/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
TDC elendig service
Fra : Soeren Rasmussen


Dato : 19-02-02 10:48

Elendig service fra Telegigant.

Jeg er kunde i TDC/teldanmark, og får ADSL leveret. Lørdag den 19.
februar 2002 afbrød TDC linien og nu tirsdag er der ikke sket noget
endnu.

Jeg tager telefonen og ringer til TDC for at fejlmelde linien, og får
at vide at de vil "resette" linien og så skulle alt være i orden.
Intet sker. Jeg ringer igen for at fejlmelde linien. Først bruger jeg
30 min på venteposition med dårlig muzak i øret. Nede på hjørnet hos
købmanden har de investeret 1200 kr., i et apparat der kan fortælle
hvilken plads man har i køen, men det er åbenbart for højteknologisk
løsning for telegiganten. Efter musikoplevelsen fortæller en herre at
der skam er mange fejlmeldinger og det der med at restte linien ikke
hjælper spor på denne fejl.
Et forsøg på at ringe igen mandag aften ender i fornævnte musik
opvisning der afløses af at kundeservice lukkes for den dag.
Her tirsdag morgen for jeg at vide at jeg kan blive ringet op onsdag
morgen så de kan fortælle hvornår TDC tror de kan rette fejlen. Jeg
får oplyst at det ikke er muligt at følge med på internettet onkring
fejlens udbedring.

Helt ærligt jeg skulle have valgt konkurrenten til ADSL leverancen,
men de måtte ikke bruge kobberet for TDC da det ikke var klar til ADSL
- TDC kunne imidlertid godt bruge det samme kobber til egen ADSL.

Jeg ser frem til at monopolet ophæves og der blive plads til flere
teleselskaber og dermed fri konkurrence, denne situation er noget
svineri.

Med venlig hilsen



Søren Rasmussen

 
 
Thomas Alexander Fre~ (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Alexander Fre~


Dato : 19-02-02 12:10

Soeren Rasmussen wrote:

<snip>

Hvis du absolut skal krydsposte, så gør det ordentligt.

http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
Registered Linux user #168164, http://counter.li.org
http://www.usenet.dk/netikette - på forhånd tak.
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Anders S.... (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Anders S....


Dato : 19-02-02 15:08

til egen ADSL.
>
> Jeg ser frem til at monopolet ophæves og der blive plads til flere
> teleselskaber og dermed fri konkurrence, denne situation er noget
> svineri.
>
du bliver nok skuffet, der er ikke mange der vil satse på adsl i danmark da
der ingen penge er i det. monopolet er ophævet der er rundt regnet ca 250
til 300 tele selvskaber i dk.

Anders


--
--
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet..
sikkerhed?? se på www.sikker-surf.dk





Tom Bombadil (20-02-2002)
Kommentar
Fra : Tom Bombadil


Dato : 20-02-02 17:32


"Soeren Rasmussen" <far@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:c9913eee.0202190148.87c489e@posting.google.com...
> Elendig service fra Telegigant.
klip
> Jeg er kunde i TDC/teldanmark, og får ADSL leveret. Lørdag den 19.
> februar 2002 afbrød TDC linien og nu tirsdag er der ikke sket noget
> endnu.
Klip

Øhh - den 19 februar var ikke en lørdag men netop en tirsdag

klip
> Helt ærligt jeg skulle have valgt konkurrenten til ADSL leverancen,
> men de måtte ikke bruge kobberet for TDC da det ikke var klar til ADSL
> - TDC kunne imidlertid godt bruge det samme kobber til egen ADSL.
klip

da der er forskel på de forskellige udbyderes adsl teknologi er det rent
faktisk ikke usandsynligt at det er muligt for den ene udbyder at tilbyde
adsl mens den anden ikke kan


klip
> Jeg ser frem til at monopolet ophæves og der blive plads til flere
> teleselskaber og dermed fri konkurrence, denne situation er noget
> svineri.
klip

der er ikke længere monopol i Danmark, så den har du fået galt i halsen, du
har blot ønsket at få et produkt på et tidspunkt hvor TDC er de eneste der
kan tilbyde det til discount priser, hvis du ønsker fast opkobling til
nettet så kan det sagtens opnås hvis bare man er villig til at betale for at
få lagt kablet lige til døren.

-----
Tom Bombadil
"lad os alle gå i bad"
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet




Martin Højriis Krist~ (20-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 20-02-02 19:29

"Tom Bombadil" <TEST@test.dk> skrev i en meddelelse
news:3c73cf8a$0$62867$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> da der er forskel på de forskellige udbyderes adsl teknologi

Hvilken forskel?
Bortset fra 1meg-modemet kører alle produkter g.DMT (svjv)

> Tom Bombadil

Vi har haft en diskussion. Hvad er du? Valar? Maiar? Eru's tabte søn?

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



John Hinge (20-02-2002)
Kommentar
Fra : John Hinge


Dato : 20-02-02 22:44

On 20 feb 2002 Martin Højriis Kristensen was heard to say:

> "Tom Bombadil" <TEST@test.dk> skrev i en meddelelse
>> Tom Bombadil
>
> Vi har haft en diskussion. Hvad er du? Valar? Maiar? Eru's tabte søn?
>
Jeg vil umiddelbart sige Valar
Som jeg tolker det i den beskrivelse Elrond giver Frodo, så er han
(Tom) i verden før de andre racer, og forventes at være der til de
sidste lukker og slukker, hvorefter han låser døren og putter
nøglen under måtten, lidt ligesom ham med biblioteket i Palanthas
i Dragonlance...
Det betyder selvfølgelig ikke som sådan at han er Valar, men sådan
for en sikkerheds skyld ville Eru vel ikke overlade det hverv
til mindre ?

Jeg x-fut'er lige til dk.kultur.sciencefiction, hvor den her diskussion
nok er en anelse mere on topic..


--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
On usenet I represent no one but myself.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs
http://www.spoon.dvd-klub.dk

WhoDarrezWinZ (20-02-2002)
Kommentar
Fra : WhoDarrezWinZ


Dato : 20-02-02 17:43

Jeg kan se at du er en af dem der ikke læser kundebetingelserne, på de
produkter du køber, igennem ?
Hvis du ville give dig selv tid til at læse lidt før du kaster en gang
mudder på din ISP ville du finde nedenstående:

15.A. Fejlafhjælpning

TDC Internet afhjælper fejl i egne anlæg og installationer hurtigst muligt.
Fejlafhjælpning sker i almindelighed inden for normal arbejdstid (mandag -
fredag fra kl. 08.00 til kl. 15.30).

Kunden skal sikre, at TDC Internet med henblik på fejlsøgning og fejlretning
snarest kan få adgang til egne anlæg og installationer på
installationsadressen. Kunden er forpligtet til i nødvendigt omfang at
medvirke til fejl-søgning og fejlretning i kundens anlæg og installationer
på installationsadressen.

Alle ISP'ere bruger ikke samme monterings metode derfor kan du forvente at
nogen kan, andre kan ikke.

Nå ja ..... Monopol ? hvad snakker du om ? Du siger bare til når du lander


YksikaksiFadøltilmaj





"Soeren Rasmussen" <far@sol.dk> wrote in message
news:c9913eee.0202190148.87c489e@posting.google.com...
> Elendig service fra Telegigant.
>
> Jeg er kunde i TDC/teldanmark, og får ADSL leveret. Lørdag den 19.
> februar 2002 afbrød TDC linien og nu tirsdag er der ikke sket noget
> endnu.
>
> Jeg tager telefonen og ringer til TDC for at fejlmelde linien, og får
> at vide at de vil "resette" linien og så skulle alt være i orden.
> Intet sker. Jeg ringer igen for at fejlmelde linien. Først bruger jeg
> 30 min på venteposition med dårlig muzak i øret. Nede på hjørnet hos
> købmanden har de investeret 1200 kr., i et apparat der kan fortælle
> hvilken plads man har i køen, men det er åbenbart for højteknologisk
> løsning for telegiganten. Efter musikoplevelsen fortæller en herre at
> der skam er mange fejlmeldinger og det der med at restte linien ikke
> hjælper spor på denne fejl.
> Et forsøg på at ringe igen mandag aften ender i fornævnte musik
> opvisning der afløses af at kundeservice lukkes for den dag.
> Her tirsdag morgen for jeg at vide at jeg kan blive ringet op onsdag
> morgen så de kan fortælle hvornår TDC tror de kan rette fejlen. Jeg
> får oplyst at det ikke er muligt at følge med på internettet onkring
> fejlens udbedring.
>
> Helt ærligt jeg skulle have valgt konkurrenten til ADSL leverancen,
> men de måtte ikke bruge kobberet for TDC da det ikke var klar til ADSL
> - TDC kunne imidlertid godt bruge det samme kobber til egen ADSL.
>
> Jeg ser frem til at monopolet ophæves og der blive plads til flere
> teleselskaber og dermed fri konkurrence, denne situation er noget
> svineri.
>
> Med venlig hilsen
>
>
>
> Søren Rasmussen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste