/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Tiscali kan også være OK
Fra : Lars


Dato : 09-11-02 10:10

Det var kun Tiscali, der kunne finde ledigt "rå kobber" til en ADFSL
forbindelse til min bopæl, så efter mange overvejelser bestilte jeg en
256/256 routet adsl forbindelse hos Tiscali.

Og hvad skete. Jeg fik efter ret kort tid en bekræftelse med en
installationsdato. I god tid inden TDC teknikeren skulle komme kom router
med posten. TDC teknikeren dukkede op på den angivne dato. Han efterlod
mmig med ordene , at "nu skulle det virke". Efter vejledningen satte jeg
router til "boksen" og til netkortet. Og - alt virkede faktisk som det
skulle.

Nu tre dage senere, har jeg ikke observeret udfald eller problemer. Så
sådan kan Tiscali åbenbart også være.


Venlig hilsen

Lars
www.freelancekonsulenten.dk

P.S Jeg er IKKE hverken "købt" eller ansat hos Tiscali

 
 
Per.K (09-11-2002)
Kommentar
Fra : Per.K


Dato : 09-11-02 13:02


"Lars" <lars@freelancekonsulenten.dk> skrev i en meddelelse
news:aqijph$ugq$1@news.net.uni-c.dk...
> Det var kun Tiscali, der kunne finde ledigt "rå kobber" til en ADFSL
> forbindelse til min bopæl, så efter mange overvejelser bestilte jeg en
> 256/256 routet adsl forbindelse hos Tiscali.
>
> Og hvad skete. Jeg fik efter ret kort tid en bekræftelse med en
> installationsdato. I god tid inden TDC teknikeren skulle komme kom router
> med posten. TDC teknikeren dukkede op på den angivne dato. Han efterlod
> mmig med ordene , at "nu skulle det virke". Efter vejledningen satte jeg
> router til "boksen" og til netkortet. Og - alt virkede faktisk som det
> skulle.
>
> Nu tre dage senere, har jeg ikke observeret udfald eller problemer. Så
> sådan kan Tiscali åbenbart også være.
>
>
> Venlig hilsen
>
> Lars
> www.freelancekonsulenten.dk
>
> P.S Jeg er IKKE hverken "købt" eller ansat hos Tiscali

Bare vent de vil komme, Tiscali er en slags "A nightmare on Elm Street" for
internet kunderne.
One, Two Tiscali is comming for you
Three, Four they steal your internet door.
Five, Six grabs your internet links
Seven, Eight never stays up late
Nine, Ten all the problems is back again.



Emil (09-11-2002)
Kommentar
Fra : Emil


Dato : 09-11-02 13:37

Lars <lars@freelancekonsulenten.dk> wrote in
news:aqijph$ugq$1@news.net.uni-c.dk:

> Nu tre dage senere, har jeg ikke observeret udfald eller problemer. Så
> sådan kan Tiscali åbenbart også være.

Fra hvad jeg har hørt her i gruppen spiller tiscalis tekniske side
nogenlunde, de store problemer kommer hvis der er noget der ikke virker og
man skal ha fat i kundeservice.

--
*/Emil

Mikael Ejberg Peders~ (09-11-2002)
Kommentar
Fra : Mikael Ejberg Peders~


Dato : 09-11-02 15:20

On Sat, 9 Nov 2002 12:36:46 +0000 (UTC), Emil <emil@spam.trap> wrote:

>de store problemer kommer hvis der er noget der ikke virker og
>man skal ha fat i kundeservice.

Jepper. Først efter jeg tilfældigvis havde ytret mig lidt i denne
newsgroup (tror jeg nok) om e-mails der forsvandt sporløst, kom der
gang i sagerne. Det gav vist en ordentlig omgang grå hår i hovedet på
en tekniker eller to, men der blev fundet en workaround, så jeg er
glad igen.
Forinden havde jeg prøvet både telefon og at udfylde en
supportformular, men uden at det hjalp noget (andet end et fint
autosvar med et sagsnummer).

Så nu mangler jeg bare at de finder ud af hvorfor de er holdt op med
at opkræve penge for mit internetforbrug. Den har jeg også et
sagsnummer på, men her gør det ikke så meget at de har glemt det

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk (Elektroniske dimser til modelflyvning)

Rudi Stegen (09-11-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 09-11-02 14:30

Hej Lars, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Nu tre dage senere, har jeg ikke observeret udfald eller
> problemer. Så sådan kan Tiscali åbenbart også være.

Bare rolig, jeg har haft deres ADSL i snart 2½ år (og inden da deres
1049, som jeg iøvrigt stadig har). Det har kørt ualmindelig fint og
stabilt. Nedetid er noget, jeg senest oplevede den sidste fredag i juni
2001 (hvor ADSL i hele Århusområdet tilsyneladende var dødt uanset
ISP).

Jeg vil ikke påstå, det er Danmarks fineste ADSL-opkoblinger, men jeg
skal være den sidste til at stille spørgsmålstegn ved det.

> P.S Jeg er IKKE hverken "købt" eller ansat hos Tiscali

Det er jeg heller ikke. Tag brokkeriet fra en halv snes kunder plus et
tilsvarende antal fra ikke-Tiscalikunder (sic!) med et vognlæs salt.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Ma (09-11-2002)
Kommentar
Fra : Ma


Dato : 09-11-02 18:58

Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote in
news:Xns92C19374F5DFDRudiStegen@dknews.tiscali.dk:

> Hej Lars, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
>
>> Nu tre dage senere, har jeg ikke observeret udfald eller
>> problemer. Så sådan kan Tiscali åbenbart også være.
>

>
> Jeg vil ikke påstå, det er Danmarks fineste ADSL-opkoblinger, men jeg
> skal være den sidste til at stille spørgsmålstegn ved det.
>
>> P.S Jeg er IKKE hverken "købt" eller ansat hos Tiscali
>
> Det er jeg heller ikke. Tag brokkeriet fra en halv snes kunder plus et
> tilsvarende antal fra ikke-Tiscalikunder (sic!) med et vognlæs salt.
>

Osse her, jeg har haft Tiscali Adsl siden 2000 og de udfald jeg har haft
kan tælles på en hånd, Meget stabilt må man sige, her referere jeg til
en god bekendt som har TDC og deres newsgroup server (eller hvad det
hedder) er laaaaaangt fra stabilt. Sålænge lortet kører og man ikke har
brug for at have kontakt med Tiscali, er det ok.

MA

Bertel Lund Hansen (09-11-2002)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 09-11-02 19:25

Rudi Stegen skrev:

>Det er jeg heller ikke. Tag brokkeriet fra en halv snes kunder plus et
>tilsvarende antal fra ikke-Tiscalikunder (sic!) med et vognlæs salt.

Der er noget mere end 10 kunder der har brokket sig. Tiscali er
nu i ca. samme vægtklasse som Telia hvad rod i regnskaberne
angår.

Jeg har ikke set klager over den rent tekniske funktion.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Rudi Stegen (09-11-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 09-11-02 20:39

Hej Bertel Lund Hansen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Tiscali er nu i ca. samme vægtklasse som Telia hvad rod i
> regnskaberne angår.

De er endda på vej til at overgå selv World Online og selv Image.
Miseren startede, da kundeantallet blev så stort, at det skulle styres
af nymodens edb-apparater, hvorefter Murphy gennem årene på skift har
valgt den ene del af bogholderiet at slå sig ned i, så den anden, så...
etc.

Fx: Indtil fornylig var det ADSL-fakturaerne, der var bøvl med, fordi
de kom et vilkårligt sted mellem 3-4 uger og op til et par måneder for
sent. Nu er det især Surfer-produkterne, der er ramt (bl.a. øverst
<http://kundeservice.tiscali.dk/oss.php>)

> Jeg har ikke set klager over den rent tekniske funktion.

Det var kun det område, jeg kommenterede i responsen til Lars. (At der
så er andre områder, der bestemt også fungerer fint, er en anden sag).

Mht. det tekniske skal jeg ikke udelukke, at jeg har blandet indlæg fra
andre grupper sammen mht. de der "halv snes kunder plus et tilsvarende
antal fra ikke-Tiscalikunder."
Men jeg tror dog, der også har været en del stykker i denne her gruppe.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Mikkel Breiler (13-11-2002)
Kommentar
Fra : Mikkel Breiler


Dato : 13-11-02 00:59

Lars <lars@freelancekonsulenten.dk> wrote:

>Nu tre dage senere, har jeg ikke observeret udfald eller problemer. Så
>sådan kan Tiscali åbenbart også være.

7-9-13

-breiler

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408927
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste