/ Forside / Interesser / Fritid / Dykning / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Dykning
#NavnPoint
Arnvig 1184
LeifHansen 762
Teil 722
sorenw 460
Melander 460
PARKENSS 250
michaelmo.. 200
guffy 200
lawitt 200
10  TIMO_J 140
Service ?
Fra : Allan Hansen


Dato : 08-01-02 11:12

Nu har vi i en tid diskuterer net-butikker og den indflydelse på de danske
butikker. De høje priser i DK butikkerne hævdedes også at komme af deres
høje serviceniveau. Her er lille aktuel historie fra det daglige dykkerliv.
I forbindelse med dykning i lørdags knækkede jeg et klik spænde på en
Scubapro vest ( Peter har ret- plastic er noget lort og det har kun holdt 11
år ) . Nå men skaden var jo ikke så stor. Bag Scubapro stå hele Johnson
koncernen og enhver dykkerbiks i Kbh. har eller har haft Scubapro i
sortimentet, så han-delen til klikspændet måtte jo være en naturlig del af
det reservedels-sortiment som jeg forventede at butikker med stort
service-niveau havde. Stor var min forundring efter at have være i
adskellige butikker, de havde ganske enkelt ikke disse ganske simple
reservedele. Nå men vesten har også set bedre dage og det varer nok ikke så
lang tid før den kasseres så jeg besluttede at den lokale nøglebar kunne sy
gjorden sammen uden spændet. Interessant var det så at selvfølge havde
nøglebaren reservedele i klikspænder og et Scubapro/Johnson spænde var der
selvfølgelig også. Nu er det jo ikke første gang jeg har oplevet dette. Selv
simple ting som manchetter, O-ringe, ventiler, remme o. a. kan man ikke
forvente at dykkerbutikker har på lager.
Så service i dykkerbranchen det er noget man få i en nøglebar. Råd og
vejledning så er det nok hos pølsemanden !

Allan Hansen



 
 
Peter Fjelsten (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 08-01-02 11:50

Allan Hansen skrev (Allan Hansen wrote) ...
> Nu har vi i en tid diskuterer net-butikker og den indflydelse på de danske
> butikker. De høje priser i DK butikkerne hævdedes også at komme af deres
> høje serviceniveau. Her er lille aktuel historie fra det daglige dykkerliv.

Uden at være uenig med dig betyder service vel ikke automatisk
kæmpelager?

--
Hilsen | Dykning på DIR-manér på <http://www.tekdyk.dk/4/>
| Europæisk rekord i huledykning <http://www.tekdyk.dk/doux/>
Peter | DIR udstyr til en rimelig pris <http://www.dktechgear.dk/>
Fjelsten | DIR mail-liste <http://dk.groups.yahoo.com/group/dir_skand/>

Tommy Larsen (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Tommy Larsen


Dato : 08-01-02 13:07

og måske checkede du ikke de rigtige steder ???

Tommy

www.scubagear.dk - vi har O - ringen du lige mangler !! -

"Peter Fjelsten" <fjelsten@mail.dou.dkny> skrev i en meddelelse
news:MPG.16a4ed2212f2e560989c7f@194.19.194.7...
> Allan Hansen skrev (Allan Hansen wrote) ...
> > Nu har vi i en tid diskuterer net-butikker og den indflydelse på de
danske
> > butikker. De høje priser i DK butikkerne hævdedes også at komme af deres
> > høje serviceniveau. Her er lille aktuel historie fra det daglige
dykkerliv.
>
> Uden at være uenig med dig betyder service vel ikke automatisk
> kæmpelager?
>
> --
> Hilsen | Dykning på DIR-manér på <http://www.tekdyk.dk/4/>
> | Europæisk rekord i huledykning <http://www.tekdyk.dk/doux/>
> Peter | DIR udstyr til en rimelig pris <http://www.dktechgear.dk/>
> Fjelsten | DIR mail-liste <http://dk.groups.yahoo.com/group/dir_skand/>



Johnny Christensen (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Johnny Christensen


Dato : 08-01-02 13:16

Allan, har du et arbejde ?
Hvilken branche er du i. ?

Allan Hansen <alhansen@rh.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1egm1$5r6$1@sunsite.dk...



Henrik Rasmussen (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Rasmussen


Dato : 08-01-02 14:09

"Johnny Christensen" <johnchri@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:ylB_7.11852$aS.1613097@news010.worldonline.dk...
> Allan, har du et arbejde ?
> Hvilken branche er du i. ?
>

Jeg kan godt forstå du spørger, jeg så Allan gå rundt med hele tre (3)
stænger til udløsning af reserven den anden dag - han har sikkert fået
dk.fritid.dykning's kuller. Med hensyn til om han arbejder, så bedes ingen
spørge, for ikke at forværre den (tilstanden). Hans tilstand må være meget
kritisk, idet han tager meget ofte ind til rigshospitalet, faktisk så ofte
at han har egen email (@rh.dk) på stedet.

Hilsen Henrik ))




Johnny Christensen (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Johnny Christensen


Dato : 08-01-02 16:12

OK, men tør man spørge om han er i en branche hvor der skal bruges
reservedele (her medregnes ikke hjerte, lever o.s.v. til transplantation)

JZC


Henrik Rasmussen <Henrik.rasmussen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:617711DE8FA6124F8DAA2DC4246677261BD04D@www.bends.dk...
> "Johnny Christensen" <johnchri@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> news:ylB_7.11852$aS.1613097@news010.worldonline.dk...
> > Allan, har du et arbejde ?
> > Hvilken branche er du i. ?
> >
>
> Jeg kan godt forstå du spørger, jeg så Allan gå rundt med hele tre (3)
> stænger til udløsning af reserven den anden dag - han har sikkert fået
> dk.fritid.dykning's kuller. Med hensyn til om han arbejder, så bedes ingen
> spørge, for ikke at forværre den (tilstanden). Hans tilstand må være meget
> kritisk, idet han tager meget ofte ind til rigshospitalet, faktisk så ofte
> at han har egen email (@rh.dk) på stedet.
>
> Hilsen Henrik ))
>
>
>



Allan Hansen (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Allan Hansen


Dato : 08-01-02 20:16


Johnny Christensen <johnchri@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ylB_7.11852$aS.1613097@news010.worldonline.dk...
> Allan, har du et arbejde ?
> Hvilken branche er du i. ?

Jeg har et ualmindeligt priviligeret arbejde ( minus lønnen ) hvor jeg har
stor mulighed for at tilrettelægge mit arbejde for en stor del. En funktion
jeg har er at lave såkaldte "brainmaps" patientundersøgelser og andre
specialiserede elektrofysiologiske undersøgelser. Jeg forstår godt hvor du
vil hen med hensyn til reservedele. Jeg har ikke i mit arbejde økonomisk
mulighed for et ukritisk reservedelslager. Til gengæld er det uacceptabelt
hvis min hjernescanner ikke virker. Derfor har jeg altid forbrugsvarer på
lager der sikrer produktionen af patientundersøgelser i en evt. leveringstid
af nye forbrugsvarer. Derudover har jeg mulighed for backup af apparatur der
kan gå i "udu" ( skærme, drev, strømforsyning o.lign. ).

Hvad jeg finder uacceptabelt i dykkerbutikkerne er at ganske almindelige
reservedele/forbrugsvarer ikke findes på lager. Var det bare en enkelt eller
få gange at man var gået tom i lagerbeholdningen var det forståligt, men det
er jo det generelle billed at de ganske ikke har forståelse for hvad
almindelige reservedele/forbrugsvarer er. Hvis de så bare lagde mærke til
hvad kunderne spurgte efter og ikke kunne få eller kiggede i en "save a dive
box" for at få en ide. Hvis min "Brugs" aldrig havde mælk, brød og kød så
fandt jeg et andet sted at handle. Min halsmanchet holder ca. 2 år. Hver
gang er det de samme butikker som ikke ligger inde med en sådan
almindlighed. Jeg forventer ikke at der skal være reservedele til alt lige
inde på lageret, men almindelighederne/forbrugsvarerne skal der være og
resten skal kunne skaffes af en seriøs butik. Virkelighedes skuffer !

Allan Hansen



Johnny Christensen (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Johnny Christensen


Dato : 08-01-02 21:52

Hej Allan

Ja men som du også selv skriver, så lagerfører du forbrugs varer.
Spørgsmålet er nu hvad vi vil kalde forbrugsvarer. Det store støbejerns
håndtag (jeg aner intet om hjernescannere) der kunne sidde på en maskine -
er det en regelmæssig forbrugsvare ?
Den har måske nogle ting der gør at den skal skiftes. Den kan ruste, så den
knækker. Man kunne ved et uheld tabe en gaffeltruck oven på den så den
bliver skæv. Eller den bliver dømt uanvendelig af et panel der vurderer
ergonomi.
Men hvad er dens reelle fejl rate - tæt ved nul-komma-ingenting.

I tilfældet med din plasitc clips havde du en fejl rate på 1 gang ud af 11
års brug. Det sidestiller jeg med tæt på nul-komma-ingenting.
Der er selvfølgeligt dem der ser det som en absolut livsfarlig situation og
vil straks lave forandringer derpå.

Men hvis det var mig der havde en butik der gjorde minimalt i udstyrs
reperation, så ville disse "livsfarlige" plastic clips nok ikke være det
første jeg ville lagerføre. Derimod ville jeg koncentrerer mig om de ting
der faktisk _er_ forbrugsvarer for _butikken_, og i en mindre udstrækning
for gør-det-selv kunden.

Så har du en simpel forbrugsvare som en manchet, levetiden er begrænset. Men
spørgsmålet er om man som butik skal lagerføre reservedele til hvad man
selv udbyder (d.v.s. om butikken foretager manchet skift, dragt rep,
regulator rep o.s.v. o.s.v.) eller hvad en meget beskeden del af dens
kundemasse vil gøre selv.
Gør-det-selv folkene spænder lige fra dem der tør skifte en snorkelholder,
til dem der bygger en rebreather. Men stadigvæk udgør de et mindretal.

Der vil altid være forskel på fokus i butikkerne, det er ikke kun
dykkerbranchen. Hvis dit stereoanlæg fiser af, så er der jo butikker med og
uden værksted - med og uden reservedels lagerføring. De butikker der er uden
værksted kan stadig give _deres_ kundemasse god service.

JZC

Allan Hansen <enghans@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1fgpf$25qk$1@news.cybercity.dk...

Jeg forstår godt hvor du
> vil hen med hensyn til reservedele. Jeg har ikke i mit arbejde økonomisk
> mulighed for et ukritisk reservedelslager. Til gengæld er det uacceptabelt
> hvis min hjernescanner ikke virker. Derfor har jeg altid forbrugsvarer på
> lager der sikrer produktionen af patientundersøgelser i en evt.
leveringstid
> af nye forbrugsvarer. Derudover har jeg mulighed for backup af apparatur
der
> kan gå i "udu" ( skærme, drev, strømforsyning o.lign. ).






Allan Hansen (09-01-2002)
Kommentar
Fra : Allan Hansen


Dato : 09-01-02 19:37


Johnny Christensen <johnchri@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ZWI_7.16879$Zm5.1496759@news000.worldonline.dk...
> Hej Allan
>
> Ja men som du også selv skriver, så lagerfører du forbrugs varer.
> Spørgsmålet er nu hvad vi vil kalde forbrugsvarer. Det store støbejerns
> håndtag (jeg aner intet om hjernescannere) der kunne sidde på en maskine -
> er det en regelmæssig forbrugsvare ?

De ting jeg har nævnt ( o-ringe, manchetter, spænder ) opfatter jeg som
dykker forbrugsvarer. Det er ting der jævnligt går i stykker/slides op. En
ny støvle i str 43 eller et ombygningskit til en automat er derimod en vare
der svarer til det store støbejerns håndtag og at de ikke er på lager er da
ok.

> I tilfældet med din plasitc clips havde du en fejl rate på 1 gang ud af 11
> års brug. Det sidestiller jeg med tæt på nul-komma-ingenting.

Jeg medgiver at dette spænde har holdt usædvanligt godt. Mange andre plastik
spænder holder ikke så lang tid, eller slides så de ikke fungerer optimalt.

> Men hvis det var mig der havde en butik der gjorde minimalt i udstyrs
> reperation, så ville disse "livsfarlige" plastic clips nok ikke være det
> første jeg ville lagerføre. Derimod ville jeg koncentrerer mig om de ting
> der faktisk _er_ forbrugsvarer for _butikken_, og i en mindre udstrækning
> for gør-det-selv kunden.

Hvis du solgte Scubapro veste, ville det så ikke være helt naturligt at du
lå inde med dens sliddele og de ting der typisk kunne gå i stykker ?

> Så har du en simpel forbrugsvare som en manchet, levetiden er begrænset.
Men
> spørgsmålet er om man som butik skal lagerføre reservedele til hvad man
> selv udbyder (d.v.s. om butikken foretager manchet skift, dragt rep,
> regulator rep o.s.v. o.s.v.) eller hvad en meget beskeden del af dens
> kundemasse vil gøre selv.

De butikker jeg var inde i laver selv reperationer. Jeg formoder at de lå
inde med de mest simple slid/forbrugsvarer.

> Gør-det-selv folkene spænder lige fra dem der tør skifte en snorkelholder,
> til dem der bygger en rebreather. Men stadigvæk udgør de et mindretal.

Man må undres.
>
> Der vil altid være forskel på fokus i butikkerne, det er ikke kun
> dykkerbranchen. Hvis dit stereoanlæg fiser af, så er der jo butikker med
og
> uden værksted - med og uden reservedels lagerføring. De butikker der er
uden
> værksted kan stadig give _deres_ kundemasse god service.

Absolut. Jeg kunne jo også have fået beskeden: Sådan et spænde
skaffer/bestiller vi hos grosisten/importøren/where-else. Det koster 40 Kr.
vi sender det til dig med posten. Voila ! en tilfreds kunde der sikkert
vender tilbage og anbefaler os til andre.

Allan Hansen




Allan Jensen (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Allan Jensen


Dato : 08-01-02 16:37

"Allan Hansen" <alhansen@rh.dk> wrote in message
news:a1egm1$5r6$1@sunsite.dk...

> Nu har vi i en tid diskuterer net-butikker og den indflydelse på de danske
> butikker. De høje priser i DK butikkerne hævdedes også at komme af deres
> høje serviceniveau. Her er lille aktuel historie fra det daglige dykkerliv.


Der kunne vist nævnes rigtigt mange eksempler på forretningernes manglende
evne til at rådgive, endsige styre et lager. Nu er det længe siden jeg har
skulle bruge rådgivning eller indkøb af udstyr, det jeg har valgt at dykke
med er ikke længere i handlen, - men funktionelt og pålideligt, nok om det.

Men...remme, O-ringe og manchetter, det er utroligt svært at få fat i, her i
København får man sjældent det man mangler de første 2 - 3 steder, det er ret
tilfældigt hvor jeg starter, men sangen er som regel den samme ...enten er
det man skal bruge i restordre (mest brugte undskyldning), eller også har man
lige skiftet leverandør fordi den anden ; "var simpelthen for dårlig til at
levere, det er ikke gået helt i orden med den nye leverandør, prøv om en uges
tid", eller den med postvæsenet, dem kan man jo altid give skylden.

Til dem der mener det er væsentligt, ja, jeg har arbejde ! hvis dem jeg handler
med i den grafiske branche er lige så "gode" til at levere, så skifter jeg
leverandør !

Nu køber jeg altid 2 af den ting jeg mangler, man ved aldrig hvornår man kan få
noget igen.

m.v.h. Allan Jensen


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

S.Arnvig (08-01-2002)
Kommentar
Fra : S.Arnvig


Dato : 08-01-02 17:17


"Allan Jensen" <alj@djoef.dk> skrev i en meddelelse
news:2ea814037bdc10e6b6508f28d3831aea.33544@mygate.mailgate.org...
> Nu køber jeg altid 2 af den ting jeg mangler, man ved aldrig hvornår man
kan få
> noget igen.

hmmm, hvad hvis du mangler en bil eller en påhængsmotor ?

Søren Arnvig



Allan Jensen (09-01-2002)
Kommentar
Fra : Allan Jensen


Dato : 09-01-02 10:21

"S.Arnvig" <Venator@get2net.dk> wrote in message
news:dYE_7.116$t17.4197@news.get2net.dk...

>
> "Allan Jensen" <alj@djoef.dk> skrev i en meddelelse
> news:2ea814037bdc10e6b6508f28d3831aea.33544@mygate.mailgate.org...
> > Nu køber jeg altid 2 af den ting jeg mangler, man ved aldrig hvornår man
> kan få
> > noget igen.
>
> hmmm, hvad hvis du mangler en bil eller en påhængsmotor ?
>
> Søren Arnvig

*************************

Nu skrev jeg jo at mine indkøb i dykkerbutikker begrænser sig til hælstropper,
O-ringe, ærmemanchetter m.m.

m.v.h. Allan Jensen



--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Henrik Rasmussen (09-01-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Rasmussen


Dato : 09-01-02 10:56


> > "Allan Jensen" <alj@djoef.dk> skrev i en meddelelse
> > news:2ea814037bdc10e6b6508f28d3831aea.33544@mygate.mailgate.org...
> > > Nu køber jeg altid 2 af den ting jeg mangler, man ved aldrig hvornår
man
> > kan få
> > > noget igen.
> >
> > hmmm, hvad hvis du mangler en bil eller en påhængsmotor ?
> >
> > Søren Arnvig
>
> *************************
>
> Nu skrev jeg jo at mine indkøb i dykkerbutikker begrænser sig til
hælstropper,
> O-ringe, ærmemanchetter m.m.
>
> m.v.h. Allan Jensen
>

Jeg vil hellere tro at jeg kender en successful dykker, som har to biler, to
både, ... to af alt selv puder til tørdragten (undskyld jeg kunne bare ikke
lade være .

Henrik rasmussen



Johnny Christensen (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Johnny Christensen


Dato : 08-01-02 22:06

Hej Allan

Men det er desværre nok meget rigtigt.
Politik, f.eks,. er det muliges kunst - dykning er det umuliges !
De fleste er mest interesseret i at gøre hvad der er umuligt

JZC

Allan Jensen <alj@djoef.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2ea814037bdc10e6b6508f28d3831aea.33544@mygate.mailgate.org.
...
...enten er
> det man skal bruge i restordre (mest brugte undskyldning), eller også har
man




Jens Didriksen (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Jens Didriksen


Dato : 08-01-02 22:10


> Nu køber jeg altid 2 af den ting jeg mangler, man ved aldrig hvornår man
kan få
> noget igen.
>
> m.v.h. Allan Jensen

Hmmm...

Ved du ikke at bigami er ulovligt i DK...

Didrik



Bo RT (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Bo RT


Dato : 08-01-02 23:21

LOL!

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse
news:3c3b60f7$0$14485$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> > Nu køber jeg altid 2 af den ting jeg mangler, man ved aldrig hvornår man
> kan få
> > noget igen.
> >
> > m.v.h. Allan Jensen
>
> Hmmm...
>
> Ved du ikke at bigami er ulovligt i DK...
>
> Didrik



Pusser (09-01-2002)
Kommentar
Fra : Pusser


Dato : 09-01-02 00:41


"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse news:3c3b60f7$0$14485$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> > Nu køber jeg altid 2 af den ting jeg mangler, man ved aldrig hvornår man
> kan få
> > noget igen.
> >
> > m.v.h. Allan Jensen
>
> Hmmm...
>
> Ved du ikke at bigami er ulovligt i DK...
>
> Didrik



Kun før år 2002, Ik
Pusser


Allan Jensen (09-01-2002)
Kommentar
Fra : Allan Jensen


Dato : 09-01-02 10:59

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> wrote in message
news:3c3b60f7$0$14485$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

>
> > Nu køber jeg altid 2 af den ting jeg mangler, man ved aldrig hvornår man
> kan få
> > noget igen.
> >
> > m.v.h. Allan Jensen
>
> Hmmm...
>
> Ved du ikke at bigami er ulovligt i DK...
>
> Didrik
*********************

....ja desværre, havde man to koner kunne den ene jo rende rundt i alle
landets dykkerbutikker og skaffe den O-ring man står og mangler ; - )


m.v.h. Allan Jensen




--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Henrik Manley (09-01-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Manley


Dato : 09-01-02 14:56

> Hmmm...
>
> Ved du ikke at bigami er ulovligt i DK...
>

Så vidt jeg ved falder de koner man køber for et fast beløb ikke ind under
disse regler om bigami.

--
Henrik Manley, m@nley.dk
UV-billeder på http://bends.dk



Allan Jensen (09-01-2002)
Kommentar
Fra : Allan Jensen


Dato : 09-01-02 15:34

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message
news:617711DE8FA6124F8DAA2DC4246677261BFEDA@www.bends.dk...

> > Hmmm...
> >
> > Ved du ikke at bigami er ulovligt i DK...
> >
>
> Så vidt jeg ved falder de koner man køber for et fast beløb ikke ind under
> disse regler om bigami.
>
> --
> Henrik Manley, m@nley.dk
> UV-billeder på http://bends.dk

**********************

.....der er heller aldrig problemer med leverancen af disse koner,
- har jeg hørt ; - )

m.v.h. Allan Jensen




--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

S.Arnvig (09-01-2002)
Kommentar
Fra : S.Arnvig


Dato : 09-01-02 17:05


"Allan Jensen" <alj@djoef.dk> skrev i en meddelelse
news:a03e936538808374509186dae8966f5e.33544@mygate.mailgate.org...
> "Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message
> news:617711DE8FA6124F8DAA2DC4246677261BFEDA@www.bends.dk...
>
> > > Hmmm...
> > >
> > > Ved du ikke at bigami er ulovligt i DK...
> > >
> >
> > Så vidt jeg ved falder de koner man køber for et fast beløb ikke ind
under
> > disse regler om bigami.

> ....der er heller aldrig problemer med leverancen af disse koner,
> - har jeg hørt ; - )
>

Kan de bestilles via nettet ?
Er der nogen der har et link ?

Hvad med lokal service og vejledning , kan det betale sig ?

Søren Arnvig



LC (09-01-2002)
Kommentar
Fra : LC


Dato : 09-01-02 17:51

Jag upplevde något liknande i höstas hemma i Sverige då gällde det o-ringar
(Scubapro)
efter tre besök i butiken med svaret -dom skulle ha kommit i dag. Gick jag
till närmaste sevice ställe för traktorer och fick dom över disk, mycket
,mycket billigare.
Henrik Manley <m@nley.dk> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:617711DE8FA6124F8DAA2DC4246677261BFEDA@www.bend
s.dk...
> > Hmmm...
> >
> > Ved du ikke at bigami er ulovligt i DK...
> >
>
> Så vidt jeg ved falder de koner man køber for et fast beløb ikke ind under
> disse regler om bigami.
>
> --
> Henrik Manley, m@nley.dk
> UV-billeder på http://bends.dk
>
>



Søren Bergh Jensen (09-01-2002)
Kommentar
Fra : Søren Bergh Jensen


Dato : 09-01-02 18:34

Inde d'herre forfalder for meget til snak om bigami m.v., så synes jeg at
man skal tænke på de stakkels muslimske mænd. De bliver straffet med op til
4 svigermødre.

Det er faktisk kvinderne der har alle fordele.Tænk på at de de skal kun have
1 dags tjeneste hvorefter de har 3 dag fri!!.

Iøvrigt hvor ligge den hælebaren som du fik dine rerservedele.

M.v.h.
Søren B J

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse
news:617711DE8FA6124F8DAA2DC4246677261BFEDA@www.bends.dk...
> > Hmmm...
> >
> > Ved du ikke at bigami er ulovligt i DK...
> >
>
> Så vidt jeg ved falder de koner man køber for et fast beløb ikke ind under
> disse regler om bigami.
>
> --
> Henrik Manley, m@nley.dk
> UV-billeder på http://bends.dk
>
>



Allan Hansen (09-01-2002)
Kommentar
Fra : Allan Hansen


Dato : 09-01-02 19:15


Søren Bergh Jensen <soren.bergh@jensen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c3c7fa8$0$5474$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Iøvrigt hvor ligge den hælebaren som du fik dine rerservedele.

Farum Bytorv. Jeg har fået at vide at spejdersport skulle have et sortiment.

Allan Hansen



Pusser (10-01-2002)
Kommentar
Fra : Pusser


Dato : 10-01-02 01:18

Jeg ville ellers gerne have et par mænd, det kunne være rart, at kunne vælge den ene den ene dag, og når han var brugt op kunne jeg tagefat på på den næste. Hvilken drøm
Pusser

> Inde d'herre forfalder for meget til snak om bigami m.v., så synes jeg at
> man skal tænke på de stakkels muslimske mænd. De bliver straffet med op til
> 4 svigermødre.
>
> Det er faktisk kvinderne der har alle fordele.Tænk på at de de skal kun have
> 1 dags tjeneste hvorefter de har 3 dag fri!!.
>
> Iøvrigt hvor ligge den hælebaren som du fik dine rerservedele.
>
> M.v.h.
> Søren B J
>
> "Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse
> news:617711DE8FA6124F8DAA2DC4246677261BFEDA@www.bends.dk...
> > > Hmmm...
> > >
> > > Ved du ikke at bigami er ulovligt i DK...
> > >
> >
> > Så vidt jeg ved falder de koner man køber for et fast beløb ikke ind under
> > disse regler om bigami.
> >
> > --
> > Henrik Manley, m@nley.dk
> > UV-billeder på http://bends.dk
> >
> >
>
>


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408936
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste