/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Tiscali, umulig support
Fra : Hjeds


Dato : 09-05-02 23:03

Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
en der kan hjælpe mig med en løsning?
Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare
andre mod at bruge firmaet?

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


 
 
Rudi Stegen (10-05-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 10-05-02 00:31

Hej Hjeds, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man
> kan ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt
> brev, er der en der kan hjælpe mig med en løsning?

De har stadig temmelig travlt pga. af systemskiftet, skønt de
egentlige problmer stort set er overstået.

Men du har formentlig læst fx <http://support.tiscali.dk/drift.php> og
anvender det korrekte brugernavn etc.

Det er lidt svært at hjælpe her, da du ikke giver mange oplysninger
om, hvad du konkret oplever af fejl. Og udfra kandu er det tillige
svært at vide, hvilken klient du prøver at hente med (fx accepterer
nogle ikke @ i brugernavnet).

Jeg kan meget vel have overset dig i de interne grupper, men dér er
der mildt sagt større sandsynlighed for at få hjælp end her (fx i
<news:worldonline.dk.support>). Forudsat det er det, du ønsker,
selvfølgelig.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede
Hurtige links (endnu lidt skrabet): http://stegen.dk/wol.htm

Martin Moller Peders~ (11-05-2002)
Kommentar
Fra : Martin Moller Peders~


Dato : 11-05-02 08:45

In <Xns920AF7EB35D2RudiStegen@212.54.64.134> Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> writes:

>Hej Hjeds, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

>> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man
>> kan ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt
>> brev, er der en der kan hjælpe mig med en løsning?

>De har stadig temmelig travlt pga. af systemskiftet, skønt de
>egentlige problmer stort set er overstået.

>Men du har formentlig læst fx <http://support.tiscali.dk/drift.php> og
>anvender det korrekte brugernavn etc.

Hvis der var f.x. "&" eller "@" i det gamle password, saa har du problemer, da det nye system ikke
understoetter en raekke tegn.

Mvh
Martin

Ole Rosted (10-05-2002)
Kommentar
Fra : Ole Rosted


Dato : 10-05-02 10:31

On Thu, 09 May 2002 22:03:15 GMT, "Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote:

Hej,

>Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare
>andre mod at bruge firmaet?

Udover umuligheden af at komme i kontakt med dem, har jeg det problem,
at min hjemmeside, som lå hos home.worldonline.dk/fpe<mit brugernavn>
er forsvundet.
Jeg har selvfølgelig prøvet at erstatte worldonline med tiscali, men
det virker ikke.
Jeg har ikke problemer med at hente post med min mail clients (Agent)
gamle worldonline opstilling.
Hvor mon hjemmesiden er blevet af??

Venlig hilsen Ole Rosted

ps. det er ikke mig, der husker URL'en forkert! Min browser log
bekræfter dette.
pps. den var lavet med FrontPage extensions, hvilken kendsgerning
næppe betyder noget?


Søren Blom (14-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren Blom


Dato : 14-05-02 00:14

"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> skrev
> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
> ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
> en der kan hjælpe mig med en løsning?

Er det en al. kendt at Tiscali er et Anders And fortagende ?

Nå men, prøv at brug en af de interne Tiscali grupper, det kan være at du
har bedre held med at få hjælp der.

--
Søren Blom
soren@blom.dk





Ole Rasmussen (14-05-2002)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 14-05-02 21:24



Hej

"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
>ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
>en der kan hjælpe mig med en løsning?

Måske - Hvis du til hentning af post (login i din postkasse) bruger et
andet password end det du bruger til at logge på nettet, altså ved
dialup, så ændrer dit "mail-password" til samme psw. som du bruger ved
dialup.

--
M.v.h. Ole®

Ole Pedersen (18-05-2002)
Kommentar
Fra : Ole Pedersen


Dato : 18-05-02 16:38

Jeg syntes det at fair at brokke sig over dårlig support / teknisk
hjælp...jeg kender flere som pt. er sure på Tiscali.

Var selv kunde i sin tid, men gad ikke vente i support tlf til 5 kr pr min,
at tage penge for tlf support. det er sgu for dårligt..




"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote in message
news:jiCC8.2711$ek6.84990@news010.worldonline.dk...
> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
> ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
> en der kan hjælpe mig med en løsning?
> Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare
> andre mod at bruge firmaet?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>



Lars Christensen (19-05-2002)
Kommentar
Fra : Lars Christensen


Dato : 19-05-02 09:37

On Sat, 18 May 2002 17:38:22 +0200, "Ole Pedersen" <nej@nejnomail.com>
wrote:

>Jeg syntes det at fair at brokke sig over dårlig support / teknisk
>hjælp...jeg kender flere som pt. er sure på Tiscali.
>
>Var selv kunde i sin tid, men gad ikke vente i support tlf til 5 kr pr min,
>at tage penge for tlf support. det er sgu for dårligt..
>

Har nu aldrig nogensinde betalt for tlf support når jeg har haft brug
for det. Der findes jo også et "normalt" tlf nr. - man skal bare ringe
på de rigtige tidspunkter, f.eks. søndag så er der ikke lang ventetid.
Men det er selvfølgelig surt når det er et her og nu problem.


Lars

Martin Højriis Krist~ (19-05-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 19-05-02 11:49

"Ole Pedersen" <nej@nejnomail.com> skrev i en meddelelse
news:3ce67570$0$11906$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> at tage penge for tlf support. det er sgu for dårligt..

Hvorfor det?
Hvis dit produkt ikke berettiger til gratis support er det vel ok?

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Rudi Stegen (19-05-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 19-05-02 14:52

Hej Ole Pedersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Var selv kunde i sin tid, men gad ikke vente i support tlf til 5
> kr pr min, at tage penge for tlf support. det er sgu for
> dårligt..

Udover at betalingssupporten kun koster 2 kr. pr. minut (men det var
engang 5 kr.) er der altså også en alm. support til normal
telefontakst.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Martin Liversage (24-05-2002)
Kommentar
Fra : Martin Liversage


Dato : 24-05-02 09:57

"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote in message
news:jiCC8.2711$ek6.84990@news010.worldonline.dk...
> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
> ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
> en der kan hjælpe mig med en løsning?
> Hvis det er den almindelige måde hos Tiscali, bør man så ikke advare
> andre mod at bruge firmaet?

Tja, jeg vil da gerne blande mig i koret af utilfredse røster. I forbindelse
med udskiftning af system forsvandt mine LANmail postkasser fuldstændig. Jeg
har naturligvis forsøgt mig som Tiscali skriver på deres hjemmeside, men jeg
tror at mine postkasser er sendt til de evige bitmarker. Mens alt dette
skete flyttede jeg postkasserne over til en anden server fordi man ikke
engang kunne komme i telefonkø hos Tiscali support. Så rapporterede jeg
problemet via deres webformular og har intet hørt siden. Jeg har heller ikke
rykket dem fordi jeg af andre grunde nu skifter ISP. Det er helt klart for
mig at dette "skift til nyt system" ikke har været smertefrit for alle, men
man kan jo kun håbe at problemerne efterhånden bliver løst.

For at citere en ven (og ny kunde hos Tiscali): "Overgangen til eDontCare h
ar vist ikke været det bedste customer-relations move Tiscali har gjort".

--
Martin




Henning (24-05-2002)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 24-05-02 12:42

On 24 May 2002 09:56:47 +0100, "Martin Liversage"
<nospam100111008a@liversage.com> wrote:

>"Hjeds" <Hjeds.news@kandu.dk> wrote in message
>news:jiCC8.2711$ek6.84990@news010.worldonline.dk...
>> Jeg kan ikke hente post på min e-mail adresse hos Tiscali, og man kan
>> ikke få dem til at svare på hverken mail eller almindeligt brev, er der
>> en der kan hjælpe mig med en løsning?

Brug de interne grupper, der er masser af svar


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408928
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste