/ Forside / Karriere / Penge / Andet penge / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet penge
#NavnPoint
Nordsted1 3802
ans 3266
Bille1948 3022
refi 2235
dova 2160
alka 1580
o.v.n. 1270
katekismus 1260
transor 1235
10  jakjoe 1088
er det klogt at handle på nettet ?http://w~
Fra : Chokmah


Dato : 15-05-02 19:54



jeg har lige fået 2 defekte ibm 60 gb HD retur - da de påstår
skaden var sket ved forkert montering af ide kabel.
fra B.J.Trading http://www.bjtrading.dk/menu.asp



det er noget sluder for det første så sider der en stop klods så det
kan slet ikke lade sig gøre !!!!

for det andet så er der ikke noget at se på *pindene* bag på
hvor kabel monteres der er noget i vejen med

endeligt så har kablet ikke været monteret forkert .... jeg troede i
lang tid det var hd controleren der var synderen til jeg bragte dem
til en bekendt der har
civilingeniøreksamen i datateknologi -& elektronik !
- der endeligt konstaterede af de var døde -
og vil vidne i retten på at det ikke var de fejlen lå

og han bemærkede ikke nogen problemer med montering af kabler !


endeligt så har det vist sig de her IBM DeskStar 60GB tm går meget
let i stykker der er ufatteligt mange fejl på dem !

hvor om alting er - så har jeg som udgangspunkt mistet næsten 3000 kr.
- og jeg kan ikke se det tilrådelige for nogen længer at handle over
nettet - med mindre man kan henvende sig personligt i forretningen ,
jeg ved ikke om dette beror på en misforståelse ? man har ikke svaret
mig på min henvendelse !

jeg formode at http://www.edbpriser.dk havde en eller anden form for ,
forståelse i mellem forretninger og http://www.edbpriser.dk service er
der eksisterede en pålidelighed som kunden kunne føle sig tryg ved ,
det gør der ikke og når man bor på sjælland og køber noget i Thorsø i
Jylland - så ...er det nemt at fuske da kunden angiveligt ikke kommer
forbi !

jeg synes de er etisk forpligtiget over for kunderne til at pille dem
af edb priser
til forholdet er bragt til klarhed igennem forbruger styrelsen !

Mv.
Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
You've got to be honest to live outside the law (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.htm

 
 
Kim Ludvigsen (15-05-2002)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 15-05-02 22:58

Chokmah wrote:
>
> jeg har lige fået 2 defekte ibm 60 gb HD retur - da de påstår
> skaden var sket ved forkert montering af ide kabel.
> fra B.J.Trading http://www.bjtrading.dk/menu.asp

Hvor lang tid er der gået siden du købte de to harddiske? Du kan måske
nå at returnere dem i henhold til fortrydelsesfristen i købeloven? Under
alle omstændigheder får du bedre råd i dk.forbruger eller
dk.videnskab.jura. Og lad være med at blande edbpriser.dk ind i sagen,
sitet har intet med sagen at gøre. Du klager vel heller ikke til TDC
over, at B.J.Trading står i telefonbogen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen


Chokmah (16-05-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah


Dato : 16-05-02 10:25

On Wed, 15 May 2002 22:57:33 +0100, Kim Ludvigsen <Ludvig@mail.dk>
wrote:

>Chokmah wrote:
>>
>> jeg har lige fået 2 defekte ibm 60 gb HD retur - da de påstår
>> skaden var sket ved forkert montering af ide kabel.
>> fra B.J.Trading http://www.bjtrading.dk/menu.asp
>
>Hvor lang tid er der gået siden du købte de to harddiske?

now 2001 jan 2002

>Du kan måske
>nå at returnere dem i henhold til fortrydelsesfristen i købeloven?

14 dage !

>Under
>alle omstændigheder får du bedre råd i dk.forbruger eller
>dk.videnskab.jura.

jow men når man handler - bruger man penge invastere i dette eller
hint og handel over nettet er måske fremtiden !

>Og lad være med at blande edbpriser.dk ind i sagen,
>sitet har intet med sagen at gøre.

ja og nej de kan selvføligt ikke vide de anoncere for svindler !

>Du klager vel heller ikke til TDC
>over, at B.J.Trading står i telefonbogen.

nej men de opgir et forkert nr - så ville jeg well bringe forholdet
til opmærksomhed !

Mv
Bo M M


J.L.C & B.F (16-05-2002)
Kommentar
Fra : J.L.C & B.F


Dato : 16-05-02 09:49

handle hos www.shg.dk ) Meget tilfreds medet jeg har fået der fra
(handlet for ca 12.000 ,- der med tiden)

Kun postivt..

Hilsen
Dawebman

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
news:fmb5eu4ub011bnuqblglchc1a4ni9fcsrt@4ax.com...
>
>
> jeg har lige fået 2 defekte ibm 60 gb HD retur - da de påstår
> skaden var sket ved forkert montering af ide kabel.
> fra B.J.Trading http://www.bjtrading.dk/menu.asp
>
>
>
> det er noget sluder for det første så sider der en stop klods så det
> kan slet ikke lade sig gøre !!!!
>
> for det andet så er der ikke noget at se på *pindene* bag på
> hvor kabel monteres der er noget i vejen med
>
> endeligt så har kablet ikke været monteret forkert .... jeg troede i
> lang tid det var hd controleren der var synderen til jeg bragte dem
> til en bekendt der har
> civilingeniøreksamen i datateknologi -& elektronik !
> - der endeligt konstaterede af de var døde -
> og vil vidne i retten på at det ikke var de fejlen lå
>
> og han bemærkede ikke nogen problemer med montering af kabler !
>
>
> endeligt så har det vist sig de her IBM DeskStar 60GB tm går meget
> let i stykker der er ufatteligt mange fejl på dem !
>
> hvor om alting er - så har jeg som udgangspunkt mistet næsten 3000 kr.
> - og jeg kan ikke se det tilrådelige for nogen længer at handle over
> nettet - med mindre man kan henvende sig personligt i forretningen ,
> jeg ved ikke om dette beror på en misforståelse ? man har ikke svaret
> mig på min henvendelse !
>
> jeg formode at http://www.edbpriser.dk havde en eller anden form for ,
> forståelse i mellem forretninger og http://www.edbpriser.dk service er
> der eksisterede en pålidelighed som kunden kunne føle sig tryg ved ,
> det gør der ikke og når man bor på sjælland og køber noget i Thorsø i
> Jylland - så ...er det nemt at fuske da kunden angiveligt ikke kommer
> forbi !
>
> jeg synes de er etisk forpligtiget over for kunderne til at pille dem
> af edb priser
> til forholdet er bragt til klarhed igennem forbruger styrelsen !
>
> Mv.
> Bo M Mogensen
>
> --
> http://www.chokmah.dk/
> No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
> You've got to be honest to live outside the law (Dylan)
> http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.htm



Chokmah (16-05-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah


Dato : 16-05-02 10:29

On Thu, 16 May 2002 10:48:42 +0200, "J.L.C & B.F" <dawebman@os.dk>
wrote:

>handle hos www.shg.dk ) Meget tilfreds medet jeg har fået der fra
>(handlet for ca 12.000 ,- der med tiden)

ja jeg kan også huske som barn spillede jeg i sådan et omrejsen tivoli
af en slag hvor man havde sådan en slags mini rulette - jeg vandt sgu
100 kr - mankan være heldig

>
>Kun postivt..

ja tjek lige den her ud :
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

det gør dine indlæg mere overskuelige
Mv
Bo

Frihtiof Andreas Jen~ (16-05-2002)
Kommentar
Fra : Frihtiof Andreas Jen~


Dato : 16-05-02 18:53

Det har vel ikke noget med nettet at gøre at du handler hos et skodfirma?

Eet godt råd: Betal med Kreditkort, aldrig, aldrig & atter aldrig med
Dankort, efterkrav eller lignende utøj.

Rigtige kreditkort som Mastercard og Amex har en forsikring mod defekte
varer og man kan som regel få annuleret betalingen i tilfælde af problemer -
med Dankort hæves pengene med det samme!



Jonathan Stein (16-05-2002)
Kommentar
Fra : Jonathan Stein


Dato : 16-05-02 21:32

Frihtiof Andreas Jensen wrote:

> Rigtige kreditkort som Mastercard og Amex har en forsikring mod defekte
> varer ...

Ikke i mine kort-betingelser...

M.v.h.

Jonathan

--
Nyt alternativ til egen server: JSP Enterprise hotel med adgang til
Enterprise Java Beans, egen Java Virtual Machine og egen IP-adresse
(giver mulighed for eget SSL-certifikat).
http://www.jsp-hotel.dk/



Chokmah (16-05-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah


Dato : 16-05-02 22:16

On Thu, 16 May 2002 19:53:08 +0200, "Frihtiof Andreas Jensen"
<nomailhere@lookitup.yourself.com> wrote:

>Det har vel ikke noget med nettet at gøre at du handler hos et skodfirma?


Både ja og nej .. et enkelt firma ligger slevfølig ikke standarden for
hele www handlen ... men den siger noget om at der kan komme en tendes
til at der skyder smartenhimer tror jeg man kalder dem ....op sende en
masse lort ud score kassen og driver af igen.... men på den anden side
så har der været svindel inden for radio tv branchen så læneg som den
har eksisteret så et program i tv hvor de fjernede en ubetydelig dims
der selvføligt gjorede at video maskinen ikke kunne køre det gjore de
med jeg tror det var 25 maskiner der var kun en der ikke pyntede på
regning ..

MvH
Bo

Lars Lienhøft Larsen (16-05-2002)
Kommentar
Fra : Lars Lienhøft Larsen


Dato : 16-05-02 23:38

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> Både ja og nej .. et enkelt firma ligger slevfølig ikke standarden for
> hele www handlen ... men den siger noget om at der kan komme en tendes
> til at der skyder smartenhimer tror jeg man kalder dem ....op sende en
> masse lort ud score kassen og driver af igen.... men på den anden side
> så har der været svindel inden for radio tv branchen så læneg som den
> har eksisteret så et program i tv hvor de fjernede en ubetydelig dims
> der selvføligt gjorede at video maskinen ikke kunne køre det gjore de
> med jeg tror det var 25 maskiner der var kun en der ikke pyntede på
> regning ..

Sikker på du ikke vil købe et punktum....
Larsen


Lars Svoldgaard (16-05-2002)
Kommentar
Fra : Lars Svoldgaard


Dato : 16-05-02 22:54

On Thu, 16 May 2002 19:53:08 +0200, "Frihtiof Andreas Jensen"
<nomailhere@lookitup.yourself.com> wrote:

>Eet godt råd: Betal med Kreditkort, aldrig, aldrig & atter aldrig med
>Dankort, efterkrav eller lignende utøj.

Kreditkort er noget hø, der får dig til at bruge nogle penge som du
ikke har.

>Rigtige kreditkort som Mastercard og Amex har en forsikring mod defekte
>varer og man kan som regel få annuleret betalingen i tilfælde af problemer -
>med Dankort hæves pengene med det samme!

Hvis der er et punkt på dit kontoudtog du ikke er enig i, skal du bare
sige det til banken, så får du det fulde beløb tilbage. Du skal
selvfølgelig skrive under på tro og love at det er en transaktion du
ikke kender noget til.

Så det er noget vås, Dankort/Visa er den bedste måde at betale med
online.

Frihtiof Andreas Jen~ (17-05-2002)
Kommentar
Fra : Frihtiof Andreas Jen~


Dato : 17-05-02 20:33


"Lars Svoldgaard" <locutusdk1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:3c88eu8hrt3ls6c263qjdf7bq0u64nfh4h@4ax.com...
> On Thu, 16 May 2002 19:53:08 +0200, "Frihtiof Andreas Jensen"

> Hvis der er et punkt på dit kontoudtog du ikke er enig i, skal du bare
> sige det til banken, så får du det fulde beløb tilbage. Du skal
> selvfølgelig skrive under på tro og love at det er en transaktion du
> ikke kender noget til.
>
d.v.s. begå Mened ?

> Så det er noget vås, Dankort/Visa er den bedste måde at betale med
> online.

Kan du bestemme dig:

Dankort er et charge-card, Visa er et Kredit-card (Eller mener du den
dankort-mutant de skriver Visa på så du kan betale for at lege at dit
Dankort er et rigtigt kreditkort - bortset fra at du ikke får kredit eller
nogen andre rettigheder).



Lars Svoldgaard (18-05-2002)
Kommentar
Fra : Lars Svoldgaard


Dato : 18-05-02 08:33

On Fri, 17 May 2002 21:32:35 +0200, "Frihtiof Andreas Jensen"
<nomailhere@lookitup.yourself.com> wrote:

>
>"Lars Svoldgaard" <locutusdk1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>news:3c88eu8hrt3ls6c263qjdf7bq0u64nfh4h@4ax.com...
>> On Thu, 16 May 2002 19:53:08 +0200, "Frihtiof Andreas Jensen"

>> Hvis der er et punkt på dit kontoudtog du ikke er enig i, skal du bare
>> sige det til banken, så får du det fulde beløb tilbage. Du skal
>> selvfølgelig skrive under på tro og love at det er en transaktion du
>> ikke kender noget til.
>>
>d.v.s. begå Mened ?

Jeg ved ikke lige præcis hvordan den rigtige ordlyd er, men meningen
er at hvis der hæves for meget eller for noget du ikke kender noget
til, så får du pengene tilbage. Om du begår mened må være op til din
egen samvittighed, men muligheden er der da.

>> Så det er noget vås, Dankort/Visa er den bedste måde at betale med
>> online.
>
>Kan du bestemme dig:
>
>Dankort er et charge-card, Visa er et Kredit-card (Eller mener du den
>dankort-mutant de skriver Visa på så du kan betale for at lege at dit
>Dankort er et rigtigt kreditkort - bortset fra at du ikke får kredit eller
>nogen andre rettigheder).

Kan du bestemme dig? Først skriver du Kredit-card, senere skriver du
kreditkort. Jeg mener selvfølgelig den slags Visa, hvor pengene hæves
med det samme, de bliver brugt.

Jeg kan ikke se, hvad der er så fantastisk med et kreditkort, faktisk
kan jeg kun se problemer.

Chokmah (17-05-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah


Dato : 17-05-02 20:58

On Thu, 16 May 2002 23:53:56 +0200, Lars Svoldgaard
<locutusdk1@yahoo.com> wrote:

>On Thu, 16 May 2002 19:53:08 +0200, "Frihtiof Andreas Jensen"
><nomailhere@lookitup.yourself.com> wrote:
>
>>Eet godt råd: Betal med Kreditkort, aldrig, aldrig & atter aldrig med
>>Dankort, efterkrav eller lignende utøj.
>
>Kreditkort er noget hø, der får dig til at bruge nogle penge som du
>ikke har.

jow tak da jeg var ung og druk fældig vågnede jeg op efter en by tur
på et par uger 25 000 kr letter , jeg vil sgu håbe det var sjov for
jeg husker det fårligt

Mv
Bo

Michael Nielsen (17-05-2002)
Kommentar
Fra : Michael Nielsen


Dato : 17-05-02 17:21


"Frihtiof Andreas Jensen" <nomailhere@lookitup.yourself.com> wrote in
message news:3ce3f1e7$0$51216$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det har vel ikke noget med nettet at gøre at du handler hos et skodfirma?
>
> Rigtige kreditkort som Mastercard og Amex har en forsikring mod defekte
> varer og man kan som regel få annuleret betalingen i tilfælde af
problemer -
> med Dankort hæves pengene med det samme!

Uanset betalingsmetoder har du altid 14 dages returret ved internethandel,
da det betragtes som postordre salg, hvilket det jo engetlig også er. De 14
dage gælder naturligvis kun hvis du handler i Danmark.

Mvh.

Michael Nielsen
michael@mnielsen.dk




Lars Svoldgaard (16-05-2002)
Kommentar
Fra : Lars Svoldgaard


Dato : 16-05-02 22:54

On Wed, 15 May 2002 20:54:15 +0200, Chokmah <chokmah@c.dk> wrote:

>jeg har lige fået 2 defekte ibm 60 gb HD retur - da de påstår
>skaden var sket ved forkert montering af ide kabel.
>fra B.J.Trading http://www.bjtrading.dk/menu.asp

Bestil en RMA fra IBM og send dem derned. Svjv. er der 3 års garanti
på IBMs IDE diske.

Chokmah (17-05-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah


Dato : 17-05-02 21:03

On Thu, 16 May 2002 23:53:56 +0200, Lars Svoldgaard
<locutusdk1@yahoo.com> wrote:

>On Wed, 15 May 2002 20:54:15 +0200, Chokmah <chokmah@c.dk> wrote:
>
>>jeg har lige fået 2 defekte ibm 60 gb HD retur - da de påstår
>>skaden var sket ved forkert montering af ide kabel.
>>fra B.J.Trading http://www.bjtrading.dk/menu.asp
>
>Bestil en RMA fra IBM og send dem derned. Svjv. er der 3 års garanti
>på IBMs IDE diske.

jamen det gør jeg på mandag med den ene disk den anden køre jeg
principilt igenem forbruger styrelsen ... en del tyder også at
edb.priser wiber dem af fik den her email i går :

"
Hej Bo

Jeg beklager meget den dårlige oplevelse med B.J. Trading.

EDBpriser er formidler af kontakten mellem køber og sælger. Vi beder
vores tilknyttede forhandlere, om at overholde en række skarpt
formulerede regler, der alle primært har til formål, at beskytte
forbrugeren i købeøjemed.

Jeg kender endnu ikke til sagen og kan, på baggrund af din mail,
derfor ikke tage forhandleren af vores service. Jeg vil dog meget
gerne henvende mig til forhandleren og skarpt henstille til, at de
overholder de etiske regler for online forretninger i .dk.

Jeg håber du har forståelse for servicen og dens formål, og beklager
på det dybeste for den dårlige behandling du modtager.

Jeg vil gerne underrettes hvis der sker yderlige tiltag i sagen og
håber du vil ulejlige dig med at holde mig opdateret."

slut

og efter som de åbenbart har flere sager i forbruger styrelsen for
svindel ... så tror jeg ikke edb priser beholder dem på.
når sagsafgørlserne eller evt sagforløbet er i gang.

Mv
Bo

Allan Pedersen (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Allan Pedersen


Dato : 21-05-02 17:54

Hej NG

Jeg har for 14 siden handlet med BJ. Trading og fik her en PC, hvor der var
monteret et defekt internt modem (Det tog mig flere time at finde ud af da
det var en helt ny PC.). Jeg kontaktede dem dagen efter og forklarede. "Send
os det defekte modem, så sender vi dig et nyt" Som sagt så gjort. Jeg har
IKKE haft problemer med dem.

Hvis du vil sikre dig imod, at modtage defekte varer til PC'ere, så få
firmaet til, at montere det. Det koster, men hvis ikke man har forstand på
det, kan det bedst betale sig. Køber man en reservedel til en bil, skal man
også have forstand på biler, for at kunne montere den korrekt (læs: uden at
gøre skade på reservedelen og bilen!).

Ovenstående hjælper dig nok ikke meget nu. Prøv at kontakte IBM og så køre
den der igennem, for det tyder på, at du har fået en "dead on arrival". IBM
slår gerne deres distributører oven i hovedet, for at bibeholde deres god
image (som jeg mener, at de har, men det er en anden diskussion).

Jeg har kørt en lignende sag om en Philips 19" skærm, hvor jeg kørt den
gennem Philips mod den modstridige butik. Det virkede!

Mvh

Allan P
"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message
news:g6oaeu0cipnhon79i58hm8p7l0pk2gskvr@4ax.com...
> On Thu, 16 May 2002 23:53:56 +0200, Lars Svoldgaard
> <locutusdk1@yahoo.com> wrote:
>
> >On Wed, 15 May 2002 20:54:15 +0200, Chokmah <chokmah@c.dk> wrote:
> >
> >>jeg har lige fået 2 defekte ibm 60 gb HD retur - da de påstår
> >>skaden var sket ved forkert montering af ide kabel.
> >>fra B.J.Trading http://www.bjtrading.dk/menu.asp
> >
> >Bestil en RMA fra IBM og send dem derned. Svjv. er der 3 års garanti
> >på IBMs IDE diske.
>
> jamen det gør jeg på mandag med den ene disk den anden køre jeg
> principilt igenem forbruger styrelsen ... en del tyder også at
> edb.priser wiber dem af fik den her email i går :
>
> "
> Hej Bo
>
> Jeg beklager meget den dårlige oplevelse med B.J. Trading.
>
> EDBpriser er formidler af kontakten mellem køber og sælger. Vi beder
> vores tilknyttede forhandlere, om at overholde en række skarpt
> formulerede regler, der alle primært har til formål, at beskytte
> forbrugeren i købeøjemed.
>
> Jeg kender endnu ikke til sagen og kan, på baggrund af din mail,
> derfor ikke tage forhandleren af vores service. Jeg vil dog meget
> gerne henvende mig til forhandleren og skarpt henstille til, at de
> overholder de etiske regler for online forretninger i .dk.
>
> Jeg håber du har forståelse for servicen og dens formål, og beklager
> på det dybeste for den dårlige behandling du modtager.
>
> Jeg vil gerne underrettes hvis der sker yderlige tiltag i sagen og
> håber du vil ulejlige dig med at holde mig opdateret."
>
> slut
>
> og efter som de åbenbart har flere sager i forbruger styrelsen for
> svindel ... så tror jeg ikke edb priser beholder dem på.
> når sagsafgørlserne eller evt sagforløbet er i gang.
>
> Mv
> Bo



Chokmah (22-05-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah


Dato : 22-05-02 17:17

On Tue, 21 May 2002 18:53:47 +0200, "Allan Pedersen"
<apmail@wanadoo.dk> wrote:

>Hej NG
>
>Jeg har for 14 siden handlet med BJ. Trading og fik her en PC, hvor der var
>monteret et defekt internt modem (Det tog mig flere time at finde ud af da
>det var en helt ny PC.). Jeg kontaktede dem dagen efter og forklarede. "Send
>os det defekte modem, så sender vi dig et nyt" Som sagt så gjort. Jeg har
>IKKE haft problemer med dem.

Hmm jaaa der er åbenbart ret tit nogen i vejen med det de sender ud ?
>
>Hvis du vil sikre dig imod, at modtage defekte varer til PC'ere, så få
>firmaet til, at montere det. Det koster, men hvis ikke man har forstand på
>det, kan det bedst betale sig. Køber man en reservedel til en bil, skal man
>også have forstand på biler, for at kunne montere den korrekt (læs: uden at
>gøre skade på reservedelen og bilen!).

Nahh men at montere en HD er jo ikke den store kunst - jow at få den
stilet som master og slave det er ikke nemt .... men det havde jeg så
en ven der klarede.... men at sende maskinen over det .... jeg ha godt
nok 2-3 ja den ene er i stumper - menjeg kan ikke leve med mindre ind
minimum 2 maskiner.... men ok næste gang smider jeg den ud til blu tel
i valby som jeg kender de sætter den i for 75 kr og de er sgu givet
godt ud !

>
>Ovenstående hjælper dig nok ikke meget nu. Prøv at kontakte IBM og så køre
>den der igennem, for det tyder på, at du har fået en "dead on arrival". IBM
>slår gerne deres distributører oven i hovedet, for at bibeholde deres god
>image (som jeg mener, at de har, men det er en anden diskussion).

ja ....jeg sender ihvertilfælled den ene der over men står ikke pt og
mangler dem specilt meget og er kørt llidt træt i det hele
MvH
Bo

Bachelor (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Bachelor


Dato : 26-05-02 19:27

Chokmah <chokmah@c.dk> wrote in
news:fmb5eu4ub011bnuqblglchc1a4ni9fcsrt@4ax.com:noget der ligner dette

>
> jeg har lige fået 2 defekte ibm 60 gb HD retur - da de påstår
> skaden var sket ved forkert montering af ide kabel.
> fra B.J.Trading http://www.bjtrading.dk/menu.asp

Med den viden jeg har er det umuligt, da stikkene ikke
kan vendes forkert ?
Det lyder "langt ude", er det hele historien ?
BJ-Trading ligger ude på BØØH-landet og har ikke
råd til lægge navn til den historie, selv om jeg
dog selv har oplevet dem "spidse" en gang.

Tony Adams (25-07-2002)
Kommentar
Fra : Tony Adams


Dato : 25-07-02 00:54

Får man et mindre fradrag, hvis man har en formue stående?



carl munk (25-07-2002)
Kommentar
Fra : carl munk


Dato : 25-07-02 08:23

"Tony Adams" <klogeanders@hotmail.com> wrote in message news:<3d3f3e26$0$80820$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Får man et mindre fradrag, hvis man har en formue stående?

JA du får mindre til forbrug, ved at have en formue

Boerge Rahbech Jense~ (25-07-2002)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 25-07-02 08:59

d. 25/07/02 1:54 skrev Tony Adams på klogeanders@hotmail.com i artiklen
3d3f3e26$0$80820$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Får man et mindre fradrag, hvis man har en formue stående?

Hvis du tænker på et skattemæssigt rentefradrag, må svaret være nej, men man
bliver naturligvis beskattet af en evt. forrentning af formuen.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste