>> Man kan ikke ringe til kundeservice mere !!!!!!!!!!
> >>
> >> Med alle de udråbstegn må det være en hoax.
> >>
> >> --
> >> Hygge fra Århus - Rudi
> >
> > Hoax ?
> > Jeg er ikke så velbefaren i nyhedsgrupper, så oversættelse tak.
>
> Et udråbstegn er nok i følge dansk retskrivning - Flere efter hinanden
> betyder, at du har et defekt tastatur.

Hihi

Henrik



Jens Petersen (14-11-2002)
Kommentar
Fra : Jens Petersen


Dato : 14-11-02 23:26

On Thu, 14 Nov 2002 22:59:49 +0100, "Henrik"
<henrikgberg@adsl.tele.dk> wrote:

>
>> > Man kan ikke ringe til kundeservice mere !!!!!!!!!!
>>
>> Med alle de udråbstegn må det være en hoax.

>Hoax ?
>Jeg er ikke så velbefaren i nyhedsgrupper, så oversættelse tak.

Se her:
http://www.symantec.com/avcenter/hoax.html


--
Jens

I have a really good memory...only it's very short.

Thomas Munk (15-11-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Munk


Dato : 15-11-02 09:43

Tiscali's kundeservice består af et styk telefonsvarer med indtalt besked:
"Du er nu nummer 12 i køen..."


"Henrik" <henrikberg@tdcadsl.dk> wrote in message
news:3dd40329$0$63889$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvis du forventer at opsige dit Tiscali ADSL, opsig det så det passer med
en
> regnings periode, da kan du blot undlade at betale den regning som kommer
> for den periode efter den er opsagt, jeg var så dum at betale for et
> kvartal, hvor jeg så skulle have en måned retur, hvilket nok er tvivlsomt
om
> sker.
> Man kan ikke ringe til kundeservice mere !!!!!!!!!! ( prøv igen senere )
og
> hvis det ikke har været muligt i 2,5 md. Så det er vel bare et spørgsmål
om
> tid før der slukkes og lukkes.
> Og så er pengene vel væk



Peder (15-11-2002)
Kommentar
Fra : Peder


Dato : 15-11-02 11:57

>Hvis du forventer at opsige dit Tiscali ADSL, opsig det så det passer med en
>regnings periode, da kan du blot undlade at betale den regning som kommer
>for den periode efter den er opsagt, jeg var så dum at betale for et
>kvartal, hvor jeg så skulle have en måned retur, hvilket nok er tvivlsomt om
>sker.

Det kan jeg kun være enig i. Jeg går også og venter på at få
tilbagebetalt penge . Jeg diskuterede længe og inderligt med
kundeservice om hvor svært det kunne være at sende en korrekt regning
ud, men den første tiscali mand sagde at så ville økonomiafdelingen
bare blive sure og den anden sagde at det på ingen måde kunne lade sig
gøre.

-Peder


John Doe (15-11-2002)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 15-11-02 13:01

Hej Henrik.

Jeg slås selv med dem ang. en regning på tidligere web-hosting. Jeg forlod
dem da de iværksatte deres amatøragtige serverskift, og trunkerede benyttede
password til 8 tegn - en oplysning der kun kunne erhverves på et
betalingsnummer!! (Bemærk du får kun to udråbstegn da mit tastatur er kun
smådefekt Men modsat dig har jeg endnu ikke betalt idet jeg mener at
regningen er forkert. Jeg har sendt adskillige breve (nej, jeg kan heller
ikke få fat i dem pr. telefon), men de henviser til vedtægter jeg ikke kan
finde blandt mine papier, så jeg ved faktiske ikke rigtigt hvor jeg står.
Jeg er ikke engang sikker på at jeg har skrevet under på noget i sin tid,
blot foretaget en bestilling via nettet, og hvordan det så rent juridisk
hænger samme ved jeg ikke. Heldigvis har jeg en skriftelig bekræftigelse på
opsigelsen af hostingen, men de fortsætter blot med at sende nye regninger.
Jeg vil selvfølgelig betale det jeg rent faktisk skylder, men heller ikke en
øre mere, så måske ender det i retten. Lidt synd egentlig, for engang
fungerede det egentligt helt fint hos dem.

Mvh. Kim





"Henrik" <henrikberg@tdcadsl.dk> wrote in message
news:3dd40329$0$63889$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvis du forventer at opsige dit Tiscali ADSL, opsig det så det passer med
en
> regnings periode, da kan du blot undlade at betale den regning som kommer
> for den periode efter den er opsagt, jeg var så dum at betale for et
> kvartal, hvor jeg så skulle have en måned retur, hvilket nok er tvivlsomt
om
> sker.
> Man kan ikke ringe til kundeservice mere !!!!!!!!!! ( prøv igen senere )
og
> hvis det ikke har været muligt i 2,5 md. Så det er vel bare et spørgsmål
om
> tid før der slukkes og lukkes.
> Og så er pengene vel væk
>
> En aldrig mere Tiscali kunde.
>
> Henrik
>
>



John Sahl (15-11-2002)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 15-11-02 13:16

John Doe wrote:
> så jeg ved faktiske ikke rigtigt hvor jeg står. Jeg er ikke engang
> sikker på at jeg har skrevet under på noget i sin tid, blot foretaget
> en bestilling via nettet,

Du har med garanti indsendt en underskrevet ansoegning.

> og hvordan det så rent juridisk hænger
> samme ved jeg ikke. Heldigvis har jeg en skriftelig bekræftigelse på
> opsigelsen af hostingen, men de fortsætter blot med at sende nye
> regninger. Jeg vil selvfølgelig betale det jeg rent faktisk skylder,
> men heller ikke en øre mere, så måske ender det i retten. Lidt synd
> egentlig, for engang fungerede det egentligt helt fint hos dem.

Jeg er ret sikker paa at du snart [TM] vil faa en opdatering paa
mellemvaerendet.

Hvilket domaene snakker vi om?

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vi afslører listen over deltagerne i Robinsonfinalen
http://www.mandezonen.dk/ hvis du tør!
Arbejder for Tiscali, taler for mig selv!



Ivar Madsen (16-11-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 16-11-02 13:58

John Doe skrev den Friday 15 November 2002 12:00 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Jeg vil selvfølgelig betale det jeg rent faktisk skylder, men heller ikke
> en øre mere, så måske ender det i retten.

Var det mig, så ville jeg skrive et brev til dem, og beder om en endelig og
afsluttende faktura på hvad jeg måtte skylde dem, gå på posthuset og send
det som anbefalet med svarkort.

Når de så undlader at sende den endelige afsluttende regning, ville jeg bare
læner mig tilbage i lænestolen. Når de så sender sagen til incasso ville
jeg sende en kopi af brevet, og af svarkortet (det beviser at de faktisk
har modtaget dit brev, hvornår det er modtaget, og af hvem) og jeg har mit
på det tøre, et fornuftigt incassofirma vil ikke røre ved sagen, men nu er
det jo Intrum Justitia, så det kan godt være at de ender med at hive mig i
retten, men så vil dommeren AFAIK blankt afvise sagen.

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen

Martin Højriis Krist~ (16-11-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 16-11-02 13:27

"John Doe" <JohnDoe@e-box.dk> skrev i en meddelelse
news:3dd4e1e8$0$1506$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg er ikke engang sikker på at jeg har skrevet under på noget i sin
tid,
> blot foretaget en bestilling via nettet, og hvordan det så rent
juridisk
> hænger samme ved jeg ikke.

Det er ligegyldigt om du har skrevet under på noget eller ej

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste