/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Meninger om Songnetworks....
Fra : Christian Land


Dato : 30-04-02 20:59

Hi

Jeg vil gerne høre hvordan meningerne er som songnetworks er her i gruppen.

På arbejdet har vi en inet linje som song levere, men den går ned i tide og
specielt i utide.
Har vel i g-snit fat i song en gang om ugen, fordi der er problemer.

Jeg kan god godt sige en positiv ting, priserne fra song fejler ikke noget,
men man får også hvad man betaler for....

/Christian Land






 
 
Jens (30-04-2002)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 30-04-02 23:40

"Christian Land" <land@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3ccef791$0$97303$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hi
>
> Jeg vil gerne høre hvordan meningerne er som songnetworks er her i
gruppen.

Min mening om dem er at de er udemærket.

> På arbejdet har vi en inet linje som song levere, men den går ned i tide
og
> specielt i utide.

Det var meget.....

> Har vel i g-snit fat i song en gang om ugen, fordi der er problemer.

Er det problemer på Song's net eller er det problemer på dit eget udstyr ?

> Jeg kan god godt sige en positiv ting, priserne fra song fejler ikke
noget,
> men man får også hvad man betaler for....

Ja, priserne er ok. Men jeg synes faktisk at man får meget mere end man
betaler for.

Min erfaring med Song er at de er tunge og belastende at danse med i
installationsøjeblikket. Men når først de har fået det op at køre, så kører
det også. Jeg har kun kendskab til at linjen er nede max. et par gange om
året kortvarigt.

Jens



Christian Land (01-05-2002)
Kommentar
Fra : Christian Land


Dato : 01-05-02 06:44


"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> wrote in message >
> Det var meget.....

Ja, det syntes jeg også.
>
>
> Er det problemer på Song's net eller er det problemer på dit eget udstyr ?

Det er song der levere helt frem til ethernet stik, (deres router)
Det som song mangler meget er at de overvåger deres liner helt frem til
kunden. Som det er nu, skal vi opdage fejlen og fejlmelde den.

>
> Ja, priserne er ok. Men jeg synes faktisk at man får meget mere end man
> betaler for.

Når det virke gør man.

>
> Min erfaring med Song er at de er tunge og belastende at danse med i
> installationsøjeblikket. Men når først de har fået det op at køre, så
kører
> det også.
Jeg vil give dig ret i at installationsøjeblikket er et helvet. Først levere
de det forkerte udstyr (i følge kontrakt), så kan de ikke levere produktet,
så kan de godt, så kan de ikke få det til at virke, osv. Der gik over en
månede hvor jeg havde dem i røret hver dag Da vi skulle have vores 4Mbit
linje.

Deres support er også lidt tung. Meget flinke at snakke med, men det virke
som om de ikke snakker sammen, og ikke helt ved hvad den anden gør. Har
flere gange oplevet at to fra song har ringet samtidigt.
De virker ikke helt så professionelt som de prøver at fremstå.

/Christian Land



Flemming Lynggaard (01-05-2002)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 01-05-02 22:52


"Christian Land" <land@mail.dk> wrote in message
news:3ccef791$0$97303$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hi
>
> Jeg vil gerne høre hvordan meningerne er som songnetworks er her i
gruppen.
>
> På arbejdet har vi en inet linje som song levere, men den går ned i tide
og
> specielt i utide.
> Har vel i g-snit fat i song en gang om ugen, fordi der er problemer.
>

Min erfaring med Song er at de ikkke har nogle dygtige folk og ikke evner at
drive en seriøs forretning vi måtte opsige vores kontrakt på en 45mbit linie
samt div andre wan forbindelser rundt i landet.. før tid da de simpelthen
har for meget nede tid og for mange dårlige forklaringer... Har skiftet til
kolt og de har styr på tingene..

F



Christian Land (01-05-2002)
Kommentar
Fra : Christian Land


Dato : 01-05-02 23:41


"Flemming Lynggaard" <news@edbmongol.dk> wrote in message
>
> Min erfaring med Song er at de ikkke har nogle dygtige folk og ikke evner
at
> drive en seriøs forretning vi måtte opsige vores kontrakt på en 45mbit
linie
> samt div andre wan forbindelser rundt i landet.. før tid da de simpelthen
> har for meget nede tid og for mange dårlige forklaringer... Har skiftet
til
> kolt og de har styr på tingene..
>
> F

Det lyder meget som det samme vi har oplevet.
Vi skulle have haft en wan forbindelse mellem dk og no. Den har vi måtte
opgive at få til at virke tilfredsstilende , og har bestilt en hos TDC.

/Christian Land



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste