"Alice Kristensen" skrev d. 02-02-02 18:40 dette indlæg :
> Jeg skal til at skrive et scientific paper omhandlende identitet og
> branding. I den forbindelse vil jeg gerne arbejde med en
problemstilling om,
> hvorvidt det er muligt at skabe et unikt brand for en virksomhed set i
lyset
> af faktorer som legitimitet, isomorfisme m.v.
>
> Mit spørgsmål er nu om skabelse af et unikt brand for en virksomhed
kræver
> en fælles identitet internt i virksomheden? Hvis det er tilfældet vil
det så
> ikke være ligegyldigt at tale om "skabelse af et unikt brand", hvis
man ser
> det fra en postmodernistisk synsvinkel, hvor identitet jo er en
illusion
> pga. den multi-identitet, der præger en virksomhed?
>
> Jeg håber, der er nogle, der kan hjælpe mig videre med disse
spørgsmål.
>
> Med venlig hilsen
> Alice
>
> hej alice, dit emne lyder meget interessant, og lægger meget i
forlængelse af projekt jeg er ved at skrive om en postmodernistisk
branding forståelse.
hvis du har mulighed for at sende dit projekt til mig, ville det helt
super. du kan sende det til mig på torsten@ostervold.dk
på forhånd tak
torsten
>
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"