/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Pædoskam, hvaler, jøder!!!
Fra : Bo Warming


Dato : 22-05-02 21:17

Pædoskam, hvaler, jøder!!!



Sexualitet er om jantelov



Sex er om samværs-højdepunkt. Resten af livet er om alles kamp mod alle for
at nå højdepunkter.



Kan man ikke begå sig i super-ligaen så bilder man sig ind at livet handler
om 2.division.



Alt handler om smag - fx var det smagfuldt at elske hvaler, og
Greenpeace-Tshirts med hvalbilleder har været mere almindelige end
stop-volden-Tshirts.



Men nu er Norge holdt op med at undskylde deres hvalfangst - i Hardtalk
BBC-TV udtrykte statsminister Bondevik stolthed over at deres drab af de
store pattedyr er ukritisabel og efterlignelsesværdige.



Tilsvarende er pædofile i stand til at bilde sig selv og hinanden ind at de
er de eneste der holder af børn på en god måde, og at skamfølelse skabt af
medierne er roden til alt ond i denne sammenhæng - og måske de har helt
eller delvis ret. Upartisk forskning savnes.



Her en artikel om to mobninger, der ikke ofte sammenlignes, men det er god
intellektuel træning og visdom at se på de dybere sammenhænge - rangkampes
røde tråd.

------------------





Jøde- og pædofil-hetz ligheder.



Især i Øst-Europa har de jødiske mindretal været ortodokse og demonstrative
i deres følen sig hævet over andre, og det skabte bl.a. fra jesuit-side i
Polen myter om at jøder fanger kristne børn og bruger deres blod ved
rituelle handlinger. Talrige justitsmord mod jøder skete på den konto,
igennem mange århundreder.



Nietzsche skriver i "Hinsides godt og ondt" om den jødiske kulturs
overlegenhed, og at pogromer i Rusland og Polen har ført til at Tyskland og
Østrig allerede dengang (1881) havde modtaget flere flygtninge end landet
kunne "fordøje" - at den bedre integration af jøder i England og Italien
skyldtes, at de havde fået deres mindretal over en meget længere periode.



To år før havde en tysk historiker Heinrich von Treitschke startet den
antisemitisme-bølge, som Versaillesfreden forstærkede. Hans bogs slogan
var "Jøderne er vor ulykke".



En fransk-lærer Viktor Klemperer i Dresden måtte under WW2 bære jødestjerne
og frygtede at blive sendt til Theresienstadt, og han blev på et tidspunkt
idømt en uges fængsel i isolation for ikke at have brugt
mørklægningsgardiner . Ondskabsfuld racisme var opfindsom og mangeartet.



Hans dagbog fra krigsårene "Jeg vil aflægge vidnesbyrd til det sidste"
Gyldendal 2000, nævner de mange smålige måder man chikanerede de
hårdtarbejdende jøder i Dresden i de år, og hvordan sadistiske gestapo- og
SS-folks opfindsomhed tiltog i løbet af krigen.



Han bliver bedt om at give privatundervisning til nogle ariske børn, men tør
ikke af frygt for at blive beskyldt for befamling, "kobleri og forførelse af
mindreårige, og så ender jeg under guillotinen og min kone i kz-ljer"(bind 2
p 282)



På mange måder ses at nedværdigende "aparte skal kanøfles" er noget
universelt, men særlig uhyggeligt under en krig."Menneskeligt, alt for
menneskeligt" som en af Nietzsches bøger hedder.



Blandt det arbejde han sættes til er sneskovling, og blanding og pakning
af the, der sker med støvende maskiner, der sender så meget støv ned i hans
lunger, at han hoster mørkt slim op længe efter fyraften.

Sammenholdt med den underlødige kost, skulle man tro. at livslængde ville
afkortes, men han lever i årtier efter krigen og bliver 79 år.



Et af hans valgsprog er "at bekymringerne bliver afstumpede, når der er
mange nok" og han udviser imponerende livskunst og overlevelsesvilje ,
hvilket nok har været afgørende. Om mange af hans jødiske venner fortæller
han, at disse begår selvmord i løbet af krigen.



Nietzsche skrev, at "krig er en vej til selvmord, men med god samvittighed"
og depressivt liv er nok en årsag til at visse ensomme danske mænd vælger
pædofil-afvigelsen, der giver dem spænding og indhold i tilværelsen. Men for
jøder i Tyskland og tyskbesatte zoner efter Nyrnberglovenes gennemførsel,
har livet været uden mange lyspunkter og både dødelig sygdom og selvvalgt
afkortning af livet, har været et udbredt fænomen.



Blandt de ydmygelser, som beskrives som særligt frastødende på visse
arbejdspladser, er at kartofler ikke er andet end nødtørftigt skrællede, før
de koges og spises.(bind 2 p 316)



Hans aversion imod nationalsocialismen består bl.a. i at den vil "bevidst
fortrænge og slavegøre videnskaben"(bind 2 p 373) hvormed han mener, at der
satses på målforskning og ikke grundforskning . Og teknik fremfor humaniora.



Fra det sidste krigsår rapporteres, at Goebbels blev mødt af stenkast når
han besøgte Ruhrområdet og beså bombtomterne, og at Goebbels i radioen
meddelte, at man ikke kunne sætte militær ind på at stoppe tyskere i at
lynche faldskærmsudsprungne britiske bombeflypiloter - hvilket Klemperer
betegner som en opfordring til mord.



I krigens slutning skal jøder flytte til særlige jødehuse, og der er for få
toiletter og ikke afskærmning mellem disse, så blufærdigheden krænkes.("
Ubeskrivelig trangt og barbarisk primitivt")(bind 2 p 202)



Samme kritikpunkt er dominerende hos danske jøder, der var i
Theresienstadt-gettoen, og som i de senere år er blevet opfordret til at
beskrive ubehagelighederne. Værst var dog sulten, der ramte næsten alle
andre end danskere under krigen, og som nok ramte jøder værst(men at også
fattige tyskere ramtes hårdt, var et redskab til at få dem til at komme i
arbejde eller til fronten).



Mange tyskere der havde været følelseskolde og antisemitiske blev sympatiske
og venskabelige i krigens slutning. da den fælles nød fyldte meget i alles
bevidsthed.(bnd 2 p 267). Bombningen af Dresden er tankevækkende læsning.



Ligesom Anne Frank fik behandlet sine hudsygdomme ved ankomst til
Auschwitz-arbejdslejren, før hun sendtes til Bergen Belsen(hvor hun døde af
tyfus) så fortælles her om at avanceret lægebehandling blev givet til jøder
i Berlin og Dresden, omend de ydmygedes ved symbolsk afsondrethed fra
ariere.



Via BBC-radio er givet oplysning fra den tyske forfatter Thomas Mann om, at
der er dræbt 1,75 millioner jøder i Auschwitz-lejren. (bind 2 p 631) Idag er
der blandt alle forskere enighed om at tallet for denne (allerstørste) lejr
er langt mindre - men krigspropagandaen havde ikke respekt for sandhed.



Man hørte i Dresden rygter om gasninger og nedskydninger i arbejdslejrene,
men vidste intet præcist.Andet vidste man om med stor præcision.



Der er enorme forskelle i forskellige områders behandling af jøder, fx gives
i Berlin ikke straf for ikke at bære jødestjernen synligt. Mange af de
ubehagelige sær-regler der opfandtes decentralt imod jøde-mindretallene
passer godt med hvad er beskrevet for Polen i

PALLE ANDERSEN "HOLOCAUST DEN TYSKE JØDEPOLITIK 1933-45", HISTORISK SAMLING
OM BESÆTTELSESTIDEN 2001

- at man mente at jøderne gemte store værdier, og man kunne få dem
til at finde dem frem og sælge dem, hvis det var nødvendigt for at de kunne
få mad nok.





Selvom Klemperers gennemgående tema er de ubehageligheder, som de jødiske
mindretal udsættes for, så berettes i dagbøgerne også om hæderlige
myndigheder, der straffer, hvis ariere forsøger regelbrud til skade for
jøderne.



Den tysk-grundige hverdagsbeskrivelse om hvad folk går op i, mens deres
sønner er ved fronten, rummer tankevækkende fejl vedr rygter. Der var sikre
og usikre rygter og stor vanskelighed mht at vurdere dem. Antal omkomne ved
forskellige katastrofer skønnes højt af journalister, og sættes undertiden
ned, til få % af de oprindelige tal, når man bliver klogere. Journalister er
selvfølgelig ikke bedre idag. Måske de er værre, fx når de skal skabe
forargelse ved overdrevne rygter om skadevirkning af overgreb mod børn.



Der er megen moral-relativisme at lære af denne bog - og den glistrupske
anti-dømmesyge om at "krigsforhold undskylder" er værd at gentage. Den er så
sand og uangribelig, at danske massemedier , bortset fra et enkelt
bogforlag og Ritzaus bureau) har valgt at fortie følgende:



"Journalist-spørgsmål: "Hvordan tror De, De ville have haft det, hvis Hitler
blev helten?" GLISTRUP-SVAR: " Der ville ikke have været stor forskel. Hele
den myte, der nu er lavet om Hitler, nazisterne og tyskerne var nogle
skrækkelige onde mennesker, hvad er det for noget?-At drage folk til ansvar
for, hvad der sker under en krig, er den rene parodi. Det er bare afhængig
af, hvem der vinder. Når en krig er forbi, er Churchill en helt og Hitler en
skurk." Glistrup , Århus Stiftstidende, dec 1971



Livet er fuldt af ondskabsfuldhed. Engang brændtes hekse. Under 30-årskrigen
døde halvdelen af Tysklands befolkning. I dagens Danmark skubbes mange ud på
arbejdsløshedens blindspor, hvilket også kan føre til sygdom og selvmord -
og kan blive værre, hvis etnisk opsplitning sker her, som det har været set
syd for vor grænse i tidligere århundreder.

Chikanen mod afvigere såsom fremskridtsfolk og Dansk Folkeparti medlemmer er
også et grimt eksempel - og dets sidestykke har i Holland ført til mord
(Pin Fortuyn). Justitsmord mod pædofile , og tvangsfjernelse af børn fra
incest-familier, der siden påvises at være uskyldige(Stavepladesag,
Roum-sag, og hundreder af tilsvarende udenlandske sager) er eksempler på
rigtigheden af Camus, Arendts og Gandhis generaliseringer





"Forgiveness is the key to action and freedom." Hannah Arendt



"The fault is in us." Hannah Arendt



"We used to wonder where war lived, what it was that made it so vile. And
now we realize that we know where it lives, that it is inside ourselves."
Albert Camus



"Bekæmp synd, ej synder" Mahatma Gandhi

---------------------------

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46
2200 København N
Tel: 3586 1000
Fax: 001 815 364 4235
http://www.glistrup.com



 
 
 
Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408941
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste